Idd bij Britain, heb ze net gekochtquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:25 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dacht het vaker gelezen te hebbeb. Mo van oqium zei het ook. Maart komt de black toe ook als het goed is.
Ik vind die zwarte met mint swoosh erg nice voor 35 euro. Info of linkje?
Acbs... Die zijn wel heel erg.
Heb btw nog niks van hookup gehoord.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:38 schreef doo. het volgende:
hieroooo voor de leshots
Heb ze zelf ook eventjes gehaald ¤37,50 incl kan je geen buil aan vallen![]()
Waarschijnlijk had Vault alle us7 voor je weggekaapt met zo'n CW.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:12 schreef Atta-boy het volgende:
Geen idee, zag 6.0 op de tong staan en moest toen denken aan deze tt.
Vond hem best leuk![]()
Ik dacht eerst dat het een bruin was. Die een deze cw had ik keihard gekocht.
Je had voor die royals moeten gaan, of vind je deze cw harder?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef matthijst het volgende:
Paartje Jordan 1 mids, Georgetown Hoyas gehaald:
[ afbeelding ]
Vind die royals niet mooi iddquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:25 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Je had voor die royals moeten gaan, of vind je deze cw harder?
welke SB's zijn het?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef Hiatus het volgende:
shit man, wil nog steeds sbtjes die ik paar jaar geleden kapot heb geskate opnieuw bestellen.
Staan er genoeg op ebay, maar helaas 50 dollar verzendkosten
Niet dat het super duur word, maar wil ze voor normale prijs.
griptapes , met strap.quote:
Wat bedoel je met carryover?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef SHOOOTO het volgende:
Griptapes mids waren ook een tijdje als carry-over te verkrijgen. Maar Dunks zijn meer niet zo populair dus valt dat een beetje weg.
Prijs op eBay valt toch wel mee, ¤101,07. En dat voor een schoen uit 2011.
dat betekent dat elk seizoen, een standaard black/white cw aanwezig is. Dunk low/mid/high, janoski etc etc. Of dat nu nog ook zo is, dat weet ik niet. Heb al een tijdje de SB lijn niet meer gevolgd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met carryover?
En ja op ebay inderdaad totaal zelfs ongeveer 90 eu. Niet te gek nee. Had laatste paar dunks voor 80 inc shipping.
Alleen is die sneaker nu geen prioriteit.
Ah weer wat geleerd, van 2012 was dat inderdaad zo voor die griptape.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat betekent dat elk seizoen, een standaard black/white cw aanwezig is. Dunk low/mid/high, janoski etc etc. Of dat nu nog ook zo is, dat weet ik niet. Heb al een tijdje de SB lijn niet meer gevolgd.
Nee, maar zag hem staan. Twijfel...quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:01 schreef Atta-boy het volgende:
Gekocht?
Vind dat model zo hard. Ik wacht tot vault die van hem weg doet
Hehe, zoiets zat ik ook al te denken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:06 schreef Atta-boy het volgende:
Zou niet zo snel van deaup kopen omdat alles zo duur is![]()
Als je goed zoekt vind je die dingen wel een keer op mp ofzo voor cheaper.
Denk niet dat ik ze weg ga doen (a)quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:06 schreef Atta-boy het volgende:
Zou niet zo snel van deaup kopen omdat alles zo duur is![]()
Als je goed zoekt vind je die dingen wel een keer op mp ofzo voor cheaper.
Veel liefde in dit topic, geen Hua'squote:
Ik heb ergens een offer neer gelegd. Kon het niet laten, hoor wel of ik er ergens mee kom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:02 schreef acbs2 het volgende:
Uurtje geleden (midnight release) zijn de asics gt2 high risk online gedropt. Te laat RF zn tweet gezien![]()
Was wel vroeg op maar mn telefoon niet gecheckt, doe ik pas alsk aan het treinen ben.
Jammer, wilde ze voor mn vriendin kopen.
Yup that's me onderweg naar werk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:35 schreef doo. het volgende:
Volgens mij zag ik je op delft centraal, had je supreme backpack?
Mij had je sowieso niet herkend, strak in pak alles.
Delft! Tijd niet geweest, 8 jaar gewoond.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:10 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Yup that's me onderweg naar werk.
Volgende keer wel groeten he!!
Ik geef je EUR5 als je daar voor me gaat liggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:17 schreef Atta-boy het volgende:
Koop corks, volgens mij ligt er nog niemand bij oqium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |