abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123117445
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Als ik maar vooraan sta dan. :+
Die spelen deze zomer volgens mij ook op iedere braderie feest in het land.
pi_123117821
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik had HURTS en Biffy Clyro overigens ook wel verwacht. En Frank Turner, maar dat is misschien meer wishful thinking.
Biffy Clyro vind ik toch zo ontzettend overgewaardeerd, ik heb dat vorige album geprobeerd te waarderen, maar bij het tweede nummer begon het me al gigantisch te irriteren. Bij de vorige Pinkpop dat hij er was, was dat live echt niet anders, ik vind het gewoon echt tenenkrommend slecht. Hurts was toen trouwens juist weer de (positieve) verrassing van het weekend.

Met deze line-up betwijfel ik sterk of ze wel gaan uitverkopen... Zeker met een beter alternatief (Rock Werchter) om de hoek.
Don't let my username fool you...
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:43:15 #53
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_123117934
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Biffy Clyro vind ik toch zo ontzettend overgewaardeerd, ik heb dat vorige album geprobeerd te waarderen, maar bij het tweede nummer begon het me al gigantisch te irriteren. Bij de vorige Pinkpop dat hij er was, was dat live echt niet anders, ik vind het gewoon echt tenenkrommend slecht. Hurts was toen trouwens juist weer de (positieve) verrassing van het weekend.

Met deze line-up betwijfel ik sterk of ze wel gaan uitverkopen... Zeker met een beter alternatief (Rock Werchter) om de hoek.
Het laatste album van Biffy vind ik echt wel goed. Moest er ff aan wennen, maar vind het nu wel goed. Apart blijft altijd als een band in het ene land in een kleine zaal staat, en in het andere stadions uitverkoopt.
pi_123117983
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Het laatste album van Biffy vind ik echt wel goed. Moest er ff aan wennen, maar vind het nu wel goed. Apart blijft altijd als een band in het ene land in een kleine zaal staat, en in het andere stadions uitverkoopt.
Tjsa in de UK zijn ze snel gek genoeg om een stadion te vullen.

Zag laatst dat Frank Turner zelfs in Wembley had gespeeld. Leuke band hoor, maar niet echt een bepaald stadion act.

Opvallende misser van de line-up vind ik ook: Stone Sour en Limp Bizkit.
pi_123118000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Smaken verschillen uiteraard. :) Maar leek mij meer dan logisch, nieuw album etc. Hurts was inderdaad echt heel tof.

Ik denk dat de verkoop wel eens snel zou kunnen gaan, deze line up is toch ook meer afgestemd op mensen van mijn leeftijd heb ik zo 't idee. Maar of 't ook daadwerkelijk totaal uitverkoopt...
pi_123118486
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Hmm, zal er eens een luisterbeurt aan wagen, maar ik heb er nu een afkeur van door het eerste album. Ik heb het ook niet gauw dat muziek (zeker gitaarmuziek) mij écht gaat irriteren, dat was bij Biffy Clyro dus wel het geval vreemd genoeg.
pi_123118537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Oke, ik neem alles terug, dit is gewoon weg idioot :') QOTSA op de 3FM stage, really?
Dit is gewoon te idioot :')
pi_123119093
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dit is gewoon te idioot :')
Wacht even? QOTSA op de 3FM stage?? Die stonden een aantal jaar geleden al op mainstage en toen was het goed druk. Wie zet die in godsnaam op de 3FM stage neer? Weer zo'n teken dat Jan Smeets gewoon heel hard aan het verslijten is...
pi_123119874
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wacht even? QOTSA op de 3FM stage?? Die stonden een aantal jaar geleden al op mainstage en toen was het goed druk. Wie zet die in godsnaam op de 3FM stage neer? Weer zo'n teken dat Jan Smeets gewoon heel hard aan het verslijten is...
Gezien, was erg gaaf. En druk.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_123120405
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Toen speelden ze voor Rage Against The Machine, in het zelfde weekend dat Foo Fighters en Metallica headliners waren. Dat waren tenminste échte headliners :'(
pi_123121976
Oeh die vrijdag ziet er leuk uit! De andere twee dagen vind ik niet leuk genoeg om te gaan
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 februari 2013 @ 16:49:04 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_123123130
Zondag leukste dag :Y
pi_123123247
Ik ga ook alleen voor de zondag denk ik, Green Day _O_
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:06:27 #64
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_123123846
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Toen speelden ze voor Rage Against The Machine, in het zelfde weekend dat Foo Fighters en Metallica headliners waren. Dat waren tenminste échte headliners :'(
_O_

Na jarenlang 3 dagen wordt het dit jaar waarschijnlijk alleen de vrijdag voor The Killers en een stukje QOTSA. Jammer dat ik dan Gaslight Anthem en Blaudzun ga missen. Voor de rest ben ik niet zo kapot van deze line-up.
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_123124725
QOTSA op 3FM stage is natuurlijk een hele grote flater.
Dan te bedenken dat Kensington, The Opposites en Ben Howard op de Mainstage staan. Dan vraag je je echt af wie dit verzint.

Vrijdag is de leukste dag. Vind de zondag nog wat matig.
pi_123125024
Denk dat ik het dit jaar laat schieten.
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:47:09 #67
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_123125372
Wauw! Queens of the Stone Age, Graveyard, Masters of Reality en dan Triggerfinger! Allemaal bands die mij zeer goed liggen. Mijn eerste festivalweekend zit er volgens mij aan te komen! :D
pi_123126673
Pinkpop is echt elk jaar slechter. Ze kunnen de andere festivals gewoon niet meer bij houden, dus dit jaar geen pinkpop voor mij :)

Ze verplichten je echt een hoop kut bands :{
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:08:06 #69
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_123128298
Niet heel veel mis met de line-up, had `t erger verwacht.

Alt-J, Netsky, QOTSA, Paramore, Miles Kane, The Killers, KoL, The Vaccines, Die Antwoord.
toffe namen :Y ^O^

Alleen: Douwe bob? seri-fucking-eus? :') _O-

En QOTSA niet op het hoofdpodium en Passenger en Paramore wel? :')

Ga er waarschijnlijk toch gewoon weer drie dagen heen :Y
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:08:37 #70
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_123128325
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:30 schreef JackHerrer het volgende:
Op de paaspop facebook.

[..]

Trieste actie van Paaspop :')
pi_123129726
Oei wat een slechte headliners zeg. The Killers :') Greenday :') Kings of Leon is de enige die mwah is. The Killers kosten een vermogen, maar spreken tegenwoordig alleen nog pubermeisjes aan. Gemiste kans.

RockWerchter is voor een vergelijkbaar publiek, maar echt zoveel maal beter qua line-up.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:19:25 #72
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_123132303
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:34 schreef Moody het volgende:
Oei wat een slechte headliners zeg. The Killers :') Greenday :') Kings of Leon is de enige die mwah is. The Killers kosten een vermogen, maar spreken tegenwoordig alleen nog pubermeisjes aan. Gemiste kans.

RockWerchter is voor een vergelijkbaar publiek, maar echt zoveel maal beter qua line-up.
Dan hadden ze vast en zeker One Direction geboekt. Die had ik zelfs ook nog eerder verwacht gezien die op 3fm nog meer airplay krijgen dan (het nieuwe werk van) The Killers.

En van die meisjes die kwijlen van bijv. de frontman heb je bij zowat iedere band...
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:27:19 #73
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_123132789
Greenday als de afsluitende headliner. Dit wordt een moeilijk jaar voor Pinkpop.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:36:24 #74
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_123133338
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:34 schreef Moody het volgende:

Headliners zijn inderdaad vreemd, maar dat Rock Werchter een betere lineup heeft is een kwestie van smaak. Bij Werchter mis ik QotSA en MoR, op PP zou ik iets meer in de trant van Gary Clark of John Legend willen zien.
pi_123133700
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef Belabor het volgende:

[..]

Headliners zijn inderdaad vreemd, maar dat Rock Werchter een betere lineup heeft is een kwestie van smaak. Bij Werchter mis ik QotSA en MoR, op PP zou ik iets meer in de trant van Gary Clark of John Legend willen zien.
MoR?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')