Wel redelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hiepokwiet-
&hoe gaat het? En met peter?
Ja hoor. verveel me alleen een beetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hiepokwiet-
&hoe gaat het? En met peter?
[..]
goet. MET jou ook?
in mn fobo heb ik mn andere UIs! Thx ik ben heel aardig hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoi klinkerbotsing, je hebt een lieve UI dus jij zal ook wel aardig zijnwelkom en ik ben JRRY maar ik heet Jeremy.
hai roroquote:
Hoezo, ik ben erquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor. verveel me alleen een beetje
jeremy is een lelijke naam dus ik deed me eerst voor als jrry. niet dat dat een mooie naam heet maar so what, jij heet toch ook niet klinkerbotsing haha.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in mn fobo heb ik mn andere UIs! Thx ik ben heel aardig hooralleen soms niet mja dan is het terechte onaardigheid.
Waarom heetbje jrry dan als je jeremy heetconfusingggg
[..]
hai roro
Slaap lekkrr SV!
Waar wil je stevig over discussiėren?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben erwaar zullen we over praten ik heb wel zin in een stevige discussie.
verzin jij eens wat ik ben inspiratieloos.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar wil je stevig over discussiėren?
Hehe. Ik ken je niet echt, maar sprak je laatst een keer op m'n oude accountquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wie ben jij
Ik hou wel van meneer krabs, zn levensstijl spreekt me erg aan.
Nee dat is die oude duckquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
mr. krabs die zwemt toch in zn geld enzo
Wil je het hebben over kunst?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
verzin jij eens wat ik ben inspiratieloos.
Jij noemt mij ook al roroquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in mn fobo heb ik mn andere UIs! Thx ik ben heel aardig hooralleen soms niet mja dan is het terechte onaardigheid.
Waarom heetbje jrry dan als je jeremy heetconfusingggg
[..]
hai roro
Slaap lekkrr SV!
Mijn ouders doen interessante saaie dingen met kunst en ik ben mijn hele leven al naar verschillende kunstenaars en tentoonstellingen en exposities en shit geweest. Is stom.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je het hebben over kunst?
Nee ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben erwaar zullen we over praten ik heb wel zin in een stevige discussie.
ik wil een foto zien van jullie twee plsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wel redelijk.Heppie gaat wel goed geloof ik. Moe veel.
Met jou?![]()
ah, mag ook wel dat vervelen zo laat opde avond!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor. verveel me alleen een beetje
ik vind jeremy wel een leuke naam, beter dan jerryquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
jeremy is een lelijke naam dus ik deed me eerst voor als jrry. niet dat dat een mooie naam heet maar so what, jij heet toch ook niet klinkerbotsing haha.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
He roald zorg dat rossen weer hier komt
Ik wa hem wel even.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
He roald zorg dat rossen weer hier komt
neuh verzin eens iets andrs.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je het hebben over kunst?
Ja tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wil een foto zien van jullie twee pls
Moe zijn is stom he?
[..]
ah, mag ook wel dat vervelen zo laat opde avond!
[..]
ik vind jeremy wel een leuke naam, beter dan jerry
Ik heet kb idd
ik ken jou hierbij niet meer. Maar misschien was het niet jouw smaak, wat voor stijl was het dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn ouders doen interessante saaie dingen met kunst en ik ben mijn hele leven al naar verschillende kunstenaars en tentoonstellingen en exposities en shit geweest. Is stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |