En voor je fok sneaker vrienden een beetje oké cap.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:21 schreef Bajskorv het volgende:
Jetlag... Gisteren had vriendin brunch geregeld in Soho, dus nog gestopt bij Kith, DQM, 21 Mercer, Premium Laces, en een kleine consignment shop die ik tegen kwam, "Kicxclusives" ofzo. Verder wat kledingshops enzo, maar geen pick-ups en nergens te lang blijven hangen.
Nog langs Supreme gelopen, nog steeds een vrij lange rij en het regende. Niet voor mij dus, ik ga wel in Londen langs als ik nog iets wil hebben. Zo richting Harlem, met stop bij Atmos. En maandag richting Calgary, kijjken naar de local scene up north...
Iemand tips voor Calgary?
Waar gaat ie heen in Canada?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En voor je fok sneaker vrienden een beetje oké cap.ik heb werkelijk geen idee qua Canada. M'n broer moet in april naar Canada en ik vroeg em al of ik evt dingen kon bestellen en naar z'n hotel kon laten bezorgen. Dat wilde die niet omdat die al vermoedde dat het iets teveel zou worden.
Geloof Toronto. Was een goede mogelijkheid om wat bij tanner goods te bestellen, maar helaas.quote:
Jij komt ook overal bajs bond.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef Bajskorv het volgende:
Cool, tijd niet geweest. Eigenlijk erg lang niet, meer dan 10 jaar geleden ofzo. Ooit tijdje in Montreal gewoond, en toen veel bij familie in Toronto geweest.
Dus ditquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
$1500-2000 ga je er echt niet voor krijgen hoor, amateur resellers smh.
Ik zie ze voor $800 gaan op dit moment.
De reseller value gaat keihard dalen nu hoor, niemand houdt die krengen zelfquote:
Wat ik me dan altijd afvraag. Die mensen die de schoenen dus kopen van resellers voor belachelijk hoge prijzen, kunnen die niet gewoon wat langer wachten met kopen?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De reseller value gaat keihard dalen nu hoor, niemand houdt die krengen zelf
dat zijn meestal collectors, die gaan ver voor een paartje. Hoe langer je wacht, des het aanbod minder is. Tuurlijk kan je na een jaar een paartje halen, maar vaak is het lastig een paartje in je eigen maat te vinden.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvraag. Die mensen die de schoenen dus kopen van resellers voor belachelijk hoge prijzen, kunnen die niet gewoon wat langer wachten met kopen?
Dat is natuurlijk ook weer waar. Maarja, als je dan weer verschillende nieuwsberichten leest over gevechten en rellen tijdens campen, vind ik dan wel heel ver gaanquote:Op maandag 25 februari 2013 13:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat zijn meestal collectors, die gaan ver voor een paartje. Hoe langer je wacht, des het aanbod minder is. Tuurlijk kan je na een jaar een paartje halen, maar vaak is het lastig een paartje in je eigen maat te vinden.
Was ook maar een geintje, heb ze niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De reseller value gaat keihard dalen nu hoor, niemand houdt die krengen zelf
Die mensen staren zich blind op de gevraagde bedragen op Ebay.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:52 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer waar. Maarja, als je dan weer verschillende nieuwsberichten leest over gevechten en rellen tijdens campen, vind ik dan wel heel ver gaan
je moet maar nét die gek vinden die wel aan je vraagprijs voldoetquote:Op maandag 25 februari 2013 14:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Die mensen staren zich blind op de gevraagde bedragen op Ebay.
Maar wat je vraagt en krijgt ligt behoorlijk ver uit elkaar soms
Als je dat geduld hebt, be my guestquote:Op maandag 25 februari 2013 14:12 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je moet maar nét die gek vinden die wel aan je vraagprijs voldoet
Zie wat ik net al zeiquote:Op maandag 25 februari 2013 14:44 schreef Atta-boy het volgende:
Ze zijn al voor $4000 verkocht he babs, niet dat je zo'n bedrag er elke keer voor krijgt maar het is een aardig bedrag om ff een nacht voor een winkel te chillen.
ik niet. Campen is niet voor mij bestemd. 2x gedaan, nooit meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je dat geduld hebt, be my guest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |