Neem dan die espresso ijskoffie van de Aldi voor 50 cent, veel meer caffeine dan energy rommelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik moest heel saai werken tussen de Amerikanen![]()
Dus dan maar aan de cafeïne zodat ik niet in slaap val
Achso.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee nee hij werkt bij Amerikanen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:07 schreef nodig het volgende:
[..]
OMG![]()
Vet
Eerst vrouw die dit soort muziek waardeerd (en uberhaupt kent)
![]()
Heb je nog meer van dat soort bands? Volgens mij heb je smaak
Het bedrijf is Amerikaans, kortom de helft in het gebouw is Amerikaansquote:
Met honingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Thee is zo lekker voor een zere keel
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ben een held, I know.
Eh. Als Arctic monkey's zijn er echt en shitload aan britse indiebandjes. Echt heel veel.
Rise Against.. Misschien vind je La Dispute tof? Is wel beetje screamosorta.
Zal eens wat sturen
die van Taex toch wel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Hypocriet het volgende:
ik vind het frustrerend dat ik Pxe's en Tax' sig niet begrijp.
Uhhh er is ergens een topic in de KLB die ik heb gemaakt... als je dat leest begrijp je hetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Hypocriet het volgende:
Moet je het topic van Tax lezen over schoonoudersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Hypocriet het volgende:
Zeg dat je vroeger op de straat hebt geleefd en maak het heel zielig enzo, en begin dan over dat je een tientje wil voor een paar sokkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het bedrijf is Amerikaans, kortom de helft in het gebouw is Amerikaans
En er vliegen elke week wel een stuk of 4 Amerikanen over die ons komen trainen enzo
Maar ze stellen rare vragen en willen altijd mijn hele levensverhaal weten
Ik heb het met je te doen hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Hypocriet het volgende:
Ze geven me wel altijd fooi als ik eten haal voor iedereenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zeg dat je vroeger op de straat hebt geleefd en maak het heel zielig enzo, en begin dan over dat je een tientje wil voor een paar sokken
Artic monkey's ken ik een beetje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ben een held, I know.
Eh. Als Arctic monkey's zijn er echt en shitload aan britse indiebandjes. Echt heel veel.
Rise Against.. Misschien vind je La Dispute tof? Is wel beetje screamosorta.
Zal eens wat sturen
linkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Moet je het topic van Tax lezen over schoonouders
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
Ik rij trouwens in ongeveer drie kwartier naar supersof, dat is me dan wel weer een knuffel waard
Ik kijk nooit tvquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
die van Taex toch wel?Of kijk je nooit tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |