Dat is dan weer iets niews. Ben vorig jaar niet geweest, dus kan best.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is toch altijd een halfuur uitloop tot 23:00 uur? Was vorig jaar ook zo.
Ja, kut.quote:19:30 - 20:30 = Alt-J (Brand Bier Stage) vs. Triggerfinger (3FM Stage)
Dat vind ik al jaren, maar dit ziet er wel heel pover uit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik vind de line-up behoorlijk tegenvallen.
Yup, zo zal mijn weekend er ook ongeveer uit zien. Misschien dat ik nog voor Stereophonics of Fun. ga.quote:
Toen ik er in 2011 was heette het ook niet zo, maar dat zal die tent wel wezen..quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:30 schreef Aisumasen het volgende:
Brand Bier Stage? Is dat de ouwe 3FM Tent? Ben er jaar of 10 niet geweest.
Als ik een beetje naar de andere acts kijk, en het woordje 'stage' van de andere podia in acht neem, ga ik daar ook wel van uit. Mooi, tent voor Miles Kane dan. Wederom veel te vroeg in de programmering, maar komt goed tot zijn recht en dergelijke.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik er in 2011 was heette het ook niet zo, maar dat zal die tent wel wezen..
ligt helemaal aan jezelf natuurlijk. hoeveel je drinkt en hoe luxe je eet.quote:Op zondag 21 april 2013 12:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zin in.
Heb alleen een vraagje, hoeveel wordt er gemiddeld uitgeven bij pinkpop? Wat geven jullie allemaal uit aan muntjes?
loopt dus nog niet storm, zoals ook wel verwacht. Ben benieuwd of goed weer moet pinkpop de verkoop nog kan stimuleren..quote:REEDS 50.000 TICKETS VOOR PINKPOP VERKOCHT
Met iets meer dan vijf weken te gaan heeft de voorverkoop van Pinkpop 2013 de kaap van 50.000 unieke tickets bereikt, te verdelen in 30.000 weekendkaarten en 20.000 dagkaarten.
Er zijn dus nog voldoende weekendkaarten en losse dagkaarten beschikbaar.
We kunnen het niet vaak genoeg zeggen maar Pinkpop wordt voor de 3de keer niet met Pinksteren gehouden maar 4 weken later in het weekend van 14-15-16 juni 2013.
http://www.pinkpop.nl/201(...)or-pinkpop-verkocht/
Volgens mij niet. Ik was er vorig jaar en betaalde ook 20 euro voor het parkeren. We gingen alleen midden in de nacht weg. Zal wel goed zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:12 schreef JaimyLee het volgende:
Ik lees net op de site dat parkeren voor 3 dagen 20 euro kost. Maar hoe zit dit? Wij komen op vrijdag en willen maandag pas weg, wanneer je van de camping af moet. Ik tel dan 4 dagen. Heb ik nu een probleem?
Stel je komt op vrijdag rond 10 uur > za 10 uur = 1 dag > zo 10 uur is 2 dagen > ma 10 uur = 3 dagen//quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:12 schreef JaimyLee het volgende:
Ik lees net op de site dat parkeren voor 3 dagen 20 euro kost. Maar hoe zit dit? Wij komen op vrijdag en willen maandag pas weg, wanneer je van de camping af moet. Ik tel dan 4 dagen. Heb ik nu een probleem?
Ah topquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stel je komt op vrijdag rond 10 uur > za 10 uur = 1 dag > zo 10 uur is 2 dagen > ma 10 uur = 3 dagen//
Ik moet morgenochtend naar Amsterdam, hoe lang sta ik dan in de file?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef JaimyLee het volgende:
Oh en hoe staat het meestal met de files? We zijn van plan rond 8 uur hier uit Amersfoort weg te gaan, met normaal verkeer ben je er dan rond 10 uur. Hoe lang zullen we in de file staan? En hoe lang daarna in de rij voor de bandjes?
Dankjewelquote:Op zondag 26 mei 2013 13:23 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend naar Amsterdam, hoe lang sta ik dan in de file?
..........
Nee rond die tijd sta je ongeveer 3 uur in de file en een uur voor de bandjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |