abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123082419
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

bij lichaamsdeel denk ik aan een hoofd
Ik aan een arm of been :+
pi_123082427
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zijn kinderen hebben wij niet `nodig'' inderdaad.
_O- Hahaha
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Preventief onvruchtbaar maken.
Eensch met de klacht
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef nodig het volgende:

[..]

Er is een uitzondering.

En daar komen hele schattige kindjes van hoor :o
Dream on :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef Taexon het volgende:

[..]

Sommige plebs mogen zich gewoon niet voortplanten :7
Waarheid deze
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123082436
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

oh oke -O-
Als je kinderen net zo lief worden als jij wel hoor :Y
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123082451
Oke ik verklaar de ruzie aan hamsterhaaitje.
pi_123082452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Als je kinderen net zo lief worden als jij wel hoor :Y
aaawh ik moest bleauzen O+
Tax wil tetten :)!
pi_123082455
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:24 schreef nodig het volgende:
Wat een haat opeens :(
Tjah.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:25:46 #207
319979 Fok-it
All is well
pi_123082463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Als je kinderen net zo lief worden als jij wel hoor :Y
Wat een liefde dit.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123082465
Nu hebben we grotemensen ruzie
pi_123082471
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

oh oke -O-
Beter ga je jezelf niet aangesproken voelen ofzo :'(!
pi_123082484
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:25 schreef nodig het volgende:
Oke ik verklaar de ruzie aan hamsterhaaitje.
Prima knulletje :)
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123082493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:25 schreef nodig het volgende:
Nu hebben we grotemensen ruzie
Wie zijn we?

VA whatsapp, dringend, naaktfoto naar je gestuurd.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:26:47 #212
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_123082496
Gadverdamme dat topic
ok.
pi_123082508
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef Taexon het volgende:

[..]

Beter ga je jezelf niet aangesproken voelen ofzo :'(!
Maakt mij niet uit :o
Tax wil tetten :)!
pi_123082516
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wie zijn we?

VA whatsapp, dringend, naaktfoto naar je gestuurd.
Even fappen hoor
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123082520
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef Hypocriet het volgende:
Gadverdamme dat topic
Jij wilde het begrijpen :')
Tax wil tetten :)!
pi_123082534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Even fappen hoor
:@ :@

:')
pi_123082552
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef Hypocriet het volgende:
Gadverdamme dat topic
_O-
pi_123082565
Taex had ik al verteld dat mn snapback binnen was gekomen?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:29:23 #219
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_123082568
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Jij wilde het begrijpen :')
Curiosity killed the cat.
ok.
pi_123082580
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Taex had ik al verteld dat mn snapback binnen was gekomen?
Nope :D
Show even op TC dan :{!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:29:45 #221
319979 Fok-it
All is well
pi_123082585
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Curiosity killed the cat.
Je hebt gelijk je muziek afgezet? :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:30:08 #222
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_123082601
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je hebt gelijk je muziek afgezet? :+
ja :'(
ok.
pi_123082603
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Curiosity killed the cat.

Deze aap is de mascotte van mijn vaste boot
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:30:35 #224
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_123082613
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat de neuk is dat.
ok.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:30:46 #225
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_123082620
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze aap is de mascotte van mijn vaste boot
ah.
ok.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:30:54 #226
319979 Fok-it
All is well
pi_123082626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

ja :'(
Goed smoesje toch voor je ouders als Heppie er is, zeg je gewoon dat je muziek wilt laten luisteren :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123082629
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef Taexon het volgende:

[..]

Nope :D
Show even op TC dan :{!
Kom er maar in
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123082630
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

ah.
Stenaline naar Engeland ;(
pi_123082635
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Curiosity killed the cat.
Het spijt mij dat hij zo'n vies topique heeft gemaakt
Tax wil tetten :)!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:31:41 #230
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_123082646
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Goed smoesje toch voor je ouders als Heppie er is, zeg je gewoon dat je muziek wilt laten luisteren :D
Ja dat is helemaal een uitnodiging om binnen te komen voor ouders dan :'(
ok.
pi_123082650
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Kom er maar in
eww
Tax wil tetten :)!
pi_123082655
wa
pi_123082657
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Het spijt mij dat hij zo'n vies topique heeft gemaakt
Niet alleen mijn schuld :+
pi_123082674
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef Taexon het volgende:

[..]

Niet alleen mijn schuld :+
Jij kwam met het idee hoor :{
Tax wil tetten :)!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:32:48 #235
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_123082683
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Het spijt mij dat hij zo'n vies topique heeft gemaakt
Jullie zijn vies :'( ;(
ok.
pi_123082684
Wat een lieve TT O+
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123082688
Hallo,

Ik ben nodig en ik ben 17 jaar en heb een heel leuk meisje ontmoet maar ik weet niet zeker of zij mij leuk vind, ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek." Denkt ze dat ik sarcastisch ben en vind ze me stiekem wel heel erg aantrekkelijk? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar is het bos? Maar hoe moet ik dit aanpakken ik heb al veel hints geplaatst dat ik haar leuk vind maar ze antwoord telkens met korte reacties zoals ''ok'' of ''nee'' Kan het zijn dat ze me niet snapt of heeft ze relatieangst? Want dat bestaat toch? Wat moet ik doen? Heeft iemand tips hoe ik dit op moet lossen? Ik zeg nu telkens dat ik het sarcastisch bedoel zodat mensen niet gaan denken dat ik stalk enzo maar ik kijk iedere dag in haat FOBO om te kijken of er wat veranderd is maar dat is vaak niet zo.

Groetjes van een wanhopige jongen.

WAT MOET IK DOEN?

Om jullie een indruk te geven van hoe ik gefrustreerd ik ben:

pi_123082689
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Ja dat is helemaal een uitnodiging om binnen te komen voor ouders dan :'(
Die komen bij mij gelukkig niet mijn kamer binnen als prom er is _O_
Naja... nog niet en heb de deur altijd op slot :')
pi_123082693
Hypo wil je mijn nieuwe pet zien?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123082708
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
Hallo,

Ik ben nodig en ik ben 17 jaar en heb een heel leuk meisje ontmoet maar ik weet niet zeker of zij mij leuk vind, ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek." Denkt ze dat ik sarcastisch ben en vind ze me stiekem wel heel erg aantrekkelijk? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar is het bos? Maar hoe moet ik dit aanpakken ik heb al veel hints geplaatst dat ik haar leuk vind maar ze antwoord telkens met korte reacties zoals ''ok'' of ''nee'' Kan het zijn dat ze me niet snapt of heeft ze relatieangst? Want dat bestaat toch? Wat moet ik doen? Heeft iemand tips hoe ik dit op moet lossen? Ik zeg nu telkens dat ik het sarcastisch bedoel zodat mensen niet gaan denken dat ik stalk enzo maar ik kijk iedere dag in haat FOBO om te kijken of er wat veranderd is maar dat is vaak niet zo.

Groetjes van een wanhopige jongen.

WAT MOET IK DOEN?

Om jullie een indruk te geven van hoe ik gefrustreerd ik ben:

--> KLB? :)
pi_123082709
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
Hallo,

Ik ben nodig en ik ben 17 jaar en heb een heel leuk meisje ontmoet maar ik weet niet zeker of zij mij leuk vind, ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek." Denkt ze dat ik sarcastisch ben en vind ze me stiekem wel heel erg aantrekkelijk? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar is het bos? Maar hoe moet ik dit aanpakken ik heb al veel hints geplaatst dat ik haar leuk vind maar ze antwoord telkens met korte reacties zoals ''ok'' of ''nee'' Kan het zijn dat ze me niet snapt of heeft ze relatieangst? Want dat bestaat toch? Wat moet ik doen? Heeft iemand tips hoe ik dit op moet lossen? Ik zeg nu telkens dat ik het sarcastisch bedoel zodat mensen niet gaan denken dat ik stalk enzo maar ik kijk iedere dag in haat FOBO om te kijken of er wat veranderd is maar dat is vaak niet zo.

Groetjes van een wanhopige jongen.

WAT MOET IK DOEN?

Om jullie een indruk te geven van hoe ik gefrustreerd ik ben:

JIj moet echt minder drugs gebruiken :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:33:50 #242
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_123082712
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Het spijt mij dat hij zo'n vies topique heeft gemaakt
Ja O+
ok.
pi_123082714
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef Taexon het volgende:

[..]

Die komen bij mij gelukkig niet mijn kamer binnen als prom er is _O_
Naja... nog niet en heb de deur altijd op slot :')
waarom ging jij je bed opeens verschonen terwijl je al op bed lag?
Tax wil tetten :)!
pi_123082718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:33 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

--> ONZ? :)
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123082723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
Hallo,

Ik ben nodig en ik ben 17 jaar en heb een heel leuk meisje ontmoet maar ik weet niet zeker of zij mij leuk vind, ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek." Denkt ze dat ik sarcastisch ben en vind ze me stiekem wel heel erg aantrekkelijk? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar is het bos? Maar hoe moet ik dit aanpakken ik heb al veel hints geplaatst dat ik haar leuk vind maar ze antwoord telkens met korte reacties zoals ''ok'' of ''nee'' Kan het zijn dat ze me niet snapt of heeft ze relatieangst? Want dat bestaat toch? Wat moet ik doen? Heeft iemand tips hoe ik dit op moet lossen? Ik zeg nu telkens dat ik het sarcastisch bedoel zodat mensen niet gaan denken dat ik stalk enzo maar ik kijk iedere dag in haat FOBO om te kijken of er wat veranderd is maar dat is vaak niet zo.

Groetjes van een wanhopige jongen.

WAT MOET IK DOEN?

Om jullie een indruk te geven van hoe ik gefrustreerd ik ben:

Quoted for History
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:34:21 #246
319979 Fok-it
All is well
pi_123082725
Weg hier. Ciao.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:34:25 #247
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_123082728
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef Taexon het volgende:

[..]

Die komen bij mij gelukkig niet mijn kamer binnen als prom er is _O_
Naja... nog niet en heb de deur altijd op slot :')
Mijne ook niet :+ die van Heppie wel :'(
mijn deur heeft geen slot ;(
ok.
pi_123082734
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:33 schreef Hypocriet het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypo wil je mijn nieuwe pet zien?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123082736
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:34 schreef Fok-it het volgende:
Weg hier. Ciao.
Cya
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:34:48 #250
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_123082740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:34 schreef Fok-it het volgende:
Weg hier. Ciao.
Ne me quitte pas.
ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')