stonden op eBay.co.uk in grote aantallen, niemand die ze kocht. (ook de groene CW)quote:
mijn teller voor 2013 staat nog op 0.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Ik wil ook nieuwe shoes... dit topic volgen is slecht het ging juist zo goed ik heb maar 1 paartje gekocht in de afgelopen 2 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
stonden op eBay.co.uk in grote aantallen, niemand die ze kocht. (ook de groene CW)
[..]
mijn teller voor 2013 staat nog op 0.Ik zoek die altijd wel voor cheapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had dat gezegd dan.
Ps: ik wil ook gratis paartjes.
Als ik zaterdag geen training hoefde te geven wilde ik best campen voor oqium. Wel voor mezelf dan he babs
Faka G
Heb er zelf niks mee tbh.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:50 schreef vault_tec het volgende:
shape is niet optimaal maar... (wivah is van gummer)
[ afbeelding ]
Had er meer van gehoopt, helaas.quote:
Gummer werkt er en maakt foto´s voor de site.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:01 schreef Atta-boy het volgende:
Maakt gummer van alle nieuwe schoenen wivahs daar btw? Bijna elke wivah van hem is met een nieuwe schoen die hij achter bij woei aantrekt.
Hij zorgt er voor dat niemand ds schoenen koopt![]()
Vind die pics van hem meestal wel cool en hij heeft zelf altijd swagger x understated schoenen.
Acbs ik zie je!
Hij koopt ook bijna niks meer sinds die met zijn chick samen is gaan wonen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:04 schreef Atta-boy het volgende:
Ja I know maar dan hoeft ie ze toch niet altijd aan te trekken?![]()
Boeit me ook totaal niet maar viel me op dat hij bijna alleen maar nieuwe schoenen als wivahs post de laatste tijd.
Van die 5 minuten dragen worden die schoenen ook niet minder waard dus /care als hij dat leuk vind.
Zucht. Chicks en sneakers. Als ik geen chick had, stond het huis hier gewoon lekker vol. Nette kasten, etc. Nu... alles verstopt en stiekem sneakers kopen als ze niet op let. Bajs als een bitch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hij koopt ook bijna niks meer sinds die met zijn chick samen is gaan wonen.
Ik vind/vond zijn schoenen en sowieso zijn stijl altijd wel dope. Clean spul en niet te schreeuwerig. Alleen met dat rockwell spul heb ik niet zo veel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb meer schoenen dan mn vriendinquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt ook door de nette schoenen die ik voor m'n werk draag.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb meer schoenen dan mn vriendin
Ja, hij heeft gevonden wat voor hem werkt. Rockwell spul vind ik tof alleen fit is niet echt goed met mijn lichaam, helaas. Sowieso rockwell beddengoed <3quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik vind/vond zijn schoenen en sowieso zijn stijl altijd wel dope. Clean spul en niet te schreeuwerig. Alleen met dat rockwell spul heb ik niet zo veel.
Ik heb nog geen een vriendinnetje gehad die meer schoenen had dan ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Same here.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De enige sneakers die mijn vriendin heeft zijn een paar blazers, voor de rest alleen hakken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:45 schreef Atta-boy het volgende:
Ik koop zelfs schoenen voor mijn vriendin.
Ze heeft nu ook een paar patta x pro keds high die mij te klein waren en haar heel cool staan.
Zag ergens online blauwe gyakusou free 3.0 voor 78 euro in mijn maat. Niet besteld omdat ik de zwarte ervan heb en die dan totaal overbodig zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef Bajskorv het volgende:
Mijn chick vooral hakken inderdaad, met af en toe een simpel canvas sneakertje van twee tientjes. Ze alleen extreem sportief (6-10 uur in de week hardlopen, wielrennen, yoga, etc), dus ik koop af en toe in de sale nette paartjes Nike Gyakusou, Shields, etc...
Voor Gyakusou check ik altijd de sale, heb alles daar kunnen krijgen over tijd. Shorts, stuk of vier shits, jasje, etc. Tights gewoon in een Nike outlet in de VS gekocht voor weinig, geen Gyakusou.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
Nu ik weer 1 keer hard gelopen heb wil ik ook zo'n gyakusou uniform.
Had gisteren bijna thights gekocht voor er onder
Ik heb er twee van adidas. Vind die persoonlijk wat fijner zitten door formotion. M'n broekjes en zomerjasje zijn ook van adidas besef ik me nu.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Voor Gyakusou check ik altijd de sale, heb alles daar kunnen krijgen over tijd. Shorts, stuk of vier shits, jasje, etc. Tights gewoon in een Nike outlet in de VS gekocht voor weinig, geen Gyakusou.
1 maat omhoog. Ik heb altijd medium en daar heb ik een shirt in large.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
100.000 toch?
Gaan we nog woei salen morgen?
Hoe zit het nou met die gyakusou sizes? Want die dingen zijn toch mad klein? Heb een keer een l gepast en dat paste me volgens mij gewoon terwijl ik normaal een s heb.
Ja, ik ga nog sale. Even kijken hoe of wat. Dalijk met pim chillen en weet niet hoe lang ik op snooze blijf drukken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
100.000 toch?
Hoe zit het nou met die gyakusou sizes? Want die dingen zijn toch mad klein? Heb een keer een l gepast en dat paste me volgens mij gewoon terwijl ik normaal een s heb.
Wow wat generaliserendquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:06 schreef Atta-boy het volgende:
Haha ja zo'n ghetto bitch op spizike's ofzo![]()
Wel tof als je vriendin de goede nb's draagt.
Als je vaker in Rotterdam (vooral Zuid) loopt weet je wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wat generaliserend
Ik draag ook spizike's en GOD FORBID OOK AIR MAX 1![]()
![]()
![]()
Ik woon in A'dam en ik weet best wat je bedoeld maar het blijft heel generaliserend. Ik voel me beledigd!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als je vaker in Rotterdam (vooral Zuid) loopt weet je wat ik bedoel![]()
Ik ga proberen vroeg te komen bij de woei sale
Ik ben normaal M/L en heb daar XL inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
100.000 toch?
Als 90% hetzelfde soort mensen zijn dan mag ik ze over 1 kam scheren vind ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik woon in A'dam en ik weet best wat je bedoeld maar het blijft heel generaliserend. Ik voel me beledigd!
Dan zie ik je morgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als je vaker in Rotterdam (vooral Zuid) loopt weet je wat ik bedoel![]()
Ik ga proberen vroeg te komen bij de woei sale
Hmm zal wel Rotterdams zijn dan, ik herken het in ieder geval totaal niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als 90% hetzelfde soort mensen zijn dan mag ik ze over 1 kam scheren vind ik![]()
Er zijn altijd bij alles wel uitzonderingen, dan zou je overal bij moeten zetten dat dit niet bij iedereen het geval is.
als je nou BW's had gezegd, dan kan ik je reactie nog wel begrijpen (of heb je stiekem wel een paartje BW's?)..quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wat generaliserend
![]()
![]()
gewoon die tights kopen man, is ninja uniform tijdens het hardlopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
Nu ik weer 1 keer hard gelopen heb wil ik ook zo'n gyakusou uniform.
Had gisteren bijna thights gekocht voor er onder
Nee shit dat kan echt niet alleen Modus kan daar nog mee wegkomen zonder tokkie te zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
als je nou BW's had gezegd, dan kan ik je reactie nog wel begrijpen (of heb je stiekem wel een paartje BW's?)..
AM1 slaat meer op alle studententrutjes die erop lopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wat generaliserend
![]()
![]()
Ik vind chicks op SB's en Janoski's altijd van die biologische, veganistische reform-winkel hippiesquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:28 schreef Pedroo het volgende:
[..]
AM1 slaat meer op alle studententrutjes die erop lopen.
AM classic BW's je weet wel die gabberpatta'squote:Op donderdag 21 februari 2013 18:37 schreef Atta-boy het volgende:
Wat zijn bw's?
In Rotterdam lopen idd alle ghetto bitches in van die gekke jordans.
@shooto als ik wat meer a hardlopen koop ik wel zo'n uniform, nu is het meer dat ik gewoon zo'n uniform wil voor de cool.
Chicks in sb's zijn juist sexy hipster chickies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |