zaterdag moet ik ook weer van 12 tot 7 werkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:55 schreef Taexon het volgende:
[..]Onze planning in de vakantie: Alles behalve uitslapen
Zondag mogen we uitslapen
Normaal doen is lastigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan jij ook normaal doen of is dat teveel gevraagd?
Arme jijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zaterdag moet ik ook weer van 12 tot 7 werkendat gaat weer een hel worden
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat blijkt janiks geils aan knuffelen
Denk laptop vanaf 300 tot 400 euro.quote:
He grote bek ik vroeg het jou toch niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Met 4 nigerianenen, 10 Marokkanen en 5 turken nou goed
dat dacht ik vanwege:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Wie zegt dat ik daar geil van word.
Zorg dat je minstens 2 gig ram hebtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denk laptop vanaf 300 tot 400 euro.
En surroundsystem zie ik daar wel als het
maar een subwoofer erbij zit.
Maar ik reageer welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
He grote bek ik vroeg het jou toch niet?
Ik denk dat jij nu degene was die doordachtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat dacht ik vanwege:
"Ik kom"
Ik vrees het ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nu degene was die doordacht
Altijd maar doordenken héquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat dacht ik vanwege:
"Ik kom"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Altijd maar doordenken hé
Ik kan er niks aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Beyonce is beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |