ken ik nietquote:
en ik pakte zomaar de lapoquote:
jaquote:
Ja.. ik doe niks raars waardoor je wakker zou kunnen wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Zomaar word ik random 7 uur wakker elke keer weer
Ja zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja.. ik doe niks raars waardoor je wakker zou kunnen worden
thrift shopquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:40 schreef JRRY het volgende:
ice and the fridge are so damn frosty
supersof raad. als je deze niet weet ben je echt een cultuurbarbaar xd
Wees blij dat je wakker wordquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Zomaar word ik random 7 uur wakker elke keer weer
duhquote:
Het is de waarheidquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen als ik jou was
Let me guess? Pizza?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dankje, eerst maar eens even de oven aanzetten
Sinds 'Loud' is ze nooit meer 100 geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:43 schreef supersof het volgende:
ligt het aan mij of is rihanna hier niet helemaal 100?
Jaquote:
Maar ze zingt wel goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sinds 'Loud' is ze nooit meer 100 geweest.
Heb je wel afwisselingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja![]()
als ik hier op het dorp vlees groente en aardappels wil kopen kan ik net zo goed de bus pakken en uit eten gaan
kwelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
Nog steeds niet gewend aan de UI van hamer
Wat nog niet is zal komenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
Nog steeds niet gewend aan de UI van hamer
jajaquote:
Link eensquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:50 schreef Ro-ald het volgende:
Nog 4 dagen en dan eindelijk weer een laptop kopen. En ook een surroundsystem.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:51 schreef Taexon het volgende:
[..]Held
Ik vond dat programma vroeger helemaal geweldig
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Donderdag slaap ik langer sowieso
donderdag moeten we rond half 11 in de bus zitten gvdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben benieuwd
En vrijdag rond 10:00 in de auto zitten voor Efteling dus word ook weer vroeg
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
donderdag moeten we rond half 11 in de bus zitten gvd
zaterdag moet ik ook weer van 12 tot 7 werkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:55 schreef Taexon het volgende:
[..]Onze planning in de vakantie: Alles behalve uitslapen
Zondag mogen we uitslapen
Normaal doen is lastigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan jij ook normaal doen of is dat teveel gevraagd?
Arme jijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zaterdag moet ik ook weer van 12 tot 7 werkendat gaat weer een hel worden
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat blijkt janiks geils aan knuffelen
Denk laptop vanaf 300 tot 400 euro.quote:
He grote bek ik vroeg het jou toch niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Met 4 nigerianenen, 10 Marokkanen en 5 turken nou goed
dat dacht ik vanwege:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Wie zegt dat ik daar geil van word.
Zorg dat je minstens 2 gig ram hebtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denk laptop vanaf 300 tot 400 euro.
En surroundsystem zie ik daar wel als het
maar een subwoofer erbij zit.
Maar ik reageer welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
He grote bek ik vroeg het jou toch niet?
Ik denk dat jij nu degene was die doordachtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat dacht ik vanwege:
"Ik kom"
Ik vrees het ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nu degene was die doordacht
Altijd maar doordenken héquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat dacht ik vanwege:
"Ik kom"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Altijd maar doordenken hé
Ik kan er niks aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Beyonce is beter.quote:
ja maar wel knapquote:
En vervolgens de ander de schuld van geven dat die overal geil van wordquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen
Ik neem wel iemand mee die er wat verstand van heeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zorg dat je minstens 2 gig ram hebt
Jeffreyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik neem wel iemand mee die er wat verstand van heeft.
Het spijt mequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef nodig het volgende:
[..]
En vervolgens de ander de schuld van geven dat die overal geil van word![]()
Vind ik niet leuk bied je excuses aan!
Hmm ja inderdaad wel slim misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Hypquote:
Gewoon www.tweakers.net (budget)laptop bestbuy guide kijken, kan je ook prijsverschil bij verschillende winkels zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik neem wel iemand mee die er wat verstand van heeft.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad wel slim misschienDat sowieso want ik was nooit zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Zomaar..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat sowieso want ik was nooit zo
Taxquote:
Hoi Foks. Hoe is het?quote:
Pxequote:
quote:
Holy shit jij bent awesomequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef nodig het volgende:
Arctic monkeys![]()
Holy shit wat een awesome band!
Waar woon je?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zie je zo verschijnen
Ja ik geef een workshop "Normaal worden" kost je nietsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:03 schreef nodig het volgende:
Kan ik ook op ''Hoe word ik normaal'' therapie?
Ja zelfde beetje. Wel oke opzichquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tax
[..]
Hoi Foks. Hoe is het?
[..]
Pxe
[..]
[..]
Holy shit jij bent awesomeAM
!
hehe goeiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik geef een workshop "Normaal worden" kost je niets.
2 Dagen per week meelopen met Tax en je wordt weer normaal
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tax
[..]
Hoi Foks. Hoe is het?
[..]
Pxe
[..]
[..]
Holy shit jij bent awesomeAM
!
Omg, ben jij dan zo'n normale jongen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Volgens mij komen de energie drink en frikandellenbroodjes dan uit je oren maar okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voor jou is het simpelweg te laatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:03 schreef nodig het volgende:
Kan ik ook op ''Hoe word ik normaal'' therapie?
Samequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zelfde beetje. Wel oke opzich
met jou?
Dat denkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Omg, ben jij dan zo'n normale jongen?
Ik moet sporten vanavond maar ik wil nietquote:
Ja ik ben een normale pleb!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Omg, ben jij dan zo'n normale jongen?
Ik haal dat maar 1x per week... hooguit 2xquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij komen de energie drink en frikandellenbroodjes dan uit je oren maar oke
Ik ook jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Zoveel van hun geluisterd![]()
Ken je rise against en sum41 ook? Is soms wel echt ''schreeuwmuziek''
4? Jemig, 2 blikjes echt meer dan genoeg voor mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik ben een normale pleb!
[..]
Ik haal dat maar 1x per week... hooguit 2x
Vandaag 4 energy en 2 frikandelbroodjes
En meet and greet met Tax krijg je er gratis bijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:05 schreef nodig het volgende:
[..]
1,5 uur rijden![]()
Dan moet er meer tegenover staan dan alleen een knuffel
in die tijd kan ik al 2x heen en weer rijden voor een knuffelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:05 schreef nodig het volgende:
[..]
1,5 uur rijden![]()
Dan moet er meer tegenover staan dan alleen een knuffel
Ja, hij vertelde dat ze heel goed konden autorijdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoin
Stewie was lief voor het vrouwelijke geslacht hoorde ik?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hij vertelde dat ze heel goed konden autorijden
Ja ik moest heel saai werken tussen de Amerikanenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4? Jemig, 2 blikjes echt meer dan genoeg voor mij
OMGquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ook ja
Rise against is tofSum41 zuigt.
Werken er Amerikanen bij jou dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik moest heel saai werken tussen de Amerikanen![]()
Dus dan maar aan de cafeïne zodat ik niet in slaap val
Oh maar dan kan ik promi niet versierenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
En meet and greet met Tax krijg je er gratis bij
Kreeg al iets mee in die trendquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hij vertelde dat ze heel goed konden autorijden
Neem dan die espresso ijskoffie van de Aldi voor 50 cent, veel meer caffeine dan energy rommelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik moest heel saai werken tussen de Amerikanen![]()
Dus dan maar aan de cafeïne zodat ik niet in slaap val
Achso.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee nee hij werkt bij Amerikanen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:07 schreef nodig het volgende:
[..]
OMG![]()
Vet
Eerst vrouw die dit soort muziek waardeerd (en uberhaupt kent)
![]()
Heb je nog meer van dat soort bands? Volgens mij heb je smaak
Het bedrijf is Amerikaans, kortom de helft in het gebouw is Amerikaansquote:
Met honingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Thee is zo lekker voor een zere keel
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ben een held, I know.
Eh. Als Arctic monkey's zijn er echt en shitload aan britse indiebandjes. Echt heel veel.
Rise Against.. Misschien vind je La Dispute tof? Is wel beetje screamosorta.
Zal eens wat sturen
die van Taex toch wel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Hypocriet het volgende:
ik vind het frustrerend dat ik Pxe's en Tax' sig niet begrijp.
Uhhh er is ergens een topic in de KLB die ik heb gemaakt... als je dat leest begrijp je hetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Hypocriet het volgende:
Moet je het topic van Tax lezen over schoonoudersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Hypocriet het volgende:
Zeg dat je vroeger op de straat hebt geleefd en maak het heel zielig enzo, en begin dan over dat je een tientje wil voor een paar sokkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het bedrijf is Amerikaans, kortom de helft in het gebouw is Amerikaans
En er vliegen elke week wel een stuk of 4 Amerikanen over die ons komen trainen enzo
Maar ze stellen rare vragen en willen altijd mijn hele levensverhaal weten
Ik heb het met je te doen hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Hypocriet het volgende:
Ze geven me wel altijd fooi als ik eten haal voor iedereenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zeg dat je vroeger op de straat hebt geleefd en maak het heel zielig enzo, en begin dan over dat je een tientje wil voor een paar sokken
Artic monkey's ken ik een beetje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ben een held, I know.
Eh. Als Arctic monkey's zijn er echt en shitload aan britse indiebandjes. Echt heel veel.
Rise Against.. Misschien vind je La Dispute tof? Is wel beetje screamosorta.
Zal eens wat sturen
linkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Moet je het topic van Tax lezen over schoonouders
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
Ik rij trouwens in ongeveer drie kwartier naar supersof, dat is me dan wel weer een knuffel waard
Ik kijk nooit tvquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
die van Taex toch wel?Of kijk je nooit tv?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
Ik rij trouwens in ongeveer drie kwartier naar supersof, dat is me dan wel weer een knuffel waard
oh godquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
Oh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Arctic![]()
Had je een heel lijstje Hypo?
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben wel weer aan wat vernieuwing toe
Ben zelf niet van die enorme schreeuwmuziek trouwens, dat soort stukjes in sum41 en rise against vind ik niet zo, naja soms wel
KLB / Schoonouders die storenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
KLB / Neuken in het huis van je schoonouders, ongepast?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
KLB / Neuken in het huis van je schoonouders, ongepast?
Thanks!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
KLB / Schoonouders die storen
En het origineel
Pareltje hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
KLB / Schoonouders die storen
En het origineel
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ze geven me wel altijd fooi als ik eten haal voor iedereen
De Bowie-Courier dit dat
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Coïtus is veel beter inderdaad
Neuken klinkt vies. En nu kan ik nooit meer op een normale manier denken als iemand zegt 'ik ga muziek luisteren'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij mocht het geen "muziek luisteren" noemen
inb4: Behalve met Supersofquote:
Kindvriendelijk is knuffelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik had er muziek luisteren van gemaakt, kindvriendelijk ditdat
hallo Tax zei hetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Neuken klinkt vies. En nu kan ik nooit meer op een normale manier denken als iemand zegt 'ik ga muziek luisteren'thanks pxe.
Ik zou geen supersof opmerkingen meer maken had ik (half) beloofdquote:
En lichaamsdelen in andere lichaamsdelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kindvriendelijk is knuffelen
maar dan naakt. En bewegend.
jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hallo Tax zei het
Maar sorry
Jij begon de heks?quote:
Ja soort van knuffelen dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En lichaamsdelen in andere lichaamsdelen.
Dat klinkt meer als vuist erin dan normaal neukenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En lichaamsdelen in andere lichaamsdelen.
een piemol is ook een lichaamsdeel Nurtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als vuist erin dan normaal neuken
(stär'tl) pronunciationquote:
Weet ik maar daar denk ik niet als eerste aan bij het woord ''lichaamsdeel''quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een piemol is ook een lichaamsdeel Nurt
Zijn kinderen hebben wij niet `nodig'' inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Het is maar goed dat nodig neuken vies vind,
als die zich gaat voortplanten![]()
Preventief onvruchtbaar maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Er is een uitzondering.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Sommige plebs mogen zich gewoon niet voortplantenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
bij lichaamsdeel denk ik aan een hoofdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Weet ik maar daar denk ik niet als eerste aan bij het woord ''lichaamsdeel''
Jij wel natuurlijk maar jij bent oversext
Ahquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
(stär'tl) pronunciation
v., -tled, -tling, -tles.
v.tr.
To cause to make a quick involuntary movement or start.
To alarm, frighten, or surprise suddenly. See synonyms at frighten.
v.intr.
To become alarmed, frightened, or surprised.
n.
A sudden mild shock; a start.
oh okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sommige plebs mogen zich gewoon niet voortplanten
Waarheid. Maar dat zijn degenen die het het eerst doen...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik aan een arm of beenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij lichaamsdeel denk ik aan een hoofd
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn kinderen hebben wij niet `nodig'' inderdaad.
Eensch met de klachtquote:
Dream onquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Er is een uitzondering.
En daar komen hele schattige kindjes van hoor
Waarheid dezequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je kinderen net zo lief worden als jij wel hoorquote:
aaawh ik moest bleauzenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je kinderen net zo lief worden als jij wel hoor
Wat een liefde dit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je kinderen net zo lief worden als jij wel hoor
Prima knulletjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:25 schreef nodig het volgende:
Oke ik verklaar de ruzie aan hamsterhaaitje.
Maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beter ga je jezelf niet aangesproken voelen ofzo!
Even fappen hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie zijn we?
VA whatsapp, dringend, naaktfoto naar je gestuurd.
Curiosity killed the cat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij wilde het begrijpen
Nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Taex had ik al verteld dat mn snapback binnen was gekomen?
Je hebt gelijk je muziek afgezet?quote:
ah.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze aap is de mascotte van mijn vaste boot
Goed smoesje toch voor je ouders als Heppie er is, zeg je gewoon dat je muziek wilt laten luisterenquote:
Ja dat is helemaal een uitnodiging om binnen te komen voor ouders danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed smoesje toch voor je ouders als Heppie er is, zeg je gewoon dat je muziek wilt laten luisteren
Niet alleen mijn schuldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het spijt mij dat hij zo'n vies topique heeft gemaakt
Jullie zijn viesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die komen bij mij gelukkig niet mijn kamer binnen als prom er isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal een uitnodiging om binnen te komen voor ouders dan
--> KLB?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
Hallo,
Ik ben nodig en ik ben 17 jaar en heb een heel leuk meisje ontmoet maar ik weet niet zeker of zij mij leuk vind, ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek." Denkt ze dat ik sarcastisch ben en vind ze me stiekem wel heel erg aantrekkelijk? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar is het bos? Maar hoe moet ik dit aanpakken ik heb al veel hints geplaatst dat ik haar leuk vind maar ze antwoord telkens met korte reacties zoals ''ok'' of ''nee'' Kan het zijn dat ze me niet snapt of heeft ze relatieangst? Want dat bestaat toch? Wat moet ik doen? Heeft iemand tips hoe ik dit op moet lossen? Ik zeg nu telkens dat ik het sarcastisch bedoel zodat mensen niet gaan denken dat ik stalk enzo maar ik kijk iedere dag in haat FOBO om te kijken of er wat veranderd is maar dat is vaak niet zo.
Groetjes van een wanhopige jongen.
WAT MOET IK DOEN?
Om jullie een indruk te geven van hoe ik gefrustreerd ik ben:
JIj moet echt minder drugs gebruikenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
Hallo,
Ik ben nodig en ik ben 17 jaar en heb een heel leuk meisje ontmoet maar ik weet niet zeker of zij mij leuk vind, ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek." Denkt ze dat ik sarcastisch ben en vind ze me stiekem wel heel erg aantrekkelijk? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar is het bos? Maar hoe moet ik dit aanpakken ik heb al veel hints geplaatst dat ik haar leuk vind maar ze antwoord telkens met korte reacties zoals ''ok'' of ''nee'' Kan het zijn dat ze me niet snapt of heeft ze relatieangst? Want dat bestaat toch? Wat moet ik doen? Heeft iemand tips hoe ik dit op moet lossen? Ik zeg nu telkens dat ik het sarcastisch bedoel zodat mensen niet gaan denken dat ik stalk enzo maar ik kijk iedere dag in haat FOBO om te kijken of er wat veranderd is maar dat is vaak niet zo.
WAT MOET IK DOEN?
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ging jij je bed opeens verschonen terwijl je al op bed lag?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die komen bij mij gelukkig niet mijn kamer binnen als prom er is
Naja... nog niet en heb de deur altijd op slot
Quoted for Historyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
Hallo,
WAT MOET IK DOEN?
Mijne ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die komen bij mij gelukkig niet mijn kamer binnen als prom er is
Naja... nog niet en heb de deur altijd op slot
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypo wil je mijn nieuwe pet zien?
Ja peter maakt alleen kut opmerkingen... tijdens het etenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ging jij je bed opeens verschonen terwijl je al op bed lag?
gewoon zeggen dat ze weg moeten blijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijne ook nietdie van Heppie wel
![]()
mijn deur heeft geen slot
Ja maar ze snappen niet waaromquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat ze weg moeten blijven
Rare vent is raarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja peter maakt alleen kut opmerkingen... tijdens het eten.......
[..]
gewoon zeggen dat ze weg moeten blijven
Hoeft niet persee, je kan er als ouder ook vanuit gaan dat ze zover niet is zegmaar, after all hypo is nog 15quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben je als ouder zijnde wel dom hoor
naïefquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben je als ouder zijnde wel dom hoor
De mijne snappen het ook thankgodquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[..]dat niet snappen... ben blij dat mijn ouders wel wat begrijpen
[..]
Yup![]()
KLIMOP
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
naïef![]()
mja mijn ouders wel dusdat is misschien wel erger. Die blik van 'ik weet exact wat je hebt gedaan net' is echt dodelijk
![]()
Zijn ouders hopen dat waarschijnlijk gewoon jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoeft niet persee, je kan er als ouder ook vanuit gaan dat ze zover niet is zegmaar, after all hypo is nog 15
dat snap ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zijn ouders hopen dat waarschijnlijk gewoon ja
hahahahahahhaaahahahahha tantoegrappig mangquote:
Ja dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben best een leuke schoondochter hoor.
Pxe is lievquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik meteen
jajaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hahahahahahhaaahahahahha tantoegrappig mang
pxe, promi, prom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
promisionexposed heeft teveel afkortingen
je weet over wie ze het hebben dus maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
promisionexposed heeft teveel afkortingen
ook wel veelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:45 schreef msacras het volgende:
[..]
msac, sacras, sarcasm, sarcas.. dat is het denk ik
die zijn er nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:46 schreef msacras het volgende:
hey bijna dicht.
waar is jrry of pizza om te lapohunten?
jij mag het nieuwe topic!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:46 schreef msacras het volgende:
hey bijna dicht.
waar is jrry of pizza om te lapohunten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |