twitter is ordinair, daar zit het afvoervolk van Nederland op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Yes medestandersJa twitter is stoer, jullie zijn gay
Dan heb je denk ik niet Heppie gevondenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijknee ik ken jouw vrienden niet nee
ik weet nu hoe heppie eruitziet
Ja maar nog steeds in 0.1% van de gevallen niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meestal is bij mij: 99.9%
Afgerond 100%
100% = altijd
huhquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Yes medestandersJa twitter is stoer, jullie zijn gay
1/1000 keer heeft ze geen gelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds in 0.1% van de gevallen niet.
leuk liedjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke dankje
we got a fight fight fight for this love
oohquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
huh
Ik had geen idee waar het over ging, wilde gewoon nee zeggen
ja duhquote:
bedanktdtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar hallo, welkom in deze SC
Kan gebeuren, zelfs Einstein maakte fouten oké.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds in 0.1% van de gevallen niet.
Wie ben jij?quote:
oooooh. oke.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja duh
Can we pretend that airplanes, in the night sky are like shooting stars
I could really use a wish right now
sof. hoe gaat ie?quote:
hoi klinkerbotsing, je hebt een lieve UI dus jij zal ook wel aardig zijnquote:
Wel redelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hiepokwiet-
&hoe gaat het? En met peter?
Ja hoor. verveel me alleen een beetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hiepokwiet-
&hoe gaat het? En met peter?
[..]
goet. MET jou ook?
in mn fobo heb ik mn andere UIs! Thx ik ben heel aardig hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoi klinkerbotsing, je hebt een lieve UI dus jij zal ook wel aardig zijnwelkom en ik ben JRRY maar ik heet Jeremy.
hai roroquote:
Hoezo, ik ben erquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor. verveel me alleen een beetje
jeremy is een lelijke naam dus ik deed me eerst voor als jrry. niet dat dat een mooie naam heet maar so what, jij heet toch ook niet klinkerbotsing haha.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in mn fobo heb ik mn andere UIs! Thx ik ben heel aardig hooralleen soms niet mja dan is het terechte onaardigheid.
Waarom heetbje jrry dan als je jeremy heetconfusingggg
[..]
hai roro
Slaap lekkrr SV!
Waar wil je stevig over discussiėren?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben erwaar zullen we over praten ik heb wel zin in een stevige discussie.
verzin jij eens wat ik ben inspiratieloos.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar wil je stevig over discussiėren?
Hehe. Ik ken je niet echt, maar sprak je laatst een keer op m'n oude accountquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wie ben jij
Ik hou wel van meneer krabs, zn levensstijl spreekt me erg aan.
Nee dat is die oude duckquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
mr. krabs die zwemt toch in zn geld enzo
Wil je het hebben over kunst?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
verzin jij eens wat ik ben inspiratieloos.
Jij noemt mij ook al roroquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in mn fobo heb ik mn andere UIs! Thx ik ben heel aardig hooralleen soms niet mja dan is het terechte onaardigheid.
Waarom heetbje jrry dan als je jeremy heetconfusingggg
[..]
hai roro
Slaap lekkrr SV!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |