Mijn klacht is dat ik niet weet waarom het ongepast isquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat maakt het nou of het ongepast is, je doet het zo te lezen toch wel.
Dit dus. Hoe zeer de hormonen ook door je lichaam gieren, ik vind het gewoon 'not done' en getuigen van weinig respect richting je schoonouders.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef NanKing het volgende:
Woont hij nog thuis dan lijkt het me normaal ja
Toen ik een jaar of 16 was was ik met een meisje mee naar d'r huis gegaan naar het café en werd ik gepijpt beneden in de huiskamer op de bank, hoorde ik opeens die ma boven aan de trap schreeuwen of het wat zachter kon, hoorde alleen gesmak en gekreun van haar maar blijkbaar heb je dat minder snel door 's nachts als je dronken bent. Ze kwam gelukkig net niet beneden maar ja ze wist dondersgoed wat er aan de hand wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm toen ik mijn vriendin leerde kennen een keer lam na het uitgaan aan de keukentafel van haar ouders.
Als ze naar beneden hadden gekomen had ik me dood geschaamd, maar daar dacht ik destijds niet bij na.
En waarom vind jij het not done dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe zeer de hormonen ook door je lichaam gieren, ik vind het gewoon 'not done' en getuigen van weinig respect richting je schoonouders.
Hahaha echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 16 was was ik met een meisje mee naar d'r huis gegaan naar het café en werd ik gepijpt beneden in de huiskamer op de bank, hoorde ik opeens die ma boven aan de trap schreeuwen of het wat zachter kon, hoorde alleen gesmak en gekreun van haar maar blijkbaar heb je dat minder snel door 's nachts als je dronken bent. Ze kwam gelukkig net niet beneden maar ja ze wist dondersgoed wat er aan de hand was
Muziek luisteren tijdens het neuken jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef Mortaxx het volgende:
Dat topic ging toch over muziek luisteren?
Omdat je 1) te gast bent in het huis van je schoonouders en 2) je toch hun dochter (of zoon) aan het neuken bent, terwijl ze op dat moment ook thuis zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En waarom vind jij het not done dan?
Serieuze vraag ik ben oprecht benieuwd
Nee bedoelde juist als je beiden nog thuis woont heb je niet zo veel te kiezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe zeer de hormonen ook door je lichaam gieren, ik vind het gewoon 'not done' en getuigen van weinig respect richting je schoonouders.
Doordrenkt van leugens deze topic, verzinsels van een onzekere sexueel gefrustreerde puberboi.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee de origine TS is een man
Als je het gewoon normaal doet en ze is ouder dan 18 en je bent gerespecteerd dan kan dat toch welquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Omdat je 1) te gast bent in het huis van je schoonouders en 2) je toch hun dochter (of zoon) aan het neuken bent, terwijl ze op dat moment ook thuis zijn.
Begrijp me goed als zijn/haar ouders er niet zijn, dan begrijp ik heel goed dat er gesekst zal worden. En daar heb ik dan op zich minder moeite mee, maar het doen terwijl ze aanwezig zijn .... nope.
Maar waarom is het ongepast om met hun zoon/dochter te neuken als zij thuis zijn dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Omdat je 1) te gast bent in het huis van je schoonouders en 2) je toch hun dochter (of zoon) aan het neuken bent, terwijl ze op dat moment ook thuis zijn.
Begrijp me goed als zijn/haar ouders er niet zijn, dan begrijp ik heel goed dat er gesekst zal worden. En daar heb ik dan op zich minder moeite mee, maar het doen terwijl ze aanwezig zijn .... nope.
Ik verbaas me serieus hoe sommige mensen gewoon niet snappen dat sommige dingen gewoon niet horen. Als ze ouder is dan 18, dan kun je toch ook gewoon op kamers gaan en daar lekker je gang gaan. Dat we uberhaupt een discussie moeten hebben over dit, vind ik nog al schokkend. Maar ja, alles moet maar kunnen. Waarom zou men zich tegenwoordig nog druk maken over gepast gedrag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je het gewoon normaal doet en ze is ouder dan 18 en je bent gerespecteerd dan kan dat toch wel
Ik zou gewoon lekker doorneuken, het is niet alsof je schoonouders niet weten wat jullie allemaal uitvreten samen. Het is wel zo beleefd om in elk geval te proberen het zo stil mogelijk te houden, en heb het fatsoen het niet in hun bed te doen. Dat gaat te ver.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat ik niet weet waarom het ongepast isverheldering wil ik!
Ja als je schijt hebt aan die ouders en die dochter ongegeneerd neukt terwijl iedereen er last van heeft is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik verbaas me serieus hoe sommige mensen gewoon niet snappen dat sommige dingen gewoon niet horen. Als ze ouder is dan 18, dan kun je toch ook gewoon op kamers gaan en daar lekker je gang gaan. Dat we uberhaupt een discussie moeten hebben over dit, vind ik nog al schokkend. Maar ja, alles moet maar kunnen. Waarom zou men zich tegenwoordig nog druk maken over gepast gedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |