Erg irri idd. Als je met alt+tab tussen apps wilt switchen staat het bureaublad daar ineens tussen, daarna bevriest de hele zooi onmiddelijk. Doe je dit niet, dan bevriest de hele zooi later alsnog.quote:
Nou, we gaan hier duimen voor de operatie van Cattyman! Fijn dat de datum bekend is. Maar het blijft spannend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef indaha het volgende:
Voorjaar ben ik ook aan toe![]()
Strega, het is een dubbel gevoel , mijn man had dat ook maar nu komt langzaam het besef dat je wel weet waar je aan toe bent en je op andere dingen kunt gaan richten.
Die vinkjes zijn zo cute![]()
Mijn man mag zich 25 maart ook weer melden voor een operatie![]()
Bos wat fijn dat je je al thuis voelt in je nieuwe huis , zou je mij een Pm kunnen sturen met je nieuwe adres?
oei, ik vind die sokken allemaal erg leuk!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik had zulke leuke sokken besteld laatst, en ze zitten ook nog eens superlekker![]()
Deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V04%200178281%20001%2000%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V04%200178281%20002%2000%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
ik moet weer bestellen want ik moet deze nu natuurlijk![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q08%200173228%20003%2097%203671%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Haha, wat een leuke kop, Bos!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Schnauzertje bij de postcrossing-post
quote:
quote:De gasten hebben, terwijl het lichaam van de toeriste vermoedelijk meer dan twee weken in de tank lag, het water gedronken en gebruikt om zich te wassen en tanden te poetsen. Zo schrijft CNN. Gasten zouden een vreemde smaak in het water hebben geproefd.
Oh die is gaaf zegquote:
Joah!quote:
Ik liep echt bijna te janken buiten vanmorgen van de kouquote:
Me tooquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik liep echt bijna te janken buiten vanmorgen van de kou
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:02 schreef Miniem het volgende:
Ff mijn kledingkast opgeruimd. eea kan naar de kringloop![]()
Vrij leeg nu
En nog ruimte over in je kast?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb gisteren de nieuwe kast zo goed als ingericht, de tafel op de hobbykamer is leeg. Volgende project is mijn kledingkast, ik mik het allemaal in zo een kledingbak, nog minder werk dan naar de kringloop brengen
Leuk programma is datquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:09 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond bij Bed en Breakfast op ned 1 (21.30) komen 2 mensen die ons pap goed kent. Ik heb die 2 ook wel eens gezien. Zij werkt ook op het epilepsiecentrum waar pa vrijwilliger is en haar zus woont ook nog eens bij pa in de straat.
Iets van een kleine wereld..
Voor de kijkers het gaat om de B&B in Griendtsveen..
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vorig jaar alles naar een kledingbank gebracht, broertje van de voedselbank, geen dank of niets, en alles moest netjes gewassen en geleverd gebracht wordenHad me uren gescheeld als ik het in zo'n container had gemikt. Dat doe ik dus nu ook voortaan
Als ik zie wat ze hier aan kleding bij de kringloop hebben, allemejezusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Psies. Kringloop is vaak ook kritisch met wat ze aannemen en wat niet, dus hopla, in een dichtgeknoopte zak die bak in
![]()
Bos, ik zag gisteren de reclame, wilde er sowieso naar kijken!
Ja qua kleding ben ik er ook geen fan van.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik zie wat ze hier aan kleding bij de kringloop hebben, allemejezusEn dan nog een hoge prijs vragen ook, vreemd.
Mooi, Succes alvastquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Leuk programma is datIk kijk vanavond.
Maandag trouwens op stagegesprek
Oh jammie, klinkt goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond vegetarische pasta maken weer es, ik heb me toch een bult groenten gekocht gisteren.
Champignons, wortelen, alle kleuren paprika's en dan ook nog zoete puntpaprika's erbij, courgette, aubergine, pijnboompitjes , goede geraspte kaas, lekkere dure pasta, ik heb er nu al zin in![]()
En ik maak een flinke ketel, bijna al mijn vriezervoorraad is op, er staan alleen twee bakken zelfgemaakte lasagna in van vorige week maar die krijgt mijn broertje zondag mee voor in zijn vriezer
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me heeft gisteren door Oscar een forpus gehaald:
[ afbeelding ]
Fucking cute!
quote:
Veel kleiner dan Oscar.quote:
Uhm, zal nog ff kijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja qua kleding ben ik er ook geen fan van.
Miniem, heb je geen kekke shirtjes die ik om kan bouwen voor de honden erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |