Maar komt dat niet stalkerig over als ik haar opeens ga whatsappen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen Whatsapp?
Die heb ik wel
Hysterisch stuk gelegen hierom.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef Piye het volgende:
Ik weet wie jij wil hosselen denk ik. Je had er namelijk al eens een opmerking over gemaakt.
In jouw geval, Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar komt dat niet stalkerig over als ik haar opeens ga whatsappen?
Ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb haar whatsapp gehosseld
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon haar posthistorie blijven checken en in elk topic haar reactie quoten en ook reageren, vrouwen houden van aandacht.
Maak een nieuw FOK! account en klik op 'start new game'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar komt dat niet stalkerig over als ik haar opeens ga whatsappen?
Dit is een optie ja maar ik ben bang dat iedereen binnen 2 posts doorheeft dat ik het benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maak een nieuw FOK! account en klik op 'start new game'
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit is een optie ja maar ik ben bang dat iedereen binnen 2 posts doorheeft dat ik het ben
Ik had daar welgeteld 2 berichten voor nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
De experts schijn je op het fotoboek te kunnen vinden.
Nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had daar welgeteld 2 berichten voor nodig.
Fotoboek van User
Like a boss
Jup ik post nu alleen maar in JNG omdat zij alleen maar daar postquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dit trouwens iets inside tussen de knulletjes en dametjes van JNG?
Het is vast krullenbolletje of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dit trouwens iets inside tussen de knulletjes en dametjes van JNG?
hey pssst je bent nu in klbquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup ik post nu alleen maar in JNG omdat zij alleen maar daar post
Ja ik wil advies van buitenstaandersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hey pssst je bent nu in klb
Kom dan eerst voor de draad wie het is, heel jng weet het toch al.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik wil advies van buitenstaanders
advies vragen in klbquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik wil advies van buitenstaanders
Supersofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Kom dan eerst voor de draad wie het is, heel jng weet het toch al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |