Je kan anoniem surfen over het FoBo maar users kunnen ook als optie aanvinken dat niemand anoniem mag kijken... dus je hebt er niet altijd zoveel aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus ze kan zien dat ik haar stalk![]()
Nee toch?!![]()
![]()
Waarom dan trollen dat je weer gelovig bent, ik wilde het bijna vieren met je. God is met ons. Christus is in leven!quote:
Je had het ook op man (vrouw) af kunnen vragen. Had je meteen uitsluitend antwoord gehad. Maar ja, dat zou logisch zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup ik post nu alleen maar in JNG omdat zij alleen maar daar post
Maar euh even serieus, waarom wil ze niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd![]()
Maakte geen indruk schijnbaar
denkt ze .... dat is wanen jongequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek." Denkt ze dat ik sarcastisch ben en vind ze me stiekem wel heel erg aantrekkelijk?
Naar aanleiding van dat FOBO ben ik veel nieuwsgieriger wie die belachelijk knappe blonde jongeman is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat iemand al zei, supersof. Fotoboek van User.
Mooie dame...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat iemand al zei, supersof. Fotoboek van User.
wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:56 schreef Rectum het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/387114
dat willen hosselen!
Sowieso dit doen. Werkt als een trein.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit zijn de betere stalktips ja. Ik wil er nog aan toevoegen dat je ook moet blijven checken wanneer iemand online is geweest en dan boze DM's sturen als ze niet heeft gereageerd, maar wel online was.
quote:
Nou ze wou een foto per DM maar ik ga toch geen foto's van mezelf op FOK plaatsenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Maar euh even serieus, waarom wil ze niet?
Niet eens KLB posts inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:56 schreef Rectum het volgende:
dat willen hosselen!
Uhu, tussen jou en mij ben ik de troll jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom dan trollen dat je weer gelovig bent, ik wilde het bijna vieren met je. God is met ons. Christus is in leven!
So, ze SC graag? Is daar wat verkeerd mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:56 schreef Rectum het volgende:
dat willen hosselen!
In dit geval wel ja, overigens trol ik niet, ik zou het echt van de daken willen schreeuwen dat ik van God hou. Maar je hebt geluk ik heb om 8 uur de geloofsgroep tot 10 uur.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Uhu, tussen jou en mij ben ik de troll ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |