I love jou ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
that's de reactie die i had verwacht.
Maar die poll klopt niet helmaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Miley is beter dan beyoncé volgens de poll.
xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, Nicki is superhot en alles.
Waarom staat je raam open?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Raam staat open. En misschien moet ik wel eens boodschappen doen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Raam staat open. En misschien moet ik wel eens boodschappen doen?
ff serieus, Nicki Minaj is actief op twitter en heeft nog maar net het dubbele aantal volgers van Beyonce wiens laatste twitterbericht in augustus was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, Nicki is superhot en alles.
Toch heeft ze meer volgers!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ff serieus, Nicki Minaj is actief op twitter en heeft nog maar net het dubbele aantal volgers van Beyonce wiens laatste twitterbericht in augustus was.
Want twitter zegt iets over hoe goed iemand is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
ff serieus, Nicki Minaj is actief op twitter en heeft nog maar net het dubbele aantal volgers van Beyonce wiens laatste twitterbericht in augustus was.
Ik heb geen twitter. Ben ik nu stom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want twitter zegt iets over hoe goed iemand is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |