Je vergeet katholiek... Erbij te zetten.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Verkapt kijk-mij-een-stoere-boi-bij-me-hebben-topic.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken, dat staat nergensquote:Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef Santjuh het volgende:
[..]
Je vergeet katholiek... Erbij te zetten.
You ringed?quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef Santjuh het volgende:
[..]
Je vergeet katholiek... Erbij te zetten.
Ik moest ook gelijk aan hem denkenquote:
Ditquote:Op maandag 18 februari 2013 15:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maak je eigen bordspel. Voordeel hiervan is dat je je eigen regels kunt maken, en dus kunt zorgen dat je altijd wint. Maak regel 1 dat degene die verliest, een kledingstuk uit moet trekken (of een seksuele handeling moet verichten bij de ander, als je geen zin hebt om te wachten), dan heeft die stoere boi van je ook wat te doen.
Ik ben nu eenmaal een baas.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
Ik moest ook gelijk aan hem denken
Best erg eigenlijk
Het is idd heel wat als mensen aan Argo denken bij het lezen van het woord katholiekquote:
Houd je van schaak? Ik speel schaak via chess.com, daar kun je potjes spelen die dagen kunnen duren (omdat je per zet bijv. binnen 3 dagen moet reageren). DM me maar als je interesse hebt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:41 schreef Santjuh het volgende:
Hey fa's,
Door omstandigheden zit ik hier helemaal alleen, toch kwam er een stoere boi op bezoek, deze is wel tof, alleen zo depressief en melancholisch als de pest. Maar dat maakt niet uit want we gingen gezellig spelletjes spelen, erg gezellig en alles, gezien ik normaal alleen zit. De kaart spelletjes zijn er echter doorheen en we weten niets leuks meer. De ziektewet geeft me ook niet genoeg geld om even een monopoly bord te kopen die kosten 40 tot 50 euro..... Dat is erg belachelijk vind ik....
Maar goed, verveel me dus en de rest zit allemaal aan het werk, terwijl ik met niemand spelletjes kan spelen, behalve dan die hele stoere boi die bij me is, maar die weet ook niets meer. De boi die bij me is, is wel katholiek en hij zegt dat je bij de kerk soms bordspelletjes kan spelen, maar ik ben niet gelovig. En vind dat maar vervelend straks moet ik nog biechten hihhi, ik wil niet dat die boi alles over me te weten komt bij de biecht.![]()
Klacht: Ik zit alleen met een stoere boi, maar we hebben geen spelletjes om te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |