Strippers zijn de dochters van de duivelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Kunnen we geen inzamelingsactie doen, en hem een stripper inhuren?
Zeker, laat me maar weten wat je ervan vond! Overigens is het geen hoax want de ts is van 2004 dat kan dus geen kloon zijn.quote:
Wat moet ik dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf, maat.
Nogmaals, dat had je mijlen ver aan kunnen zien komen. Beetje naïef van je.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef maar 2 posts te maken en iedereen heeft het door![]()
![]()
Marie hvj wjnmkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zeker wetenGeen kabouterbier voor mij
Argumenteren alvorens er twijfel isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Zeker, laat me maar weten wat je ervan vond! Overigens is het geen hoax want de ts is van 2004 dat kan dus geen kloon zijn.
Twee keer nadenken voordat je dingen doet. Zie dit maar als een les,quote:
Is goed ik reken erop.!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Argumenteren alvorens er twijfel isEn ik laat het weten
Wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
volgens mij wordt zij al uitgewoond door LudoSanders, move on
je code werkt niet xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[KLB alpha-male reactie] Neuk dr beste vriendin [/KLB alpha-male reactie]
ftfyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[KLB alpha-male reactie] Neuk dr beste vriendin Plas in d'r kont [/KLB alpha-male reactie]
Wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is niet de enige die dat denkt
Hosselen moet je via whatsapp doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, dat is hosselen middels een KLB-topic
Toch heb ik een idee dat jullie kinders dit ergens daar in een baldadige bui hebben afgesproken.quote:
Dus alleen elkaars handjes vasthouden. Zal vast goed gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik wil geen kontplasrelatie dat is viez.
Neuken is ook bah.
Ik heb geen whatsapp... Forever alone dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hosselen moet je via whatsapp doen
TS 0 - 1 Hamerhaaitje
Dank je, ben niet niet zo goed. We zitten wel mooi op 1 lijn in dit topic. Dat doet me wel deugdquote:
Jij hebt al een kind je hoeft niet meer te hosselenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb geen whatsapp... Forever alone dan?
Ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch heb ik een idee dat jullie kinders dit ergens daar in een baldadige bui hebben afgesproken.
Geen whatsapp hebben is zoooo roken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb geen whatsapp... Forever alone dan?
En knuffelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus alleen elkaars handjes vasthouden. Zal vast goed gaan.
Om dit topic te openen of wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch heb ik een idee dat jullie kinders dit ergens daar in een baldadige bui hebben afgesproken.
Topic is bijna vol, kunnen we weer over tot de orde van de dagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Van Ludo uiteraardquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij hebt al een kind je hoeft niet meer te hosselen
Precies. En ik heb me aardig vermaakt, dus geen man overboord.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Topic is bijna vol, kunnen we weer over tot de orde van de dag
Roken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen whatsapp hebben is zoooo roken.
Hier moet ik jou gequoted hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hier moet ik in gepost hebben
Camelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Roken?Ik rook Camel
![]()
Trouwens, ik haat zulke dingen, ... mensen kunnen zien wanneer je iets leest. Dat wil ik niet.
Stoer inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen whatsapp hebben is zoooo roken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het is wel een mooie beebie want hij lijkt totaal niet op Ludo
Ik doelde op die reclames van tv.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Roken?Ik rook Camel
![]()
Trouwens, ik haat zulke dingen, ... mensen kunnen zien wanneer je iets leest. Dat wil ik niet.
Dit denken we nog steeds hoor, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef nodig het volgende:
Wel tof dat jullie me geholpen hebben op vorige KLB topics die ik aanmaakte kreeg ik altijd dit soort reacties:
''TS je bent een mongool''
Ga jij ons verlaten wanneer dit topic vol is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:35 schreef nodig het volgende:
Gaan jullie mij verlaten wanneer dit topic vol zit?
Ik ben hopeloos![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |