met de juiste denim kom je al ver genoeg, verder moet je gewoon je eigen kledingstijl volgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:14 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Heb de Asics gl III CW black/purple aangeschafd. Iemand tips om ze goed te rocken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zoekt niet wat je mooi vind maar wat exclusief is?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:24 schreef nomnom het volgende:
Iemand hier die een goede sneakerstore in Antwerpen weet?
Zoek voornamelijk Vans in een ietwat exclusievere CW.
Thanks!
En lockwood ernaast.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je zoekt niet wat je mooi vind maar wat exclusief is?
Voor de rest zit avenue in antwerpen. Die hebben altijd wel toffe ish
Uh, nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je zoekt niet wat je mooi vind maar wat exclusief is?
Voor de rest zit avenue in antwerpen. Die hebben altijd wel toffe ish
Als je dan post wat je zoekt heb je meer kans dat wij weten waar het te vinden is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:05 schreef nomnom het volgende:
[..]
Uh, nee.
Ik zoek gewoon wat Vans die ik op internet ben tegen gekomen maar die ik nooit zie staan in de 'standaard' winkels. Dat omschreef ik als "ietwat exclusiever". Dat jij daar dan van maakt dat ik liever iets draag dat exclusief is i.p.v. dat ik ze mooi vind is een beetje jammer
Maar bedankt voor de winkel in ieder geval
Ik was me er niet van bewust dat hier alle alarmbellen gaan rinkelen bij het woord 'exclusief'quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je dan post wat je zoekt heb je meer kans dat wij weten waar het te vinden is.En als je je zin terug leest dan lijkt het er gewoon op dat je alleen maar exclusievere schoenen zoekt.
bij Vans moet je niet al te lang wachten want per seizoen verandert de collectie en ook de CW's. Vans op de 1e foto is van 2010, 2e uit 2012. Huidige California lijn ziet er wel goed uitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:28 schreef nomnom het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat hier alle alarmbellen gaan rinkelen bij het woord 'exclusief'
Ik bedoel het gewoon als 'niet op elke hoek verkrijgbaar', anders was ik ze waarschijnlijk wel tegengekomen, heb verder ook nog niet echt goed gezocht. Maar omdat ik vandaag in Antwerpen ben dacht ik, wellicht kom ik daar iets leuks tegen. That's all.
Maar zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van NB vind ik dit wel wat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel ook meer de CW's, ik snap dat de modellen wellicht verouderd zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
bij Vans moet je niet al te lang wachten want per seizoen verandert de collectie en ook de CW's. Vans op de 1e foto is van 2010, 2e uit 2012. Huidige California lijn ziet er wel goed uit
gewoon naar avenue en lockwood gaan, ligt altijd wel iets tofs.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:28 schreef nomnom het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat hier alle alarmbellen gaan rinkelen bij het woord 'exclusief'
Ik bedoel het gewoon als 'niet op elke hoek verkrijgbaar', anders was ik ze waarschijnlijk wel tegengekomen, heb verder ook nog niet echt goed gezocht. Maar omdat ik vandaag in Antwerpen ben dacht ik, wellicht kom ik daar iets leuks tegen. That's all.
Maar zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van NB vind ik dit wel wat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The last one.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nike.com release update by B.A.B.S.:
3 styles were added in the list of products launching tomorrow 1am CET , please see below.
585715-100 NIKE AF1 DOWNTOWN TXT
[ afbeelding ]
573979-700 NIKE AF1 DOWNTOWN LTH
[ afbeelding ]
573979-004 NIKE AF1 DOWNTOWN LTH QS
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker doorverkopen die hap.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:52 schreef Atta-boy het volgende:
Pick ups:
[ afbeelding ]
Haha geintjepic is van een vriend van me.
Ik zag op de instagram van mooiboy btw ook veel corks![]()
Eigen pick up:
[ afbeelding ]
That suede![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |