Wat een fysiek had die Mentzer ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij wist het altijd al!
[ afbeelding ]
200????? wauw man das egt super veel!!1quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:34 schreef Bendoe het volgende:
Stond net te trainen naast een jonge vent die denk ik wel 200 kilo woog. Puur respect
Rijst koken, kip/vis/garnalen en wokgroente wokken. Misschien iets van sojasaus of een andere woksaus en klaar is kees.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Voor mij is het cutten ook begonnen, is wel even afkicken want mijn bulk was vrij dirty.
Wat vinden jullie goede avondmaaltijden voor in de cut? Dadelijk ga ik een salade met zalm, gekookte eieren en wat walnoten naar binnen werken, maar ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken..
quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
200????? wauw man das egt super veel!!1
Whey perfection van Body & fitshoppaquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]![]()
OT maar weer. Welke whey kopen jullie?
kabel pushdown en pulldown voor je tricep broertje!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
ik wil beginnen met fitnessen maar ik voetbal ook dus hoef niet mijn benen te trainen, welke oefeningen raden jullie uit behalve curls en bankdrukken? wil graag voor de zomer een sixpack
de nieuwste whey bevat paardensperma voor die extra gains!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:03 schreef Bendoe het volgende:
[..]![]()
OT maar weer. Welke whey kopen jullie?
Creatine tijdens de cut heeft toch geen nut? Creatine zorgt er voor dat het glycogeen niveau van je spieren vergroot wordt, tijdens de bulk heb je een kcal-surplus en deze surplus voelt het verhoogde glycogeen niveau dan toch op? Wat weer zorgt voor meer uithoudingsvermogen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:12 schreef 16meter het volgende:
Maakt niet uit. Je kunt gerust creatine tijdens je cut nemen.
alleen diepere nachtrust, s'morgens wordt je dan wakker met een stiffie, dan gaat het goed.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:57 schreef Hiatus het volgende:
Heb ZMA besteld en binnen.
Kan je testosteron verhogen , en kan ook helpen voor betere nachtrust.
Iemand ervaring mee? of mening?
Het helpt ook voor spierbehoud en zorgt er voor dat je nog steeds omhoog kan gaan in je lifts tijdens de cutquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef FootieB het volgende:
[..]
Creatine tijdens de cut heeft toch geen nut? Creatine zorgt er voor dat het glycogeen niveau van je spieren vergroot wordt, tijdens de bulk heb je een kcal-surplus en deze surplus voelt het verhoogde glycogeen niveau dan toch op? Wat weer zorgt voor meer uithoudingsvermogen?
Creatine zorgt er helemaal niet voor dat de glycogeen voorraden in je spier vergroot worden. Creatine suppletie zorgt ervoor dat het creatine reservoir wordt vergroot waardoor sneller (en langer) op de korte termijn ATP kan worden aangevuld tijdens inspanning.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef FootieB het volgende:
[..]
Creatine tijdens de cut heeft toch geen nut? Creatine zorgt er voor dat het glycogeen niveau van je spieren vergroot wordt, tijdens de bulk heb je een kcal-surplus en deze surplus voelt het verhoogde glycogeen niveau dan toch op? Wat weer zorgt voor meer uithoudingsvermogen?
Ah ok, dat wist ik niet. Dat is wel goed om te weten. Thanks!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het helpt ook voor spierbehoud en zorgt er voor dat je nog steeds omhoog kan gaan in je lifts tijdens de cut
Rijst, met weinig kcal toch aan je carbs komenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Voor mij is het cutten ook begonnen, is wel even afkicken want mijn bulk was vrij dirty.
Wat vinden jullie goede avondmaaltijden voor in de cut? Dadelijk ga ik een salade met zalm, gekookte eieren en wat walnoten naar binnen werken, maar ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken..
Begreep dat je ook test verhoging kan krijgen , in het geval van een zink tekort dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen diepere nachtrust, s'morgens wordt je dan wakker met een stiffie, dan gaat het goed.
Nou haal je dingen door elkaar. Glycogeen zijn suiker die je aanspreekt bij langere belasting. Creatine wordt hiervoor nog aangesproken via ATP. Dit zorgt voor korte explosieve contracties. Wel handig om te supplementeren tijdens cut en bulk. Daarnaast is het maar 20 Kcal wat je binnenkrijgt via creatine.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef FootieB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |