quote:Niet alleen op Pinkpop dit jaar maar ook op Paaspop: The Gaslight Anthem, C2C, Blaudzun, Kensington, Handsome Poets en Douwe Bob. En dan nog 170 namen op 12 podia erbij voor tickets die ongeveer slechts de helft kosten van die van Pinkpop, ha!
Ja ik heb geen idee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
85 voor 1 dag en 165 voor weekend toch?
Dat vraagteken was meer in de hoop dat iemand hier dat kon bevestigenquote:
Als je nagaat is Werchter net zo duur per dag en die line-up is altijd beter (en nog dichterbij dan dat achterlijk verre Landgraafquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
85 voor 1 dag en 165 voor weekend toch?
Landgraaf is voor mij 4 minuten korter dan Rock Werchter.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als je nagaat is Werchter net zo duur per dag en die line-up is altijd beter (en nog dichterbij dan dat achterlijk verre Landgraaf)
Ja ik vind het allebei niet veel dit jaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Landgraaf is voor mij 4 minuten korter dan Rock Werchter.Maar ik vind deze line-up wel tof
Ken ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Masters of Reality erbij.
7 bands te gaan nog.
Maarja stel voor je bent een liefhebber van de Kings Of Leon. Dan zou ik persoonlijk toch ¤ 10,00 meer betalen om naar Werchter te gaan. Dan heb je gelijk Blur er ook bij.quote:
Het kost niet eens meer, dagkaart voor RW kost 80 euroquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maarja stel voor je bent een liefhebber van de Kings Of Leon. Dan zou ik persoonlijk toch ¤ 10,00 meer betalen om naar Werchter te gaan. Dan heb je gelijk Blur er ook bij.
En gratis vervoer met trein en busquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het kost niet eens meer, dagkaart voor RW kost 80 euro
Het kan nogquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik had HURTS en Biffy Clyro overigens ook wel verwacht. En Frank Turner, maar dat is misschien meer wishful thinking.
Vind dat juist allemaal typische tent-namen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Echt belachelijke namen die op de Main stage staan. O.a.:
Handsome Poets, The Opposites, Passenger, Kensingston...
Die staan niet op de mainstage hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Echt belachelijke namen die op de Main stage staan. O.a.:
Handsome Poets, The Opposites, Passenger, Kensingston...
Vrijdagquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die staan niet op de mainstage hoor
Je hebt elke dag de 3FM Stage en de main stage precies omgedraaidquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vrijdag
Main Stage: The Killers - The Script - Paramore - Handsome Poets
3FM Stage: Queens of the Stone Age - Jimmy Eat World
Brand Bier Stage: Netsky Live - Kodaline - Andy Burrows - Christopher Green
Zaterdag
Main Stage: Kings of Leon - 30 Seconds to Mars - The Opposites - Passenger
3FM Stage: Phoenix - The Gaslight Anthem - Fun. - Douwe Bob
Brand Bier Stage: C2C - Ellie Goulding - Miles Kane - Graveyard
Zondag
Main Stage: Green Day - Ben Howard - The Vaccines - Kensington - Triggerfinger
3FM Stage: Blaudzun
Brand Bier Stage: Alt-J - Die Antwoord - Lianne La Havas - Grouplove
Oke, ik neem alles terug, dit is gewoon weg idiootquote:
Kensington staat dus mainstagequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef DeLuna het volgende:
Kensington, leuk dat ze op de 3FM stage staan maar dat is meer voor de tent..
Als ik maar vooraan sta dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kensington staat dus mainstage
Biffy Clyro vind ik toch zo ontzettend overgewaardeerd, ik heb dat vorige album geprobeerd te waarderen, maar bij het tweede nummer begon het me al gigantisch te irriteren. Bij de vorige Pinkpop dat hij er was, was dat live echt niet anders, ik vind het gewoon echt tenenkrommend slecht. Hurts was toen trouwens juist weer de (positieve) verrassing van het weekend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik had HURTS en Biffy Clyro overigens ook wel verwacht. En Frank Turner, maar dat is misschien meer wishful thinking.
Het laatste album van Biffy vind ik echt wel goed. Moest er ff aan wennen, maar vind het nu wel goed. Apart blijft altijd als een band in het ene land in een kleine zaal staat, en in het andere stadions uitverkoopt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Biffy Clyro vind ik toch zo ontzettend overgewaardeerd, ik heb dat vorige album geprobeerd te waarderen, maar bij het tweede nummer begon het me al gigantisch te irriteren. Bij de vorige Pinkpop dat hij er was, was dat live echt niet anders, ik vind het gewoon echt tenenkrommend slecht. Hurts was toen trouwens juist weer de (positieve) verrassing van het weekend.
Met deze line-up betwijfel ik sterk of ze wel gaan uitverkopen... Zeker met een beter alternatief (Rock Werchter) om de hoek.
Tjsa in de UK zijn ze snel gek genoeg om een stadion te vullen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Het laatste album van Biffy vind ik echt wel goed. Moest er ff aan wennen, maar vind het nu wel goed. Apart blijft altijd als een band in het ene land in een kleine zaal staat, en in het andere stadions uitverkoopt.
Smaken verschillen uiteraard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Biffy Clyro vind ik toch zo ontzettend overgewaardeerd, ik heb dat vorige album geprobeerd te waarderen, maar bij het tweede nummer begon het me al gigantisch te irriteren. Bij de vorige Pinkpop dat hij er was, was dat live echt niet anders, ik vind het gewoon echt tenenkrommend slecht. Hurts was toen trouwens juist weer de (positieve) verrassing van het weekend.
Met deze line-up betwijfel ik sterk of ze wel gaan uitverkopen... Zeker met een beter alternatief (Rock Werchter) om de hoek.
Hmm, zal er eens een luisterbeurt aan wagen, maar ik heb er nu een afkeur van door het eerste album. Ik heb het ook niet gauw dat muziek (zeker gitaarmuziek) mij écht gaat irriteren, dat was bij Biffy Clyro dus wel het geval vreemd genoeg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Het laatste album van Biffy vind ik echt wel goed. Moest er ff aan wennen, maar vind het nu wel goed. Apart blijft altijd als een band in het ene land in een kleine zaal staat, en in het andere stadions uitverkoopt.
Dit is gewoon te idiootquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oke, ik neem alles terug, dit is gewoon weg idiootQOTSA op de 3FM stage, really?
Wacht even? QOTSA op de 3FM stage?? Die stonden een aantal jaar geleden al op mainstage en toen was het goed druk. Wie zet die in godsnaam op de 3FM stage neer? Weer zo'n teken dat Jan Smeets gewoon heel hard aan het verslijten is...quote:
Gezien, was erg gaaf. En druk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wacht even? QOTSA op de 3FM stage?? Die stonden een aantal jaar geleden al op mainstage en toen was het goed druk. Wie zet die in godsnaam op de 3FM stage neer? Weer zo'n teken dat Jan Smeets gewoon heel hard aan het verslijten is...
Toen speelden ze voor Rage Against The Machine, in het zelfde weekend dat Foo Fighters en Metallica headliners waren. Dat waren tenminste échte headlinersquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wacht even? QOTSA op de 3FM stage?? Die stonden een aantal jaar geleden al op mainstage en toen was het goed druk. Wie zet die in godsnaam op de 3FM stage neer? Weer zo'n teken dat Jan Smeets gewoon heel hard aan het verslijten is...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Toen speelden ze voor Rage Against The Machine, in het zelfde weekend dat Foo Fighters en Metallica headliners waren. Dat waren tenminste échte headliners
Trieste actie van Paaspopquote:
Dan hadden ze vast en zeker One Direction geboekt. Die had ik zelfs ook nog eerder verwacht gezien die op 3fm nog meer airplay krijgen dan (het nieuwe werk van) The Killers.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:34 schreef Moody het volgende:
Oei wat een slechte headliners zeg. The KillersGreenday
Kings of Leon is de enige die mwah is. The Killers kosten een vermogen, maar spreken tegenwoordig alleen nog pubermeisjes aan. Gemiste kans.
RockWerchter is voor een vergelijkbaar publiek, maar echt zoveel maal beter qua line-up.
Headliners zijn inderdaad vreemd, maar dat Rock Werchter een betere lineup heeft is een kwestie van smaak. Bij Werchter mis ik QotSA en MoR, op PP zou ik iets meer in de trant van Gary Clark of John Legend willen zien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:34 schreef Moody het volgende:
Oei wat een slechte headliners zeg. The KillersGreenday
Kings of Leon is de enige die mwah is. The Killers kosten een vermogen, maar spreken tegenwoordig alleen nog pubermeisjes aan. Gemiste kans.
RockWerchter is voor een vergelijkbaar publiek, maar echt zoveel maal beter qua line-up.
MoR?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef Belabor het volgende:
[..]
Headliners zijn inderdaad vreemd, maar dat Rock Werchter een betere lineup heeft is een kwestie van smaak. Bij Werchter mis ik QotSA en MoR, op PP zou ik iets meer in de trant van Gary Clark of John Legend willen zien.
RW heeft de grote jongens van Pinkpop (Greenday, Kings of Leon), maar vult dat beter aan met bijv. Editors, Band of Horses, Blur, Depeche Mode en Sigur Ros. Ietsie alternatiever/zweveriger/festival-like.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef Belabor het volgende:
[..]
Headliners zijn inderdaad vreemd, maar dat Rock Werchter een betere lineup heeft is een kwestie van smaak. Bij Werchter mis ik QotSA en MoR, op PP zou ik iets meer in de trant van Gary Clark of John Legend willen zien.
Sorry, gewoonte om ze af te korten op andere fora. Ik bedoel Masters of Reality. Steengoede rock band die helaas nooit doorgebroken is buiten de VS. Hun invloed op bands als Queens of the Stone Age, Pearl Jam, Soundgarden of zelfs de Chili Peppers is groot.quote:
Het is maar wat je belangrijk vindt op een festival. Ik draai ook niet warm voor namen als The Opposites of Handsome Poets, maar ik hecht veel waarde aan de bands die ik eerder noemde. Die vier bands bieden mij persoonlijk meer dan al het andere op Werchter of LL. LL is in mijn ogen trouwens nog weer een stuk minder "underground" dan PP.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:43 schreef Moody het volgende:
[..]
RW heeft de grote jongens van Pinkpop (Greenday, Kings of Leon), maar vult dat beter aan met bijv. Editors, Band of Horses, Blur, Depeche Mode en Sigur Ros. Ietsie alternatiever/zweveriger/festival-like.
Tuurlijk het is afhankelijk van smaak, daarom schets ik ook dat PP iets meer gericht is op de jeugd en een flink pak zoeter/poppier is qua line-up. RW kan daarentegen weer niet tippen aan meer "underground" (mind the haakjes) festivals als Lowlands en Sziget.
LL minder underground dan PP? Wat versta je onder underground dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:19 schreef Belabor het volgende:
[..]
Het is maar wat je belangrijk vindt op een festival. Ik draai ook niet warm voor namen als The Opposites of Handsome Poets, maar ik hecht veel waarde aan de bands die ik eerder noemde. Die vier bands bieden mij persoonlijk meer dan al het andere op Werchter of LL. LL is in mijn ogen trouwens nog weer een stuk minder "underground" dan PP.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Alles over de Pinkpop persconferentie: http://frontpage.fok.nl/review/586619/1/1/100/evenement-pinkpop-persconferentie-2013.html
quote:Gaan we het ooit nog meemaken dat Pearl Jam op Pinkpop staat?
Zolang ik het voor het vertellen heb, hoop ik dat we dat absoluut nog gaan meemaken. We zijn heel serieus met ze bezig geweest, maar op een gegeven moment gaat de tour niet door en dan is het niet anders.
Inderdaad, niet veel tegen in te brengen. LL programmeert veel breder dan PP, en zeker ook veel meer klein, onbekend en underground. Past ook bij de opzet met veel diverse podia. PP draait meer op de grote namen..quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:21 schreef Moody het volgende:
[..]
LL minder underground dan PP? Wat versta je onder underground dan?
Er staan op LL veel meer kleine, (nog) tamelijk onbekende bandjes dan op PP.
Ik gok Metallica, U2 en The Rolling Stones op de 3FM Stagequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Nog 6 plaatsen over op 3FM Stage, nog 1 op mainstage en nog 1 op het vernieuwde Brand Bier Stage (a.k.a. de tent). Eén daarvan is voor Master of Reality.
Kijk je daar nog van op? 3FM heeft altijd een erg groot aandeel in de programmering en aangezien 3FM met de dag triester wordt (hebben ze tegenwoordig maar een playlist van 25 nummers?) past dit er wel bijquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat een slappe line up zeg, de helft zijn van die hipster giel geplugde kutbandjes
Hmm, dat laatste ben ik zeker niet met je eens. Werchter is vooral (net als Pinkpop) een festival van de grotere namen, minder podia, minder randverschijnselen. Maar de line-up is dik in orde, het beste wat op Lowlands staat, staat ook wel op Werchter in grotere mate (namen als Django Django, Alt-J, Sigur Ros, Bands of Horses, Editors etc).quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:43 schreef Moody het volgende:
[..]
RW heeft de grote jongens van Pinkpop (Greenday, Kings of Leon), maar vult dat beter aan met bijv. Editors, Band of Horses, Blur, Depeche Mode en Sigur Ros. Ietsie alternatiever/zweveriger/festival-like.
Tuurlijk het is afhankelijk van smaak, daarom schets ik ook dat PP iets meer gericht is op de jeugd en een flink pak zoeter/poppier is qua line-up. RW kan daarentegen weer niet tippen aan meer "underground" (mind the haakjes) festivals als Lowlands en Sziget.
wat is daar "quote:
Omdat het IEDER jaar een gerucht is dat PJ eindelijk eens komt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat is daar "" ?? ze touren niet buiten de VS dit jaar (vooralsnog)
Duidelijke uitleg, lijkt me.
ah, ja. Dat is waar. Maar ja, ieder jaar moet je het met een pallet zout nemenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Omdat het IEDER jaar een gerucht is dat PJ eindelijk eens komt.
haha same here. Maar ik ga ook al naar Werchter en Sziget en 8 van de namen die tot nu toe bekend zijn staan zowel op Werchter als op PP. Enige waarvoor ik dan misschien nog naar PP zou gaan is Paramore (zou ik wel eens willen zienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:01 schreef MissSpooky het volgende:
Meh. Ik twijfel. Voor de line-up ga ik sowieso niet, maar als ik thuis zit en dan het festival hoor, dan ga ik spijt krijgen. Maar het is duur..
Er zijn heel veel mensen op het terreinquote:
Gewoon een kaartje halen, mocht het uitverkopen raak je hem toch wel aan iemand kwijt mocht het nodig zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef MissSpooky het volgende:
Ik heb een dilemma!
Ik heb me opgegeven om als vrijwilliger op pinkpop te werken, maar ze hebben 'de uitslag' pas in begin april! Dalijk ben ik niet uitgekozen en zijn alle weekendkaarten op
Wat zouden jullie doen?
Om wat te doen als vrijwilliger? Catering en alles wordt door plaatselijke verenigingen gedaan en daar kun je heel lastig als 'buitenstaander' tussen komen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef MissSpooky het volgende:
Ik heb een dilemma!
Ik heb me opgegeven om als vrijwilliger op pinkpop te werken, maar ze hebben 'de uitslag' pas in begin april! Dalijk ben ik niet uitgekozen en zijn alle weekendkaarten op
Wat zouden jullie doen?
Maar duur! En daar heb je geen zekerheid in..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:53 schreef Bas242 het volgende:
[..]
Gewoon een kaartje halen, mocht het uitverkopen raak je hem toch wel aan iemand kwijt mocht het nodig zijn
"Voor je bijdrage tijdens het festival krijg je 3 dagen toegang tot het festival en de crewcamping, een T-shirt, een lunchpakket en consumptiebonnen. Ook dit jaar zullen we weer gratis busvervoer verzorgen vanaf verschillende grote steden naar het festival.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Om wat te doen als vrijwilliger? Catering en alles wordt door plaatselijke verenigingen gedaan en daar kun je heel lastig als 'buitenstaander' tussen komen.
Ik heb verder geen info. Dan zul je ff moeten mailenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:04 schreef Belabor het volgende:
Gratis busvervoer? Vertel me meer! Ook vanuit Leeuwarden?
Volgens mij kan je zelfs wachten tot een week van te voren. Vorig jaar waren toch alleen op bepaalde dagen de dagkaarten uitverkocht?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef ohnikua het volgende:
Ik zou wel durven wachten tot april. Waarschijnlijk verkopen de weekendkaarten helemaal niet uit en als dat toch gebeurt, dan vast niet al in april.
Ik ben de afgelopen jaren vrijwilliger geweest op Pinkpop. Taken die ik gehad heb waren kaartcontrole op de camping en backstage "parkeerregelaar".quote:Op maandag 25 februari 2013 16:08 schreef MissSpooky het volgende:
"Voor je bijdrage tijdens het festival krijg je 3 dagen toegang tot het festival en de crewcamping, een T-shirt, een lunchpakket en consumptiebonnen. Ook dit jaar zullen we weer gratis busvervoer verzorgen vanaf verschillende grote steden naar het festival.
De werkzaamheden variëren van het omdoen van bandjes, verstrekken van informatie aan de bezoekers, afnemen van de publieksenquête en het helpen op de parkeerplaats. Tijdens het festival zal je 1 dienst van 8 a 10 uur werken."
Dit dus.
Voorgaande jaren was er alleen vervoer vanuit een aantal plaatsen in Utrecht, Brabant en Limburg.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:04 schreef Belabor het volgende:
Gratis busvervoer? Vertel me meer! Ook vanuit Leeuwarden?
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:48 schreef Lamabal het volgende:
Als je op camping A wilt staan, hoe laat moet je er vrijdag ongeveer zijn?
In de op staat 05:00 ?
Iedere keer gewoon opgegeven via de site? en dat t maar twee dagen is maakt me geen hol uit, alles beter dan 165 euro uitgeven die ik niet heb.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:03 schreef BuddyHollyNL het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren vrijwilliger geweest op Pinkpop. Taken die ik gehad heb waren kaartcontrole op de camping en backstage "parkeerregelaar".
3 dagen toegang tot het festivalterein klinkt mooier dan dat het is aangezien je 1 van de 3 dagen aan het werk bent. Dus in de praktijk heb je 2 dagen toegang.
[..]
Voorgaande jaren was er alleen vervoer vanuit een aantal plaatsen in Utrecht, Brabant en Limburg.
Als je vaker vrijwilliger bent geweest krijg je vanzelf weer een mailtje om je opnieuw op te geven...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Iedere keer gewoon opgegeven via de site? en dat t maar twee dagen is maakt me geen hol uit, alles beter dan 165 euro uitgeven die ik niet heb.
gezelliger is de avond ervoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:48 schreef Lamabal het volgende:
Als je op camping A wilt staan, hoe laat moet je er vrijdag ongeveer zijn?
In de op staat 05:00 ?
Holy crap. Ik denk dat ik er pas om 10 uur kan zijn. Ik kom zelf vanuit het noorden.quote:
camping gaat om 7 open, dus je hebt best kans dat je nog plaats hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Holy crap. Ik denk dat ik er pas om 10 uur kan zijn. Ik kom zelf vanuit het noorden.
Hoe gaat het met het parkeren van je auto dan. Als je een kaart hebt voor het weekend, dan zit het er daar niet bij of wel?
Was er twee jaar geleden om half negen en hij was vol. Echt stampvol. Toen naar B gegaan maar ook die was helemaal vol. Ligt er dus maar net aan. En we hadden sowieso maar een enorm klein tentje, maar nergens was plek.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
camping gaat om 7 open, dus je hebt best kans dat je nog plaats hebt.
parkeerkaart zit er niet bij. zou ook niet weten wat die kost. parkeerde normaal in woonwijk of industrieterrein bij camping b. maar als je de weg niet echt weet is dat niet heel handig
verschilt idd per jaar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Was er twee jaar geleden om half negen en hij was vol. Echt stampvol. Toen naar B gegaan maar ook die was helemaal vol. Ligt er dus maar net aan. En we hadden sowieso maar een enorm klein tentje, maar nergens was plek.
En Tom Odell.![]()
Ga je nooit redden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:01 schreef Lamabal het volgende:
Hmm. Het is 3 uur rijden. Dus dan moet ik om 5 uur al gaan rijden. Niks mis mee, maar dan wil ik natuurlijk wel op camping A staan
A 5 minuten, B 20 minuten en C 30 minuten. D weet ik niet, heb daar nooit gestaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:55 schreef JaimyLee het volgende:
Wat zijn ongeveer de looptijden van het terrein naar de campings?
Zelfde als C ongeveer. Misschien iets langer, ligt ook aan je toestand.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
A 5 minuten, B 20 minuten en C 30 minuten. D weet ik niet, heb daar nooit gestaan.
helemaal niet jammer. in die 20 minuten kun je nog fijn een paar biertjes drinken voordat je op het terrein bent.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:04 schreef JaimyLee het volgende:
Jammer van de 20 minuten, maar dat moet dan maar
Zo kan je het natuurlijk ook zienquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal niet jammer. in die 20 minuten kun je nog fijn een paar biertjes drinken voordat je op het terrein bent.
ook zijn er op die weg nog wat kraapjes enzo (en de minli) en veel andere mensen. dus die tijd gaat zo om
minli is een tankstation met een hal erbij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:07 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zo kan je het natuurlijk ook zienWat is de minli?
is sterk afhankelijk van hoe laat je gaat natuurlijk (en van de kaartverkoop), maar incl wat file, parkeren en van parkeerplaats naar camping zou dat wel vrij aardig kunnen kloppen als je op vrijdagochtend 9 uur aan komtquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:17 schreef JaimyLee het volgende:
2 uur en 10 minuten van huis naar Pinkpop volgens google maps, dus een uur of 4 met de Pinkpop files er bij zeker?
Tot nu toe is het een beetje het plan om om 8 uur hier uit Amerfoort te vertekken, maar zo te horen is dat nogal laatquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is sterk afhankelijk van hoe laat je gaat natuurlijk (en van de kaartverkoop), maar incl wat file, parkeren en van parkeerplaats naar camping zou dat wel vrij aardig kunnen kloppen als je op vrijdagochtend 9 uur aan komt
Dan denk ik dat je op camping D terecht komt, haha. Hoewel daar niets mis mee is overigens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Tot nu toe is het een beetje het plan om om 8 uur hier uit Amerfoort te vertekken, maar zo te horen is dat nogal laat
Ach, als het maar gezellig is!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:31 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je op camping D terecht komt, haha. Hoewel daar niets mis mee is overigens.
ik vind van wel, maar goed, ik was altijd 1 van de 50 eerste mensen op camping B. mensen die later kwamen gaven ons dan al hun tenten mee of we hielden plek vrij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Tot nu toe is het een beetje het plan om om 8 uur hier uit Amerfoort te vertekken, maar zo te horen is dat nogal laat
Als de koningin dit leest krijg je een lintje denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind van wel, maar goed, ik was altijd 1 van de 50 eerste mensen op camping B. mensen die later kwamen gaven ons dan al hun tenten mee of we hielden plek vrij.
het zou verdomme eens tijd wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:15 schreef lighted het volgende:
[..]
Als de koningin dit leest krijg je een lintje denk ik.
http://www.obelink.nl/ten(...)26category_id%3D1192quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:01 schreef Alex073 het volgende:
Weet iemand waar ik een goed tent kan kopen voor Pinkpop.
Gewoon simpel ?
Ik reis naar school ook 4 en half uur per dag dus ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef MissSpooky het volgende:
Mijn god wat een reisKwartiertje lopen ftw!
neh, in 20 minutenn ben ik thuisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:37 schreef lighted het volgende:
Hotelletje nacht voor pinkpop, 20eu pp. Kwartiertje rijden
Bedankt dat je je domme blije plaatje neerkwakt om nogmaals bijdehand te doen terwijl je al teringbijdehand bezig bent, consequent dat wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt dat je extra dit topic binnen komt om mij dit te melden
quote:
Hehe, die lul waar 'ie het tegen had liep nog tierend vlak achter langs me het vak uitquote:
Zo ver vooruit is het weer niet te voorspellenquote:
Jan smeets is meer de mascotte voor pinkpop dan echt degene die de beslissingen maaktquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:20 schreef Moody het volgende:
Met The Killers maken ze de helft van hun budget op, terwijl 3/4e van de die-hard-pinkpoppers echt niet op The Killers zitten te wachten![]()
De 3 headliners zijn sowieso alleen leuk voor pubers. Jan maakt er een zootje van de laatste jaren.
Rowwen Heze!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:02 schreef Lamabal het volgende:
Als ze dat nou ook even op pinkpop doen
Sterker nog: hij heeft al vaker dan eens gezegd dat Mojo verantwoordelijk is voor de programmatiequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
Jan smeets is meer de mascotte voor pinkpop dan echt degene die de beslissingen maakt
Des te rustiger voor mijquote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe gaat de kaartverkoop met die bagger line-up? Volgens mij nog kaarten genoeg he!?
Dat is dan weer iets niews. Ben vorig jaar niet geweest, dus kan best.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is toch altijd een halfuur uitloop tot 23:00 uur? Was vorig jaar ook zo.
Ja, kut.quote:19:30 - 20:30 = Alt-J (Brand Bier Stage) vs. Triggerfinger (3FM Stage)
Dat vind ik al jaren, maar dit ziet er wel heel pover uit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik vind de line-up behoorlijk tegenvallen.
Yup, zo zal mijn weekend er ook ongeveer uit zien. Misschien dat ik nog voor Stereophonics of Fun. ga.quote:
Toen ik er in 2011 was heette het ook niet zo, maar dat zal die tent wel wezen..quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:30 schreef Aisumasen het volgende:
Brand Bier Stage? Is dat de ouwe 3FM Tent? Ben er jaar of 10 niet geweest.
Als ik een beetje naar de andere acts kijk, en het woordje 'stage' van de andere podia in acht neem, ga ik daar ook wel van uit. Mooi, tent voor Miles Kane dan. Wederom veel te vroeg in de programmering, maar komt goed tot zijn recht en dergelijke.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik er in 2011 was heette het ook niet zo, maar dat zal die tent wel wezen..
ligt helemaal aan jezelf natuurlijk. hoeveel je drinkt en hoe luxe je eet.quote:Op zondag 21 april 2013 12:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zin in.
Heb alleen een vraagje, hoeveel wordt er gemiddeld uitgeven bij pinkpop? Wat geven jullie allemaal uit aan muntjes?
loopt dus nog niet storm, zoals ook wel verwacht. Ben benieuwd of goed weer moet pinkpop de verkoop nog kan stimuleren..quote:REEDS 50.000 TICKETS VOOR PINKPOP VERKOCHT
Met iets meer dan vijf weken te gaan heeft de voorverkoop van Pinkpop 2013 de kaap van 50.000 unieke tickets bereikt, te verdelen in 30.000 weekendkaarten en 20.000 dagkaarten.
Er zijn dus nog voldoende weekendkaarten en losse dagkaarten beschikbaar.
We kunnen het niet vaak genoeg zeggen maar Pinkpop wordt voor de 3de keer niet met Pinksteren gehouden maar 4 weken later in het weekend van 14-15-16 juni 2013.
http://www.pinkpop.nl/201(...)or-pinkpop-verkocht/
Volgens mij niet. Ik was er vorig jaar en betaalde ook 20 euro voor het parkeren. We gingen alleen midden in de nacht weg. Zal wel goed zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:12 schreef JaimyLee het volgende:
Ik lees net op de site dat parkeren voor 3 dagen 20 euro kost. Maar hoe zit dit? Wij komen op vrijdag en willen maandag pas weg, wanneer je van de camping af moet. Ik tel dan 4 dagen. Heb ik nu een probleem?
Stel je komt op vrijdag rond 10 uur > za 10 uur = 1 dag > zo 10 uur is 2 dagen > ma 10 uur = 3 dagen//quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:12 schreef JaimyLee het volgende:
Ik lees net op de site dat parkeren voor 3 dagen 20 euro kost. Maar hoe zit dit? Wij komen op vrijdag en willen maandag pas weg, wanneer je van de camping af moet. Ik tel dan 4 dagen. Heb ik nu een probleem?
Ah topquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stel je komt op vrijdag rond 10 uur > za 10 uur = 1 dag > zo 10 uur is 2 dagen > ma 10 uur = 3 dagen//
Ik moet morgenochtend naar Amsterdam, hoe lang sta ik dan in de file?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef JaimyLee het volgende:
Oh en hoe staat het meestal met de files? We zijn van plan rond 8 uur hier uit Amersfoort weg te gaan, met normaal verkeer ben je er dan rond 10 uur. Hoe lang zullen we in de file staan? En hoe lang daarna in de rij voor de bandjes?
Dankjewelquote:Op zondag 26 mei 2013 13:23 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend naar Amsterdam, hoe lang sta ik dan in de file?
..........
Nee rond die tijd sta je ongeveer 3 uur in de file en een uur voor de bandjes.
Ik kom wel sowieso op een van de campings (b/c/d) te werken, maar weet niet zeker of de feesttent ook deel is van de werkzaamheden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:10 schreef Exterminator het volgende:
Toevallig nog fokkers die gaan werken in de feesttent op camping B?
Ja, dan kan niet hoor, ik wil mijn geld terug!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
Grouplove heeft Hurricane en Southside afgezegd en komt dus waarschijnlijk dus ook niet naar Pinkpop. In hun tourschema staan alleen nog maar Amerikaanse optredens.
Raar dat Pinkpop het nieuws nog niet bekend gemaakt heeft.
willen waarschijnlijk ook vervanger meteen aankondigen en dat kost tijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
Grouplove heeft Hurricane en Southside afgezegd en komt dus waarschijnlijk dus ook niet naar Pinkpop. In hun tourschema staan alleen nog maar Amerikaanse optredens.
Ik heb wel wat namen in mijn hoofd zitten die als wat rockende vervanging zouden kunnen dienen. Niet dat die kans bestaat, maar het zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
Bastille op Pinkpop.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef Exterminator het volgende:
Zometeen nieuws op 3FM over Pinkpop, ben benieuwd
Gohtwitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 30-05-2013 om 14:43:46Bastille vervangt Grouplove op Pinkpop http://t.co/wEoNLaQ0zF #pp13 reageer retweet
Uiteraard, Camping B vaste prik!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:10 schreef Exterminator het volgende:
Toevallig nog fokkers die gaan werken in de feesttent op camping B?
Heb je 't nu over 't slapen of het werken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Uiteraard, Camping B vaste prik!
Werken, slapen ;-)quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Heb je 't nu over 't slapen of het werken?
12 halve litersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wat mag ik op die camping wel en niet aan bier meenemen?
Donderdagnacht rond 4:00quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:11 schreef xuryah het volgende:
Bijna zover! Ik heb er zin innn!
Weet iemand nisschien hoe druk het is op camping A? Moet je er vroeg heen om een plekje daar te krijgen? Zo ja, hoe laat ongeveer?
Is het serieus zo druk zo vroeg al joh?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:13 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Donderdagnacht rond 4:00Misschien rond 6/7 ook wel, maar zelf ben ik altijd een stuk vroeger gegaan.
Maakt niks uit, B is ook hartstikke gezellig en het terug lopen naar de camping is altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Is het serieus zo druk zo vroeg al joh?
Wij moeten 3.5 uur reizen met de trein.. dus dat gaat hem niet worden ben ik bang..
Bij camping b wel genoeg plek dan? Of moet je er dan ook al zo vroeg zijn?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
Maakt niks uit, B is ook hartstikke gezellig en het terug lopen naar de camping is altijd wel gezellig.
Ik denk dat je dit jaar geen zorgen hoeft te maken om een plaats, tenzij je met een grote groep komt. voor 11 uur zul je altijd nog plaats vindenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bij camping b wel genoeg plek dan? Of moet je er dan ook al zo vroeg zijn?
Gewoon een vriend mee laten gaan (naast de 2 gratis kaartjes) voor de helft van de prijs ofzo. Heeft hij er ook plezier van.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:19 schreef Belabor het volgende:
Ben heel blij, want ik heb gisteren twee weekendtickets gewonnen via de Red Bull Wristband app! Wel jammer dat ik zelf een e-ticket gekocht had, die ik nu dus niet meer kwijt kan.Hmm, blijkbaar kan ik mijn e-ticket wel verkopen, want ze kijken niet direct naar de naam die er op staat. Hoe doe ik zoiets als de weekendtickets nog niet eens uitverkocht zijn?
Benieuwd of er ook speciale voordelen aan die Red Bull tickets zitten. Ik ga het wel merken volgende week!
Niet navulbare gaspitjes mogen mee geloof ik (check anders even de pinkpopwebsite, daar staat het wel op volgens mij.) Losse gasflessen mogen in ieder geval niet mee.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:10 schreef xuryah het volgende:
Oke top!
Nog een vraag, mag je zo'n klein gaspitje mee nemen op de camping?
Ik moet ook 3,5 uur reizen naar landgraaf. Voorgaande jaren was ik er meestal rond een uur of 11:30 á 12:00 uur en toen was er nog meer dan genoeg plek op B.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bij camping b wel genoeg plek dan? Of moet je er dan ook al zo vroeg zijn?
Dat moet je echt niet te serieus nemenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:51 schreef Sempy het volgende:
Volgens de officiele site wordt op de camping 12 blikken bier/fris en 1 plastic petfles per persoon oogluikend toegestaan. Alles daarboven is dus op eigen risico.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Is het serieus zo druk zo vroeg al joh?
Wij moeten 3.5 uur reizen met de trein.. dus dat gaat hem niet worden ben ik bang..
Yesh! Masters of Reality mag je dan ook niet missen, vind ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja vrijdag Queens Of The Stoneage weer zien, heb er zin in
Staat idd ook op de planning maar ik moet zeggen dat ik er vrij weinig van ken (zeg maar gewoon niets). Ik ga alleen vrijdag en mijn schema is dit ongeveer:quote:Op zondag 9 juni 2013 16:23 schreef Belabor het volgende:
[..]
Yesh! Masters of Reality mag je dan ook niet missen, vind ik.
Moet je lang reizen dan? Wel jammer zeg, dat iemand plots niet meer gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef Vurgen het volgende:
Somebody want to catch up ? Is er nog iemand die alleen gaat?
Degene waarmee ik zou gaan heeft gister van zich af laten weten![]()
Alleen zal ik me ook goed vermakenDe heenreis is alleen vreeeeeselijk saai
Vanuit Leeuwardenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:09 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Moet je lang reizen dan? Wel jammer zeg, dat iemand plots niet meer gaat.
Oh wauw, dat is wel een pokke eind jaquote:Op zondag 9 juni 2013 18:18 schreef Vurgen het volgende:
[..]
Vanuit LeeuwardenHeb een retourticket speciaal voor Pinkpop
Dat is wel een goeie jah. Bedankt voor de tipquote:Op zondag 9 juni 2013 18:20 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is wel een pokke eind jaHele playlist van alle bands op je mobiel zetten en luisteren in de trein misschien?
Ik zou alleen gaan, maar door puur geluk heb ik met de Red Bull Wristband app twee tickets gewonnen. Mijn jongere zusje gaat nu ook mee. Maar meeten kan natuurlijk altijd, lijkt me tof!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef Vurgen het volgende:
Somebody want to catch up ? Is er nog iemand die alleen gaat?
Degene waarmee ik zou gaan heeft gister van zich af laten weten![]()
Alleen zal ik me ook goed vermakenDe heenreis is alleen vreeeeeselijk saai
Precies hetzelfde als mijn schema. De vrijdag en zaterdag spreken mij wel aan, zondags echt alleen de avond met Triggerfinger en Green Day. De rest op die dag kan me gestolen worden.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Staat idd ook op de planning maar ik moet zeggen dat ik er vrij weinig van ken (zeg maar gewoon niets). Ik ga alleen vrijdag en mijn schema is dit ongeveer:
Christopher Green (staat dan toch niets anders)
Handsome Poets
Masters Of Reality
Paramore
Jimmy Eatworld (en misschien stukje Kodaline meepakken)
The Script (10 minuutjes meepakken ofzo)
en daarna Queens Of The Stoneage en The Killers.
EventTravel toevallig? Ik moet ook vanuit Friesland komen, maar ik zag gisteren dat Leeuwarden volgeboekt zit. Wordt een retourtje trein dan ben ik bang.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:18 schreef Vurgen het volgende:
[..]
Gewoon vanuit Leeuwarden station met de trein inderdaadquote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef Belabor het volgende:
[..]
EventTravel toevallig? Ik moet ook vanuit Friesland komen, maar ik zag gisteren dat Leeuwarden volgeboekt zit. Wordt een retourtje trein dan ben ik bang.
Yes, die ken ik! Nog mee gevoetbald een aantal jaren geleden. Wat een toeval weer. Friezen, je komt ze overal tegen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef Vurgen het volgende:
[..]
Gewoon vanuit Leeuwarden station met de trein inderdaadE-ticket besteld via https://www.ns.nl/eticket/ticket
Moet nog steeds kunnen, alleen was wel iets van 88 euro kwijt (wel retour natuurlijk)
Ken je ene Armando Torro uit Ternaard. Oud klasgenoot
Hoe laat ga je heen? Ik ga met een klasgenoot die in Lwd woont, ik woon in Den Helder en reis daarvandaan en we ontmoeten elkaar in Utrecht, hij neemt in Lwd de trein van 5.04 of 5.07 ofzo..quote:Op zondag 9 juni 2013 18:18 schreef Vurgen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2013 09:27 schreef MissSpooky het volgende:
[ afbeelding ]Gisteren in elkaar geknutseld. Dit wordt dus mijn vervoerskarretje voor eten/kleding/etc
Mét lampjes!
Ik ookquote:
Die had ik ook graag willen zien maar ga toch voor Netsky, die ze verdomme op het zelfde moment hebben geprogrammeerdquote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja vrijdag Queens Of The Stoneage weer zien, heb er zin in
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef Timo20 het volgende:
Die had ik ook graag willen zien maar ga toch voor Netsky, die ze verdomme op het zelfde moment hebben geprogrammeerd
Je kan ook 20 minuten van de ene band pakken en dan 30 minuten van de andere band. Opzich ben je vrij snel van de tent naar de 3Fm stage gelopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Geniaal
![]()
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
Op m`n facebook pagina al een soort voorbeschouwing aan t doen, net als vorig jaar. Toen deed ik video`s van legendarische (of mijn favoriete) PP optredens aller tijden, dit jaar van artiesten waar ik t meest naar uit kijk.
Tot nu toe gehad (doe `t 1 week van te voren): Netsky, Alt-J en vandaag Ellie Goulding
[..]
Die had ik ook graag willen zien maar ga toch voor Netsky, die ze verdomme op het zelfde moment hebben geprogrammeerd![]()
Kan idd. Maar heb QOTSA al vaker gezien en wil Netsky graag helemaal zien, altijd wel zin in een feestje op Pinkpopquote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook 20 minuten van de ene band pakken en dan 30 minuten van de andere band. Opzich ben je vrij snel van de tent naar de 3Fm stage gelopen.
Begrijp ik had Netsky ook graag gezien. Had voor mij perfect geweest dat The Script de 3FM stage had afgesloten en QOFSA op de main. Maar dat is helaas niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kan idd. Maar heb QOTSA al vaker gezien en wil Netsky graag helemaal zien, altijd wel zin in een feestje op Pinkpop![]()
Netsky komt ook op Werchter maar dat wordt toch anders denk ikquote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk dan altijd zo, welke artiest komt van dichterbijIn dit geval Netsky uit België, dus zou ik naar QotSA gaan, niet dat ik tussen die twee zou hoeven kiezen, ik ga naar Pinkpop voor QotSA
Helaas niet neequote:Op zondag 9 juni 2013 22:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Begrijp ik had Netsky ook graag gezien. Had voor mij perfect geweest dat The Script de 3FM stage had afgesloten en QOFSA op de main. Maar dat is helaas niet.
Mij ook maar heel veel meiden zijn er weg van geloof ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helaas niet nee
The Script, trouwens, kan me echt keihard gestolen worden
Precies het zelfde probleem hier!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nog zwaar te twijfelen tussen Triggerfinger en Alt-J, ik denk dat het die laatste wordt, ook omdat ik Triggerfinger al eens heb gezien. Alleen degene met wie ik naar PP ga wil naar Triggerfinger
Ruilen van festivalbuddy voor een uurtjequote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Precies het zelfde probleem hier!
Heb Triggerfinger ook al een x gezien, Alt J lijkt me super! Maar persoon met wie ik ga wilt naar Triggerfinger.. haha.
Goed idee !quote:Op maandag 10 juni 2013 06:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ruilen van festivalbuddy voor een uurtje
Gelukkig wel ja, hoewel ik 3 sites in de gaten hou en er 3x iets anders staat. Gelukkig klopt L1 meestal welquote:Op maandag 10 juni 2013 09:22 schreef Mike009000 het volgende:
De weersverwachtingen voor pinkpop beginnen wel beter te worden! L1 spreekt van een waarschijnlijk droge Pinkpopeditie!
Hoop dat t idd vrijdag over is!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Damn, word oppeens wakker met een oorontsteking. Ik hoop vrijdag aanstaande weer hersteld te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |