Ik heb er twee van adidas. Vind die persoonlijk wat fijner zitten door formotion. M'n broekjes en zomerjasje zijn ook van adidas besef ik me nu.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Voor Gyakusou check ik altijd de sale, heb alles daar kunnen krijgen over tijd. Shorts, stuk of vier shits, jasje, etc. Tights gewoon in een Nike outlet in de VS gekocht voor weinig, geen Gyakusou.
1 maat omhoog. Ik heb altijd medium en daar heb ik een shirt in large.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
100.000 toch?
Gaan we nog woei salen morgen?
Hoe zit het nou met die gyakusou sizes? Want die dingen zijn toch mad klein? Heb een keer een l gepast en dat paste me volgens mij gewoon terwijl ik normaal een s heb.
Ja, ik ga nog sale. Even kijken hoe of wat. Dalijk met pim chillen en weet niet hoe lang ik op snooze blijf drukken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
100.000 toch?
Hoe zit het nou met die gyakusou sizes? Want die dingen zijn toch mad klein? Heb een keer een l gepast en dat paste me volgens mij gewoon terwijl ik normaal een s heb.
Wow wat generaliserendquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:06 schreef Atta-boy het volgende:
Haha ja zo'n ghetto bitch op spizike's ofzo![]()
Wel tof als je vriendin de goede nb's draagt.
Als je vaker in Rotterdam (vooral Zuid) loopt weet je wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wat generaliserend
Ik draag ook spizike's en GOD FORBID OOK AIR MAX 1![]()
![]()
![]()
Ik woon in A'dam en ik weet best wat je bedoeld maar het blijft heel generaliserend. Ik voel me beledigd!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als je vaker in Rotterdam (vooral Zuid) loopt weet je wat ik bedoel![]()
Ik ga proberen vroeg te komen bij de woei sale
Ik ben normaal M/L en heb daar XL inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
100.000 toch?
Als 90% hetzelfde soort mensen zijn dan mag ik ze over 1 kam scheren vind ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik woon in A'dam en ik weet best wat je bedoeld maar het blijft heel generaliserend. Ik voel me beledigd!
Dan zie ik je morgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als je vaker in Rotterdam (vooral Zuid) loopt weet je wat ik bedoel![]()
Ik ga proberen vroeg te komen bij de woei sale
Hmm zal wel Rotterdams zijn dan, ik herken het in ieder geval totaal niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als 90% hetzelfde soort mensen zijn dan mag ik ze over 1 kam scheren vind ik![]()
Er zijn altijd bij alles wel uitzonderingen, dan zou je overal bij moeten zetten dat dit niet bij iedereen het geval is.
als je nou BW's had gezegd, dan kan ik je reactie nog wel begrijpen (of heb je stiekem wel een paartje BW's?)..quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wat generaliserend
![]()
![]()
gewoon die tights kopen man, is ninja uniform tijdens het hardlopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
Nu ik weer 1 keer hard gelopen heb wil ik ook zo'n gyakusou uniform.
Had gisteren bijna thights gekocht voor er onder
Nee shit dat kan echt niet alleen Modus kan daar nog mee wegkomen zonder tokkie te zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
als je nou BW's had gezegd, dan kan ik je reactie nog wel begrijpen (of heb je stiekem wel een paartje BW's?)..
AM1 slaat meer op alle studententrutjes die erop lopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wow wat generaliserend
![]()
![]()
Ik vind chicks op SB's en Janoski's altijd van die biologische, veganistische reform-winkel hippiesquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:28 schreef Pedroo het volgende:
[..]
AM1 slaat meer op alle studententrutjes die erop lopen.
AM classic BW's je weet wel die gabberpatta'squote:Op donderdag 21 februari 2013 18:37 schreef Atta-boy het volgende:
Wat zijn bw's?
In Rotterdam lopen idd alle ghetto bitches in van die gekke jordans.
@shooto als ik wat meer a hardlopen koop ik wel zo'n uniform, nu is het meer dat ik gewoon zo'n uniform wil voor de cool.
Chicks in sb's zijn juist sexy hipster chickies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |