Wait.... whut?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee shit dat kan echt niet alleen Modus kan daar nog mee wegkomen zonder tokkie te zijn
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:37 schreef doo. het volgende:
Haha ik zal morgen wel kwarktaart roepen!
Ah dan snap ik 'm.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
AM classic BW's je weet wel die gabberpatta's
Jij schijt gewoon in je broek voor die "ghetto-bitches" don't cha
Best veel voor een niet bijster interessante cw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:10 schreef doo. het volgende:
Nike air huarache burst white black
Voor de geinteresseerden, geen idee of deze prijs redelijk is
Ik denk dat je die toch wel voor retail moet gaan zien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:12 schreef don-diablo het volgende:
Keek net even op ebay wat er voor de slam jam GT3 zoals gevraagd wordt, maar dat ligt allemaal rond 300 dollar. Vind ik persoonlijk (veel) te veel.
Daar ga ik wel vanuit. Is altijd zo wanneer de storm een beetje gaat liggen en resellers er nog mee zitten. Heb er nu wel een beetje spijt van dat ik ze niet gehaald heb. Ga spoedig nog wel even een paar flyknits bestellen. Die bricks en mortar zullen toch niet meer uitkomen dus wil nog een alternatief voor die GT3.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:15 schreef doo. het volgende:
Komen ze over een paar weken wel op terug, dat gaan ze er natuurlijk nooit voor krijgen denk ik..
Ieder zijn eigenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind chicks op SB's en Janoski's altijd van die biologische, veganistische reform-winkel hippies
Get my drift?
Nu 200 euro op MP in us10, maar da's natuurlijk vraagprijs...quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:12 schreef don-diablo het volgende:
Keek net even op ebay wat er voor de slam jam GT3 zoals gevraagd wordt, maar dat ligt allemaal rond 300 dollar. Vind ik persoonlijk (veel) te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |