Ja peter maakt alleen kut opmerkingen... tijdens het etenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ging jij je bed opeens verschonen terwijl je al op bed lag?
gewoon zeggen dat ze weg moeten blijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijne ook nietdie van Heppie wel
![]()
mijn deur heeft geen slot
Ja maar ze snappen niet waaromquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat ze weg moeten blijven
Rare vent is raarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja peter maakt alleen kut opmerkingen... tijdens het eten.......
[..]
gewoon zeggen dat ze weg moeten blijven
Hoeft niet persee, je kan er als ouder ook vanuit gaan dat ze zover niet is zegmaar, after all hypo is nog 15quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben je als ouder zijnde wel dom hoor
naïefquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ben je als ouder zijnde wel dom hoor
De mijne snappen het ook thankgodquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[..]dat niet snappen... ben blij dat mijn ouders wel wat begrijpen
[..]
Yup![]()
KLIMOP
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
naïef![]()
mja mijn ouders wel dusdat is misschien wel erger. Die blik van 'ik weet exact wat je hebt gedaan net' is echt dodelijk
![]()
Zijn ouders hopen dat waarschijnlijk gewoon jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoeft niet persee, je kan er als ouder ook vanuit gaan dat ze zover niet is zegmaar, after all hypo is nog 15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |