Ik ook eigenlijk. Maken we zaterdag. Beloofd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil een foto zien van jullie twee pls
Moe zijn is stom he?
Ja wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is toch leuk, mysterieus en alles.
En dat was onder welke naam?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hehe. Ik ken je niet echt, maar sprak je laatst een keer op m'n oude account
Centjes![]()
quote:
Ho rustig. Ik houd wel van kunst, maar ik vind meer lelijk dan mooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik ken jou hierbij niet meer. Maar misschien was het niet jouw smaak, wat voor stijl was het dan?
wat ? Nee wanneer is heppie supermoe?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk. Maken we zaterdag. Beloofd.![]()
Jups. Mja Heppie is dan meteen supermoe en shit.
laten we praten over taboes.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben geen bedenk-machine
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat was onder welke naam?
Ja
[..]is dat erg?
Ik ken jou toch nog wel eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ho rustig. Ik houd wel van kunst, maar ik vind meer lelijk dan mooi.
Veel verschillends. Mijn moeder is etsdrukker van beroep. Dus etsen.En gewoon van alles eigenlijk wel.
altijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat ? Nee wanneer is heppie supermoe?![]()
![]()
Spannend!! Keileuk
na het seksen is ie al heel gauw uitgeput xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat ? Nee wanneer is heppie supermoe?![]()
![]()
Spannend!! Keileuk
ik heb ook een keer geetst op schoolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ho rustig. Ik houd wel van kunst, maar ik vind meer lelijk dan mooi.
Veel verschillends. Mijn moeder is etsdrukker van beroep. Dus etsen.En gewoon van alles eigenlijk wel.
uhuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken jou toch nog wel eigenlijk
Ik vind etsen meestal niet erg mooi, sorry.
nah, vind ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Slavernij moet weer worden ingevoerd.
all you need is witlofquote:
Doe maar gewoon Roald.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat was onder welke naam?
Ja
[..]is dat erg?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
uhu![]()
Wat vind je wel mooi?sommige etsen vind ik wel mooi, veel niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang geleden dat ik dit gezegd heb.
ohmyyy ik ooookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
SurrealismeEn dan vooral Dali en Magritte en Picasso. Jij?
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |