Idd bij Britain, heb ze net gekochtquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:25 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dacht het vaker gelezen te hebbeb. Mo van oqium zei het ook. Maart komt de black toe ook als het goed is.
Ik vind die zwarte met mint swoosh erg nice voor 35 euro. Info of linkje?
Acbs... Die zijn wel heel erg.
Heb btw nog niks van hookup gehoord.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:38 schreef doo. het volgende:
hieroooo voor de leshots
Heb ze zelf ook eventjes gehaald ¤37,50 incl kan je geen buil aan vallen![]()
Waarschijnlijk had Vault alle us7 voor je weggekaapt met zo'n CW.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:12 schreef Atta-boy het volgende:
Geen idee, zag 6.0 op de tong staan en moest toen denken aan deze tt.
Vond hem best leuk![]()
Ik dacht eerst dat het een bruin was. Die een deze cw had ik keihard gekocht.
Je had voor die royals moeten gaan, of vind je deze cw harder?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef matthijst het volgende:
Paartje Jordan 1 mids, Georgetown Hoyas gehaald:
[ afbeelding ]
Vind die royals niet mooi iddquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:25 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Je had voor die royals moeten gaan, of vind je deze cw harder?
welke SB's zijn het?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef Hiatus het volgende:
shit man, wil nog steeds sbtjes die ik paar jaar geleden kapot heb geskate opnieuw bestellen.
Staan er genoeg op ebay, maar helaas 50 dollar verzendkosten
Niet dat het super duur word, maar wil ze voor normale prijs.
griptapes , met strap.quote:
Wat bedoel je met carryover?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef SHOOOTO het volgende:
Griptapes mids waren ook een tijdje als carry-over te verkrijgen. Maar Dunks zijn meer niet zo populair dus valt dat een beetje weg.
Prijs op eBay valt toch wel mee, ¤101,07. En dat voor een schoen uit 2011.
dat betekent dat elk seizoen, een standaard black/white cw aanwezig is. Dunk low/mid/high, janoski etc etc. Of dat nu nog ook zo is, dat weet ik niet. Heb al een tijdje de SB lijn niet meer gevolgd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met carryover?
En ja op ebay inderdaad totaal zelfs ongeveer 90 eu. Niet te gek nee. Had laatste paar dunks voor 80 inc shipping.
Alleen is die sneaker nu geen prioriteit.
Ah weer wat geleerd, van 2012 was dat inderdaad zo voor die griptape.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat betekent dat elk seizoen, een standaard black/white cw aanwezig is. Dunk low/mid/high, janoski etc etc. Of dat nu nog ook zo is, dat weet ik niet. Heb al een tijdje de SB lijn niet meer gevolgd.
Nee, maar zag hem staan. Twijfel...quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:01 schreef Atta-boy het volgende:
Gekocht?
Vind dat model zo hard. Ik wacht tot vault die van hem weg doet
Hehe, zoiets zat ik ook al te denken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:06 schreef Atta-boy het volgende:
Zou niet zo snel van deaup kopen omdat alles zo duur is![]()
Als je goed zoekt vind je die dingen wel een keer op mp ofzo voor cheaper.
Denk niet dat ik ze weg ga doen (a)quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:06 schreef Atta-boy het volgende:
Zou niet zo snel van deaup kopen omdat alles zo duur is![]()
Als je goed zoekt vind je die dingen wel een keer op mp ofzo voor cheaper.
Veel liefde in dit topic, geen Hua'squote:
Ik heb ergens een offer neer gelegd. Kon het niet laten, hoor wel of ik er ergens mee kom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:02 schreef acbs2 het volgende:
Uurtje geleden (midnight release) zijn de asics gt2 high risk online gedropt. Te laat RF zn tweet gezien![]()
Was wel vroeg op maar mn telefoon niet gecheckt, doe ik pas alsk aan het treinen ben.
Jammer, wilde ze voor mn vriendin kopen.
Yup that's me onderweg naar werk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:35 schreef doo. het volgende:
Volgens mij zag ik je op delft centraal, had je supreme backpack?
Mij had je sowieso niet herkend, strak in pak alles.
Delft! Tijd niet geweest, 8 jaar gewoond.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:10 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Yup that's me onderweg naar werk.
Volgende keer wel groeten he!!
Ik geef je EUR5 als je daar voor me gaat liggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:17 schreef Atta-boy het volgende:
Koop corks, volgens mij ligt er nog niemand bij oqium
stonden op eBay.co.uk in grote aantallen, niemand die ze kocht. (ook de groene CW)quote:
mijn teller voor 2013 staat nog op 0.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Ik wil ook nieuwe shoes... dit topic volgen is slecht het ging juist zo goed ik heb maar 1 paartje gekocht in de afgelopen 2 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
stonden op eBay.co.uk in grote aantallen, niemand die ze kocht. (ook de groene CW)
[..]
mijn teller voor 2013 staat nog op 0.Ik zoek die altijd wel voor cheapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had dat gezegd dan.
Ps: ik wil ook gratis paartjes.
Als ik zaterdag geen training hoefde te geven wilde ik best campen voor oqium. Wel voor mezelf dan he babs
Faka G
Heb er zelf niks mee tbh.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:50 schreef vault_tec het volgende:
shape is niet optimaal maar... (wivah is van gummer)
[ afbeelding ]
Had er meer van gehoopt, helaas.quote:
Gummer werkt er en maakt foto´s voor de site.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:01 schreef Atta-boy het volgende:
Maakt gummer van alle nieuwe schoenen wivahs daar btw? Bijna elke wivah van hem is met een nieuwe schoen die hij achter bij woei aantrekt.
Hij zorgt er voor dat niemand ds schoenen koopt![]()
Vind die pics van hem meestal wel cool en hij heeft zelf altijd swagger x understated schoenen.
Acbs ik zie je!
Hij koopt ook bijna niks meer sinds die met zijn chick samen is gaan wonen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:04 schreef Atta-boy het volgende:
Ja I know maar dan hoeft ie ze toch niet altijd aan te trekken?![]()
Boeit me ook totaal niet maar viel me op dat hij bijna alleen maar nieuwe schoenen als wivahs post de laatste tijd.
Van die 5 minuten dragen worden die schoenen ook niet minder waard dus /care als hij dat leuk vind.
Zucht. Chicks en sneakers. Als ik geen chick had, stond het huis hier gewoon lekker vol. Nette kasten, etc. Nu... alles verstopt en stiekem sneakers kopen als ze niet op let. Bajs als een bitch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hij koopt ook bijna niks meer sinds die met zijn chick samen is gaan wonen.
Ik vind/vond zijn schoenen en sowieso zijn stijl altijd wel dope. Clean spul en niet te schreeuwerig. Alleen met dat rockwell spul heb ik niet zo veel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb meer schoenen dan mn vriendinquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt ook door de nette schoenen die ik voor m'n werk draag.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb meer schoenen dan mn vriendin
Ja, hij heeft gevonden wat voor hem werkt. Rockwell spul vind ik tof alleen fit is niet echt goed met mijn lichaam, helaas. Sowieso rockwell beddengoed <3quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik vind/vond zijn schoenen en sowieso zijn stijl altijd wel dope. Clean spul en niet te schreeuwerig. Alleen met dat rockwell spul heb ik niet zo veel.
Ik heb nog geen een vriendinnetje gehad die meer schoenen had dan ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Same here.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De enige sneakers die mijn vriendin heeft zijn een paar blazers, voor de rest alleen hakken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:45 schreef Atta-boy het volgende:
Ik koop zelfs schoenen voor mijn vriendin.
Ze heeft nu ook een paar patta x pro keds high die mij te klein waren en haar heel cool staan.
Zag ergens online blauwe gyakusou free 3.0 voor 78 euro in mijn maat. Niet besteld omdat ik de zwarte ervan heb en die dan totaal overbodig zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef Bajskorv het volgende:
Mijn chick vooral hakken inderdaad, met af en toe een simpel canvas sneakertje van twee tientjes. Ze alleen extreem sportief (6-10 uur in de week hardlopen, wielrennen, yoga, etc), dus ik koop af en toe in de sale nette paartjes Nike Gyakusou, Shields, etc...
Voor Gyakusou check ik altijd de sale, heb alles daar kunnen krijgen over tijd. Shorts, stuk of vier shits, jasje, etc. Tights gewoon in een Nike outlet in de VS gekocht voor weinig, geen Gyakusou.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
Nu ik weer 1 keer hard gelopen heb wil ik ook zo'n gyakusou uniform.
Had gisteren bijna thights gekocht voor er onder
Ik heb er twee van adidas. Vind die persoonlijk wat fijner zitten door formotion. M'n broekjes en zomerjasje zijn ook van adidas besef ik me nu.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Voor Gyakusou check ik altijd de sale, heb alles daar kunnen krijgen over tijd. Shorts, stuk of vier shits, jasje, etc. Tights gewoon in een Nike outlet in de VS gekocht voor weinig, geen Gyakusou.
1 maat omhoog. Ik heb altijd medium en daar heb ik een shirt in large.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
100.000 toch?
Gaan we nog woei salen morgen?
Hoe zit het nou met die gyakusou sizes? Want die dingen zijn toch mad klein? Heb een keer een l gepast en dat paste me volgens mij gewoon terwijl ik normaal een s heb.
Ja, ik ga nog sale. Even kijken hoe of wat. Dalijk met pim chillen en weet niet hoe lang ik op snooze blijf drukken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
100.000 toch?
Hoe zit het nou met die gyakusou sizes? Want die dingen zijn toch mad klein? Heb een keer een l gepast en dat paste me volgens mij gewoon terwijl ik normaal een s heb.
Wow wat generaliserendquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:06 schreef Atta-boy het volgende:
Haha ja zo'n ghetto bitch op spizike's ofzo![]()
Wel tof als je vriendin de goede nb's draagt.
Als je vaker in Rotterdam (vooral Zuid) loopt weet je wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wat generaliserend
Ik draag ook spizike's en GOD FORBID OOK AIR MAX 1![]()
![]()
![]()
Ik woon in A'dam en ik weet best wat je bedoeld maar het blijft heel generaliserend. Ik voel me beledigd!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als je vaker in Rotterdam (vooral Zuid) loopt weet je wat ik bedoel![]()
Ik ga proberen vroeg te komen bij de woei sale
Ik ben normaal M/L en heb daar XL inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
100.000 toch?
Als 90% hetzelfde soort mensen zijn dan mag ik ze over 1 kam scheren vind ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik woon in A'dam en ik weet best wat je bedoeld maar het blijft heel generaliserend. Ik voel me beledigd!
Dan zie ik je morgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als je vaker in Rotterdam (vooral Zuid) loopt weet je wat ik bedoel![]()
Ik ga proberen vroeg te komen bij de woei sale
Hmm zal wel Rotterdams zijn dan, ik herken het in ieder geval totaal niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als 90% hetzelfde soort mensen zijn dan mag ik ze over 1 kam scheren vind ik![]()
Er zijn altijd bij alles wel uitzonderingen, dan zou je overal bij moeten zetten dat dit niet bij iedereen het geval is.
als je nou BW's had gezegd, dan kan ik je reactie nog wel begrijpen (of heb je stiekem wel een paartje BW's?)..quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wat generaliserend
![]()
![]()
gewoon die tights kopen man, is ninja uniform tijdens het hardlopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
Nu ik weer 1 keer hard gelopen heb wil ik ook zo'n gyakusou uniform.
Had gisteren bijna thights gekocht voor er onder
Nee shit dat kan echt niet alleen Modus kan daar nog mee wegkomen zonder tokkie te zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
als je nou BW's had gezegd, dan kan ik je reactie nog wel begrijpen (of heb je stiekem wel een paartje BW's?)..
AM1 slaat meer op alle studententrutjes die erop lopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wat generaliserend
![]()
![]()
Ik vind chicks op SB's en Janoski's altijd van die biologische, veganistische reform-winkel hippiesquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:28 schreef Pedroo het volgende:
[..]
AM1 slaat meer op alle studententrutjes die erop lopen.
AM classic BW's je weet wel die gabberpatta'squote:Op donderdag 21 februari 2013 18:37 schreef Atta-boy het volgende:
Wat zijn bw's?
In Rotterdam lopen idd alle ghetto bitches in van die gekke jordans.
@shooto als ik wat meer a hardlopen koop ik wel zo'n uniform, nu is het meer dat ik gewoon zo'n uniform wil voor de cool.
Chicks in sb's zijn juist sexy hipster chickies
Wait.... whut?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee shit dat kan echt niet alleen Modus kan daar nog mee wegkomen zonder tokkie te zijn
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:37 schreef doo. het volgende:
Haha ik zal morgen wel kwarktaart roepen!
Ah dan snap ik 'm.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
AM classic BW's je weet wel die gabberpatta's
Jij schijt gewoon in je broek voor die "ghetto-bitches" don't cha
Best veel voor een niet bijster interessante cw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:10 schreef doo. het volgende:
Nike air huarache burst white black
Voor de geinteresseerden, geen idee of deze prijs redelijk is
Ik denk dat je die toch wel voor retail moet gaan zien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:12 schreef don-diablo het volgende:
Keek net even op ebay wat er voor de slam jam GT3 zoals gevraagd wordt, maar dat ligt allemaal rond 300 dollar. Vind ik persoonlijk (veel) te veel.
Daar ga ik wel vanuit. Is altijd zo wanneer de storm een beetje gaat liggen en resellers er nog mee zitten. Heb er nu wel een beetje spijt van dat ik ze niet gehaald heb. Ga spoedig nog wel even een paar flyknits bestellen. Die bricks en mortar zullen toch niet meer uitkomen dus wil nog een alternatief voor die GT3.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:15 schreef doo. het volgende:
Komen ze over een paar weken wel op terug, dat gaan ze er natuurlijk nooit voor krijgen denk ik..
Ieder zijn eigenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind chicks op SB's en Janoski's altijd van die biologische, veganistische reform-winkel hippies
Get my drift?
Nu 200 euro op MP in us10, maar da's natuurlijk vraagprijs...quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:12 schreef don-diablo het volgende:
Keek net even op ebay wat er voor de slam jam GT3 zoals gevraagd wordt, maar dat ligt allemaal rond 300 dollar. Vind ik persoonlijk (veel) te veel.
Ja, ik ben ook meteen groter met m'n Louboutins. Ik voel me dan ook super vrouwelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef Bajskorv het volgende:
Hoge hakken, echt liefde, je weet toch.
[ afbeelding ]
Maar serieus, chicks op hakken, bij voorkeur. Ik vind sneakers cute, maar hakken sexy.
aardige gozer die die zaak runtquote:
En dat stralen vrouwen dan ook vaak uit, waardoor dus sexy.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook meteen groter met m'n Louboutins. Ik voel me dan ook super vrouwelijk.
Was bedoeld als: er zijn nog geen campers.quote:
Vakantie en zakgeld?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was bedoeld als: er zijn nog geen campers.
Woei sale was kut. Om tien over tien stond er al een absurd lange rij. Snap niet waar die 14 jarige tijd en geld vandaan halen.
Liever mijn originele, met de specked zool, zwarte veters en lining. Maar toch nice dat ie er weer is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:22 schreef Staal_ het volgende:
http://www.highsnobiety.c(...)woven-sp-blackblack/
Zeker weten. Would like.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:25 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Liever mijn originele, met de specked zool, zwarte veters en lining. Maar toch nice dat ie er weer is.
Voor die Cork's? Gaat men daar al 2 dagen van tevoren voor campen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:16 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was bedoeld als: er zijn nog geen campers.
Woei sale was kut. Om tien over tien stond er al een absurd lange rij. Snap niet waar die 14 jarige tijd en geld vandaan halen.
Moest weg omdat het campen zo lang duurde en ik mij anders niet aan dieet/training schema kon houden, anders had ik normaal afscheid kunnen nemen. Als er ooit weer een jeans / sneaker meet is kom ik ook wel een drankje mee drinken, attaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:44 schreef Atta-boy het volgende:
Sexy time met vault![]()
Uiteindelijk 2 coole paartjes gekocht na een uur rijen![]()
Die laces bij die inneva's zijn echt gruwelijk lelijk. Net alsof ze geen andere veters meer hadden ofzo.
Bij oqium en HoH nog geen campers. Ik hoorde dat de eerste er nu bijna is.
Ps: ik zou ook rijen voor die corks als ik geen training hoefde te geven.
1 dag voor een winkel zitten < ¤1000
Asociale mensen. Klagen dat het koud is en lang duur maar je weet dat de winkel 11 uur open gaat dus begin niet om 10:30 met klagen. Mensen die duwen, lag weinig tofs. Veel "kinderen" die vooraan in de rij stonden en maar 1shirtje/trui kochtenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zou wel eens pics van die nieuwe inneva's willen zien met fatsoenlijke zwarte veters want dit slaat nergens op.
Woei sale viel dus duidelijk tegen? Hoorde ook al van iemand dat het niet veel was.
Ik zag een foto van drukte bij een supreme winkel waar de nieuwe collectie beschikbaar was gekomen. Vooraan stonden ook allemaal kinderen. Dan vraag je je ook af waar ze het geld vandaan halen.quote:
Dit dus. Vind het ook niet gek dat ze maar 1 trui etc hadden maar daar ga je toch niet meer dan een uur voor in de rij staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag een foto van drukte bij een supreme winkel waar de nieuwe collectie beschikbaar was gekomen. Vooraan stonden ook allemaal kinderen. Dan vraag je je ook af waar ze het geld vandaan halen.
Met een blik van loop eens doorquote:Jij bent toch die gast die naar metal concerten gaat, cancer bats en zo...
Status vergroting. Graag laten zien wat voor toffe kleren/dingen jij hebt en de ander niet om er een beetje bij te horen. Aangezien de spullen die ze tof vinden vaak prijziger zijn, zijn ze blijkbaar bereid om er voor in de rij te staan. Bij kleding zie je dat veel onder tieners. Denk aan de vuilniszak jassen en uggs etc.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit dus. Vind het ook niet gek dat ze maar 1 trui etc hadden maar daar ga je toch niet meer dan een uur voor in de rij staan.
Welke maat had je besteld? 38/39 toevallig?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:53 schreef Miniem het volgende:
Mijn Leshots van Britain passen niet![]()
Jammer, wel een mooi paartje.
Nee, 46quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Welke maat had je besteld? 38/39 toevallig?
Alle maten waren al weg toen ik ging kijken helaas en 46 is wel een beetje te grootquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, 46![]()
Maar ze zijn te smal voor mijn voet.
Ik zal je missenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:30 schreef Bajskorv het volgende:
Zo, ik ben richting vliegveld, even twee weken weg. Ik ga fok missen![]()
Nee, alleen jullie natuurlijk. Ik vermoed trouwens dat ik toch wel moet werken tijdens vakantie, dus dan zie je me wel weer online![]()
#fuckmylife
Ja raar he? Ze lijken ook afgezien van die blauwe veters een beetje op het wat minder snuggere broertje van de "echte".quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef xSanjay het volgende:
Leuk dat ze die inneva's opnieuw uitbrengen, maar ze komen imo niet eens in de buurt van de release die Bajs heeft.
Mee eens, maar hoe dan ook tof dat ze weer uit gaan komen. Die powerlines vind ik ook wel tof.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef xSanjay het volgende:
Leuk dat ze die inneva's opnieuw uitbrengen, maar ze komen imo niet eens in de buurt van de release die Bajs heeft.
Doe een gevecht met hemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef doo. het volgende:
Mijn 6.0's (haha) passen ook niet, moet zeggen dat ik het wel echt een tof paartje vind. Kwaliteit viel me reuze mee. Heb ze alweer verkocht aan een vriend.
Morgen meet-up met ape/millspec om die m'n Nb mojito's gaat kopen. Heb ik weer meer geld voor een écht tof paartje.
[\endofcoolstorybro]
Dan mag je er ook wel op tijd heen gaan, want die vorige sale was kaolo druk!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef doo. het volgende:
Hahaha nee, volgens mij is t een best prima gozer.
Morgen ff langs freshcotton en zipper (hipstershop) sale, ndsmwerf, praktisch naast m'n huis dus kan geen kwaad. Zal wel laten weten wat er ligt.
Ape is een toffe gast in real life alleen een beetje... raar...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef doo. het volgende:
Hahaha nee, volgens mij is t een best prima gozer.
Morgen ff langs freshcotton en zipper (hipstershop) sale, ndsmwerf, praktisch naast m'n huis dus kan geen kwaad. Zal wel laten weten wat er ligt.
Die middelste zijn nice, ik hou van Iron Man. Wou dat ik geld had.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nike.com release update by B.A.B.S.:
3 styles were added in the list of products launching tomorrow 1am CET , please see below.
585715-100 NIKE AF1 DOWNTOWN TXT
[ afbeelding ]
573979-700 NIKE AF1 DOWNTOWN LTH
[ afbeelding ]
573979-004 NIKE AF1 DOWNTOWN LTH QS
[ afbeelding ]
Die is mooi.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
3 styles were added in the list of products launching tomorrow 1am CET , please see below.
[ afbeelding ]
Er ligt altijd veel meer als lebrons en jordansquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef Modus het volgende:
Zat er al 1 bij Opium voor Corks, zei dat ie ze echt zelf wilde hebben en niet voor resellen. Waarom hebben ze daar trouwens alleen maar Jordan/Lebron shit in die 'winkel' terwijl ze online een veel breder assortiment hebben?
Hua's ook gezien bij Woei maar word er niet warm of koud van.
Vind het materiaalgebruik interessant maar zou ze zelf nooit kopen. Draag zulke dingen niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Er ligt altijd veel meer als lebrons en jordans![]()
Iedereen zegt altijd dat ie ze zelf wilt. Uiteindelijk draagt hoogstens 10% ze zelf. Gasten die ik ken zijn eerste op de lijst bij HoH en die bij oqium ken ik ook denk ik
Ik heb ze gewoon TTS genomen, zitten perfect.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef don-diablo het volgende:
Wie hebben er hier flyknit (trainers) op grachten na? Ik wil een paar bestellen maar dub nog een beetje qua maat. M'n free zijn allemaal us 10 en volgens grachten is het handig om een half maatje kleiner te nemen dan de free. Iemand?
dan is het goed ik wou bijna Ape op je af sturenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:02 schreef doo. het volgende:
Was lichtelijk sarcastisch hoor mooiboi..
Hij stond derde zei hij, ventje van een jaar of 18. 1 gast bij Opium zei dat US release op hetzelfde moment was/is?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Er ligt altijd veel meer als lebrons en jordans![]()
Iedereen zegt altijd dat ie ze zelf wilt. Uiteindelijk draagt hoogstens 10% ze zelf. Gasten die ik ken zijn eerste op de lijst bij HoH en die bij oqium ken ik ook denk ik
Zijn serieus al pre orders van $1500 weg gegaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
$1500-2000 ga je er echt niet voor krijgen hoor, amateur resellers smh.
Ik zie ze voor $800 gaan op dit moment.
Ik wacht het af. Denk dat 9,5 wel zal passen. Zullen dan goed aansluiten lijkt me en anders neem ik een half maatje groter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:02 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon TTS genomen, zitten perfect.
Ja pre-orders gingen wel lekker, maar dat zegt niets over de huidige prijs na de release.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:23 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zijn serieus al pre orders van $1500 weg gegaan.
Ik ga denk ik gewoon slapen zo en laat die corks maar aan me voorbij gaan.
Er zijn ook nog best veel winkels die ze nu uiteindelijk gekregen hebben dus de prijs zal wel flink dalen als iedereen ze aanbied. Dan zit je denk ik wel op 800 ofzo.
Release is ook tegelijk met amerikanen @ modus maar die gaan hard op die dingen waardoor ze resell betalen als ze geen paar hebben kunnen krijgen.
met de juiste denim kom je al ver genoeg, verder moet je gewoon je eigen kledingstijl volgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:14 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Heb de Asics gl III CW black/purple aangeschafd. Iemand tips om ze goed te rocken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zoekt niet wat je mooi vind maar wat exclusief is?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:24 schreef nomnom het volgende:
Iemand hier die een goede sneakerstore in Antwerpen weet?
Zoek voornamelijk Vans in een ietwat exclusievere CW.
Thanks!
En lockwood ernaast.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je zoekt niet wat je mooi vind maar wat exclusief is?
Voor de rest zit avenue in antwerpen. Die hebben altijd wel toffe ish
Uh, nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je zoekt niet wat je mooi vind maar wat exclusief is?
Voor de rest zit avenue in antwerpen. Die hebben altijd wel toffe ish
Als je dan post wat je zoekt heb je meer kans dat wij weten waar het te vinden is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:05 schreef nomnom het volgende:
[..]
Uh, nee.
Ik zoek gewoon wat Vans die ik op internet ben tegen gekomen maar die ik nooit zie staan in de 'standaard' winkels. Dat omschreef ik als "ietwat exclusiever". Dat jij daar dan van maakt dat ik liever iets draag dat exclusief is i.p.v. dat ik ze mooi vind is een beetje jammer
Maar bedankt voor de winkel in ieder geval
Ik was me er niet van bewust dat hier alle alarmbellen gaan rinkelen bij het woord 'exclusief'quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je dan post wat je zoekt heb je meer kans dat wij weten waar het te vinden is.En als je je zin terug leest dan lijkt het er gewoon op dat je alleen maar exclusievere schoenen zoekt.
bij Vans moet je niet al te lang wachten want per seizoen verandert de collectie en ook de CW's. Vans op de 1e foto is van 2010, 2e uit 2012. Huidige California lijn ziet er wel goed uitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:28 schreef nomnom het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat hier alle alarmbellen gaan rinkelen bij het woord 'exclusief'
Ik bedoel het gewoon als 'niet op elke hoek verkrijgbaar', anders was ik ze waarschijnlijk wel tegengekomen, heb verder ook nog niet echt goed gezocht. Maar omdat ik vandaag in Antwerpen ben dacht ik, wellicht kom ik daar iets leuks tegen. That's all.
Maar zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van NB vind ik dit wel wat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel ook meer de CW's, ik snap dat de modellen wellicht verouderd zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
bij Vans moet je niet al te lang wachten want per seizoen verandert de collectie en ook de CW's. Vans op de 1e foto is van 2010, 2e uit 2012. Huidige California lijn ziet er wel goed uit
gewoon naar avenue en lockwood gaan, ligt altijd wel iets tofs.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:28 schreef nomnom het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat hier alle alarmbellen gaan rinkelen bij het woord 'exclusief'
Ik bedoel het gewoon als 'niet op elke hoek verkrijgbaar', anders was ik ze waarschijnlijk wel tegengekomen, heb verder ook nog niet echt goed gezocht. Maar omdat ik vandaag in Antwerpen ben dacht ik, wellicht kom ik daar iets leuks tegen. That's all.
Maar zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van NB vind ik dit wel wat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The last one.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
585715-100 NIKE AF1 DOWNTOWN TXT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker doorverkopen die hap.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:52 schreef Atta-boy het volgende:
Pick ups:
[ afbeelding ]
Haha geintjepic is van een vriend van me.
Ik zag op de instagram van mooiboy btw ook veel corks![]()
Eigen pick up:
[ afbeelding ]
That suede![]()
[ afbeelding ]
Hoe heeft hij 5 paar gehussled?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:16 schreef Atta-boy het volgende:
Fuck you dan!hahah
Vind ze zelf heel nice, voor 25 euro een goede deal.
Die gast houd er volgens mij 2 voor zichzelf en had er al 2 verkocht als pre order. Lekkere bijverdienste zo.
Ben er ook echt heel blij mee.quote:
nice, ik wil ook een keer zo een hussle flippen. Voor hoeveel winst heeft ie al op die preoders?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef Atta-boy het volgende:
1 pre order voor iets meer als retail, 1 onder de toonbank en gecampt met 3 man.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:20 schreef Modus het volgende:
Net een Cork auction afgelopen op $1725, er loopt er nog 1 die staat nu op $4050..
Tof.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:03 schreef don-diablo het volgende:
Ben benieuwd naar de volledige schoen.
[ afbeelding ]
Staan op mijn lijst. October 2013quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:40 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Wel iets voor jou lijkt me zo Vault. En vanzelfsprekend voor Basj, want Asics.
[ afbeelding ]
En voor je fok sneaker vrienden een beetje oké cap.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:21 schreef Bajskorv het volgende:
Jetlag... Gisteren had vriendin brunch geregeld in Soho, dus nog gestopt bij Kith, DQM, 21 Mercer, Premium Laces, en een kleine consignment shop die ik tegen kwam, "Kicxclusives" ofzo. Verder wat kledingshops enzo, maar geen pick-ups en nergens te lang blijven hangen.
Nog langs Supreme gelopen, nog steeds een vrij lange rij en het regende. Niet voor mij dus, ik ga wel in Londen langs als ik nog iets wil hebben. Zo richting Harlem, met stop bij Atmos. En maandag richting Calgary, kijjken naar de local scene up north...
Iemand tips voor Calgary?
Waar gaat ie heen in Canada?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En voor je fok sneaker vrienden een beetje oké cap.ik heb werkelijk geen idee qua Canada. M'n broer moet in april naar Canada en ik vroeg em al of ik evt dingen kon bestellen en naar z'n hotel kon laten bezorgen. Dat wilde die niet omdat die al vermoedde dat het iets teveel zou worden.
Geloof Toronto. Was een goede mogelijkheid om wat bij tanner goods te bestellen, maar helaas.quote:
Jij komt ook overal bajs bond.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef Bajskorv het volgende:
Cool, tijd niet geweest. Eigenlijk erg lang niet, meer dan 10 jaar geleden ofzo. Ooit tijdje in Montreal gewoond, en toen veel bij familie in Toronto geweest.
Dus ditquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
$1500-2000 ga je er echt niet voor krijgen hoor, amateur resellers smh.
Ik zie ze voor $800 gaan op dit moment.
De reseller value gaat keihard dalen nu hoor, niemand houdt die krengen zelfquote:
Wat ik me dan altijd afvraag. Die mensen die de schoenen dus kopen van resellers voor belachelijk hoge prijzen, kunnen die niet gewoon wat langer wachten met kopen?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De reseller value gaat keihard dalen nu hoor, niemand houdt die krengen zelf
dat zijn meestal collectors, die gaan ver voor een paartje. Hoe langer je wacht, des het aanbod minder is. Tuurlijk kan je na een jaar een paartje halen, maar vaak is het lastig een paartje in je eigen maat te vinden.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvraag. Die mensen die de schoenen dus kopen van resellers voor belachelijk hoge prijzen, kunnen die niet gewoon wat langer wachten met kopen?
Dat is natuurlijk ook weer waar. Maarja, als je dan weer verschillende nieuwsberichten leest over gevechten en rellen tijdens campen, vind ik dan wel heel ver gaanquote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat zijn meestal collectors, die gaan ver voor een paartje. Hoe langer je wacht, des het aanbod minder is. Tuurlijk kan je na een jaar een paartje halen, maar vaak is het lastig een paartje in je eigen maat te vinden.
Was ook maar een geintje, heb ze niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De reseller value gaat keihard dalen nu hoor, niemand houdt die krengen zelf
Die mensen staren zich blind op de gevraagde bedragen op Ebay.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:52 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer waar. Maarja, als je dan weer verschillende nieuwsberichten leest over gevechten en rellen tijdens campen, vind ik dan wel heel ver gaan
je moet maar nét die gek vinden die wel aan je vraagprijs voldoetquote:Op maandag 25 februari 2013 14:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Die mensen staren zich blind op de gevraagde bedragen op Ebay.
Maar wat je vraagt en krijgt ligt behoorlijk ver uit elkaar soms
Als je dat geduld hebt, be my guestquote:Op maandag 25 februari 2013 14:12 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je moet maar nét die gek vinden die wel aan je vraagprijs voldoet
Zie wat ik net al zeiquote:Op maandag 25 februari 2013 14:44 schreef Atta-boy het volgende:
Ze zijn al voor $4000 verkocht he babs, niet dat je zo'n bedrag er elke keer voor krijgt maar het is een aardig bedrag om ff een nacht voor een winkel te chillen.
ik niet. Campen is niet voor mij bestemd. 2x gedaan, nooit meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je dat geduld hebt, be my guest
Die gast had ze de eerste dag dat ze te koop waren verkocht, dus zo lang moest ie niet wachten tot er een gek langskwam die dat er voor overhadquote:
Dude serious, IDGAFquote:Op maandag 25 februari 2013 17:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die gast had ze de eerste dag dat ze te koop waren verkocht, dus zo lang moest ie niet wachten tot er een gek langskwam die dat er voor overhad![]()
Tuurlijk gaan de prijzen zakker maar rond de 300 euro voor een nachtje voor een winkel chillen is gewoon veel geld.
Als die AM90 OG in de sale komt zou het me ernstig verbazen! Maar voor een EU37,7 t/m EU39,5 houd ik me aanbevolenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:56 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil de volgende AMS... hopen dat ze ooit in de sale komen, dus als iemand ze in de sale ziet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liggen bij de footlocker dus hoop het gewoonquote:Op maandag 25 februari 2013 18:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als die AM90 OG in de sale komt zou het me ernstig verbazen! Maar voor een EU37,7 t/m EU39,5 houd ik me aanbevolen
Ja? Ik had ze hier nie meer gezienquote:Op maandag 25 februari 2013 18:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Liggen bij de footlocker dus hoop het gewoon. Vind runners te duur om voor de originele prijs te kopen. En wat voor transformer voeten heb jij? 37 tot en met 39.
Ik heb echt zin om een enorme bitch fight met je te starten maar helaas heb ik iets beters te doenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:33 schreef doo. het volgende:
Haha dat is echt het onzinnigste wat ik ooit heb gehoord.
Ik heb mijn aflevering net gemist in NY, maar ze liggen over twee weken in Londen op met te wachten. Zien er sexy uit...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:55 schreef acbs2 het volgende:
Mad. Sexy. Pickup.
[ link | afbeelding ]
Nike_Flyknit_Lunar_Chukka by acbs2, on Flickr
Ik heb ze expres geskipped. Was miss wel gelukt als ik de online sales langs ging maar had daar geen zin in.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dude serious, IDGAF
Als jij ze had willen hebben had je beter je best moeten doen. Nu ben ik wel uitgeluld over die Corks!
Dat zei ik helemaal niet fucking dipshitquote:Op maandag 25 februari 2013 18:59 schreef doo. het volgende:
''Ik heb normaal 44,5 maar in air max 1 46,5.''
[ afbeelding ]
Maar doe vooral je ding.
Dat blijkt.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om een enorme bitch fight met je te starten maar helaas heb ik iets beters te doen
Now shoo tsssshhht
Dat is al een uur geleden hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |