wat is daar "quote:
Omdat het IEDER jaar een gerucht is dat PJ eindelijk eens komt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat is daar "" ?? ze touren niet buiten de VS dit jaar (vooralsnog)
Duidelijke uitleg, lijkt me.
ah, ja. Dat is waar. Maar ja, ieder jaar moet je het met een pallet zout nemenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Omdat het IEDER jaar een gerucht is dat PJ eindelijk eens komt.
haha same here. Maar ik ga ook al naar Werchter en Sziget en 8 van de namen die tot nu toe bekend zijn staan zowel op Werchter als op PP. Enige waarvoor ik dan misschien nog naar PP zou gaan is Paramore (zou ik wel eens willen zienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:01 schreef MissSpooky het volgende:
Meh. Ik twijfel. Voor de line-up ga ik sowieso niet, maar als ik thuis zit en dan het festival hoor, dan ga ik spijt krijgen. Maar het is duur..
Er zijn heel veel mensen op het terreinquote:
Gewoon een kaartje halen, mocht het uitverkopen raak je hem toch wel aan iemand kwijt mocht het nodig zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef MissSpooky het volgende:
Ik heb een dilemma!
Ik heb me opgegeven om als vrijwilliger op pinkpop te werken, maar ze hebben 'de uitslag' pas in begin april! Dalijk ben ik niet uitgekozen en zijn alle weekendkaarten op
Wat zouden jullie doen?
Om wat te doen als vrijwilliger? Catering en alles wordt door plaatselijke verenigingen gedaan en daar kun je heel lastig als 'buitenstaander' tussen komen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:38 schreef MissSpooky het volgende:
Ik heb een dilemma!
Ik heb me opgegeven om als vrijwilliger op pinkpop te werken, maar ze hebben 'de uitslag' pas in begin april! Dalijk ben ik niet uitgekozen en zijn alle weekendkaarten op
Wat zouden jullie doen?
Maar duur! En daar heb je geen zekerheid in..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:53 schreef Bas242 het volgende:
[..]
Gewoon een kaartje halen, mocht het uitverkopen raak je hem toch wel aan iemand kwijt mocht het nodig zijn
"Voor je bijdrage tijdens het festival krijg je 3 dagen toegang tot het festival en de crewcamping, een T-shirt, een lunchpakket en consumptiebonnen. Ook dit jaar zullen we weer gratis busvervoer verzorgen vanaf verschillende grote steden naar het festival.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Om wat te doen als vrijwilliger? Catering en alles wordt door plaatselijke verenigingen gedaan en daar kun je heel lastig als 'buitenstaander' tussen komen.
Ik heb verder geen info. Dan zul je ff moeten mailenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:04 schreef Belabor het volgende:
Gratis busvervoer? Vertel me meer! Ook vanuit Leeuwarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |