Nee een andere FOKSTER.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef pussycatdoll het volgende:
x-lily proberen te hosselen, gewoon wat geld geven.
Alsof het ooit gaat lukkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee een andere FOKSTER.
Ik laat haar anoniem want anders krijg ik concurrentie
Je hebt haar nummer nieteens he?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee een andere FOKSTER.
Ik laat haar anoniem want anders krijg ik concurrentie
Maar hoe? Ik weet al wel waar ze ongeveer werkt moet ik mijn jacht buiten verder gaan vervolgen? Ik vind buiten engquote:
Maar deze niet bovendien irriteer ik andere users ermeequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon haar posthistorie blijven checken en in elk topic haar reactie quoten en ook reageren, vrouwen houden van aandacht.
Jawel ik heb haar DM, PM, FOBO en posthistoriequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt haar nummer nieteens he?
Ze doet hard to get dan, de aanhouder wint. Die geïrriteerde mensen zijn gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar deze niet bovendien irriteer ik andere users ermee
Geen Whatsapp?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Jawel ik heb haar DM, PM, FOBO en posthistorie
Maar komt dat niet stalkerig over als ik haar opeens ga whatsappen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen Whatsapp?
Die heb ik wel
Hysterisch stuk gelegen hierom.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef Piye het volgende:
Ik weet wie jij wil hosselen denk ik. Je had er namelijk al eens een opmerking over gemaakt.
In jouw geval, Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar komt dat niet stalkerig over als ik haar opeens ga whatsappen?
Ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb haar whatsapp gehosseld
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon haar posthistorie blijven checken en in elk topic haar reactie quoten en ook reageren, vrouwen houden van aandacht.
Maak een nieuw FOK! account en klik op 'start new game'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar komt dat niet stalkerig over als ik haar opeens ga whatsappen?
Dit is een optie ja maar ik ben bang dat iedereen binnen 2 posts doorheeft dat ik het benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maak een nieuw FOK! account en klik op 'start new game'
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit is een optie ja maar ik ben bang dat iedereen binnen 2 posts doorheeft dat ik het ben
Ik had daar welgeteld 2 berichten voor nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
De experts schijn je op het fotoboek te kunnen vinden.
Nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had daar welgeteld 2 berichten voor nodig.
Fotoboek van User
Like a boss
Jup ik post nu alleen maar in JNG omdat zij alleen maar daar postquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dit trouwens iets inside tussen de knulletjes en dametjes van JNG?
Het is vast krullenbolletje of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dit trouwens iets inside tussen de knulletjes en dametjes van JNG?
hey pssst je bent nu in klbquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup ik post nu alleen maar in JNG omdat zij alleen maar daar post
Ja ik wil advies van buitenstaandersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hey pssst je bent nu in klb
Kom dan eerst voor de draad wie het is, heel jng weet het toch al.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik wil advies van buitenstaanders
advies vragen in klbquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik wil advies van buitenstaanders
Supersofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Kom dan eerst voor de draad wie het is, heel jng weet het toch al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |