Kindvriendelijk is knuffelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik had er muziek luisteren van gemaakt, kindvriendelijk ditdat
hallo Tax zei hetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Neuken klinkt vies. En nu kan ik nooit meer op een normale manier denken als iemand zegt 'ik ga muziek luisteren'thanks pxe.
Ik zou geen supersof opmerkingen meer maken had ik (half) beloofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lichaamsdelen in andere lichaamsdelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kindvriendelijk is knuffelen
maar dan naakt. En bewegend.
jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hallo Tax zei het
Maar sorry
Jij begon de heks?quote:
Ja soort van knuffelen dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En lichaamsdelen in andere lichaamsdelen.
Dat klinkt meer als vuist erin dan normaal neukenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En lichaamsdelen in andere lichaamsdelen.
een piemol is ook een lichaamsdeel Nurtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als vuist erin dan normaal neuken
(stär'tl) pronunciationquote:
Weet ik maar daar denk ik niet als eerste aan bij het woord ''lichaamsdeel''quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een piemol is ook een lichaamsdeel Nurt
Zijn kinderen hebben wij niet `nodig'' inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Het is maar goed dat nodig neuken vies vind,
als die zich gaat voortplanten![]()
Preventief onvruchtbaar maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Er is een uitzondering.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Sommige plebs mogen zich gewoon niet voortplantenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
bij lichaamsdeel denk ik aan een hoofdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Weet ik maar daar denk ik niet als eerste aan bij het woord ''lichaamsdeel''
Jij wel natuurlijk maar jij bent oversext
Ahquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
(stär'tl) pronunciation
v., -tled, -tling, -tles.
v.tr.
To cause to make a quick involuntary movement or start.
To alarm, frighten, or surprise suddenly. See synonyms at frighten.
v.intr.
To become alarmed, frightened, or surprised.
n.
A sudden mild shock; a start.
oh okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sommige plebs mogen zich gewoon niet voortplanten
Waarheid. Maar dat zijn degenen die het het eerst doen...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sommige plebs mogen zich gewoon niet voortplanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |