abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123156579
Volgens mij mag je dat niet doorgeven of posten, Snakey had me daar al eens opgewezen toen ik een review over supplementen wilden posten uit het British Journal of Sports Medicine.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_123156677
quote:
4s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:30 schreef Seam het volgende:
Volgens mij mag je dat niet doorgeven of posten, Snakey had me daar al eens opgewezen toen ik een review over supplementen wilden posten uit het British Journal of Sports Medicine.
Via DM mag het iig. :P
If not now, then when.
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:33:55 #178
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123156708
quote:
Zit niet bij mij in het pakket. Kan voornamelijk bij behandeling/oefening based en een aantal van voeding.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_123156744
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:33 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Zit niet bij mij in het pakket. Kan voornamelijk bij behandeling/oefening based en een aantal van voeding.
In ieder geval bedankt. :)
If not now, then when.
pi_123156880
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

In ieder geval bedankt. :)
Ik kan er wel bij. Als je me je emailadres even in een DM stuurt dan mail ik je de PDF toe ;)
pi_123156927
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:39 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Ik kan er wel bij. Als je me je emailadres even in een DM stuurt dan mail ik je de PDF toe ;)
DM gestuurd. Bedankt!
If not now, then when.
pi_123157002
Van de afgelopen dagen eens bekeken wat ik gemiddeld naar binnenwerk aan kcal en eiwitten:

kcal: Rond de 2700 op niet trainingsdagen. Rond de 3200 op trainingsdagen.
eiwittten: rond de 80.

Conclusie: eiwit supplementen scoren? (De "regel" was toch 2gr eiwit per kg lichaamgewicht?)
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:45:57 #183
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_123157040
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik die oefeningen gewoon voor allebei je schouders doen. Door die corrigerende oefeningen worden de spieren (die nog gewoon gezond zijn) bij je slechte schouder een stuk sterker dan je goeie kant en trekken ze je opperarmbeen een stuk steviger in de gewrichtskom. Eerst je geblesseerde schouder en daarna je goede trainen, dan weet je dat je na een poos je schouders redelijk gelijk hebt in kracht. Welke oefeningen doe je allemaal?
http://www.bodybuilding.com/fun/dorian1.htm

Exercise 1, 2 en 4. Setjes 3x15 met dusdanig gewicht dat ik niet tot failure ga.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:20 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Rotator cuff zorgt met name voor de stabilisatie van de schouder samen met de biceps (via de bicepspees door de sulcus). Als hij geblesseerd is kan het dus zijn dat je de schouder ontlast en hem lager laat hangen. Met wat rust (lees:geen provocerende kracht oefeningen) en training zal het weer herstellen en krachtiger worden.

Maar uit interesse wat voor blessure heb je precies?
Heb van de zomer met een ontsteking gelopen, die is gelukkig nog vrij snel overgegaan, maar ik ben onbewust om de betreffende plek heen gaan trainen (waterpolo, dus veel zwemmen en schieten, bovenhoofdse bewegingen). Daardoor ben ik m'n schouder op een verkeerde wijze gaan gebruiken en heb ik nu dus een inklemming (notendop). De rotator cuff oefeningen hebben al een flink eind geholpen, maar merkte dus ineens dat m'n schouders niet gelijk hangen zeg maar. Was dus benieuwd of dat slecht was.
pi_123157049
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:44 schreef DannyDeko het volgende:
Van de afgelopen dagen eens bekeken wat ik gemiddeld naar binnenwerk aan kcal en eiwitten:

Conclusie: eiwit supplementen scoren? (De "regel" was toch 2gr eiwit per kg lichaamgewicht?)
Ligt eraan hoe je voeding er nu uitziet. Als bijvoorbeeld weinig melk drinkt, kun je ook meer melk toevoegen. Als je op 3200 kcal eet op je trainingsdag en 'slechts' 80g eiwit dan zit je waarschijnlijk vrij hoog qua carbs en/of vetten, dus die zou je dan ter compensatie wat kunnen minderen.
pi_123157222
quote:

Uit voeding kun je MAKKELIJK het dubbele halen. Ik zou m'n voedingsschema nog eens onder de loep nemen, als ik jou was.

80 gram... dat is een bakkie kwark, een paar eieren en een glas melk.
pi_123157240
quote:

80 is wel erg weinig. Je zou eerst kunnen kijken naar je voeding en (waarschijnlijk) KH vervangen door eiwitrijke ingrediėnten.
pi_123157250
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik cutten naar 10 en daarna bulken naar 15, repeat, repeat and repeat. Dit wel met minimale fat gains en maximale massa gains (optimaal als mogelijk), anders schiet het niet op.
Woah. Nice.. Wat is het effect als ik eerst cut naar 10 en vervolgens bulk naar 15 op deze manier?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_123157262
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:54 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Woah. Nice.. Wat is het effect als ik eerst cut naar 10 en vervolgens bulk naar 15 op deze manier?
eerst afvallen

daarna aankomen

snap de vraag niet helemaal, denk ik.
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:56:21 #189
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123157308
quote:

[..]

Ongewenst vet eraf trainen. Vervolgens spiermassa erbij trainen.
Ongewenst vet eraf ..... you get the point..
Verbo is terug?
pi_123157320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:54 schreef 16meter het volgende:

[..]

eerst afvallen

daarna aankomen

snap de vraag niet helemaal, denk ik.
Hmm nee wellicht niet. Ik vraag me af wat het effect zal zijn als ik eerst cut naar 10 en vervolgens naar 15 bulk ipv andersom (dus eerst bulken en daarna cutten)
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_123157418
quote:

[..]

Niks bijzonders. Relatief in shape blijven while making some gainzzz.
If not now, then when.
pi_123157420
Je weet in ieder geval precies waar je staat, wanneer je eerst cut.

Het is geen pretje om je vetpercentage veel te ver laten op te lopen, om daarna maaaaanden te moeten cutten en veel kracht en massa te zien verdwijnen. Ik zou in ieder geval eerst cutten en daarna rustig bulken.
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:01:30 #193
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123157465
Overwegingen om lager in bf% te blijven terwijl je traint ipv. te bulken naar 25% ofzo:

http://www.bodyrecomposit(...)uscle-mass-gain.html

quote:
Let me summarize the above a little more briefly: trainees should set a bottom and top-end for acceptable body fat levels. For males, 10-15% is a good range, for females 19-27% or so works. Diet down until you hit the low end, stabilize for two weeks, gain until you hit the high end, stabilize for two weeks, then diet back down while keeping the muscle. Over many months or a year of training, you should end up with more muscle than you started with which is the whole goal.
Confidence through competence
pi_123157660
Hoe denken jullie eigenlijk over blowen en trainen? (Niet tegelijk :D) Ik ben niet iemand die gaat huilen na een keer een avondje alcohol drinken, maar ben benieuwd naar jullie mening.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_123157670
Verlaagt je test.

Verneukt je longen. :P

Denk dat af en toe een joint weinig kwaad kan. Beter een vaporizer gebruiken, trouwens.
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:09:42 #196
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123157719
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:45 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

http://www.bodybuilding.com/fun/dorian1.htm

Exercise 1, 2 en 4. Setjes 3x15 met dusdanig gewicht dat ik niet tot failure ga.

[..]

Heb van de zomer met een ontsteking gelopen, die is gelukkig nog vrij snel overgegaan, maar ik ben onbewust om de betreffende plek heen gaan trainen (waterpolo, dus veel zwemmen en schieten, bovenhoofdse bewegingen). Daardoor ben ik m'n schouder op een verkeerde wijze gaan gebruiken en heb ik nu dus een inklemming (notendop). De rotator cuff oefeningen hebben al een flink eind geholpen, maar merkte dus ineens dat m'n schouders niet gelijk hangen zeg maar. Was dus benieuwd of dat slecht was.
Wat wel kan helpen is bij oefeningen je schouder actief naar achteren trekken en je hoofd omhoog houden tijdens oefeningen. Zo heb je meer ruimte in het gewricht waardoor je de inklemming vermijd. Meestal zal je bewegingsuitslag verbeteren en het punt van de beweging waar je de pijn voelt ligt hoger.
Verbo is terug?
pi_123157720
Ik blow al een paar jaar niet meer :P .
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:10:43 #198
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123157759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:07 schreef Pastapipos het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over blowen en trainen? (Niet tegelijk :D) Ik ben niet iemand die gaat huilen na een keer een avondje alcohol drinken, maar ben benieuwd naar jullie mening.
Mja, is natuurlijk persoonlijk, maar ik probeer verslavende substanties zoveel mogelijk uit m'n leven te houden. Natuurlijk drink ik wel eens een biertje / wijntje, maar zodra je dat te vaak doet of het doet om je wat minder onprettig in het leven te voelen dan is er wat anders aan de hand. :)
Confidence through competence
pi_123157773
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:08 schreef 16meter het volgende:
Verlaagt je test.

Verneukt je longen. :P
Haha dat sowieso, ben ook niet iemand die elk weekend iets moet gebruiken.
Heb ook van die black cats DMAA pillen, bewaar ze maar voor feestjes/festivals :D
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_123157798
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:07 schreef Pastapipos het volgende:
Niks mis mee, maar het is killings voor je cut want vreetkick. ;(
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')