Die is mooi.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nike.com release update by B.A.B.S.:
573979-004 NIKE AF1 DOWNTOWN LTH QS
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nike.com release update by B.A.B.S.:
3 styles were added in the list of products launching tomorrow 1am CET , please see below.
573979-700 NIKE AF1 DOWNTOWN LTH
[ afbeelding ]
Er ligt altijd veel meer als lebrons en jordansquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef Modus het volgende:
Zat er al 1 bij Opium voor Corks, zei dat ie ze echt zelf wilde hebben en niet voor resellen. Waarom hebben ze daar trouwens alleen maar Jordan/Lebron shit in die 'winkel' terwijl ze online een veel breder assortiment hebben?
Hua's ook gezien bij Woei maar word er niet warm of koud van.
Vind het materiaalgebruik interessant maar zou ze zelf nooit kopen. Draag zulke dingen niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Er ligt altijd veel meer als lebrons en jordans![]()
Iedereen zegt altijd dat ie ze zelf wilt. Uiteindelijk draagt hoogstens 10% ze zelf. Gasten die ik ken zijn eerste op de lijst bij HoH en die bij oqium ken ik ook denk ik
Ik heb ze gewoon TTS genomen, zitten perfect.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef don-diablo het volgende:
Wie hebben er hier flyknit (trainers) op grachten na? Ik wil een paar bestellen maar dub nog een beetje qua maat. M'n free zijn allemaal us 10 en volgens grachten is het handig om een half maatje kleiner te nemen dan de free. Iemand?
dan is het goed ik wou bijna Ape op je af sturenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:02 schreef doo. het volgende:
Was lichtelijk sarcastisch hoor mooiboi..
Hij stond derde zei hij, ventje van een jaar of 18. 1 gast bij Opium zei dat US release op hetzelfde moment was/is?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Er ligt altijd veel meer als lebrons en jordans![]()
Iedereen zegt altijd dat ie ze zelf wilt. Uiteindelijk draagt hoogstens 10% ze zelf. Gasten die ik ken zijn eerste op de lijst bij HoH en die bij oqium ken ik ook denk ik
Zijn serieus al pre orders van $1500 weg gegaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
$1500-2000 ga je er echt niet voor krijgen hoor, amateur resellers smh.
Ik zie ze voor $800 gaan op dit moment.
Ik wacht het af. Denk dat 9,5 wel zal passen. Zullen dan goed aansluiten lijkt me en anders neem ik een half maatje groter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:02 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon TTS genomen, zitten perfect.
Ja pre-orders gingen wel lekker, maar dat zegt niets over de huidige prijs na de release.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:23 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zijn serieus al pre orders van $1500 weg gegaan.
Ik ga denk ik gewoon slapen zo en laat die corks maar aan me voorbij gaan.
Er zijn ook nog best veel winkels die ze nu uiteindelijk gekregen hebben dus de prijs zal wel flink dalen als iedereen ze aanbied. Dan zit je denk ik wel op 800 ofzo.
Release is ook tegelijk met amerikanen @ modus maar die gaan hard op die dingen waardoor ze resell betalen als ze geen paar hebben kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |