Nee een andere FOKSTER.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef pussycatdoll het volgende:
x-lily proberen te hosselen, gewoon wat geld geven.
Alsof het ooit gaat lukkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee een andere FOKSTER.
Ik laat haar anoniem want anders krijg ik concurrentie
Je hebt haar nummer nieteens he?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee een andere FOKSTER.
Ik laat haar anoniem want anders krijg ik concurrentie
Maar hoe? Ik weet al wel waar ze ongeveer werkt moet ik mijn jacht buiten verder gaan vervolgen? Ik vind buiten engquote:
Maar deze niet bovendien irriteer ik andere users ermeequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon haar posthistorie blijven checken en in elk topic haar reactie quoten en ook reageren, vrouwen houden van aandacht.
Jawel ik heb haar DM, PM, FOBO en posthistoriequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt haar nummer nieteens he?
Ze doet hard to get dan, de aanhouder wint. Die geïrriteerde mensen zijn gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar deze niet bovendien irriteer ik andere users ermee
Geen Whatsapp?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Jawel ik heb haar DM, PM, FOBO en posthistorie
Maar komt dat niet stalkerig over als ik haar opeens ga whatsappen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen Whatsapp?
Die heb ik wel
Hysterisch stuk gelegen hierom.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef Piye het volgende:
Ik weet wie jij wil hosselen denk ik. Je had er namelijk al eens een opmerking over gemaakt.
In jouw geval, Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar komt dat niet stalkerig over als ik haar opeens ga whatsappen?
Ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb haar whatsapp gehosseld
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon haar posthistorie blijven checken en in elk topic haar reactie quoten en ook reageren, vrouwen houden van aandacht.
Maak een nieuw FOK! account en klik op 'start new game'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar komt dat niet stalkerig over als ik haar opeens ga whatsappen?
Dit is een optie ja maar ik ben bang dat iedereen binnen 2 posts doorheeft dat ik het benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maak een nieuw FOK! account en klik op 'start new game'
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit is een optie ja maar ik ben bang dat iedereen binnen 2 posts doorheeft dat ik het ben
Ik had daar welgeteld 2 berichten voor nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
De experts schijn je op het fotoboek te kunnen vinden.
Nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had daar welgeteld 2 berichten voor nodig.
Fotoboek van User
Like a boss
Jup ik post nu alleen maar in JNG omdat zij alleen maar daar postquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dit trouwens iets inside tussen de knulletjes en dametjes van JNG?
Het is vast krullenbolletje of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
hey pssst je bent nu in klbquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup ik post nu alleen maar in JNG omdat zij alleen maar daar post
Ja ik wil advies van buitenstaandersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hey pssst je bent nu in klb
Kom dan eerst voor de draad wie het is, heel jng weet het toch al.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik wil advies van buitenstaanders
advies vragen in klbquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik wil advies van buitenstaanders
Supersofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Kom dan eerst voor de draad wie het is, heel jng weet het toch al.
Maar ik ben bang dat ik dan concurrentie krijg enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Kom dan eerst voor de draad wie het is, heel jng weet het toch al.
Dit zijn de betere stalktips ja. Ik wil er nog aan toevoegen dat je ook moet blijven checken wanneer iemand online is geweest en dan boze DM's sturen als ze niet heeft gereageerd, maar wel online was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef Catkiller het volgende:
Best een toffe meid.quote:
Heb je al.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat ik dan concurrentie krijg enzo
De meest eerlijke mensen zitten hier toch, ze brengen het nooit aardig maar staan wel achter wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
advies vragen in klbfoute boel
quote:Laatste voyeur(s) nodig
fyah
nodig
nodig
nodig
nodig
nodig
nodig
nodig
nodig
volgens mij wordt zij al uitgewoond door LudoSanders, move onquote:
Heb je het geloof weer opgepakt?quote:
Ja joh dan staat heel KLB vol met van die schreeuwerige TT's ... maar ik snap je frustratiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dat is om mijn frustratie te verduidelijken
Dus jij zou het doen voor geld?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja joh dan staat heel KLB vol met van die schreeuwerige TT's ... maar ik snap je frustratie
Gewoon zeggen dat je geld hebt, komt goed dan![]()
Heb ik ook al geprobeerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja joh dan staat heel KLB vol met van die schreeuwerige TT's ... maar ik snap je frustratie
Gewoon zeggen dat je geld hebt, komt goed dan![]()
Wat iemand al zei, supersof. Fotoboek van User.quote:
Nee, ja en neenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb je het geloof weer opgepakt?Je woont in België toch? Woon je in de buurt van de Sint Rita kerk daar?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat iemand al zei, supersof. Fotoboek van User.
Je kan anoniem surfen over het FoBo maar users kunnen ook als optie aanvinken dat niemand anoniem mag kijken... dus je hebt er niet altijd zoveel aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus ze kan zien dat ik haar stalk![]()
Nee toch?!![]()
![]()
Waarom dan trollen dat je weer gelovig bent, ik wilde het bijna vieren met je. God is met ons. Christus is in leven!quote:
Je had het ook op man (vrouw) af kunnen vragen. Had je meteen uitsluitend antwoord gehad. Maar ja, dat zou logisch zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup ik post nu alleen maar in JNG omdat zij alleen maar daar post
Maar euh even serieus, waarom wil ze niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd![]()
Maakte geen indruk schijnbaar
denkt ze .... dat is wanen jongequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek." Denkt ze dat ik sarcastisch ben en vind ze me stiekem wel heel erg aantrekkelijk?
Naar aanleiding van dat FOBO ben ik veel nieuwsgieriger wie die belachelijk knappe blonde jongeman is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mooie dame...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:56 schreef Rectum het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/387114
dat willen hosselen!
Sowieso dit doen. Werkt als een trein.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit zijn de betere stalktips ja. Ik wil er nog aan toevoegen dat je ook moet blijven checken wanneer iemand online is geweest en dan boze DM's sturen als ze niet heeft gereageerd, maar wel online was.
quote:
Nou ze wou een foto per DM maar ik ga toch geen foto's van mezelf op FOK plaatsenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Maar euh even serieus, waarom wil ze niet?
Niet eens KLB posts inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:56 schreef Rectum het volgende:
dat willen hosselen!
Uhu, tussen jou en mij ben ik de troll jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom dan trollen dat je weer gelovig bent, ik wilde het bijna vieren met je. God is met ons. Christus is in leven!
So, ze SC graag? Is daar wat verkeerd mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:56 schreef Rectum het volgende:
dat willen hosselen!
In dit geval wel ja, overigens trol ik niet, ik zou het echt van de daken willen schreeuwen dat ik van God hou. Maar je hebt geluk ik heb om 8 uur de geloofsgroep tot 10 uur.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Uhu, tussen jou en mij ben ik de troll ja
Idd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:58 schreef RetRy32 het volgende:
Die mensen die heel de dag in die slowchat zitten hebben dan ook echt geen leven hoor
Of juist wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zet trouwens in op het feit dat na deze actie het ts niet meer gaat lukken.
Volgens mij had ik vandaag nog:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:59 schreef Cactus1 het volgende:
TS is nog niet genoemd in haar fobo. Slecht teken
Foto's sturen is juist de manier om meisjes te hosselen. Vraag maar aan de heren hier op FOK! die wel nummers regelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Nou ze wou een foto per DM maar ik ga toch geen foto's van mezelf op FOK plaatsen
Die met dat tijgervelletje? Die is pretty gay vermoed ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dat FOBO ben ik veel nieuwsgieriger wie die belachelijk knappe blonde jongeman is.
Ja toedelie... Zo kan ze toch ook niet ja zeggen? Misschien heb je wel een scheve kop en valt ze eerder op bochels?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Nou ze wou een foto per DM maar ik ga toch geen foto's van mezelf op FOK plaatsen
watquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dat FOBO ben ik veel nieuwsgieriger wie die belachelijk knappe blonde jongeman is.
Maar dan beland mijn foto zo in het JNG SC en over heel FOK en word er een opsporing via dumpert uitgezet en heb ik zo de FOK!Knokploeg voor mijn huis staanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Foto's sturen is juist de manier om meisjes te hosselen. Vraag maar aan de heren hier op FOK! die wel nummers regelen.
Nee joh, die met die gapende puppyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die met dat tijgervelletje? Die is pretty gay vermoed ik
Ik heb ook zo'n bruin voorgevoelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zet trouwens in op het feit dat na deze actie het ts niet meer gaat lukken.
De FOK! knokploeg kan ik met een klap verslaan, maar ik vecht niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan beland mijn foto zo in het JNG SC en over heel FOK en word er een opsporing via dumpert uitgezet en heb ik zo de FOK!Knokploeg voor mijn huis staan
Wat ben jij paranoide. Er zijn zat mensen op FOK! die mijn foto gezien hebben geloof ik, en ik ben nog niet dood of aangerand ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan beland mijn foto zo in het JNG SC en over heel FOK en word er een opsporing via dumpert uitgezet en heb ik zo de FOK!Knokploeg voor mijn huis staan
Doe jij effe een goed woordje voor hem. Zeg dat Nodig haar nodig heeft of sowquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:59 schreef Cactus1 het volgende:
TS is nog niet genoemd in haar fobo. Slecht teken
Ik heb het topic in haar fobo gelinkt en goede referentie erbij gezet. Nu komt het wel goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij had ik vandaag nog:geplaatst in haar FOBO ik dacht misschien werkt het wel
Ja stuur een DMquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Doe jij effe een goed woordje voor hem. Zeg dat Nodig haar nodig heeft of sow
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het topic in haar fobo gelinkt en goede referentie erbij gezet. Nu komt het wel goed
Ik zal dit doen! Ik regel het wel!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nicequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het topic in haar fobo gelinkt en goede referentie erbij gezet. Nu komt het wel goed
Niet waar, vertrouw maar op mijn skilzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een psalm is enkel voor de wanhopigen, Argo. Het is een schreeuw, een smeekbede als wanhoop aan God. Tegenwoordig hebben ze daar gewoon antidepressiva voor hoor...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet waar, vertrouw maar op mijn skilzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Wij twee gaan ook samen naar de kerk psalmen zingen!
Nee maar nu ziet ze dit topic wat moet ze dan wel neit denken omgomgomgmg frustratiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vertel waarom ze zo bijzonder voor je isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:06 schreef nodig het volgende:
Nee maar nu ziet ze dit topic wat moet ze dan wel neit denken omgomgomgmg frustratie
Ja nu zie ik het, naaaais... Die van Rectum en Argo zijn ook goedquote:
Jij wel, de krachten van donar staan mij bij dus jij kan niks tegen mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:02 schreef Argo het volgende:
[..]
De FOK! knokploeg kan ik met een klap verslaan, maar ik vecht niet.
We kunnen samen psalmen zingen trouwens, daar heb ik zin in.
Antidepressiva werken niet, maar goed ik heb iets achtergelaten in haar fobo. Iets wat enkel een echte gentleman kan. Straks naar de geloofsgroep ik heb er echt zin in ZIN IN!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Een psalm is enkel voor de wanhopigen, Argo. Het is een schreeuw, een smeekbede als wanhoop aan God. Tegenwoordig hebben ze daar gewoon antidepressiva voor hoor...
Ik weet niet, maar zulke dingen zie je toch mijlen ver aankomen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee maar nu ziet ze dit topic wat moet ze dan wel neit denken omgomgomgmg frustratie
Ja TS en stuur nu gdv die foto ... Een een tekstfragmentje via Vocaro... tenzij je een spraakgebrek hebt, dan laat maar.. niet alles ineens weggeven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vertel waarom ze zo bijzonder voor je is
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het, naaaais... Die van Rectum en Argo zijn ook goed
Zelf ook maar een referentie achtergelaten
Ze is superlief enzo, al toen ik haar eerst post las werd ik spontaan verliefd je hebt vast weleens gehoord van ''liefde op het eerste gezicht'' nouja nu was het ''liefde sinds de eerste post'' maar komt op hetzelfde neer, al haar post zijn gewoon supertof enzo Bovendien werkt ze in een bakkerij dus koken kan ze vast ook nogquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vertel waarom ze zo bijzonder voor je is
Mijn ref in haar FoBo. Alstublieft, TSquote:Gepost op 19-02-2013 om 19:06 Bericht bewerken pm Bericht citeren
Perception is reality.
webicon
Nodig, da boi in the KLB-hood, is helemaal weg van je. Pak hem gewoon eens op zijn bek. Bedankt
Een aanbeveling van mij, kan niet fout gaan. De rest zal het wel verpesten voor hem....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ts, dat heb je goed voor elkaar. Nu laat heel KLB gekkigheid achter in haar Fobo. Je had het veel discreter kunnen aanpakken en meer meer kans op succes.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mijn ref in haar FoBo. Alstublieft, TS
Wat komt weinig voor, vrouwen of gehossel? Want dat laatste zie ik (ondervind ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef zarGon het volgende:
Niet herkenbaar.
(Komt weinig voor in KLB.)
Dankjewel Argo en Marie die gaan echt helpen hoop ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mijn ref in haar FoBo. Alstublieft, TS
Ze vind het behoorlijk kut jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ts, dat heb je goed voor elkaar. Nu laat heel KLB gekkigheid achter in haar Fobo. Je had het veel discreter kunnen aanpakken en meer meer kans op succes.
Nog iets over haar uiterlijk, fobo? Nu is je kans, gooi alles eruitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
Ze is superlief enzo, al toen ik haar eerst post las werd ik spontaan verliefd je hebt vast weleens gehoord van ''liefde op het eerste gezicht'' nouja nu was het ''liefde sinds de eerste post'' maar komt op hetzelfde neer, al haar post zijn gewoon supertof enzo Bovendien werkt ze in een bakkerij dus koken kan ze vast ook nog
Kerel, stop nouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze is superlief enzo, al toen ik haar eerst post las werd ik spontaan verliefd je hebt vast weleens gehoord van ''liefde op het eerste gezicht'' nouja nu was het ''liefde sinds de eerste post'' maar komt op hetzelfde neer, al haar post zijn gewoon supertof enzo Bovendien werkt ze in een bakkerij dus koken kan ze vast ook nog
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:11 schreef -supergirl- het volgende:
Wie is supersof? Wie is ts? En waarom ken ik deze mensen niet?
JNG / [JNG slowchat #548] Pak de popcorn en taksi maar, jongens vaste posterrs hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:11 schreef -supergirl- het volgende:
Maar ik had verwacht dat jullie mij wel snapten en niks zouden uitlekken, ze komt toch nooit in KLB. Maarja shit happensquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
FOK!ster gehosseld, beurs nog aanwezig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat komt weinig voor, vrouwen of gehossel? Want dat laatste zie ik (ondervind ik) toch geregeld hoor...
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ze vind het behoorlijk kut ja
Overheen gelezen, geen tempelier gezien daar, toch even kijken dadelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Een aanbeveling van mij, kan niet fout gaan. De rest zal het wel verpesten voor hem....
Boven Marie zit ik op pagina 3.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]![]()
[..]
Overheen gelezen, geen tempelier gezien daar, toch even kijken dadelijk.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
Ik wil jullie wel bedanken trouwens nu staat er bij laatste vouyeur niet meer 10x mijn naam
hoi ken je mij welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:11 schreef -supergirl- het volgende:
De schade is nu ook 10x groterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
Ik wil jullie wel bedanken trouwens nu staat er bij laatste vouyeur niet meer 10x mijn naam
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
FOK!ster gehosseld, beurs nog aanwezig.
Ow yeahquote:Herinner me dat ik *ooit* nog een Vocaroo-opname post, omdat je dat ook hebt gedaan..
ken jij mij wel trouwens?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:11 schreef -supergirl- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ps.quote:
Misschien waardeert ze het wel, we zullen het meemakenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De schade is nu ook 10x groter![]()
Aanbevelingen van mij zijn altijd goed!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ps.
Zo van 'oja, hier kwam ik eigenlijk voor...'.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
Wat een haat tegen christenen, de Christ he is alive!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Een Christen die bovenop me zit... Jezus help me
Dat wel... Ik snap dat van die katten wel niet, though?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Aanbevelingen van mij zijn altijd goed!
graag gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
Ohh daar kom ik niet krabs..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
JNG / [JNG slowchat #548] Pak de popcorn en taksi maar, jongens vaste posterrs hier
Ze heeft een gifje in der fobo waar een kat steeds door de deur loopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat wel... Ik snap dat van die katten wel niet, though?
Ze is beter dan wat 90% van mannelijk FOK! ooit zal krijgen dus ja, ik snap het welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik snap niet wat je in haar ziet!
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Misschien waardeert ze het wel, we zullen het meemaken
Ik behoor niet tot die 90%.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is beter dan wat 90% van mannelijk FOK! ooit zal krijgen dus ja, ik snap het wel
Ik had het wel gewaardeerd. Vandaar ook alle moeite die ik voor je heb gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ken jij mij wel trouwens?Nee wie ben jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben groot spongebobfan
Daarom probeer ik mijn slag te slaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is beter dan wat 90% van mannelijk FOK! ooit zal krijgen dus ja, ik snap het wel
nee hij bedoelt die dat hij bij die vijf procent hoort die zal sterven als een maagdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
zozo extreem knappe jongen moet jij zijn
Oeh TS hossel while it's hotquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had het wel gewaardeerd. Vandaar ook alle moeite die ik voor je heb gedaan
Oh, zo. Arme jongenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
nee hij bedoelt die dat hij bij die vijf procent hoort die zal sterven als een maagd
Je ziet mij niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yes. Dat vind ik leuk.
Ik voel me begluurd btw, elke keer als ik jou weer zie.
Hopelijk krijg ik nu een definitief antwoord en kan ik mijn eigen weg weer vervolgen.quote:
nouja die UIquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je ziet mij niet.
En hoezo begluurd
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag gezien mijn leeftijd niet meer in JNG komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, als ik zie welke fokkers wel in staat zijn gebleken om jong te werpen, is die hoop allang vertrokken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh, zo. Arme jongen
Sommien kunnen ook beter maar geen seks hebben, straks komt er nog wat uit voort, ik wil niet weten wat er dan gaat gebeuren
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Samen maar eens een biertje drinken dan?
Geweldig planquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:21 schreef Marie30 het volgende:
Ik ook niet![]()
Samen maar eens een biertje drinken dan?
Allereerst, lees het hele topic alsjeblieft niet door en bekijk je FOBO de aankomende 10 jaar NIET!quote:
Je bent zo jong als je je voelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag gezien mijn leeftijd niet meer in JNG komen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik durf niet met jou en alcohol in één kamer te zitten...
TS jij spoort echt niet manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Allereerst, lees het hele topic alsjeblieft niet door en bekijk je FOBO de aankomende 10 jaar NIET!
Daten?![]()
Gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Allereerst, lees het hele topic alsjeblieft niet door en bekijk je FOBO de aankomende 10 jaar NIET!
Daten?![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Daten?![]()
Wij samen 24, Frank? (Elk 12quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt natuurlijk.
Ik drink gewoon mee, np ik heb al eens een vrouwelijke FOK!ster ontmoet en die leeft nog.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Mag Argo door het raam naar ons biertje kijken?
We hebben een N, we hebben een O, we hebben een D, we hebben een I, we hebben een G...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
Daten?![]()
Dan moet ik misschien de hulpdiensten bellen of zo...quote:
Wie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik drink gewoon mee, np ik heb al eens een vrouwelijke FOK!ster ontmoet en die leeft nog.
Ik weet niet of ik er dan écht van kan genieten..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef Marie30 het volgende:
![]()
Mag Argo door het raam naar ons biertje kijken?
Ik doe nooit gek, ik heb hier ook whiskey en alles staan, ik word er lollig van met mensen, als ik alleen ben word ik er echter depressief van.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien de hulpdiensten bellen of zo...Depri mensen en alcohol... not a good mix. Als je niet gek doet, mag je mee...
Wie was er zo gek?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik drink gewoon mee, np ik heb al eens een vrouwelijke FOK!ster ontmoet en die leeft nog.
Je bent echt een randdebiel hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef nodig het volgende:
Al die tijd heb ik dit soort humor moeten doorlezen in JNG:
[..]
Hopelijk krijg ik nu een definitief antwoord en kan ik mijn eigen weg weer vervolgen.
Ze ziet het gewoon als ''doodnormale spam''quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ff rustig een uurtje gegeten en een sociaal gedaan met mn ouders blabla. kom ik terug. Een heel topic van nodig en spam in mn fobo
KLB / Niemand om spelletjes mee te spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wie was er zo gek?En bewijzen graag ...
Ik geloof dat bij deze al je kansen bekeken zijn TSquote:
Hoe weten we dan of ze nog leeft?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze is niet meer actief. Crystal6 nog iets of oz.
Blaas het maar af knul, dit wordt niets meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
Ze neemt de FOBO reacties niet serieus
[..]
Ze ziet het gewoon als ''doodnormale spam''
WAT MOET IK DOEN?
Snap ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er dan écht van kan genieten..
Als ik jou was, zou ik maar een nieuw accountje aanmaken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
WAT MOET IK DOEN?
Uitloggen van FOK!, nieuw account maken en het iets tactischer aanpakkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
WAT MOET IK DOEN?
Kunnen we geen inzamelingsactie doen, en hem een stripper inhuren?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Blaas het maar af knul, dit wordt niets meer.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Kunnen we geen inzamelingsactie doen, en hem een stripper inhuren?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik maar een nieuw accountje aanmaken.
Ik hoef maar 2 posts te maken en iedereen heeft het doorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uitloggen van FOK!, nieuw account maken en het iets tactischer aanpakken
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef Argo het volgende:
[..]
KLB / Niemand om spelletjes mee te spelen.
Dat doe je toch echt zelf, maat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef nodig het volgende:
Moet ik alweer huilend in een hoekje op de grond in foetushouding gaan slapen potverdikkeme![]()
![]()
![]()
![]()
Strippers zijn de dochters van de duivelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Kunnen we geen inzamelingsactie doen, en hem een stripper inhuren?
Zeker, laat me maar weten wat je ervan vond! Overigens is het geen hoax want de ts is van 2004 dat kan dus geen kloon zijn.quote:
Wat moet ik dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf, maat.
Nogmaals, dat had je mijlen ver aan kunnen zien komen. Beetje naïef van je.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef maar 2 posts te maken en iedereen heeft het door![]()
![]()
Marie hvj wjnmkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zeker wetenGeen kabouterbier voor mij
Argumenteren alvorens er twijfel isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Zeker, laat me maar weten wat je ervan vond! Overigens is het geen hoax want de ts is van 2004 dat kan dus geen kloon zijn.
Twee keer nadenken voordat je dingen doet. Zie dit maar als een les,quote:
Is goed ik reken erop.!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Argumenteren alvorens er twijfel isEn ik laat het weten
Wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
volgens mij wordt zij al uitgewoond door LudoSanders, move on
je code werkt niet xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[KLB alpha-male reactie] Neuk dr beste vriendin [/KLB alpha-male reactie]
ftfyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[KLB alpha-male reactie] Neuk dr beste vriendin Plas in d'r kont [/KLB alpha-male reactie]
Wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die dat denkt
Hosselen moet je via whatsapp doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, dat is hosselen middels een KLB-topic
Toch heb ik een idee dat jullie kinders dit ergens daar in een baldadige bui hebben afgesproken.quote:
Dus alleen elkaars handjes vasthouden. Zal vast goed gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik wil geen kontplasrelatie dat is viez.
Neuken is ook bah.
Ik heb geen whatsapp... Forever alone dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hosselen moet je via whatsapp doen
TS 0 - 1 Hamerhaaitje
Dank je, ben niet niet zo goed. We zitten wel mooi op 1 lijn in dit topic. Dat doet me wel deugdquote:
Jij hebt al een kind je hoeft niet meer te hosselenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb geen whatsapp... Forever alone dan?
Ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch heb ik een idee dat jullie kinders dit ergens daar in een baldadige bui hebben afgesproken.
Geen whatsapp hebben is zoooo roken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb geen whatsapp... Forever alone dan?
En knuffelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus alleen elkaars handjes vasthouden. Zal vast goed gaan.
Om dit topic te openen of wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch heb ik een idee dat jullie kinders dit ergens daar in een baldadige bui hebben afgesproken.
Topic is bijna vol, kunnen we weer over tot de orde van de dagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Van Ludo uiteraardquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij hebt al een kind je hoeft niet meer te hosselen
Precies. En ik heb me aardig vermaakt, dus geen man overboord.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Topic is bijna vol, kunnen we weer over tot de orde van de dag
Roken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen whatsapp hebben is zoooo roken.
Hier moet ik jou gequoted hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hier moet ik in gepost hebben
Camelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Roken?Ik rook Camel
![]()
Trouwens, ik haat zulke dingen, ... mensen kunnen zien wanneer je iets leest. Dat wil ik niet.
Stoer inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen whatsapp hebben is zoooo roken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het is wel een mooie beebie want hij lijkt totaal niet op Ludo
Ik doelde op die reclames van tv.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Roken?Ik rook Camel
![]()
Trouwens, ik haat zulke dingen, ... mensen kunnen zien wanneer je iets leest. Dat wil ik niet.
Dit denken we nog steeds hoor, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef nodig het volgende:
Wel tof dat jullie me geholpen hebben op vorige KLB topics die ik aanmaakte kreeg ik altijd dit soort reacties:
''TS je bent een mongool''
Ga jij ons verlaten wanneer dit topic vol is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:35 schreef nodig het volgende:
Gaan jullie mij verlaten wanneer dit topic vol zit?
Ik ben hopeloos![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |