Ik ben gelukkig niet ziek meer, en de diclofenac helpt tegen m'n teenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beterschap Zwab, dat het maar snel wat beter mag gaan!
Polo's heb ik nog een stuk of 4 op de stapel liggen om weg te doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh en poloshirts, die kragen zijn ook zo leuk om te hergebruiken
Die kleur....Mooiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me heeft gisteren door Oscar een forpus gehaald:
[ afbeelding ]
Fucking cute!
Ja, ook een paar fijne krachtige soorten besteld, Pagan heeft graag uitgesproken smaken. Je kunt proefpakketjes proberen, 2 x 1 pot. Zonder verzendkosten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
twee theeën met kokos, hmmm
ziet er wel goed uit verder
Kokosquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
twee theeën met kokos, hmmm
ziet er wel goed uit verder
Klint lekker Bos!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kokos![]()
![]()
, binnenkort maar weer mijn kokosgehaktballetjes maken. Dat is weer veel te lang geleden..
Met een kort en pittig kapsel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Feli!
Ik keek vanmiddag aan tegen een vrouwelijke grensrechter. Leuk ding was dat!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:28 schreef Miniem het volgende:
contract voor onbepaalde tijd gehad op het werk
Thnx, en tof! goede tijd om ze te zaaien.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Lut!
Feli met je contract Miniem, ik heb vandaag je zaad gezaaid, geloof t of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |