abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122863848
Naar aanleiding van de discussie of neuken in het huis van je schoonouders hier de tekst van het originele topic en dus de vraag.
Is neuken in het huis van je schoonouders ongepast en waarom?
De originele klacht : zie hieronder

Het begon allemaal als een standaard zondag,
lekker rustig wakker worden en je ding doen om vervolgens lekker met de hond naar het bos te gaan.

Dus lekker gegeten en naar het bos gegaan, vervolgens komen we weer thuis en hadden het idee om lekker naar boven te gaan neuken.

Het hele huis is eigenlijk gewoon een soort alarm als we gaan neuken, de hele zolder kraakt als de pest pleuris en dan ben ik nog niet over het bed begonnen.
Ook kunnen zelfs de achterburen zien wanneer we muziek aan het luisteren zijn want wonder boven wonder raken de ramen er spontaan van beslagen.
Het luchtalarm is hier niks bij.

Nog geen 30 seconde nadat we klaar waren met neuken roept mijn schoonpa naar boven of we even de dieren eten kunnen geven en dat we daarna zelf gaan eten.
Opzicht perfecte timing, lekker even opladen en eten enzo kortom top!

Nadat we lekker gegeten hadden en een bak koffie hadden gelurkt gingen we weer lekker neuken.
Na pas ongeveer 20-30 minuten neuken hoor ik vervolgens ineens mijn schoonmoeder keihard door het huis schreeuwen dat ze thuis is. (Dan word er verwacht dat we naar beneden komen )

Het eerste wat ik natuurlijk zei is "godverdomme" sorry nog hiervoor meneer god.
Vervolgens komt mijn vriendin niet meer bij van het lachen omdat ik er blijkbaar een kutkop erbij trok dus moesten we eerst een minuut of 2 wachten voor we weer verder konden neuken .

Schoonma had toch echt even pech en het duurde nog wel een minuut of 20 voor we richting beneden kwamen.

Klacht: Schoonouders die storen tijdens het neuken

De originele TS is dus een man en ik heb deze klacht niet geschreven

[ Bericht 2% gewijzigd door promisionxexposed op 14-02-2013 11:18:59 ]
Tax wil tetten :)!
pi_122863889
Wat maakt het nou of het ongepast is, je doet het zo te lezen toch wel.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_122863909
Hmm toen ik mijn vriendin leerde kennen een keer lam na het uitgaan aan de keukentafel van haar ouders.

Als ze naar beneden hadden gekomen had ik me dood geschaamd, maar daar dacht ik destijds niet bij na.
pi_122863944
Woont hij nog thuis dan lijkt het me normaal ja
ijs_beer fan!
pi_122863963
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat maakt het nou of het ongepast is, je doet het zo te lezen toch wel.
Mijn klacht is dat ik niet weet waarom het ongepast is :{w verheldering wil ik!
pi_122863986
quote:
3s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef NanKing het volgende:
Dit dus. Hoe zeer de hormonen ook door je lichaam gieren, ik vind het gewoon 'not done' en getuigen van weinig respect richting je schoonouders.
pi_122863990
En hoezo is het ongepast, mensen neuken nou eenmaal.
Dat hebben je schoonouders ook gewoon gedaan.
pi_122864003
quote:
99s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm toen ik mijn vriendin leerde kennen een keer lam na het uitgaan aan de keukentafel van haar ouders.

Als ze naar beneden hadden gekomen had ik me dood geschaamd, maar daar dacht ik destijds niet bij na.
Toen ik een jaar of 16 was was ik met een meisje mee naar d'r huis gegaan naar het café en werd ik gepijpt beneden in de huiskamer op de bank, hoorde ik opeens die ma boven aan de trap schreeuwen of het wat zachter kon, hoorde alleen gesmak en gekreun van haar maar blijkbaar heb je dat minder snel door 's nachts als je dronken bent. Ze kwam gelukkig net niet beneden maar ja ze wist dondersgoed wat er aan de hand was :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122864018
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Dit dus. Hoe zeer de hormonen ook door je lichaam gieren, ik vind het gewoon 'not done' en getuigen van weinig respect richting je schoonouders.
En waarom vind jij het not done dan? :)

Serieuze vraag ik ben oprecht benieuwd
pi_122864036
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Toen ik een jaar of 16 was was ik met een meisje mee naar d'r huis gegaan naar het café en werd ik gepijpt beneden in de huiskamer op de bank, hoorde ik opeens die ma boven aan de trap schreeuwen of het wat zachter kon, hoorde alleen gesmak en gekreun van haar maar blijkbaar heb je dat minder snel door 's nachts als je dronken bent. Ze kwam gelukkig net niet beneden maar ja ze wist dondersgoed wat er aan de hand was :')
Hahaha echt verschrikkelijk :') maar wel om over te lachen later.
pi_122864051
Dat topic ging toch over muziek luisteren?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_122864081
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef Mortaxx het volgende:
Dat topic ging toch over muziek luisteren?
Muziek luisteren tijdens het neuken ja
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:17:43 #14
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_122864092
TS is lesbiesch?
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_122864121
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:17 schreef mymoodfentje het volgende:
TS is lesbiesch?
Nee de origine TS is een man
pi_122864126
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

En waarom vind jij het not done dan? :)

Serieuze vraag ik ben oprecht benieuwd
Omdat je 1) te gast bent in het huis van je schoonouders en 2) je toch hun dochter (of zoon) aan het neuken bent, terwijl ze op dat moment ook thuis zijn.

Begrijp me goed als zijn/haar ouders er niet zijn, dan begrijp ik heel goed dat er gesekst zal worden. En daar heb ik dan op zich minder moeite mee, maar het doen terwijl ze aanwezig zijn .... nope.
pi_122864144
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Nee bedoelde juist als je beiden nog thuis woont heb je niet zo veel te kiezen.
Als je samen woont en dan bij je schoonouders krikken, hm ja dat zou ik wel raar vinden :D
ijs_beer fan!
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:18:57 #18
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_122864148
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Nee de origine TS is een man
Doordrenkt van leugens deze topic, verzinsels van een onzekere sexueel gefrustreerde puberboi.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_122864163
kkoop gwn je eige huis vieze smeerlap

van die ranzige acne koppe die dan gan neuke kk smerig vriend
pi_122864181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Omdat je 1) te gast bent in het huis van je schoonouders en 2) je toch hun dochter (of zoon) aan het neuken bent, terwijl ze op dat moment ook thuis zijn.

Begrijp me goed als zijn/haar ouders er niet zijn, dan begrijp ik heel goed dat er gesekst zal worden. En daar heb ik dan op zich minder moeite mee, maar het doen terwijl ze aanwezig zijn .... nope.
Als je het gewoon normaal doet en ze is ouder dan 18 en je bent gerespecteerd dan kan dat toch wel
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122864205
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Maar waarom is het ongepast om met hun zoon/dochter te neuken als zij thuis zijn dan? :)
pi_122864277
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:19 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Als je het gewoon normaal doet en ze is ouder dan 18 en je bent gerespecteerd dan kan dat toch wel
Ik verbaas me serieus hoe sommige mensen gewoon niet snappen dat sommige dingen gewoon niet horen. Als ze ouder is dan 18, dan kun je toch ook gewoon op kamers gaan en daar lekker je gang gaan. Dat we uberhaupt een discussie moeten hebben over dit, vind ik nog al schokkend. Maar ja, alles moet maar kunnen. Waarom zou men zich tegenwoordig nog druk maken over gepast gedrag.
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:22:58 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122864290
Ligt aan de schoonouders. Hun dak hun regels dus vinden zij het geen probleem dan is het geen probleem en zo wel dan wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_122864299
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Mijn klacht is dat ik niet weet waarom het ongepast is :{w verheldering wil ik!
Ik zou gewoon lekker doorneuken, het is niet alsof je schoonouders niet weten wat jullie allemaal uitvreten samen. Het is wel zo beleefd om in elk geval te proberen het zo stil mogelijk te houden, en heb het fatsoen het niet in hun bed te doen. Dat gaat te ver.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_122864334
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Ik verbaas me serieus hoe sommige mensen gewoon niet snappen dat sommige dingen gewoon niet horen. Als ze ouder is dan 18, dan kun je toch ook gewoon op kamers gaan en daar lekker je gang gaan. Dat we uberhaupt een discussie moeten hebben over dit, vind ik nog al schokkend. Maar ja, alles moet maar kunnen. Waarom zou men zich tegenwoordig nog druk maken over gepast gedrag.
Ja als je schijt hebt aan die ouders en die dochter ongegeneerd neukt terwijl iedereen er last van heeft is het een ander verhaal.

Jij leeft nog in de jaren 70 of zo :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122864362
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef jogy het volgende:
Ligt aan de schoonouders. Hun dak hun regels dus vinden zij het geen probleem dan is het geen probleem en zo wel dan wel.
Hier kan ik me goed in vinden.
pi_122864366
"Lekker" neuken :')
pi_122864377
quote:
3s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef NanKing het volgende:
Was haar huis.
pi_122864407
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef antfukker het volgende:
"Lekker" neuken :')
nuttige bijdrage man :')
pi_122864473
Waar moet je 't dan doen? Buiten?
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:28:05 #31
351780 Piye
King of Kush
pi_122864479
Ik vind dat best wel aso eigenlijk. Alsof die ouders er zin in hebben, om de neukgeluiden van hun kind te horen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  Forum Admin donderdag 14 februari 2013 @ 11:28:44 #32
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_122864501
Zolang het volume een beetje gedempt is en de spetters erna opgeruimd zijn zou ik liever hebben dat mijn kinderen het in mijn huis doen dan van ellende ergens in de bosjes ofzo. Geneukt wordt er toch wel.
pi_122864506
Wat een kuttopic. Als je beide bij ouders woont is het of bij jou schoonouders, of bij de schoonouders van je partner.

Uiteraard wel zo dat anderen er geen last van hebben.
pi_122864520
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:28 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat best wel aso eigenlijk. Alsof die ouders er zin in hebben, om de neukgeluiden van hun kind te horen.
Alsof kinderen er zin in om neukgeluiden van hun ouders te horen.
Zijn die ouders dan ook aso?
pi_122864523
Alsof die geen kleinkinderen willen :')
En oefening baart kunst, dus gewoon zoveel mogelijk doen, TS!
pi_122864535
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zolang je het volume een beetje dempt en de spetters erna opruimt zou ik liever hebben dat mijn kinderen het in mijn huis doen dan van ellende ergens in de bosjes ofzo.
Dat is idd hetgeen dat je moet zeggen tegen ouders die het niet willen hebben.

"Wil je dat we het veilig thuis doen of zullen we maar een wc opzoeken op het station ergens?"
Mijn nieuwe ondertitel
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:30:09 #37
351780 Piye
King of Kush
pi_122864546
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Alsof kinderen er zin in om neukgeluiden van hun ouders te horen.
Zijn die ouders dan ook aso?
Ja.
pi_122864581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:30 schreef Piye het volgende:

[..]

Ja.
Dus als ouders in de avond zin hebben terwijl hun kind boven op bed ligt moeten ze het maar niet doen omdat het asociaal is?
pi_122864587
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:28 schreef Piye het volgende:
Als ik vader zou zijn had ik liever dat ze het thuis deden. Dan kun je ze nog in de gaten houden, op kamers kunnen.ze met Jan en alleman naar bed.
pi_122864733
Wat maakt het nou uit, zolang het maar met een condoom gebeurd.
pi_122864775
Beter dan kinderen die zo je kamer komen inlopen terwijl je klaarkomt :X
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_122864785
Als ze niet zouden willen dat we batsen, moeten ze me maar verbieden bij haar te slapen.
Neuken is nog steeds een van de dingen die ik het liefst doe. :Y

Ik zou bij hun eens aan moeten komen: als ik bij jullie verblijf heb ik liever niet dat jullie neuken. bij voorbaat dank.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:38:29 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_122864801
Mensen zonder eigen huis :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_122864833
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen zonder eigen huis :')
En dit ook :')

Hoe erg faal je dan
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122864853
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

nuttige bijdrage man :')
Graag gedaan :D
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:40:41 #46
351780 Piye
King of Kush
pi_122864882
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Dus als ouders in de avond zin hebben terwijl hun kind boven op bed ligt moeten ze het maar niet doen omdat het asociaal is?
Nee, het ligt eraan. Iedereen heeft zo z'n behoeftes, dus het is vooral een kwestie van rekening met elkaar houden. Als de kinderen op bed liggen of niet thuis zijn, kan het best. Maar zo midden op de dag terwijl de kinderen allemaal wakker zijn? Beter niet vind ik. En dat kan soms best lastig zijn, zeker naarmate de kinderen ouder zijn. In dat licht is het dus wel zo netjes, om andersom ook rekening met de ouders te houden.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Als ik vader zou zijn had ik liever dat ze het thuis deden. Dan kun je ze nog in de gaten houden, op kamers kunnen.ze met Jan en alleman naar bed.
Zit wat in, maar soms kan je het beter gewoon allemaal niet weten. :9
pi_122864923
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Doordrenkt van leugens deze topic, verzinsels van een onzekere sexueel gefrustreerde puberboi.
Ok :')
pi_122865028
Nee, niet ongepast, maar je hoeft ze er ook niet mee te confronteren natuurlijk.
pi_122865102
Schoonouders zijn pas schoonouders nadat er getrouwd wordt dus wat dat betreft gaat dat in dezen niet op.

Gewoon neuken waar je wilt joh
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_122865127
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:47 schreef Matip het volgende:
Schoonouders zijn pas schoonouders nadat er getrouwd wordt dus wat dat betreft gaat dat in dezen niet op.

Gewoon neuken waar je wilt joh
Vroegâh toen mensen bij hun schoonouders gingen logeren kregen ze nog een aparte kamer en bed
Mijn nieuwe ondertitel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')