Ik aan een arm of beenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij lichaamsdeel denk ik aan een hoofd
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn kinderen hebben wij niet `nodig'' inderdaad.
Eensch met de klachtquote:
Dream onquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Er is een uitzondering.
En daar komen hele schattige kindjes van hoor
Waarheid dezequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sommige plebs mogen zich gewoon niet voortplanten
Als je kinderen net zo lief worden als jij wel hoorquote:
aaawh ik moest bleauzenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je kinderen net zo lief worden als jij wel hoor
Wat een liefde dit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je kinderen net zo lief worden als jij wel hoor
Prima knulletjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:25 schreef nodig het volgende:
Oke ik verklaar de ruzie aan hamsterhaaitje.
Maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beter ga je jezelf niet aangesproken voelen ofzo!
Even fappen hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie zijn we?
VA whatsapp, dringend, naaktfoto naar je gestuurd.
Curiosity killed the cat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij wilde het begrijpen
Nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Taex had ik al verteld dat mn snapback binnen was gekomen?
Je hebt gelijk je muziek afgezet?quote:
ah.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze aap is de mascotte van mijn vaste boot
Goed smoesje toch voor je ouders als Heppie er is, zeg je gewoon dat je muziek wilt laten luisterenquote:
Ja dat is helemaal een uitnodiging om binnen te komen voor ouders danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed smoesje toch voor je ouders als Heppie er is, zeg je gewoon dat je muziek wilt laten luisteren
Niet alleen mijn schuldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het spijt mij dat hij zo'n vies topique heeft gemaakt
Jullie zijn viesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het spijt mij dat hij zo'n vies topique heeft gemaakt
Die komen bij mij gelukkig niet mijn kamer binnen als prom er isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal een uitnodiging om binnen te komen voor ouders dan
--> KLB?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
Hallo,
Ik ben nodig en ik ben 17 jaar en heb een heel leuk meisje ontmoet maar ik weet niet zeker of zij mij leuk vind, ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek." Denkt ze dat ik sarcastisch ben en vind ze me stiekem wel heel erg aantrekkelijk? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar is het bos? Maar hoe moet ik dit aanpakken ik heb al veel hints geplaatst dat ik haar leuk vind maar ze antwoord telkens met korte reacties zoals ''ok'' of ''nee'' Kan het zijn dat ze me niet snapt of heeft ze relatieangst? Want dat bestaat toch? Wat moet ik doen? Heeft iemand tips hoe ik dit op moet lossen? Ik zeg nu telkens dat ik het sarcastisch bedoel zodat mensen niet gaan denken dat ik stalk enzo maar ik kijk iedere dag in haat FOBO om te kijken of er wat veranderd is maar dat is vaak niet zo.
Groetjes van een wanhopige jongen.
WAT MOET IK DOEN?
Om jullie een indruk te geven van hoe ik gefrustreerd ik ben:
JIj moet echt minder drugs gebruikenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
Hallo,
Ik ben nodig en ik ben 17 jaar en heb een heel leuk meisje ontmoet maar ik weet niet zeker of zij mij leuk vind, ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek." Denkt ze dat ik sarcastisch ben en vind ze me stiekem wel heel erg aantrekkelijk? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar is het bos? Maar hoe moet ik dit aanpakken ik heb al veel hints geplaatst dat ik haar leuk vind maar ze antwoord telkens met korte reacties zoals ''ok'' of ''nee'' Kan het zijn dat ze me niet snapt of heeft ze relatieangst? Want dat bestaat toch? Wat moet ik doen? Heeft iemand tips hoe ik dit op moet lossen? Ik zeg nu telkens dat ik het sarcastisch bedoel zodat mensen niet gaan denken dat ik stalk enzo maar ik kijk iedere dag in haat FOBO om te kijken of er wat veranderd is maar dat is vaak niet zo.
Groetjes van een wanhopige jongen.
WAT MOET IK DOEN?
Om jullie een indruk te geven van hoe ik gefrustreerd ik ben:
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het spijt mij dat hij zo'n vies topique heeft gemaakt
waarom ging jij je bed opeens verschonen terwijl je al op bed lag?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die komen bij mij gelukkig niet mijn kamer binnen als prom er is
Naja... nog niet en heb de deur altijd op slot
Quoted for Historyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
Hallo,
Ik ben nodig en ik ben 17 jaar en heb een heel leuk meisje ontmoet maar ik weet niet zeker of zij mij leuk vind, ik heb haar al geprobeerd te versieren door middel van een valentijnskaart te DM'en maar ik kreeg als antwoord: ''Gek." Denkt ze dat ik sarcastisch ben en vind ze me stiekem wel heel erg aantrekkelijk? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Waar is het bos? Maar hoe moet ik dit aanpakken ik heb al veel hints geplaatst dat ik haar leuk vind maar ze antwoord telkens met korte reacties zoals ''ok'' of ''nee'' Kan het zijn dat ze me niet snapt of heeft ze relatieangst? Want dat bestaat toch? Wat moet ik doen? Heeft iemand tips hoe ik dit op moet lossen? Ik zeg nu telkens dat ik het sarcastisch bedoel zodat mensen niet gaan denken dat ik stalk enzo maar ik kijk iedere dag in haat FOBO om te kijken of er wat veranderd is maar dat is vaak niet zo.
Groetjes van een wanhopige jongen.
WAT MOET IK DOEN?
Om jullie een indruk te geven van hoe ik gefrustreerd ik ben:
Mijne ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die komen bij mij gelukkig niet mijn kamer binnen als prom er is
Naja... nog niet en heb de deur altijd op slot
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypo wil je mijn nieuwe pet zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |