ja maar wel knapquote:
En vervolgens de ander de schuld van geven dat die overal geil van wordquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen
Ik neem wel iemand mee die er wat verstand van heeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zorg dat je minstens 2 gig ram hebt
Jeffreyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik neem wel iemand mee die er wat verstand van heeft.
Het spijt mequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef nodig het volgende:
[..]
En vervolgens de ander de schuld van geven dat die overal geil van word![]()
Vind ik niet leuk bied je excuses aan!
Hmm ja inderdaad wel slim misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Hypquote:
Gewoon www.tweakers.net (budget)laptop bestbuy guide kijken, kan je ook prijsverschil bij verschillende winkels zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik neem wel iemand mee die er wat verstand van heeft.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad wel slim misschienDat sowieso want ik was nooit zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Zomaar..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat sowieso want ik was nooit zo
Taxquote:
Hoi Foks. Hoe is het?quote:
Pxequote:
quote:
Holy shit jij bent awesomequote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:01 schreef nodig het volgende:
Arctic monkeys![]()
Holy shit wat een awesome band!
Waar woon je?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zie je zo verschijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |