Ik ben ook een sigaren liefhebber. Maar een goede sigaar roken, dat doe je (ik iig) eens in de zoveel weken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:15 schreef Questular het volgende:
Ik hou wel van een lekker sigaar en een goede whisky
Dat probeer ik inderdaad al zoveel mogelijk. M'n totale houding is ook al flink verbeterd ten opzichte van enkele jaren geleden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:09 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat wel kan helpen is bij oefeningen je schouder actief naar achteren trekken en je hoofd omhoog houden tijdens oefeningen. Zo heb je meer ruimte in het gewricht waardoor je de inklemming vermijd. Meestal zal je bewegingsuitslag verbeteren en het punt van de beweging waar je de pijn voelt ligt hoger.
Ik eerst ook, maar als ik nu al de geur van sterke alcohol ruik word ik al misselijk.. Geen idee wat ik hiertegen kan doen, alleen maar bier elke keer (zoete drankjes ga ik niet aan beginnen) is ook wel vervelend. Afentoe wat whisky/wodka is ook wel lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:15 schreef Questular het volgende:
Ik hou wel van een lekkere sigaar en een goede whiskyDat klinkt oud btw...
Inderdaad maar heel af en toe maar dan wil ik ook wel een goede sigaar hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:16 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Ik ben ook een sigaren liefhebber. Maar een goede sigaar roken, dat doe je (ik iig) eens in de zoveel weken.
Dan is het gewoon je oefeningen doen en op je houding letten. Als het goed is moet je schouder naar een aantal weken dan beter(hoger) staan. Maar tegen die tijd loop je ook weer bij de fysio rond.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat probeer ik inderdaad al zoveel mogelijk. M'n totale houding is ook al flink verbeterd ten opzichte van enkele jaren geleden.
Zelf heb ik een bejaarde telefoon zonder camera. Ik ga eens kijken hoe ik dat filmpje voor elkaar krijg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:36 schreef Stereotomy het volgende:
Filmpje maken met alleen lege bar en hier posten.
Zwemmen lijkt me echt ideale cardio maar helaas is het zwembad te duur als je regelmatig gaat of zit het vol met ouderen en ander tuigquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zwemmen is wel effectief en voor je gewichten niet belastend. suc6
daar zou ik een klacht over indienenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:26 schreef esv7 het volgende:
Bij het zwembad hier zijn er al twee dagen waarop ik niet welkom ben, vrouwendag en gezinszwemmen. Daarnaast nog twee dagen dicht ook + belachelijk duur.
In Stockholm kan je gewoon overal het water inspringen en schoon zwemmen, heerlijke stad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dan ga ik toch liever voor een rivier. Dan heb je nog wat weerstand van de stroming
Daar woon ik. Echter je moet nu echt eerst een wak hakken voordat je dat doet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:29 schreef seto het volgende:
[..]
In Stockholm kan je gewoon overal het water inspringen en schoon zwemmen, heerlijke stad.
Met normaal voedsel kan ik al rond de 150~160 gram komen op 2200kcal zonder supps. Meer eiwitten in je dieet gooien en minder carbs eten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:44 schreef DannyDeko het volgende:
Van de afgelopen dagen eens bekeken wat ik gemiddeld naar binnenwerk aan kcal en eiwitten:
kcal: Rond de 2700 op niet trainingsdagen. Rond de 3200 op trainingsdagen.
eiwittten: rond de 80.
Conclusie: eiwit supplementen scoren? (De "regel" was toch 2gr eiwit per kg lichaamgewicht?)
Ziet er volgens mij goed uit. Waar train je?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:03 schreef duncannn het volgende:
2e keer squat in zon 5 maanden vanwege knieblessures, tips?
Lastig te zien als je je rug niet mee filmt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:03 schreef duncannn het volgende:
2e keer squat in zon 5 maanden vanwege knieblessures, tips?
Dacht ik ook al ja, zal volgende week wel opnieuw proberen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Lastig te zien als je je rug niet mee filmt.
USC Amsterdam Science Parkquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:30 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ziet er volgens mij goed uit. Waar train je?
Beste duik in testosterontwitter:Martinberkhan twitterde op woensdag 20-02-2013 om 23:34:23Case study notes testosterone reduced by 80% in natural bodybuilder on diet from 14% to 4% body fat http://t.co/mD6xRS7EhB Guy got wrecked. reageer retweet
oink.quote:RESULTS:
Heart rate decreased from 53 to 27 bpm during preparation and increased to 46 bpm within one month following competition; brachial blood pressure dropped from 132/69 mmHg to 104/56 mmHg during preparation and returned to 116/64 mmHg at 6 months following competition; percent body fat declined from 14.8% to 4.5% during preparation and returned to 14.6% during recovery; strength decreased during preparation and did not fully recover during 6 months of recovery; testosterone declined from 9.22 ng/mL to 2.27 ng/mL during preparation and returned back to the baseline level, 9.91 ng/mL, following competition; total mood disturbance increased from 6 to 43 units during preparation and recovered to 4 six months following competition.
Wat een fysiek had die Mentzer ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij wist het altijd al!
[ afbeelding ]
200????? wauw man das egt super veel!!1quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:34 schreef Bendoe het volgende:
Stond net te trainen naast een jonge vent die denk ik wel 200 kilo woog. Puur respect
Rijst koken, kip/vis/garnalen en wokgroente wokken. Misschien iets van sojasaus of een andere woksaus en klaar is kees.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Voor mij is het cutten ook begonnen, is wel even afkicken want mijn bulk was vrij dirty.
Wat vinden jullie goede avondmaaltijden voor in de cut? Dadelijk ga ik een salade met zalm, gekookte eieren en wat walnoten naar binnen werken, maar ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken..
quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
200????? wauw man das egt super veel!!1
Whey perfection van Body & fitshoppaquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]![]()
OT maar weer. Welke whey kopen jullie?
kabel pushdown en pulldown voor je tricep broertje!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
ik wil beginnen met fitnessen maar ik voetbal ook dus hoef niet mijn benen te trainen, welke oefeningen raden jullie uit behalve curls en bankdrukken? wil graag voor de zomer een sixpack
de nieuwste whey bevat paardensperma voor die extra gains!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]![]()
OT maar weer. Welke whey kopen jullie?
Creatine tijdens de cut heeft toch geen nut? Creatine zorgt er voor dat het glycogeen niveau van je spieren vergroot wordt, tijdens de bulk heb je een kcal-surplus en deze surplus voelt het verhoogde glycogeen niveau dan toch op? Wat weer zorgt voor meer uithoudingsvermogen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:12 schreef 16meter het volgende:
Maakt niet uit. Je kunt gerust creatine tijdens je cut nemen.
alleen diepere nachtrust, s'morgens wordt je dan wakker met een stiffie, dan gaat het goed.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:57 schreef Hiatus het volgende:
Heb ZMA besteld en binnen.
Kan je testosteron verhogen , en kan ook helpen voor betere nachtrust.
Iemand ervaring mee? of mening?
Het helpt ook voor spierbehoud en zorgt er voor dat je nog steeds omhoog kan gaan in je lifts tijdens de cutquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef FootieB het volgende:
[..]
Creatine tijdens de cut heeft toch geen nut? Creatine zorgt er voor dat het glycogeen niveau van je spieren vergroot wordt, tijdens de bulk heb je een kcal-surplus en deze surplus voelt het verhoogde glycogeen niveau dan toch op? Wat weer zorgt voor meer uithoudingsvermogen?
Creatine zorgt er helemaal niet voor dat de glycogeen voorraden in je spier vergroot worden. Creatine suppletie zorgt ervoor dat het creatine reservoir wordt vergroot waardoor sneller (en langer) op de korte termijn ATP kan worden aangevuld tijdens inspanning.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef FootieB het volgende:
[..]
Creatine tijdens de cut heeft toch geen nut? Creatine zorgt er voor dat het glycogeen niveau van je spieren vergroot wordt, tijdens de bulk heb je een kcal-surplus en deze surplus voelt het verhoogde glycogeen niveau dan toch op? Wat weer zorgt voor meer uithoudingsvermogen?
Ah ok, dat wist ik niet. Dat is wel goed om te weten. Thanks!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het helpt ook voor spierbehoud en zorgt er voor dat je nog steeds omhoog kan gaan in je lifts tijdens de cut
Rijst, met weinig kcal toch aan je carbs komenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Voor mij is het cutten ook begonnen, is wel even afkicken want mijn bulk was vrij dirty.
Wat vinden jullie goede avondmaaltijden voor in de cut? Dadelijk ga ik een salade met zalm, gekookte eieren en wat walnoten naar binnen werken, maar ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken..
Begreep dat je ook test verhoging kan krijgen , in het geval van een zink tekort dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen diepere nachtrust, s'morgens wordt je dan wakker met een stiffie, dan gaat het goed.
Nou haal je dingen door elkaar. Glycogeen zijn suiker die je aanspreekt bij langere belasting. Creatine wordt hiervoor nog aangesproken via ATP. Dit zorgt voor korte explosieve contracties. Wel handig om te supplementeren tijdens cut en bulk. Daarnaast is het maar 20 Kcal wat je binnenkrijgt via creatine.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef FootieB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |