Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag gezien mijn leeftijd niet meer in JNG komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, als ik zie welke fokkers wel in staat zijn gebleken om jong te werpen, is die hoop allang vertrokken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh, zo. Arme jongen
Sommien kunnen ook beter maar geen seks hebben, straks komt er nog wat uit voort, ik wil niet weten wat er dan gaat gebeuren
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Samen maar eens een biertje drinken dan?
Geweldig planquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:21 schreef Marie30 het volgende:
Ik ook niet![]()
Samen maar eens een biertje drinken dan?
Allereerst, lees het hele topic alsjeblieft niet door en bekijk je FOBO de aankomende 10 jaar NIET!quote:
Je bent zo jong als je je voelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mag gezien mijn leeftijd niet meer in JNG komen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik durf niet met jou en alcohol in één kamer te zitten...
TS jij spoort echt niet manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Allereerst, lees het hele topic alsjeblieft niet door en bekijk je FOBO de aankomende 10 jaar NIET!
Daten?![]()
Gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Allereerst, lees het hele topic alsjeblieft niet door en bekijk je FOBO de aankomende 10 jaar NIET!
Daten?![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Daten?![]()
Wij samen 24, Frank? (Elk 12quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt natuurlijk.
Ik drink gewoon mee, np ik heb al eens een vrouwelijke FOK!ster ontmoet en die leeft nog.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Mag Argo door het raam naar ons biertje kijken?
We hebben een N, we hebben een O, we hebben een D, we hebben een I, we hebben een G...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
Daten?![]()
Dan moet ik misschien de hulpdiensten bellen of zo...quote:
Wie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik drink gewoon mee, np ik heb al eens een vrouwelijke FOK!ster ontmoet en die leeft nog.
Ik weet niet of ik er dan écht van kan genieten..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef Marie30 het volgende:
![]()
Mag Argo door het raam naar ons biertje kijken?
Ik doe nooit gek, ik heb hier ook whiskey en alles staan, ik word er lollig van met mensen, als ik alleen ben word ik er echter depressief van.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien de hulpdiensten bellen of zo...Depri mensen en alcohol... not a good mix. Als je niet gek doet, mag je mee...
Wie was er zo gek?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik drink gewoon mee, np ik heb al eens een vrouwelijke FOK!ster ontmoet en die leeft nog.
Je bent echt een randdebiel hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef nodig het volgende:
Al die tijd heb ik dit soort humor moeten doorlezen in JNG:
[..]
Hopelijk krijg ik nu een definitief antwoord en kan ik mijn eigen weg weer vervolgen.
Ze ziet het gewoon als ''doodnormale spam''quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ff rustig een uurtje gegeten en een sociaal gedaan met mn ouders blabla. kom ik terug. Een heel topic van nodig en spam in mn fobo
KLB / Niemand om spelletjes mee te spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wie was er zo gek?En bewijzen graag ...
Ik geloof dat bij deze al je kansen bekeken zijn TSquote:
Hoe weten we dan of ze nog leeft?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze is niet meer actief. Crystal6 nog iets of oz.
Blaas het maar af knul, dit wordt niets meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
Ze neemt de FOBO reacties niet serieus
[..]
Ze ziet het gewoon als ''doodnormale spam''
WAT MOET IK DOEN?
Snap ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er dan écht van kan genieten..
Als ik jou was, zou ik maar een nieuw accountje aanmaken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
WAT MOET IK DOEN?
Uitloggen van FOK!, nieuw account maken en het iets tactischer aanpakkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
WAT MOET IK DOEN?
Kunnen we geen inzamelingsactie doen, en hem een stripper inhuren?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Blaas het maar af knul, dit wordt niets meer.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Kunnen we geen inzamelingsactie doen, en hem een stripper inhuren?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik maar een nieuw accountje aanmaken.
Ik hoef maar 2 posts te maken en iedereen heeft het doorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uitloggen van FOK!, nieuw account maken en het iets tactischer aanpakken
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef Argo het volgende:
[..]
KLB / Niemand om spelletjes mee te spelen.
Dat doe je toch echt zelf, maat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef nodig het volgende:
Moet ik alweer huilend in een hoekje op de grond in foetushouding gaan slapen potverdikkeme![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |