Ik houd niet van Dali en Magritte en Picassoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
SurrealismeEn dan vooral Dali en Magritte en Picasso. Jij?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Roro dushiBest wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang geleden dat ik dit gezegd heb.![]()
ja hequote:
Waar sta jij??quote:
Maar dat is zo prachtig zelf invulbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik houd niet van Dali en Magritte en Picasso
Nja Dali soms.
Verschilt heel erg. Niet echt een bepaalde stijl.
wa'n mongolenquote:
flauw hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo flauw dat ik wel moest lachen
VA
mooiboiisquote:
Ja ik kan namen onthouden jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
kennen jullie echt schilders uit je hoofd?
ja ik ook maar alleen van echte mensenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik kan namen onthouden ja
Maar Picasso vind ik echt een kutgozerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dat is zo prachtig zelf invulbaar
Meer klassiek dan?
Racistquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
VORIG JAAR. Leer lezen. Raar persoon
Ooh dat lijkt me heel cool jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben in het museum geweest van/over dali in figueressss was gaaaff
tsss heeft ie 2 badkamers gebruikt ie het niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
Wil ik net gaan douchen moet die broeder weer tandenpoetsen. En hij wilt nooit naar de andere badkamer
Naja een is van ons de ander van mn oudersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
tsss heeft ie 2 badkamers gebruikt ie het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |