Biffy Clyro vind ik toch zo ontzettend overgewaardeerd, ik heb dat vorige album geprobeerd te waarderen, maar bij het tweede nummer begon het me al gigantisch te irriteren. Bij de vorige Pinkpop dat hij er was, was dat live echt niet anders, ik vind het gewoon echt tenenkrommend slecht. Hurts was toen trouwens juist weer de (positieve) verrassing van het weekend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik had HURTS en Biffy Clyro overigens ook wel verwacht. En Frank Turner, maar dat is misschien meer wishful thinking.
Het laatste album van Biffy vind ik echt wel goed. Moest er ff aan wennen, maar vind het nu wel goed. Apart blijft altijd als een band in het ene land in een kleine zaal staat, en in het andere stadions uitverkoopt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Biffy Clyro vind ik toch zo ontzettend overgewaardeerd, ik heb dat vorige album geprobeerd te waarderen, maar bij het tweede nummer begon het me al gigantisch te irriteren. Bij de vorige Pinkpop dat hij er was, was dat live echt niet anders, ik vind het gewoon echt tenenkrommend slecht. Hurts was toen trouwens juist weer de (positieve) verrassing van het weekend.
Met deze line-up betwijfel ik sterk of ze wel gaan uitverkopen... Zeker met een beter alternatief (Rock Werchter) om de hoek.
Tjsa in de UK zijn ze snel gek genoeg om een stadion te vullen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Het laatste album van Biffy vind ik echt wel goed. Moest er ff aan wennen, maar vind het nu wel goed. Apart blijft altijd als een band in het ene land in een kleine zaal staat, en in het andere stadions uitverkoopt.
Smaken verschillen uiteraard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Biffy Clyro vind ik toch zo ontzettend overgewaardeerd, ik heb dat vorige album geprobeerd te waarderen, maar bij het tweede nummer begon het me al gigantisch te irriteren. Bij de vorige Pinkpop dat hij er was, was dat live echt niet anders, ik vind het gewoon echt tenenkrommend slecht. Hurts was toen trouwens juist weer de (positieve) verrassing van het weekend.
Met deze line-up betwijfel ik sterk of ze wel gaan uitverkopen... Zeker met een beter alternatief (Rock Werchter) om de hoek.
Hmm, zal er eens een luisterbeurt aan wagen, maar ik heb er nu een afkeur van door het eerste album. Ik heb het ook niet gauw dat muziek (zeker gitaarmuziek) mij écht gaat irriteren, dat was bij Biffy Clyro dus wel het geval vreemd genoeg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Het laatste album van Biffy vind ik echt wel goed. Moest er ff aan wennen, maar vind het nu wel goed. Apart blijft altijd als een band in het ene land in een kleine zaal staat, en in het andere stadions uitverkoopt.
Dit is gewoon te idiootquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oke, ik neem alles terug, dit is gewoon weg idiootQOTSA op de 3FM stage, really?
Wacht even? QOTSA op de 3FM stage?? Die stonden een aantal jaar geleden al op mainstage en toen was het goed druk. Wie zet die in godsnaam op de 3FM stage neer? Weer zo'n teken dat Jan Smeets gewoon heel hard aan het verslijten is...quote:
Gezien, was erg gaaf. En druk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wacht even? QOTSA op de 3FM stage?? Die stonden een aantal jaar geleden al op mainstage en toen was het goed druk. Wie zet die in godsnaam op de 3FM stage neer? Weer zo'n teken dat Jan Smeets gewoon heel hard aan het verslijten is...
Toen speelden ze voor Rage Against The Machine, in het zelfde weekend dat Foo Fighters en Metallica headliners waren. Dat waren tenminste échte headlinersquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wacht even? QOTSA op de 3FM stage?? Die stonden een aantal jaar geleden al op mainstage en toen was het goed druk. Wie zet die in godsnaam op de 3FM stage neer? Weer zo'n teken dat Jan Smeets gewoon heel hard aan het verslijten is...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Toen speelden ze voor Rage Against The Machine, in het zelfde weekend dat Foo Fighters en Metallica headliners waren. Dat waren tenminste échte headliners
Trieste actie van Paaspopquote:
Dan hadden ze vast en zeker One Direction geboekt. Die had ik zelfs ook nog eerder verwacht gezien die op 3fm nog meer airplay krijgen dan (het nieuwe werk van) The Killers.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:34 schreef Moody het volgende:
Oei wat een slechte headliners zeg. The KillersGreenday
Kings of Leon is de enige die mwah is. The Killers kosten een vermogen, maar spreken tegenwoordig alleen nog pubermeisjes aan. Gemiste kans.
RockWerchter is voor een vergelijkbaar publiek, maar echt zoveel maal beter qua line-up.
Headliners zijn inderdaad vreemd, maar dat Rock Werchter een betere lineup heeft is een kwestie van smaak. Bij Werchter mis ik QotSA en MoR, op PP zou ik iets meer in de trant van Gary Clark of John Legend willen zien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:34 schreef Moody het volgende:
Oei wat een slechte headliners zeg. The KillersGreenday
Kings of Leon is de enige die mwah is. The Killers kosten een vermogen, maar spreken tegenwoordig alleen nog pubermeisjes aan. Gemiste kans.
RockWerchter is voor een vergelijkbaar publiek, maar echt zoveel maal beter qua line-up.
MoR?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:36 schreef Belabor het volgende:
[..]
Headliners zijn inderdaad vreemd, maar dat Rock Werchter een betere lineup heeft is een kwestie van smaak. Bij Werchter mis ik QotSA en MoR, op PP zou ik iets meer in de trant van Gary Clark of John Legend willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |