Donderdagnacht rond 4:00quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:11 schreef xuryah het volgende:
Bijna zover! Ik heb er zin innn!
Weet iemand nisschien hoe druk het is op camping A? Moet je er vroeg heen om een plekje daar te krijgen? Zo ja, hoe laat ongeveer?
Is het serieus zo druk zo vroeg al joh?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:13 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Donderdagnacht rond 4:00Misschien rond 6/7 ook wel, maar zelf ben ik altijd een stuk vroeger gegaan.
Maakt niks uit, B is ook hartstikke gezellig en het terug lopen naar de camping is altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Is het serieus zo druk zo vroeg al joh?
Wij moeten 3.5 uur reizen met de trein.. dus dat gaat hem niet worden ben ik bang..
Bij camping b wel genoeg plek dan? Of moet je er dan ook al zo vroeg zijn?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
Maakt niks uit, B is ook hartstikke gezellig en het terug lopen naar de camping is altijd wel gezellig.
Ik denk dat je dit jaar geen zorgen hoeft te maken om een plaats, tenzij je met een grote groep komt. voor 11 uur zul je altijd nog plaats vindenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bij camping b wel genoeg plek dan? Of moet je er dan ook al zo vroeg zijn?
Gewoon een vriend mee laten gaan (naast de 2 gratis kaartjes) voor de helft van de prijs ofzo. Heeft hij er ook plezier van.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:19 schreef Belabor het volgende:
Ben heel blij, want ik heb gisteren twee weekendtickets gewonnen via de Red Bull Wristband app! Wel jammer dat ik zelf een e-ticket gekocht had, die ik nu dus niet meer kwijt kan.Hmm, blijkbaar kan ik mijn e-ticket wel verkopen, want ze kijken niet direct naar de naam die er op staat. Hoe doe ik zoiets als de weekendtickets nog niet eens uitverkocht zijn?
Benieuwd of er ook speciale voordelen aan die Red Bull tickets zitten. Ik ga het wel merken volgende week!
Niet navulbare gaspitjes mogen mee geloof ik (check anders even de pinkpopwebsite, daar staat het wel op volgens mij.) Losse gasflessen mogen in ieder geval niet mee.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:10 schreef xuryah het volgende:
Oke top!
Nog een vraag, mag je zo'n klein gaspitje mee nemen op de camping?
Ik moet ook 3,5 uur reizen naar landgraaf. Voorgaande jaren was ik er meestal rond een uur of 11:30 á 12:00 uur en toen was er nog meer dan genoeg plek op B.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bij camping b wel genoeg plek dan? Of moet je er dan ook al zo vroeg zijn?
Dat moet je echt niet te serieus nemenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:51 schreef Sempy het volgende:
Volgens de officiele site wordt op de camping 12 blikken bier/fris en 1 plastic petfles per persoon oogluikend toegestaan. Alles daarboven is dus op eigen risico.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Is het serieus zo druk zo vroeg al joh?
Wij moeten 3.5 uur reizen met de trein.. dus dat gaat hem niet worden ben ik bang..
Yesh! Masters of Reality mag je dan ook niet missen, vind ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja vrijdag Queens Of The Stoneage weer zien, heb er zin in
Staat idd ook op de planning maar ik moet zeggen dat ik er vrij weinig van ken (zeg maar gewoon niets). Ik ga alleen vrijdag en mijn schema is dit ongeveer:quote:Op zondag 9 juni 2013 16:23 schreef Belabor het volgende:
[..]
Yesh! Masters of Reality mag je dan ook niet missen, vind ik.
Moet je lang reizen dan? Wel jammer zeg, dat iemand plots niet meer gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef Vurgen het volgende:
Somebody want to catch up ? Is er nog iemand die alleen gaat?
Degene waarmee ik zou gaan heeft gister van zich af laten weten![]()
Alleen zal ik me ook goed vermakenDe heenreis is alleen vreeeeeselijk saai
Vanuit Leeuwardenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:09 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Moet je lang reizen dan? Wel jammer zeg, dat iemand plots niet meer gaat.
Oh wauw, dat is wel een pokke eind jaquote:Op zondag 9 juni 2013 18:18 schreef Vurgen het volgende:
[..]
Vanuit LeeuwardenHeb een retourticket speciaal voor Pinkpop
Dat is wel een goeie jah. Bedankt voor de tipquote:Op zondag 9 juni 2013 18:20 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is wel een pokke eind jaHele playlist van alle bands op je mobiel zetten en luisteren in de trein misschien?
Ik zou alleen gaan, maar door puur geluk heb ik met de Red Bull Wristband app twee tickets gewonnen. Mijn jongere zusje gaat nu ook mee. Maar meeten kan natuurlijk altijd, lijkt me tof!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef Vurgen het volgende:
Somebody want to catch up ? Is er nog iemand die alleen gaat?
Degene waarmee ik zou gaan heeft gister van zich af laten weten![]()
Alleen zal ik me ook goed vermakenDe heenreis is alleen vreeeeeselijk saai
Precies hetzelfde als mijn schema. De vrijdag en zaterdag spreken mij wel aan, zondags echt alleen de avond met Triggerfinger en Green Day. De rest op die dag kan me gestolen worden.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Staat idd ook op de planning maar ik moet zeggen dat ik er vrij weinig van ken (zeg maar gewoon niets). Ik ga alleen vrijdag en mijn schema is dit ongeveer:
Christopher Green (staat dan toch niets anders)
Handsome Poets
Masters Of Reality
Paramore
Jimmy Eatworld (en misschien stukje Kodaline meepakken)
The Script (10 minuutjes meepakken ofzo)
en daarna Queens Of The Stoneage en The Killers.
EventTravel toevallig? Ik moet ook vanuit Friesland komen, maar ik zag gisteren dat Leeuwarden volgeboekt zit. Wordt een retourtje trein dan ben ik bang.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:18 schreef Vurgen het volgende:
[..]
Gewoon vanuit Leeuwarden station met de trein inderdaadquote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef Belabor het volgende:
[..]
EventTravel toevallig? Ik moet ook vanuit Friesland komen, maar ik zag gisteren dat Leeuwarden volgeboekt zit. Wordt een retourtje trein dan ben ik bang.
Yes, die ken ik! Nog mee gevoetbald een aantal jaren geleden. Wat een toeval weer. Friezen, je komt ze overal tegen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef Vurgen het volgende:
[..]
Gewoon vanuit Leeuwarden station met de trein inderdaadE-ticket besteld via https://www.ns.nl/eticket/ticket
Moet nog steeds kunnen, alleen was wel iets van 88 euro kwijt (wel retour natuurlijk)
Ken je ene Armando Torro uit Ternaard. Oud klasgenoot
Hoe laat ga je heen? Ik ga met een klasgenoot die in Lwd woont, ik woon in Den Helder en reis daarvandaan en we ontmoeten elkaar in Utrecht, hij neemt in Lwd de trein van 5.04 of 5.07 ofzo..quote:Op zondag 9 juni 2013 18:18 schreef Vurgen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2013 09:27 schreef MissSpooky het volgende:
[ afbeelding ]Gisteren in elkaar geknutseld. Dit wordt dus mijn vervoerskarretje voor eten/kleding/etc
Mét lampjes!
Ik ookquote:
Die had ik ook graag willen zien maar ga toch voor Netsky, die ze verdomme op het zelfde moment hebben geprogrammeerdquote:Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja vrijdag Queens Of The Stoneage weer zien, heb er zin in
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef Timo20 het volgende:
Die had ik ook graag willen zien maar ga toch voor Netsky, die ze verdomme op het zelfde moment hebben geprogrammeerd
Je kan ook 20 minuten van de ene band pakken en dan 30 minuten van de andere band. Opzich ben je vrij snel van de tent naar de 3Fm stage gelopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Geniaal
![]()
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
Op m`n facebook pagina al een soort voorbeschouwing aan t doen, net als vorig jaar. Toen deed ik video`s van legendarische (of mijn favoriete) PP optredens aller tijden, dit jaar van artiesten waar ik t meest naar uit kijk.
Tot nu toe gehad (doe `t 1 week van te voren): Netsky, Alt-J en vandaag Ellie Goulding
[..]
Die had ik ook graag willen zien maar ga toch voor Netsky, die ze verdomme op het zelfde moment hebben geprogrammeerd![]()
Kan idd. Maar heb QOTSA al vaker gezien en wil Netsky graag helemaal zien, altijd wel zin in een feestje op Pinkpopquote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook 20 minuten van de ene band pakken en dan 30 minuten van de andere band. Opzich ben je vrij snel van de tent naar de 3Fm stage gelopen.
Begrijp ik had Netsky ook graag gezien. Had voor mij perfect geweest dat The Script de 3FM stage had afgesloten en QOFSA op de main. Maar dat is helaas niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kan idd. Maar heb QOTSA al vaker gezien en wil Netsky graag helemaal zien, altijd wel zin in een feestje op Pinkpop![]()
Netsky komt ook op Werchter maar dat wordt toch anders denk ikquote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk dan altijd zo, welke artiest komt van dichterbijIn dit geval Netsky uit België, dus zou ik naar QotSA gaan, niet dat ik tussen die twee zou hoeven kiezen, ik ga naar Pinkpop voor QotSA
Helaas niet neequote:Op zondag 9 juni 2013 22:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Begrijp ik had Netsky ook graag gezien. Had voor mij perfect geweest dat The Script de 3FM stage had afgesloten en QOFSA op de main. Maar dat is helaas niet.
Mij ook maar heel veel meiden zijn er weg van geloof ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helaas niet nee
The Script, trouwens, kan me echt keihard gestolen worden
Precies het zelfde probleem hier!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nog zwaar te twijfelen tussen Triggerfinger en Alt-J, ik denk dat het die laatste wordt, ook omdat ik Triggerfinger al eens heb gezien. Alleen degene met wie ik naar PP ga wil naar Triggerfinger
Ruilen van festivalbuddy voor een uurtjequote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Precies het zelfde probleem hier!
Heb Triggerfinger ook al een x gezien, Alt J lijkt me super! Maar persoon met wie ik ga wilt naar Triggerfinger.. haha.
Goed idee !quote:Op maandag 10 juni 2013 06:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ruilen van festivalbuddy voor een uurtje
Gelukkig wel ja, hoewel ik 3 sites in de gaten hou en er 3x iets anders staat. Gelukkig klopt L1 meestal welquote:Op maandag 10 juni 2013 09:22 schreef Mike009000 het volgende:
De weersverwachtingen voor pinkpop beginnen wel beter te worden! L1 spreekt van een waarschijnlijk droge Pinkpopeditie!
Hoop dat t idd vrijdag over is!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Damn, word oppeens wakker met een oorontsteking. Ik hoop vrijdag aanstaande weer hersteld te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |