dode echte mensen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Schilders zijn ook echte mensen![]()
ja somsquote:
haha lol.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja somsmaar meestal word ik er beetje gek van. die stem
Dan moet ik al die spullen verhuizen, shampoo en dergelijkequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga dan naar de andere?
Kloptquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kent hem niet
Ik vind alleen beeldhouwen meestal zo saai, van die saaie poppetjes
kan je alleen met je eigen shampoo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan moet ik al die spullen verhuizen, shampoo en dergelijke
bij mij ook johjohquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja staat ook op mijn profiel als het goed is
Aziaten zijn ook raar, net zoals alle andere rassen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde schrijven 'Rare aziaat' maar dat zou gemeen zijn.
Ohja, meisjes hebben 60 verschillende flesjes nodig tijdens het douchen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan moet ik al die spullen verhuizen, shampoo en dergelijke
en andere dingen.quote:
hypodepypoquote:
okok ja baasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
app me ik moet je nodig spreken
Ik gebruik ook maar een shampoo hoor, schuimt lekkerder dan douche gel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja, meisjes hebben 60 verschillende flesjes nodig tijdens het douchen.
Gewoon zo'n 2 in 1 shampoo/douchegel ding en klaar
7 maar. en dan gebruik ik ze niet eens allemaal altijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja, meisjes hebben 60 verschillende flesjes nodig tijdens het douchen.
Gewoon zo'n 2 in 1 shampoo/douchegel ding en klaar
Douche gel is ook voor de rest van je lichaam schatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik gebruik ook maar een shampoo hoor, schuimt lekkerder dan douche gel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |