Ik zeg gewoon weer wiet ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja je gaat haar sowieso kwetsen en ze gaat er sowieso overheen komen, dus grow up and be a man
Frankrijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://procatinator.com/?cat=40franse liedjes
tis maar waar je trots op bentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn reputatie als slet begint op school ook al goed.
Ik vind het eigenlijk wel leuk, wat is er mis met me?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tis maar waar je trots op bent
Ga jongens pijpen op de wc, gaat je reputatie alleen nog maar verder die richting in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn reputatie als slet begint op school ook al goed.
Doe je dat dan niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
Brief gekregen dat de bewoners hier beter hun afval moet scheiden
Nee, ik hou het op de lelijke meisjes die niemand anders kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga jongens pijpen op de wc, gaat je reputatie alleen nog maar verder die richting in.
aandachtzoekerij, waait wel overquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk, wat is er mis met me?
Na welke leeftijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aandachtzoekerij, waait wel over
Goedzo.quote:
Die pijp je ja?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik hou het op de lelijke meisjes die niemand anders kunnen krijgen.
Ik ben een voorbeeld ervan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aandachtzoekerij, waait wel over
En het dan uitmaken en hun laatste restje zelfvertrouwen breken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik hou het op de lelijke meisjes die niemand anders kunnen krijgen.
Jij snapt me.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef Beach het volgende:
[..]
En het dan uitmaken en hun laatste restje zelfvertrouwen breken.
brofist
ik ga zo ook in bed liggen denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben een voorbeeld ervan.
Het is koud buiten
Lekker in mijn kamer
Ik ga eerst lekker warm douchenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga zo ook in bed liggen denk ik
moet je doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga eerst lekker warm douchen
Misschien..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je überhaupt wel wat dat is man
I love jou ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
that's de reactie die i had verwacht.
Maar die poll klopt niet helmaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Miley is beter dan beyoncé volgens de poll.
xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, Nicki is superhot en alles.
Waarom staat je raam open?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Raam staat open. En misschien moet ik wel eens boodschappen doen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Raam staat open. En misschien moet ik wel eens boodschappen doen?
ff serieus, Nicki Minaj is actief op twitter en heeft nog maar net het dubbele aantal volgers van Beyonce wiens laatste twitterbericht in augustus was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, Nicki is superhot en alles.
Toch heeft ze meer volgers!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ff serieus, Nicki Minaj is actief op twitter en heeft nog maar net het dubbele aantal volgers van Beyonce wiens laatste twitterbericht in augustus was.
Want twitter zegt iets over hoe goed iemand is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ff serieus, Nicki Minaj is actief op twitter en heeft nog maar net het dubbele aantal volgers van Beyonce wiens laatste twitterbericht in augustus was.
Ik heb geen twitter. Ben ik nu stom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want twitter zegt iets over hoe goed iemand is?
Heb je wel ping?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter. Ben ik nu stom?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kan je daar een trial van proberen?
ja die postte ik alquote:
wel een beetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter. Ben ik nu stom?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wel een beetje
Ik heb al 20 volgers na drie maanden
Even kijken hoeveel ik er heb xdxdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wel een beetje
Ik heb al 20 volgers na drie maanden
die rapper is coolquote:
De supermarkt is vooral engquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Anders kom je onderweg te veel mensen tegen enzulks, dat is eng
Kende je hem al?quote:
Er waren toch alleen maar sletten in Almere zei je??quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De supermarkt is vooral eng
Afrekenen bij mooie kassameisjes
nu heb je pijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef AppelCake het volgende:
Ik viel met mijn gezicht net tegen de bedrand op.
deze is ook leukquote:
en bij de V&D zijn ze allemaal chagrijnigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er waren toch alleen maar sletten in Almere zei je??
Karma.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef AppelCake het volgende:
Ik viel met mijn gezicht net tegen de bedrand op.
Ja mijn gedachtes zijn een beetje veranderdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er waren toch alleen maar sletten in Almere zei je??
JE VERGEET EEN PUNT WHAHHAHAHAHAHAHAH LOL OMG #YOLO.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Karma.
En doe wat aan jouw Nederlands vriend
met z'n H&M-vest.quote:
Dit is ook best vervelend trouwens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Karma.
En doe wat aan jouw Nederlands vriend
Dus ik had gelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja mijn gedachtes zijn een beetje veranderd
jij deed dubbel H whahahahahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
JE VERGEET EEN PUNT WHAHHAHAHAHAHAHAH LOL OMG #YOLO.
oh?quote:
Maar het is wel een correcte zin, dat welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit is ook best vervelend trouwens.
Ik mag het, ik ben een buitenlander.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit is ook best vervelend trouwens.
Ja, maar leest wel irritant want overal wordt nadruk op gelegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar het is wel een correcte zin, dat wel
ok.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik mag het, ik ben een buitenlander.
Gewoon klappenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
en bij de V&D zijn ze allemaal chagrijnig
homoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt nul volgers, jij mag niet oordelen
okquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja, maar leest wel irritant want overal wordt nadruk op gelegd.
oh ahahahquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je had me kunnen dissen met: maar Appel is een Limburger.
Maar HAHA
faceboeksletquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
homoik heb meer facebookvrienden
en mijn profielfoto heeft meer laiks.
Heb je nou je navelpiercing of niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Les van de dag: AJ heeft altijd gelijk.
Fok-it kan dit bevestigen, net zoals VA
Meestal heb je gelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Les van de dag: AJ heeft altijd gelijk.
Fok-it kan dit bevestigen, net zoals VA
twitterhommoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
faceboeksletmijn facebookvrienden hebben meer facebookvrienden dan jouw facebookvrienden
en mijn profielfoto heeft tenminste iets sarcastisch erin zitten
twitter is okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
twitterhommomijn facebookvrienden zijn stoerder
en mijn profielfoto heeft een ninjakat
nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
twitter is okeje kent ze niet allemaal persoonlijk
oke je hebt daar gelijk in. tevens heb ik nu heppie gevonden op fb.
waaarom heeft ie een andere naam op FB dan z'n eigen? ;squote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nietjij de mijne ook niet
ja
heppies fb is saai en zijn naam klopt niet.
cursequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:50 schreef JRRY het volgende:
too much of anything can make you sick
even the good can be a ... (weet niet wat ze zingt)
je moet dr anders toch niet ;s dan is ze je sjattie ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga w'appen met mijn sjatie!![]()
xoxo
waarom vraag je dat aan mij? ;squote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
waaarom heeft ie een andere naam op FB dan z'n eigen? ;s
Jawel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
je moet dr anders toch niet ;s dan is ze je sjattie ook niet
jij weet dat wel, dacht ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
waarom vraag je dat aan mij? ;s
Oke je hebt gelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nietjij de mijne ook niet
ja
heppies fb is saai en zijn naam klopt niet.
twitter is ordinair, daar zit het afvoervolk van Nederland op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Yes medestandersJa twitter is stoer, jullie zijn gay
Dan heb je denk ik niet Heppie gevondenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijknee ik ken jouw vrienden niet nee
ik weet nu hoe heppie eruitziet
Ja maar nog steeds in 0.1% van de gevallen niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meestal is bij mij: 99.9%
Afgerond 100%
100% = altijd
huhquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Yes medestandersJa twitter is stoer, jullie zijn gay
1/1000 keer heeft ze geen gelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds in 0.1% van de gevallen niet.
leuk liedjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke dankje
we got a fight fight fight for this love
oohquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
huh
Ik had geen idee waar het over ging, wilde gewoon nee zeggen
ja duhquote:
bedanktdtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar hallo, welkom in deze SC
Kan gebeuren, zelfs Einstein maakte fouten oké.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds in 0.1% van de gevallen niet.
Wie ben jij?quote:
oooooh. oke.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja duh
Can we pretend that airplanes, in the night sky are like shooting stars
I could really use a wish right now
sof. hoe gaat ie?quote:
hoi klinkerbotsing, je hebt een lieve UI dus jij zal ook wel aardig zijnquote:
Wel redelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hiepokwiet-
&hoe gaat het? En met peter?
Ja hoor. verveel me alleen een beetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hiepokwiet-
&hoe gaat het? En met peter?
[..]
goet. MET jou ook?
in mn fobo heb ik mn andere UIs! Thx ik ben heel aardig hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoi klinkerbotsing, je hebt een lieve UI dus jij zal ook wel aardig zijnwelkom en ik ben JRRY maar ik heet Jeremy.
hai roroquote:
Hoezo, ik ben erquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor. verveel me alleen een beetje
jeremy is een lelijke naam dus ik deed me eerst voor als jrry. niet dat dat een mooie naam heet maar so what, jij heet toch ook niet klinkerbotsing haha.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in mn fobo heb ik mn andere UIs! Thx ik ben heel aardig hooralleen soms niet mja dan is het terechte onaardigheid.
Waarom heetbje jrry dan als je jeremy heetconfusingggg
[..]
hai roro
Slaap lekkrr SV!
Waar wil je stevig over discussiëren?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben erwaar zullen we over praten ik heb wel zin in een stevige discussie.
verzin jij eens wat ik ben inspiratieloos.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar wil je stevig over discussiëren?
Hehe. Ik ken je niet echt, maar sprak je laatst een keer op m'n oude accountquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wie ben jij
Ik hou wel van meneer krabs, zn levensstijl spreekt me erg aan.
Nee dat is die oude duckquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
mr. krabs die zwemt toch in zn geld enzo
Wil je het hebben over kunst?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
verzin jij eens wat ik ben inspiratieloos.
Jij noemt mij ook al roroquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in mn fobo heb ik mn andere UIs! Thx ik ben heel aardig hooralleen soms niet mja dan is het terechte onaardigheid.
Waarom heetbje jrry dan als je jeremy heetconfusingggg
[..]
hai roro
Slaap lekkrr SV!
Mijn ouders doen interessante saaie dingen met kunst en ik ben mijn hele leven al naar verschillende kunstenaars en tentoonstellingen en exposities en shit geweest. Is stom.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je het hebben over kunst?
Nee ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben erwaar zullen we over praten ik heb wel zin in een stevige discussie.
ik wil een foto zien van jullie twee plsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wel redelijk.Heppie gaat wel goed geloof ik. Moe veel.
Met jou?![]()
ah, mag ook wel dat vervelen zo laat opde avond!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor. verveel me alleen een beetje
ik vind jeremy wel een leuke naam, beter dan jerryquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
jeremy is een lelijke naam dus ik deed me eerst voor als jrry. niet dat dat een mooie naam heet maar so what, jij heet toch ook niet klinkerbotsing haha.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
He roald zorg dat rossen weer hier komt
Ik wa hem wel even.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
He roald zorg dat rossen weer hier komt
neuh verzin eens iets andrs.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je het hebben over kunst?
Ja tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil een foto zien van jullie twee pls
Moe zijn is stom he?
[..]
ah, mag ook wel dat vervelen zo laat opde avond!
[..]
ik vind jeremy wel een leuke naam, beter dan jerry
Ik heet kb idd
ik ken jou hierbij niet meer. Maar misschien was het niet jouw smaak, wat voor stijl was het dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn ouders doen interessante saaie dingen met kunst en ik ben mijn hele leven al naar verschillende kunstenaars en tentoonstellingen en exposities en shit geweest. Is stom.
Ik ook eigenlijk. Maken we zaterdag. Beloofd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil een foto zien van jullie twee pls
Moe zijn is stom he?
Ja wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is toch leuk, mysterieus en alles.
En dat was onder welke naam?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hehe. Ik ken je niet echt, maar sprak je laatst een keer op m'n oude account
Centjes![]()
quote:
Ho rustig. Ik houd wel van kunst, maar ik vind meer lelijk dan mooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik ken jou hierbij niet meer. Maar misschien was het niet jouw smaak, wat voor stijl was het dan?
wat ? Nee wanneer is heppie supermoe?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk. Maken we zaterdag. Beloofd.![]()
Jups. Mja Heppie is dan meteen supermoe en shit.
laten we praten over taboes.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben geen bedenk-machine
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat was onder welke naam?
Ja
[..]is dat erg?
Ik ken jou toch nog wel eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ho rustig. Ik houd wel van kunst, maar ik vind meer lelijk dan mooi.
Veel verschillends. Mijn moeder is etsdrukker van beroep. Dus etsen.En gewoon van alles eigenlijk wel.
altijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat ? Nee wanneer is heppie supermoe?![]()
![]()
Spannend!! Keileuk
na het seksen is ie al heel gauw uitgeput xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat ? Nee wanneer is heppie supermoe?![]()
![]()
Spannend!! Keileuk
ik heb ook een keer geetst op schoolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ho rustig. Ik houd wel van kunst, maar ik vind meer lelijk dan mooi.
Veel verschillends. Mijn moeder is etsdrukker van beroep. Dus etsen.En gewoon van alles eigenlijk wel.
uhuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken jou toch nog wel eigenlijk
Ik vind etsen meestal niet erg mooi, sorry.
nah, vind ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Slavernij moet weer worden ingevoerd.
all you need is witlofquote:
Doe maar gewoon Roald.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat was onder welke naam?
Ja
[..]is dat erg?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
uhu![]()
Wat vind je wel mooi?sommige etsen vind ik wel mooi, veel niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang geleden dat ik dit gezegd heb.
ohmyyy ik ooookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
SurrealismeEn dan vooral Dali en Magritte en Picasso. Jij?
hoiquote:
Ik houd niet van Dali en Magritte en Picassoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
SurrealismeEn dan vooral Dali en Magritte en Picasso. Jij?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Roro dushiBest wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang geleden dat ik dit gezegd heb.![]()
ja hequote:
Waar sta jij??quote:
Maar dat is zo prachtig zelf invulbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik houd niet van Dali en Magritte en Picasso
Nja Dali soms.
Verschilt heel erg. Niet echt een bepaalde stijl.
wa'n mongolenquote:
flauw hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo flauw dat ik wel moest lachen
VA
mooiboiisquote:
Ja ik kan namen onthouden jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
kennen jullie echt schilders uit je hoofd?
ja ik ook maar alleen van echte mensenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik kan namen onthouden ja
Maar Picasso vind ik echt een kutgozerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat is zo prachtig zelf invulbaar
Meer klassiek dan?
Racistquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
VORIG JAAR. Leer lezen. Raar persoon
Ooh dat lijkt me heel cool jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben in het museum geweest van/over dali in figueressss was gaaaff
tsss heeft ie 2 badkamers gebruikt ie het niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
Wil ik net gaan douchen moet die broeder weer tandenpoetsen. En hij wilt nooit naar de andere badkamer
Naja een is van ons de ander van mn oudersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
tsss heeft ie 2 badkamers gebruikt ie het niet.
Je kent hem nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar Picasso vind ik echt een kutgozer
Ook.Echt modern meestal niet.
ja vind ik ookquote:
Schilders zijn ook echte mensenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik ook maar alleen van echte mensen
Ga dan naar de andere?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja een is van ons de ander van mn ouders
dode echte mensen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Schilders zijn ook echte mensen![]()
ja somsquote:
haha lol.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja somsmaar meestal word ik er beetje gek van. die stem
Dan moet ik al die spullen verhuizen, shampoo en dergelijkequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga dan naar de andere?
Kloptquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kent hem niet
Ik vind alleen beeldhouwen meestal zo saai, van die saaie poppetjes
kan je alleen met je eigen shampoo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan moet ik al die spullen verhuizen, shampoo en dergelijke
bij mij ook johjohquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja staat ook op mijn profiel als het goed is
Aziaten zijn ook raar, net zoals alle andere rassen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde schrijven 'Rare aziaat' maar dat zou gemeen zijn.
Ohja, meisjes hebben 60 verschillende flesjes nodig tijdens het douchen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan moet ik al die spullen verhuizen, shampoo en dergelijke
en andere dingen.quote:
hypodepypoquote:
okok ja baasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
app me ik moet je nodig spreken
Ik gebruik ook maar een shampoo hoor, schuimt lekkerder dan douche gel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja, meisjes hebben 60 verschillende flesjes nodig tijdens het douchen.
Gewoon zo'n 2 in 1 shampoo/douchegel ding en klaar
7 maar. en dan gebruik ik ze niet eens allemaal altijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja, meisjes hebben 60 verschillende flesjes nodig tijdens het douchen.
Gewoon zo'n 2 in 1 shampoo/douchegel ding en klaar
Douche gel is ook voor de rest van je lichaam schatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gebruik ook maar een shampoo hoor, schuimt lekkerder dan douche gel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |