abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123081209
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:55 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik kom :9~
Kan jij ook normaal doen of is dat teveel gevraagd? :P
Tax wil tetten :)!
pi_123081211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:55 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik kom :9~
:')
pi_123081223
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:55 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Met hoeveel?
Met 4 nigerianenen, 10 Marokkanen en 5 turken nou goed :')
pi_123081232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:55 schreef Taexon het volgende:

[..]

_O- Onze planning in de vakantie: Alles behalve uitslapen

Zondag mogen we uitslapen :+
zaterdag moet ik ook weer van 12 tot 7 werken :'( dat gaat weer een hel worden
Tax wil tetten :)!
pi_123081240
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Kan jij ook normaal doen of is dat teveel gevraagd? :P
Normaal doen is lastig :o :'(
pi_123081253
Want wat is normaal?

Normaal is een subjectief iets.
pi_123081262
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

zaterdag moet ik ook weer van 12 tot 7 werken :'( dat gaat weer een hel worden
Arme jij :{

Kusje op :*
pi_123081268
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef nodig het volgende:

[..]

Normaal doen is lastig :o :'(
Dat blijkt ja :P niks geils aan knuffelen :P
Tax wil tetten :)!
pi_123081285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:57 schreef Taexon het volgende:

[..]

Arme jij :{

Kusje op :*
Ik was vrij op de verkeerde zaterdag :')
Tax wil tetten :)!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:58:20 #60
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123081299
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123081313
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Dat blijkt ja :P niks geils aan knuffelen :P
:{w

Wie zegt dat ik daar geil van word.
pi_123081317
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:55 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Met hoeveel?
Denk laptop vanaf 300 tot 400 euro.
En surroundsystem zie ik daar wel als het
maar een subwoofer erbij zit.
pi_123081319
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef nodig het volgende:

[..]

Met 4 nigerianenen, 10 Marokkanen en 5 turken nou goed :')
He grote bek ik vroeg het jou toch niet? :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123081333
Je denkte gewoon door toen ik ''ik kom'' zei :{
pi_123081340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef nodig het volgende:

[..]

:{w

Wie zegt dat ik daar geil van word.
dat dacht ik vanwege:
"Ik kom :9~ "
Tax wil tetten :)!
pi_123081349
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Denk laptop vanaf 300 tot 400 euro.
En surroundsystem zie ik daar wel als het
maar een subwoofer erbij zit.
Zorg dat je minstens 2 gig ram hebt
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123081350
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:58 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

He grote bek ik vroeg het jou toch niet? :')
Maar ik reageer wel :P
pi_123081353
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

dat dacht ik vanwege:
"Ik kom :9~ "
Ik denk dat jij nu degene was die doordacht :@
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123081368
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nu degene was die doordacht :@
Ik vrees het ook -O-
Tax wil tetten :)!
pi_123081375
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

dat dacht ik vanwege:
"Ik kom :9~ "
Altijd maar doordenken hé
:{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123081387
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:00 schreef nodig het volgende:

[..]

Altijd maar doordenken hé
:{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er niks aan doen :'(
Tax wil tetten :)!
pi_123081397
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ik vrees het ook -O-
slecht hoor ditdat! :{
pi_123081398
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar ik reageer wel :P
Ja doe maar niet?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123081408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:00 schreef Taexon het volgende:

[..]

slecht hoor ditdat! :{
Bekkie jij
Tax wil tetten :)!
pi_123081414
quote:
Beyonce is beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')