uhuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken jou toch nog wel eigenlijk
Ik vind etsen meestal niet erg mooi, sorry.
nah, vind ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Slavernij moet weer worden ingevoerd.
all you need is witlofquote:
Doe maar gewoon Roald.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat was onder welke naam?
Ja
[..]is dat erg?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
uhu![]()
Wat vind je wel mooi?sommige etsen vind ik wel mooi, veel niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang geleden dat ik dit gezegd heb.
ohmyyy ik ooookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
SurrealismeEn dan vooral Dali en Magritte en Picasso. Jij?
hoiquote:
Ik houd niet van Dali en Magritte en Picassoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
SurrealismeEn dan vooral Dali en Magritte en Picasso. Jij?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Roro dushiBest wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang geleden dat ik dit gezegd heb.![]()
ja hequote:
Waar sta jij??quote:
Maar dat is zo prachtig zelf invulbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik houd niet van Dali en Magritte en Picasso
Nja Dali soms.
Verschilt heel erg. Niet echt een bepaalde stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |