Grappig concept, net zoiets als Postcrossing maar dan met theequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt erg, ik probeer nu al een maand eens bij die theewinkel langs te gaan
Na twee keer een week ziek in bed te hebben gelegen, druk hebben op vervelende tijden, en een peesontsteking, hoop ik dat ik morgen eindelijk eens naar die winkel kan.
En maar goed ook, er beginnen er een paar op te raken![]()
Ik doe nu dus mee aan de coffee and tea exchange van reddit, ik moet nu een doos met thee opsturen naar de VS en ik krijg van iemand anders (geen idee wie, ergens op de wereld) een doos thee terug
uhuh, Reddit doet dat met enige regelmaat, ze hebben ook ieder jaar de grootste Secret Santa ter wereld, er gaat van alles dan ook de gehele wereld overquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Grappig concept, net zoiets als Postcrossing maar dan met thee
Nog nooit van Reddit gehoord trouwens.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, Reddit doet dat met enige regelmaat, ze hebben ook ieder jaar de grootste Secret Santa ter wereld, er gaat van alles dan ook de gehele wereld over
En ze hebben ook een sock exchange, snack exchange, book exchange, hats and scarves exchange etc
Yeah ik hoorde hemquote:
Darn dat is balen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef Miniem het volgende:
Ah, oke![]()
Mijn nieuwe schoenen passen niet![]()
Volgende week terug inleveren.
Wat jammer!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze zijn te smal, komt omdat ik een brede wreef heb.
Beterschap Zwab, dat het maar snel wat beter mag gaan!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt erg, ik probeer nu al een maand eens bij die theewinkel langs te gaan
Na twee keer een week ziek in bed te hebben gelegen, druk hebben op vervelende tijden, en een peesontsteking, hoop ik dat ik morgen eindelijk eens naar die winkel kan.
En maar goed ook, er beginnen er een paar op te raken![]()
Ik doe nu dus mee aan de coffee and tea exchange van reddit, ik moet nu een doos met thee opsturen naar de VS en ik krijg van iemand anders (geen idee wie, ergens op de wereld) een doos thee terug
Ja, ik had ze online besteld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer!
Had je ze online besteld? Ik zwem altijd in schoenen, vandaar de dikke sportsokken
Ik ben gelukkig niet ziek meer, en de diclofenac helpt tegen m'n teenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beterschap Zwab, dat het maar snel wat beter mag gaan!
Polo's heb ik nog een stuk of 4 op de stapel liggen om weg te doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh en poloshirts, die kragen zijn ook zo leuk om te hergebruiken
Die kleur....Mooiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me heeft gisteren door Oscar een forpus gehaald:
[ afbeelding ]
Fucking cute!
Ja, ook een paar fijne krachtige soorten besteld, Pagan heeft graag uitgesproken smaken. Je kunt proefpakketjes proberen, 2 x 1 pot. Zonder verzendkosten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
twee theeën met kokos, hmmm
ziet er wel goed uit verder
Kokosquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
twee theeën met kokos, hmmm
ziet er wel goed uit verder
Klint lekker Bos!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kokos![]()
![]()
, binnenkort maar weer mijn kokosgehaktballetjes maken. Dat is weer veel te lang geleden..
Met een kort en pittig kapsel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Feli!
Ik keek vanmiddag aan tegen een vrouwelijke grensrechter. Leuk ding was dat!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:28 schreef Miniem het volgende:
contract voor onbepaalde tijd gehad op het werk
Thnx, en tof! goede tijd om ze te zaaien.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Lut!
Feli met je contract Miniem, ik heb vandaag je zaad gezaaid, geloof t of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |