abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122863848
Naar aanleiding van de discussie of neuken in het huis van je schoonouders hier de tekst van het originele topic en dus de vraag.
Is neuken in het huis van je schoonouders ongepast en waarom?
De originele klacht : zie hieronder

Het begon allemaal als een standaard zondag,
lekker rustig wakker worden en je ding doen om vervolgens lekker met de hond naar het bos te gaan.

Dus lekker gegeten en naar het bos gegaan, vervolgens komen we weer thuis en hadden het idee om lekker naar boven te gaan neuken.

Het hele huis is eigenlijk gewoon een soort alarm als we gaan neuken, de hele zolder kraakt als de pest pleuris en dan ben ik nog niet over het bed begonnen.
Ook kunnen zelfs de achterburen zien wanneer we muziek aan het luisteren zijn want wonder boven wonder raken de ramen er spontaan van beslagen.
Het luchtalarm is hier niks bij.

Nog geen 30 seconde nadat we klaar waren met neuken roept mijn schoonpa naar boven of we even de dieren eten kunnen geven en dat we daarna zelf gaan eten.
Opzicht perfecte timing, lekker even opladen en eten enzo kortom top!

Nadat we lekker gegeten hadden en een bak koffie hadden gelurkt gingen we weer lekker neuken.
Na pas ongeveer 20-30 minuten neuken hoor ik vervolgens ineens mijn schoonmoeder keihard door het huis schreeuwen dat ze thuis is. (Dan word er verwacht dat we naar beneden komen )

Het eerste wat ik natuurlijk zei is "godverdomme" sorry nog hiervoor meneer god.
Vervolgens komt mijn vriendin niet meer bij van het lachen omdat ik er blijkbaar een kutkop erbij trok dus moesten we eerst een minuut of 2 wachten voor we weer verder konden neuken .

Schoonma had toch echt even pech en het duurde nog wel een minuut of 20 voor we richting beneden kwamen.

Klacht: Schoonouders die storen tijdens het neuken

De originele TS is dus een man en ik heb deze klacht niet geschreven

[ Bericht 2% gewijzigd door promisionxexposed op 14-02-2013 11:18:59 ]
Tax wil tetten :)!
pi_122863889
Wat maakt het nou of het ongepast is, je doet het zo te lezen toch wel.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_122863909
Hmm toen ik mijn vriendin leerde kennen een keer lam na het uitgaan aan de keukentafel van haar ouders.

Als ze naar beneden hadden gekomen had ik me dood geschaamd, maar daar dacht ik destijds niet bij na.
pi_122863944
Woont hij nog thuis dan lijkt het me normaal ja
ijs_beer fan!
pi_122863963
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat maakt het nou of het ongepast is, je doet het zo te lezen toch wel.
Mijn klacht is dat ik niet weet waarom het ongepast is :{w verheldering wil ik!
pi_122863986
quote:
3s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef NanKing het volgende:
Dit dus. Hoe zeer de hormonen ook door je lichaam gieren, ik vind het gewoon 'not done' en getuigen van weinig respect richting je schoonouders.
pi_122863990
En hoezo is het ongepast, mensen neuken nou eenmaal.
Dat hebben je schoonouders ook gewoon gedaan.
pi_122864003
quote:
99s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm toen ik mijn vriendin leerde kennen een keer lam na het uitgaan aan de keukentafel van haar ouders.

Als ze naar beneden hadden gekomen had ik me dood geschaamd, maar daar dacht ik destijds niet bij na.
Toen ik een jaar of 16 was was ik met een meisje mee naar d'r huis gegaan naar het café en werd ik gepijpt beneden in de huiskamer op de bank, hoorde ik opeens die ma boven aan de trap schreeuwen of het wat zachter kon, hoorde alleen gesmak en gekreun van haar maar blijkbaar heb je dat minder snel door 's nachts als je dronken bent. Ze kwam gelukkig net niet beneden maar ja ze wist dondersgoed wat er aan de hand was :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122864018
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Dit dus. Hoe zeer de hormonen ook door je lichaam gieren, ik vind het gewoon 'not done' en getuigen van weinig respect richting je schoonouders.
En waarom vind jij het not done dan? :)

Serieuze vraag ik ben oprecht benieuwd
pi_122864036
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Toen ik een jaar of 16 was was ik met een meisje mee naar d'r huis gegaan naar het café en werd ik gepijpt beneden in de huiskamer op de bank, hoorde ik opeens die ma boven aan de trap schreeuwen of het wat zachter kon, hoorde alleen gesmak en gekreun van haar maar blijkbaar heb je dat minder snel door 's nachts als je dronken bent. Ze kwam gelukkig net niet beneden maar ja ze wist dondersgoed wat er aan de hand was :')
Hahaha echt verschrikkelijk :') maar wel om over te lachen later.
pi_122864051
Dat topic ging toch over muziek luisteren?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_122864081
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef Mortaxx het volgende:
Dat topic ging toch over muziek luisteren?
Muziek luisteren tijdens het neuken ja
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:17:43 #14
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_122864092
TS is lesbiesch?
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_122864121
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:17 schreef mymoodfentje het volgende:
TS is lesbiesch?
Nee de origine TS is een man
pi_122864126
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

En waarom vind jij het not done dan? :)

Serieuze vraag ik ben oprecht benieuwd
Omdat je 1) te gast bent in het huis van je schoonouders en 2) je toch hun dochter (of zoon) aan het neuken bent, terwijl ze op dat moment ook thuis zijn.

Begrijp me goed als zijn/haar ouders er niet zijn, dan begrijp ik heel goed dat er gesekst zal worden. En daar heb ik dan op zich minder moeite mee, maar het doen terwijl ze aanwezig zijn .... nope.
pi_122864144
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Nee bedoelde juist als je beiden nog thuis woont heb je niet zo veel te kiezen.
Als je samen woont en dan bij je schoonouders krikken, hm ja dat zou ik wel raar vinden :D
ijs_beer fan!
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:18:57 #18
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_122864148
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Nee de origine TS is een man
Doordrenkt van leugens deze topic, verzinsels van een onzekere sexueel gefrustreerde puberboi.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_122864163
kkoop gwn je eige huis vieze smeerlap

van die ranzige acne koppe die dan gan neuke kk smerig vriend
pi_122864181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Omdat je 1) te gast bent in het huis van je schoonouders en 2) je toch hun dochter (of zoon) aan het neuken bent, terwijl ze op dat moment ook thuis zijn.

Begrijp me goed als zijn/haar ouders er niet zijn, dan begrijp ik heel goed dat er gesekst zal worden. En daar heb ik dan op zich minder moeite mee, maar het doen terwijl ze aanwezig zijn .... nope.
Als je het gewoon normaal doet en ze is ouder dan 18 en je bent gerespecteerd dan kan dat toch wel
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122864205
quote:

[..]

Maar waarom is het ongepast om met hun zoon/dochter te neuken als zij thuis zijn dan? :)
pi_122864277
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:19 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Als je het gewoon normaal doet en ze is ouder dan 18 en je bent gerespecteerd dan kan dat toch wel
Ik verbaas me serieus hoe sommige mensen gewoon niet snappen dat sommige dingen gewoon niet horen. Als ze ouder is dan 18, dan kun je toch ook gewoon op kamers gaan en daar lekker je gang gaan. Dat we uberhaupt een discussie moeten hebben over dit, vind ik nog al schokkend. Maar ja, alles moet maar kunnen. Waarom zou men zich tegenwoordig nog druk maken over gepast gedrag.
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:22:58 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122864290
Ligt aan de schoonouders. Hun dak hun regels dus vinden zij het geen probleem dan is het geen probleem en zo wel dan wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_122864299
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Mijn klacht is dat ik niet weet waarom het ongepast is :{w verheldering wil ik!
Ik zou gewoon lekker doorneuken, het is niet alsof je schoonouders niet weten wat jullie allemaal uitvreten samen. Het is wel zo beleefd om in elk geval te proberen het zo stil mogelijk te houden, en heb het fatsoen het niet in hun bed te doen. Dat gaat te ver.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_122864334
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Ik verbaas me serieus hoe sommige mensen gewoon niet snappen dat sommige dingen gewoon niet horen. Als ze ouder is dan 18, dan kun je toch ook gewoon op kamers gaan en daar lekker je gang gaan. Dat we uberhaupt een discussie moeten hebben over dit, vind ik nog al schokkend. Maar ja, alles moet maar kunnen. Waarom zou men zich tegenwoordig nog druk maken over gepast gedrag.
Ja als je schijt hebt aan die ouders en die dochter ongegeneerd neukt terwijl iedereen er last van heeft is het een ander verhaal.

Jij leeft nog in de jaren 70 of zo :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122864362
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef jogy het volgende:
Ligt aan de schoonouders. Hun dak hun regels dus vinden zij het geen probleem dan is het geen probleem en zo wel dan wel.
Hier kan ik me goed in vinden.
pi_122864366
"Lekker" neuken :')
pi_122864377
quote:
3s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef NanKing het volgende:
Was haar huis.
pi_122864407
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef antfukker het volgende:
"Lekker" neuken :')
nuttige bijdrage man :')
pi_122864473
Waar moet je 't dan doen? Buiten?
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:28:05 #31
351780 Piye
King of Kush
pi_122864479
Ik vind dat best wel aso eigenlijk. Alsof die ouders er zin in hebben, om de neukgeluiden van hun kind te horen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  Forum Admin donderdag 14 februari 2013 @ 11:28:44 #32
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_122864501
Zolang het volume een beetje gedempt is en de spetters erna opgeruimd zijn zou ik liever hebben dat mijn kinderen het in mijn huis doen dan van ellende ergens in de bosjes ofzo. Geneukt wordt er toch wel.
pi_122864506
Wat een kuttopic. Als je beide bij ouders woont is het of bij jou schoonouders, of bij de schoonouders van je partner.

Uiteraard wel zo dat anderen er geen last van hebben.
pi_122864520
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:28 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat best wel aso eigenlijk. Alsof die ouders er zin in hebben, om de neukgeluiden van hun kind te horen.
Alsof kinderen er zin in om neukgeluiden van hun ouders te horen.
Zijn die ouders dan ook aso?
pi_122864523
Alsof die geen kleinkinderen willen :')
En oefening baart kunst, dus gewoon zoveel mogelijk doen, TS!
pi_122864535
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zolang je het volume een beetje dempt en de spetters erna opruimt zou ik liever hebben dat mijn kinderen het in mijn huis doen dan van ellende ergens in de bosjes ofzo.
Dat is idd hetgeen dat je moet zeggen tegen ouders die het niet willen hebben.

"Wil je dat we het veilig thuis doen of zullen we maar een wc opzoeken op het station ergens?"
Mijn nieuwe ondertitel
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:30:09 #37
351780 Piye
King of Kush
pi_122864546
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Alsof kinderen er zin in om neukgeluiden van hun ouders te horen.
Zijn die ouders dan ook aso?
Ja.
pi_122864581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:30 schreef Piye het volgende:

[..]

Ja.
Dus als ouders in de avond zin hebben terwijl hun kind boven op bed ligt moeten ze het maar niet doen omdat het asociaal is?
pi_122864587
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:28 schreef Piye het volgende:
Als ik vader zou zijn had ik liever dat ze het thuis deden. Dan kun je ze nog in de gaten houden, op kamers kunnen.ze met Jan en alleman naar bed.
pi_122864733
Wat maakt het nou uit, zolang het maar met een condoom gebeurd.
pi_122864775
Beter dan kinderen die zo je kamer komen inlopen terwijl je klaarkomt :X
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_122864785
Als ze niet zouden willen dat we batsen, moeten ze me maar verbieden bij haar te slapen.
Neuken is nog steeds een van de dingen die ik het liefst doe. :Y

Ik zou bij hun eens aan moeten komen: als ik bij jullie verblijf heb ik liever niet dat jullie neuken. bij voorbaat dank.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:38:29 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_122864801
Mensen zonder eigen huis :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_122864833
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen zonder eigen huis :')
En dit ook :')

Hoe erg faal je dan
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122864853
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

nuttige bijdrage man :')
Graag gedaan :D
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:40:41 #46
351780 Piye
King of Kush
pi_122864882
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Dus als ouders in de avond zin hebben terwijl hun kind boven op bed ligt moeten ze het maar niet doen omdat het asociaal is?
Nee, het ligt eraan. Iedereen heeft zo z'n behoeftes, dus het is vooral een kwestie van rekening met elkaar houden. Als de kinderen op bed liggen of niet thuis zijn, kan het best. Maar zo midden op de dag terwijl de kinderen allemaal wakker zijn? Beter niet vind ik. En dat kan soms best lastig zijn, zeker naarmate de kinderen ouder zijn. In dat licht is het dus wel zo netjes, om andersom ook rekening met de ouders te houden.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Als ik vader zou zijn had ik liever dat ze het thuis deden. Dan kun je ze nog in de gaten houden, op kamers kunnen.ze met Jan en alleman naar bed.
Zit wat in, maar soms kan je het beter gewoon allemaal niet weten. :9
pi_122864923
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Doordrenkt van leugens deze topic, verzinsels van een onzekere sexueel gefrustreerde puberboi.
Ok :')
pi_122865028
Nee, niet ongepast, maar je hoeft ze er ook niet mee te confronteren natuurlijk.
pi_122865102
Schoonouders zijn pas schoonouders nadat er getrouwd wordt dus wat dat betreft gaat dat in dezen niet op.

Gewoon neuken waar je wilt joh
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_122865127
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:47 schreef Matip het volgende:
Schoonouders zijn pas schoonouders nadat er getrouwd wordt dus wat dat betreft gaat dat in dezen niet op.

Vroegâh toen mensen bij hun schoonouders gingen logeren kregen ze nog een aparte kamer en bed
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122865177
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:48 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Vroegâh toen mensen bij hun schoonouders gingen logeren kregen ze nog een aparte kamer en bed
Toen moesten ze nog stiekem naar de ander toe idd
pi_122865239
Nee, niet ongepast. Want ze het deden vroeger waarschijnlijk zelf ook. Al zullen ze zeggen van niet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_122865247
En als ze zo graag kleinkinderen willen, dan moeten ze niet zeuren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_122865371
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:
6s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Alsof die geen kleinkinderen willen :')
En oefening baart kunst, dus gewoon zoveel mogelijk doen, TS!
Boks!
pi_122865419
quote:
Waar heb je het over?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_122865461
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:58 schreef Matip het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Kleinkinderen
pi_122865501
quote:
13s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Kleinkinderen
Het gaat er toch om of je het ongepast vindt? Ongeacht wat je schoonouders daar van vinden? Lees nergens dat schoonouders gaan zeuren of iets dergelijks.
pi_122865559
quote:
Ze zeuren ook niet, het ging om de discussie dat sommige mensen het ongepast vinden om in het huis van je schoonouders te neuken
pi_122865650
Neuken met je schoonouders, dat is ongepast!
People assume too much.
pi_122865666
Zolang je geen commentaar krijgt van je schoonouders moet je gewoon doorgaan :Y
pi_122865687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ze zeuren ook niet, het ging om de discussie dat sommige mensen het ongepast vinden om in het huis van je schoonouders te neuken
boks
pi_122865690
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef Matip het volgende:

[..]

Het gaat er toch om of je het ongepast vindt? Ongeacht wat je schoonouders daar van vinden? Lees nergens dat schoonouders gaan zeuren of iets dergelijks.
Ja, maar de schoonouders willen kleinkinderen en dat moet geoefend worden. En als er dan geen andere plek is.

En ik snap ook niet wat er ongepast aan is.
pi_122865697
Waar moet je anders neuken? Als je het bij je eigen ouders doet is het voor die ander bij de schoonouders. Buiten is het momenteel ook zo koud :')
pi_122865708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:05 schreef very het volgende:
Neuken met je schoonouders, dat is geil!
pi_122865878
Achja allemaal geen probleem en mn vriendin schreeuwt altijd als een gek en dan hoor ik mn schoonpa vanaf beneden roepn; Dat hoor ik graag! Dat is mijn dochter! *O*

Ze roept altijd; fuck me etc _O_
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:13:34 #66
64831 2NutZ
pi_122865937
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:11 schreef MolFan het volgende:
Achja allemaal geen probleem en mn vriendin schreeuwt altijd als een gek en dan hoor ik mn schoonpa vanaf beneden roepn; Dat hoor ik graag! Dat is mijn dochter! *O*

Ze roept altijd; fuck me etc _O_
:O
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_122865947
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:47 schreef Matip het volgende:

Hier in de buurt is het normaal om de ouders van je vriendin al je schoonouders te noemen ;)
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:14:47 #68
351780 Piye
King of Kush
pi_122865973
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:13 schreef Taexon het volgende:

[..]

Hier in de buurt is het normaal om de ouders van je vriendin al je schoonouders te noemen ;)
Zeker 1 of ander kutdorp?
pi_122865982
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:13 schreef Taexon het volgende:

[..]

In het milieu waar ik mijzelf in begeef niet. Zegt genoeg over jouw buurt.
pi_122865987
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:14 schreef Piye het volgende:

[..]

in mijn omgeving is dat ook heel normaal :Y
pi_122866003
quote:

[..]

Gevangenis Vught denk ik
pi_122866021
quote:

[..]

Jup, :)
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:16:38 #73
351780 Piye
King of Kush
pi_122866038
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

in mijn omgeving is dat ook heel normaal :Y
Maar jij woont ook in een kutdorp zie ik.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef Taexon het volgende:

[..]

Jup, :)
Trouwen met je eerste liefje. O+
pi_122866081
Wat een kuttopic. :') Als beiden niet op kamers wonen en daar nog geen reden toe zien, is het toch niet vreemd dat je dan niet ergens buiten seks gaat hebben. En hoezo zou het respectloos zijn tegenover de ouders? Omdat het hun huis is? Je hebt toch een relatie met de zoon/dochter en niet met de ouders. Ik heb respect voor de ouders en als ik er goed mee op kan schieten is het helemaal mooi, maar in principe ben ik er voor haar en niet voor haar ouders.

Disclaimer: ik kan het heel goed vinden met de familie van mijn vriendin en heb heel veel respect voor ze.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
pi_122866082
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef Piye het volgende:

[..]

Maar jij woont ook in een kutdorp zie ik.

[..]

Trouwen met je eerste liefje. O+
Klopt
pi_122866100
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Wat een kuttopic. :') Als beiden niet op kamers wonen en daar nog geen reden toe zien, is het toch niet vreemd dat je dan niet ergens buiten seks gaat hebben. En hoezo zou het respectloos zijn tegenover de ouders? Omdat het hun huis is? Je hebt toch een relatie met de zoon/dochter en niet met de ouders. Ik heb respect voor de ouders en als ik er goed mee op kan schieten is het helemaal mooi, maar in principe ben ik er voor haar en niet voor haar ouders.

Disclaimer: ik kan het heel goed vinden met de familie van mijn vriendin en heb heel veel respect voor ze.
De vraag is neuk je ze ook?
pi_122866118
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef MolFan het volgende:

[..]

De vraag is neuk je ze ook?
Nee. Bah.
pi_122866146
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Nee. Bah.
Lol geen band hebben met je schoonfamilie :')
pi_122866159
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:19 schreef MolFan het volgende:

[..]

rofl
pi_122866170
Ik zie het probleem niet, tenzij er enorm luid wordt gekreund enzo. Dat wil je als ouder ook echt niet horen denk ik :')
I'm not a sinner.
pi_122866185
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:19 schreef MolFan het volgende:

[..]

Waarom zou je je schoonouders moeten neuken om er een band mee te hebben? :')
pi_122866196
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef Plums het volgende:
Ik zie het probleem niet, tenzij er enorm luid wordt gekreund enzo. Dat wil je als ouder ook echt niet horen denk ik :')
Lekker man stel je niet zo aan *O* Ik zet gewoon een bandje van kreungeluiden van Kim Holland loeihard aan werkt altijd *O*
pi_122866198
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef Plums het volgende:
Het gekreun valt mee alleen die zolder kraakt :{
pi_122866211
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Waarom zou je je schoonouders moeten neuken om er een band mee te hebben? :')
Anders ga je er ff serieus op in ook :')
pi_122866263
Ik neukte vroeger gewoon in het BED van mijn schoonouders :-)
pi_122866275
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:21 schreef MolFan het volgende:

[..]

Anders ga je er ff serieus op in ook :')
ik reageer zoals ik wil ja, laat me :'(
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:24:15 #87
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_122866301
Goed dat die uitleg onderaan de OP staat. Ik dacht even dat de TS lesbisch was.
pi_122866309
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja als je schijt hebt aan die ouders en die dochter ongegeneerd neukt terwijl iedereen er last van heeft is het een ander verhaal.

Jij leeft nog in de jaren 70 of zo :')
Toen hadden we de seksuele revolutie al gehad, jij bedoelt de jaren 50 .
pi_122866397
Ik begrijp de discussie ook niet. Toen ik op mijn 16e zelf nog thuis woonde en bij mijn vriendinnetje over de vloer kwam hadden we natuurlijk gewoon seks op haar slaapkamer, idem bij mij thuis.

Waar zou je dat op die leeftijd anders moeten doen? Of vind men dat je op die leeftijd überhaupt geen seks moet hebben? Wat dan weer een hele andere discussie is..
Soms
pi_122866480
Twee keer? Waarom geen drie keer?
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:30:27 #91
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_122866498
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef NietDoen het volgende:
Ik begrijp de discussie ook niet. Toen ik op mijn 16e zelf nog thuis woonde en bij mijn vriendinnetje over de vloer kwam hadden we natuurlijk gewoon seks op haar slaapkamer, idem bij mij thuis.

Waar zou je dat op die leeftijd anders moeten doen? Of vind men dat je op die leeftijd überhaupt geen seks moet hebben? Wat dan weer een hele andere discussie is..
Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat hier de bedoeling van is. Moet je dan een hotelkamer huren om speciaal daar seks te hebben?
Dat doe je toch gewoon thuis op de slaapkamer van één van beiden?
pi_122866586
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat hier de bedoeling van is. Moet je dan een hotelkamer huren om speciaal daar seks te hebben?
Dat doe je toch gewoon thuis op de slaapkamer van één van beiden?
Slaapkamer zo standaard en afgezaagd.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:34:05 #93
351780 Piye
King of Kush
pi_122866642
quote:

Sowieso seks voor het huwelijk. :N
pi_122866661
Seks sowieso :')
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:34:33 #95
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_122866664
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:34 schreef Piye het volgende:

[..]

Sowieso seks voor het huwelijk. :N
Dat zeg je alleen omdat het geen seks met jou was :') .
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:35:19 #96
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_122866695
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:32 schreef MolFan het volgende:

[..]

Slaapkamer zo standaard en afgezaagd.
Alsof seks dan niet afgezaagd is. Dat doen we ook al sinds het begin der tijden :') .
pi_122866728
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Alsof seks dan niet afgezaagd is. Dat doen we ook al sinds het begin der tijden :') .
Nee als je het verfrissend hou niet nee maar 9 vd 10 vrouwen willen sex in de slaapkamer wat is deze. Keer in de keuken, badkamer, bank is ook lekker!
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:37:14 #98
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122866764
De schoonouders doen het zelf toch ook :(
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:37:15 #99
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_122866765
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:36 schreef MolFan het volgende:

[..]

Nee als je het verfrissend hou niet nee maar 9 vd 10 vrouwen willen sex in de slaapkamer wat is deze. Keer in de keuken, badkamer, bank is ook lekker!
Lekker comfortabel ook :') . Of je moet een grote bank hebben waarin je kunt wegzakken...
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:37:49 #100
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_122866797
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:37 schreef Ambicioso het volgende:
De schoonouders doen het zelf toch ook :(
Hé, daar heb je geen bewijs voor dat dat ooit gebeurd is. Misschien is ze wel geadopteerd of gemaakt door kunstmatige inseminatie.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:38:24 #101
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122866826
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Hé, daar heb je geen bewijs voor dat dat ooit gebeurd is. Misschien is ze wel geadopteerd of gemaakt door kunstmatige inseminatie.
:') Ja vast
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:38:42 #102
351780 Piye
King of Kush
pi_122866835
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:34 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen omdat het geen seks met jou was :') .
Ik had graag willen neuken met Taexon inderdaad. ;(
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:38:54 #103
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_122866845
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:38 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

:') Ja vast
Kunstmatige discriminatie dan?
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:39:38 #104
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122866864
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:38 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Kunstmatige discriminatie dan?
Dat bestaat niet eens ;(
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:40:04 #105
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_122866874
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:39 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dat bestaat niet eens ;(
Dan weet ik het ook niet.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:40:34 #106
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122866886
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:40 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dan weet ik het ook niet.
Gewoon neuken dus ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:41:15 #107
351780 Piye
King of Kush
pi_122866913
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:39 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dat bestaat niet eens ;(
Wellus. :{w
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:42:05 #108
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122866939
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:41 schreef Piye het volgende:

[..]

Wellus. :{w
Nou?
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:43:18 #109
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_122866984
Pas kunnen neuken als je een eigen huis hebt :{w

Wat denken mensen wel niet.. :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:47:53 #110
351780 Piye
King of Kush
pi_122867135
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:42 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Nou?
Discriminatie = onderscheid maken. Dus kunstmatige discriminatie = onderscheid maken op basis van een banaal verschil.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:50:26 #111
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122867212
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:47 schreef Piye het volgende:

[..]

Discriminatie = onderscheid maken. Dus kunstmatige discriminatie = onderscheid maken op basis van een banaal verschil.
Ik denk dat kunstmatige discriminatie niet bestaat. Als je onderscheid maakt, op basis van welk verschil dan ook, dan is het gewoon discriminatie.
pi_122867269
quote:

Ik vind het ook gewoon normaal mits je niet als een baviaan tekeer gaat maar andere mensen denken daar anders over en ik was benieuwd waarom :)
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:53:49 #113
351780 Piye
King of Kush
pi_122867331
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:50 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ik denk dat kunstmatige discriminatie niet bestaat. Als je onderscheid maakt, op basis van welk verschil dan ook, dan is het gewoon discriminatie.
Is het ook.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:56:30 #114
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122867417
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:53 schreef Piye het volgende:

[..]

Is het ook.
Dus er is niets 'kunstmatigs' aan
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:01:07 #115
351780 Piye
King of Kush
pi_122867579
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:56 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dus er is niets 'kunstmatigs' aan
Jawel. :9 Het 1 sluit het ander niet uit.
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:06:30 #116
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122867790
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:01 schreef Piye het volgende:

[..]

Jawel. :9 Het 1 sluit het ander niet uit.
Discriminatie ís natuurlijk dus je kan het niet 'namaken'
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:10:08 #117
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_122867904
Neuk je schoonouders.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:25:27 #118
351780 Piye
King of Kush
pi_122868444
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:06 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Discriminatie ís natuurlijk dus je kan het niet 'namaken'
Zit wat in, maar de term "kunstmatig onderscheid" als synoniem voor "arbitrair onderscheid" is volgens mij best normaal.
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:26:56 #119
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_122868511
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:25 schreef Piye het volgende:

[..]

Zit wat in, maar de term "kunstmatig onderscheid" als synoniem voor "arbitrair onderscheid" is volgens mij best normaal.
Je kan het van twee kanten bekijken, zullen we nu stoppen met deze kut discussie? :D :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:28:43 #120
351780 Piye
King of Kush
pi_122868587
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:26 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Je kan het van twee kanten bekijken, zullen we nu stoppen met deze kut discussie? :D :')
Ja goed idee wel. :9
pi_122868805
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:10 schreef smitjew het volgende:
Neuk je schoonouders.
beste idee ooit :')
pi_122868970
Heb het altijd raar gevonden, neuken terwijl haar ouders thuis zijn en je kunnen horen..
WTF man beetje respect mag toch wel!!
pi_122869106
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:38 schreef ToerkCep het volgende:
Heb het altijd raar gevonden, neuken terwijl haar ouders thuis zijn en je kunnen horen..
WTF man beetje respect mag toch wel!!
Idd, waarom gaan die schoonouders niet gewoon een wandeling maken :(
pi_122869442
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:42 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Idd, waarom gaan die schoonouders niet gewoon een wandeling maken :(
inderdaad, ze blijven maar zo thuis hangen.
Hoe moet je dan ooit neuken
pi_122869509
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

inderdaad, ze blijven maar zo thuis hangen.
Hoe moet je dan ooit neuken
Zelf een boswandeling maken, althans als het iets beter weer is natuurlijk
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:57:08 #126
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_122869603
Vreemd dat TS niet bedacht heeft dat je altijd neukt in het huis van de schoonouders.
Of die van hem, of die van haar :D
pi_122869729
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef FF het volgende:
Vreemd dat TS niet bedacht heeft dat je altijd neukt in het huis van de schoonouders.
Of die van hem, of die van haar :D
En wat doet dat er toe?
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:02:16 #128
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_122869810
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Zelf een boswandeling maken, althans als het iets beter weer is natuurlijk
En dan spontaan anaal genomen worden door buurman Henny (48) die denkt dat je je kontje wiebelt om aan te geven dat deze man in een midlifecrisis jouw wel eens rectaal mag bevruchten.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_122869866
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef finsdefis het volgende:

[..]

En dan spontaan anaal genomen worden door buurman Henny (48) die denkt dat je je kontje wiebelt om aan te geven dat deze man in een midlifecrisis jouw wel eens rectaal mag bevruchten.
Dan heeft promisionexposed nog steeds haar zin, aangezien ze seks krijgt. ze kan niet in 1x selectief gaan worden over wie wel of niet met haar mag neuken.
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:04:20 #130
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_122869891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Dan heeft promisionexposed nog steeds haar zin, aangezien ze seks krijgt. ze kan niet in 1x selectief gaan worden over wie wel of niet met haar mag neuken.
Precies, je moet niet te kieskeurig zijn op die leeftijd. Pas als je je eigen geld verdient heb je recht van klagen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_122870193
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:19 schreef Jahr00n het volgende:
kkoop gwn je eige huis vieze smeerlap

van die ranzige acne koppe die dan gan neuke kk smerig vriend
_O_
pi_122870306
Ach gossie, een FOK! stelletje dat interessant komt doen.
pi_122871116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:14 schreef luckass het volgende:
Ach gossie, een FOK! stelletje dat interessant komt doen.
Ja moet toch mijn e-penis kunnen strelen
pi_122871346
Neuken bij schoonouders, ik weet niet als je veel volume maakt en alles kraakt zoals in de op, dan is het vies en ongepast. Neuken doe je als een ninja, als er mensen bij je zijn, jij wilt ook niet wakker worden en je ouders loeihard horen neuken.

Verder zijn dit soort praktijken om van te walgen.
pi_122871402
Heb je die jehova getuige ook weer hoor :')
Ik wil mijn ouders inderdaad niet horen neuken nee maar ik hoor hun niet en ik heb ook geen klachten gehad dus wat is je probleem :')
pi_122871469
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Heb je die jehova getuige ook weer hoor :')
Ik wil mijn ouders inderdaad niet horen neuken nee maar ik hoor hun niet en ik heb ook geen klachten gehad dus wat is je probleem :')
Waarom dan dit topic, als jij het dan ok vind en je krijgt geen klachten, prima toch? Ik zou er van walgen als mijn dochter met een andere jongen zat te neuken boven, ik zou die jongen eruit flikkeren. Bah respectloos vind ik dat, sowieso hoef je het niet altijd te doen. Neuk de ene keer wel in hun huis en doe het dan ook eens een keertje niet en hou ze dan gezelschap en leer ze beter kennen.
pi_122871533
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:41 schreef Argo het volgende:

[..]

Waarom dan dit topic, als jij het dan ok vind en je krijgt geen klachten, prima toch? Ik zou er van walgen als mijn dochter met een andere jongen zat te neuken boven, ik zou die jongen eruit flikkeren. Bah respectloos vind ik dat, sowieso hoef je het niet altijd te doen. Neuk de ene keer wel in hun huis en doe het dan ook eens een keertje niet en hou ze dan gezelschap en leer ze beter kennen.
Je doet nu net alsof er 24/7 geneukt wordt en er geen contact is met de (schoon)ouders ;(
pi_122871677
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof er 24/7 geneukt wordt en er geen contact is met de (schoon)ouders ;(
Je weet maar nooit, sowieso ben je al wat voorbarig met ze schoonouders te noemen, maar dat onderwerp is al aangesneden in dit topic. Kijk als jij echt met die vriend van je wilt trouwen. En je ouders staan het toe dat jullie het gewoon doen boven op de zolderkamer, dan is het prima. Hoop wel dat niet alleen de schoon maar ook je eigen ouders erachter staat, achter dat gene wat je doet. Ik zou het niet dulden in mijn huis, maar dat komt omdat ik andere principes heb.

Maja neuk gewoon zo door, en ach als je gelukkig samen blijft en je gaat trouwen is het allemaal goed. Hoop alleen dat het van lange duur is en je echt gelukkig kan worden met je vriendje, want anders gaat het op een slechte dag eens uit. En dan heb je toch die vieze nasmaak van hij is in me geweest. Maar goed dat is een kans van 50% schat ik.
pi_122871728
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:45 schreef Argo het volgende:

[..]

Je weet maar nooit, sowieso ben je al wat voorbarig met ze schoonouders te noemen, maar dat onderwerp is al aangesneden in dit topic. Kijk als jij echt met die vriend van je wilt trouwen. En je ouders staan het toe dat jullie het gewoon doen boven op de zolderkamer, dan is het prima. Hoop wel dat niet alleen de schoon maar ook je eigen ouders erachter staat, achter dat gene wat je doet. Ik zou het niet dulden in mijn huis, maar dat komt omdat ik andere principes heb.

Maja neuk gewoon zo door, en ach als je gelukkig samen blijft en je gaat trouwen is het allemaal goed. Hoop alleen dat het van lange duur is en je echt gelukkig kan worden met je vriendje, want anders gaat het op een slechte dag eens uit. En dan heb je toch die vieze nasmaak van hij is in me geweest. Maar goed dat is een kans van 50% schat ik.
Ik ben er 100% zeker van dat de ouders er ook achter staan ja :)
En dat soort zaken waar jij over praat is niet van toepassing :)
pi_122871791
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ik ben er 100% zeker van dat de ouders er ook achter staan ja :)
En dat soort zaken waar jij over praat is niet van toepassing :)
Dan is het goed, dan is het ook niet respectloos zolang je de volume knoppen niet op 100% zet. Zolang je je maar veilig en fijn erbij voelt. Zelf vertrouw ik relaties niet, omdat je toch aan niemand vast kan houden, vroeg of laat gaat er altijd wat fout. Er is maar een iemand die mij nooit laat vallen ook al lijkt het soms erop dat Hij het wel doet.

Ik wens u nog een fijne dag. :)
pi_122871870
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:49 schreef Argo het volgende:

[..]

Dan is het goed, dan is het ook niet respectloos zolang je de volume knoppen niet op 100% zet. Zolang je je maar veilig en fijn erbij voelt. Zelf vertrouw ik relaties niet, omdat je toch aan niemand vast kan houden, vroeg of laat gaat er altijd wat fout. Er is maar een iemand die mij nooit laat vallen ook al lijkt het soms erop dat Hij het wel doet.

Ik wens u nog een fijne dag. :)
Tsja dat is jouw gevoel bij relaties, ik zelf ben er heel blij om en als je dichter bij elkaar komt door seks omdat het iets intiems is, is dat alleen maar bevorderlijk voor de relatie.
pi_122871948
Argo, waar denk jij allemaal over na man. Als je een beetje slim bent regel je gewoon alles: beetje lachen en gezellig doen met je schoonouders, pilsje doen met je schoonvader. En als ze dan zien dat je ook goed met je vriendin om gaat en zij gelukkig is met jou, ga je haar na de koffie boven neuken. Als je dat dan vervolgens ook goed aanpakt wordt je relatie nog beter ook, zodat je niet hoeft te scheiden! Whoa, win-win!
pi_122871950
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Tsja dat is jouw gevoel bij relaties, ik zelf ben er heel blij om en als je dichter bij elkaar komt door seks omdat het iets intiems is, is dat alleen maar bevorderlijk voor de relatie.
Daar pas ik altijd heel erg mee op. Voor mij zijn relaties als hele goeie vriendschappen, waarbij seks pas op het laatst komt. Het is het mooiste goed dat je lang moet bewaren, en na het huwelijk kan gebruiken. Maar ik ben dan wel ouderwets en volg de geschriften nauw, ik snap ook wel waarom je dan wilt seksen etc. Hoop alleen dat het ook leuk blijft, in deze wereld scheiden steeds meer mensen etc. Dat is een groot probleem.
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:55:58 #144
351780 Piye
King of Kush
pi_122872056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Capt.Ahab het volgende:
Argo, waar denk jij allemaal over na man. Als je een beetje slim bent regel je gewoon alles: beetje lachen en gezellig doen met je schoonouders, pilsje doen met je schoonvader. En als ze dan zien dat je ook goed met je vriendin om gaat en zij gelukkig is met jou, ga je haar na de koffie boven neuken. Als je dat dan vervolgens ook goed aanpakt wordt je relatie nog beter ook, zodat je niet hoeft te scheiden! Whoa, win-win!
Ik zou je nog steeds met een bijl aanvallen.
pi_122872057
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Argo het volgende:

[..]

Daar pas ik altijd heel erg mee op. Voor mij zijn relaties als hele goeie vriendschappen, waarbij seks pas op het laatst komt. Het is het mooiste goed dat je lang moet bewaren, en na het huwelijk kan gebruiken. Maar ik ben dan wel ouderwets en volg de geschriften nauw, ik snap ook wel waarom je dan wilt seksen etc. Hoop alleen dat het ook leuk blijft, in deze wereld scheiden steeds meer mensen etc. Dat is een groot probleem.
Mijn ouders leerden elkaar kennen toen ze 18 waren en hebben ook seks gehad voor het huwelijk en zijn na 21 jaar huwelijk nog steeds bij elkaar.
Dat mensen scheiden zegt er niks over of ze seks voor of na hun huwelijk hebben gehad
pi_122872115
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik zou je nog steeds met een bijl aanvallen.
Dit.

quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Mijn ouders leerden elkaar kennen toen ze 18 waren en hebben ook seks gehad voor het huwelijk en zijn na 21 jaar huwelijk nog steeds bij elkaar.
Dat mensen scheiden zegt er niks over of ze seks voor of na hun huwelijk hebben gehad
Soms wel.
pi_122872117
Maar Piye, hoe had je het anders gewild dan? Wat eerder al gezegd werd: het gebeurt toch wel... Hoe dan ook.
pi_122872194
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef Argo het volgende:

[..]

Dit.

[..]

Soms wel.
Soms ja maar niet elke keer, het gaat erom of je gelukkig bent met je partner en diegene niet aan het lijntje houd/bedriegt/whatever.
Dat gaat wat verder dan omg hij is in me geweest voor het huwelijk, wat heb ik gedaan :'(
pi_122872228
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Soms ja maar niet elke keer, het gaat erom of je gelukkig bent met je partner en diegene niet aan het lijntje houd/bedriegt/whatever.
Dat gaat wat verder dan omg hij is in me geweest voor het huwelijk, wat heb ik gedaan :'(
Dat kan heel vervelend zijn, ik ken best veel nieuw geborene christen die daar toch wel mee zitten.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:01:13 #150
64831 2NutZ
pi_122872293
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat kan heel vervelend zijn, ik ken best veel nieuw geborene christen die daar toch wel mee zitten.
Ga nou niet alle topics in die teringgeloofsovertuigingstopics veranderen pls... al genoeg deprizooi van jou hier :r
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:01:20 #151
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_122872297
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

En wat doet dat er toe?
Je doet het dus altijd in het huis van de schoonouders ;)
Nu gaat TS alleen uit van de eigen schoonouders. Maar hoe zit het dan met de schoonouders van de partner?

Wat maakt het uit waar je het doet, als anderen er maar geen probleem mee hebben (of het niet weten ;))
pi_122872317
Ligt eraan met wie. Met een onbekende zou het ongepast zijn.
pi_122872327
quote:
13s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ga nou niet alle topics in die teringgeloofsovertuigingstopics veranderen pls... al genoeg deprizooi van jou hier :r
Ik heb het niet genoemd de hele tijd, maar deze keer ging het inhoudelijk en on topic. Of mag ik geen mening hebben twee noten?
pi_122872357
quote:

[..]

ja dat moeten hun weten, seks is gewoon fijn en als je er plezier aan beleeft waarom zou je er dan mee stoppen omdat het niet "goed" zou zijn voor je relatie omdat het niet mag van god.
Gaat god dan stoken in je relatie? :+
Hoe je relatie gaat ligt puur aan jezelf.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:03:08 #155
64831 2NutZ
pi_122872360
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik heb het niet genoemd de hele tijd, maar deze keer ging het inhoudelijk en on topic. Of mag ik geen mening hebben twee noten?
Als ik moest kiezen.. liever niet nee.
pi_122872365
quote:

[..]

Argo, stop er nou maar mee. Geloof mij nou: als jij een leuke chick krijgt ga je ook overstag. Period. Dan zie je dat het allemaal niet zo zwart-wit is.
pi_122872395
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja dat moeten hun weten, seks is gewoon fijn en als je er plezier aan beleeft waarom zou je er dan mee stoppen omdat het niet "goed" zou zijn voor je relatie omdat het niet mag van god.
Gaat god dan stoken in je relatie? :+
Hoe je relatie gaat ligt puur aan jezelf.
Ja dat is wellicht misschien zo we zullen zien. God vergeeft veel. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Als ik moest kiezen.. liever niet nee.
Ga terug naar je sc.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:03 schreef Capt.Ahab het volgende:

[..]

Argo, stop er nou maar mee. Geloof mij nou: als jij een leuke chick krijgt ga je ook overstag. Period. Dan zie je dat het allemaal niet zo zwart-wit is.
Nee ik luister naar mijn Vader.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:04:50 #158
64831 2NutZ
pi_122872413
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef Argo het volgende:

[..]

[..]

Ga terug naar je sc.

[..]

Mag ik hier niet zijn van jou? :D maar is goed. ^O^ succes verder!
pi_122872440
quote:

[..]

[..]

Ga terug naar je sc.

[..]

je lijkt op Joritsma :+
pi_122872454
quote:

[..]

[..]

Ga terug naar je sc.

[..]

Godsamme echt wordt eens wakker man :') niemand is geïnteresseerd in die godnonsens van jou
pi_122872505
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mag ik hier niet zijn van jou? :D maar is goed. ^O^ succes verder!
Je mag hier gerust zijn, dan kom ik jou ook eens opzoeken in de klb-sc maar daar wilde je me niet hebben geloof ik.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Godsamme echt wordt eens wakker man :') niemand is geïnteresseerd in die godnonsens van jou
Ik hoop dat ik ergens toch nog mensen kan inspireren en overtuigen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 15:07:18 ]
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:07:57 #162
64831 2NutZ
pi_122872538
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:07 schreef Argo het volgende:

[..]

Je mag hier gerust zijn, dan kom ik jou ook eens opzoeken in de klb-sc maar daar wilde je me niet hebben geloof ik.

[..]

Nee, zolang het over dat geloofsovertuiging gaat mag je oprotten. Dan ga je maar langs de deuren ofso.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:08:39 #163
351780 Piye
King of Kush
pi_122872556
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef Capt.Ahab het volgende:
Maar Piye, hoe had je het anders gewild dan? Wat eerder al gezegd werd: het gebeurt toch wel... Hoe dan ook.
Gewoon gothics opvoeden, die vinden toch geen sekspartner. :)
pi_122872563
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:07 schreef Argo het volgende:

[..]

[..]

Mensen vinden het irritant als je steeds maar je mening over seks aan het verkondigen bent in zo'n beetje elk topic wat over seks gaat.
Na 500 keer weten we echt wel hoe jij erover denkt.
pi_122872568
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, zolang het over dat geloofsovertuiging gaat mag je oprotten. Dan ga je maar langs de deuren ofso.
Wel geen Jezus of zo maar in de tt, dat vind ik schrijdend. Dan beginnen jullie zelf over het geloof min of meer en mag ik niet meedoen.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef Piye het volgende:

[..]

Gewoon gothics opvoeden, die vinden toch geen sekspartner. :)
Dat denk je.

quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Mensen vinden het irritant als je steeds maar je mening over seks aan het verkondigen bent in zo'n beetje elk topic wat over seks gaat.
Na 500 keer weten we echt wel hoe jij erover denkt.
Ik wilde enkel meedenken en meedoen in dit topic.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 15:09:21 ]
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:09:54 #166
64831 2NutZ
pi_122872603
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef Argo het volgende:

[..]

Wel geen Jezus of zo maar in de tt, dat vind ik schrijdend. Dan beginnen jullie zelf over het geloof min of meer en mag ik niet meedoen.

[..]

Dat denk je.

[..]

Het is schrijnend.
pi_122872631
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef Argo het volgende:

[..]

[..]

Dat denk je.

[..]

Maar je vindt seks slecht maar als het stil gebeurt vind je het oke?
Ik krijg geen hoogte van je vent
pi_122872662
Argo, je zult hier niemand mee inspireren, omdat je compleet verkeerde verbanden legt -> Tussen seks voor het huwelijk en "liefdeloosheid" of scheidingen bijvoorbeeld. Dat gaat nergens over. Waarom zou ik daar dan naar luisteren?
pi_122872680
quote:
12s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef Sowieso. het volgende:
Ligt eraan met wie. Met een onbekende zou het ongepast zijn.
Inderdaad! Maar de ouders van een onbekende kunnen natuurlijk je schoonouders niet zijn!
pi_122872702
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:10 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Maar je vindt seks slecht maar als het stil gebeurt vind je het oke?
Ik krijg geen hoogte van je vent
Ja seks is iets dat je niet met de buitenwereld moet delen. Ik ben ook tegen bloot op de televisie dat vind ik niet kunnen, het hoort iets speciaals te zijn tussen twee mensen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 15:13:03 ]
pi_122872710
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:11 schreef Matip het volgende:

[..]

Inderdaad! Maar de ouders van een onbekende kunnen natuurlijk je schoonouders niet zijn!
Wel als je vreemdgaat in het huis van je schoonouders
pi_122872739
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef Sowieso. het volgende:

[..]

Wel als je vreemdgaat in het huis van je schoonouders
Goeie.

Die zou wel ziek zijn hey
pi_122872750
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:13 schreef Matip het volgende:

[..]

Goeie.

Die zou wel ziek zijn hey
Dat zeg ik.
pi_122872770
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja seks is iets dat je niet met de buitenwereld moet delen. Ik ben ook tegen bloot op de televisie dat vind ik niet kunnen, het hoort iets speciaals te zijn tussen twee mensen.
nou schrijf een brief naar de televisie zou ik zeggen
pi_122872800
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

nou schrijf een brief naar de televisie zou ik zeggen
Ja maar ik wens je een fijne dag, en ik wens je het beste toe echt waar.

Hopelijk nog lang en gelukkig.
pi_122872825
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja maar ik wens je een fijne dag, en ik wens je het beste toe echt waar.

Hopelijk nog lang en gelukkig.
Dat komt wel goed dankje
pi_122872881
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:13 schreef Sowieso. het volgende:

[..]

Dat zeg ik.
Dat zie ik.
pi_122873169
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef FF het volgende:

[..]

Je doet het dus altijd in het huis van de schoonouders ;)
Nu gaat TS alleen uit van de eigen schoonouders. Maar hoe zit het dan met de schoonouders van de partner?

Wat maakt het uit waar je het doet, als anderen er maar geen probleem mee hebben (of het niet weten ;))
Het wordt zowel in zijn als in het huis van haar ouders gedaan maar van beiden hebben de ouders voor zover ik weet er geen last van :)
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:26:25 #179
351780 Piye
King of Kush
pi_122873264
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Het wordt zowel in zijn als in het huis van haar ouders gedaan maar van beiden hebben de ouders voor zover ik weet er geen last van :)
Wel waar, want de zolder kraakt als de pestpleuris en dan is hij nog niet eens begonnen over het bed.
pi_122873322
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:26 schreef Piye het volgende:

[..]

Wel waar, want de zolder kraakt als de pestpleuris en dan is hij nog niet eens begonnen over het bed.
er wordt alleen gevraagd of we het wel veilig doen, meer niet dus dan ga ik er vanuit dat ze het niet erg vinden.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:30:32 #181
351780 Piye
King of Kush
pi_122873418
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

er wordt alleen gevraagd of we het wel veilig doen, meer niet dus dan ga ik er vanuit dat ze het niet erg vinden.
Lijkt me een terechte aanname.
pi_122873646
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

In jouw geval vragen ze dit bewust. Ze zijn zich heel bewust dat je niks meer dan een neukertje bent voor hun zoon en ze willen voorkomen dat je "per ongeluk" zwanger wordt.

Straks gaat hij gewoon met een moslimmeisje trouwen. Sorry, maar Mehmet houdt niet echt van je! :')
pi_122873708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:37 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

In jouw geval vragen ze dit bewust. Ze zijn zich heel bewust dat je niks meer dan een neukertje bent voor hun zoon en ze willen voorkomen dat je "per ongeluk" zwanger wordt.

Straks gaat hij gewoon met een moslimmeisje trouwen. Sorry, maar Mehmet houdt niet echt van je! :')
juist ja :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:40:53 #184
388395 Cole_World
Cole World no blanket
pi_122873787
quote:

[..]

Mijn vorige bed kraakte ook keihard en mijn ouders vroegen ook alleen of ik het veilig deed. Toen het eenmaal uit was met mij vriendin kreeg ik een shitload aan gezeur over mij heen hoe irritant het wel niet was. Toen heb ik een vriend van mij het bed een keer laten bewegen terwijl ik beneden zat te luisteren om te ervaren hoe het was.

Ik kan je vertellen dat ze alles, maar dan ook echt alles hebben kunnen horen. Je kan er dus vanuit gaan dat je (schoon)ouders alles kunnen horen en dat ze het wel degelijk vervelend vinden.
pi_122874051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:40 schreef Cole_World het volgende:

[..]

Mijn vorige bed kraakte ook keihard en mijn ouders vroegen ook alleen of ik het veilig deed. Toen het eenmaal uit was met mij vriendin kreeg ik een shitload aan gezeur over mij heen hoe irritant het wel niet was. Toen heb ik een vriend van mij het bed een keer laten bewegen terwijl ik beneden zat te luisteren om te ervaren hoe het was.

Ik kan je vertellen dat ze alles, maar dan ook echt alles hebben kunnen horen. Je kan er dus vanuit gaan dat je (schoon)ouders alles kunnen horen en dat ze het wel degelijk vervelend vinden.
Maar toch snap ik dan niet waarom ze er dan niets van zeggen terwijl je nog een relatie hebt, dan kan je er toch rekening mee houden als zij aangegeven hebben er last van te hebben?
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:03:24 #186
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122874611
quote:
5s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Maar toch snap ik dan niet waarom ze er dan niets van zeggen terwijl je nog een relatie hebt, dan kan je er toch rekening mee houden als zij aangegeven hebben er last van te hebben?
Zal wel schaamte zijn. Seks is niet echt een onderwerp waarover je tijdens het ontbijt even openhartig met je ouders spreekt of andersom.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_122874684
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:03 schreef kedge het volgende:

[..]

Zal wel schaamte zijn. Seks is niet echt een onderwerp waarover je tijdens het ontbijt even openhartig met je ouders spreekt of andersom.
Maarja ze kunnen ook vragen of je het veilig doet dus waarom niet vragen of het wat zachter kan?
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:10:15 #188
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122874864
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Maarja ze kunnen ook vragen of je het veilig doet dus waarom niet vragen of het wat zachter kan?
vind beide maar rare vragen
Doei!
pi_122874896
gewoon een waterbed kopen en alle wanden bekleden met eierdozen
pi_122874921
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:10 schreef Meloewa het volgende:

[..]

vind beide maar rare vragen
waarom rare vragen? Seks is geen taboe ofzo dus waarom zou je zoiets niet kunnen vragen?
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:12:14 #191
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122874945
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef m1st1g het volgende:
gewoon een waterbed kopen en alle wanden bekleden met eierdozen
Lekker ruig als dat water begint te klotsen.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:13:52 #192
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122875014
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

waarom rare vragen? Seks is geen taboe ofzo dus waarom zou je zoiets niet kunnen vragen?
Als jij je ouders hoort batsen. Zou je er dan wat van zeggen?
pi_122875029
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:13 schreef kedge het volgende:

[..]

Als jij je ouders hoort batsen. Zou je er dan wat van zeggen?
ehh ja :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:15:26 #194
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122875075
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ehh ja :')
Met of zonder gêne ?
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:16:20 #195
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_122875109
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:11 schreef promisionxexposed het volgende:
je ding doen
Hier gestopt met lezen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:16:34 #196
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122875119
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

of het wat zachter kan ( die vraag hoort niet voor te komen want dan hoor je je te schamen) > rare vraag. Of je het veilig doet> rare vraag wanneer alle 2 18+
Doei!
pi_122875131
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:15 schreef kedge het volgende:

[..]

Met of zonder gêne ?
zonder, zo raar is dat allemaal niet
pi_122875164
quote:

[..]

het komt zo geforceerd hip over, zo van kijk mij eens bemoeien met mijn kind zijn seksleven
alsof die kinderen dat zelf niet allemaal weten
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:17:57 #199
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_122875168
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Oh man, wat leef jij in de jaren '50. :')
Je ouders doen het toch ook als jij thuis bent? Waarom mag het andersom niet?
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:18:46 #200
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122875209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:17 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

het komt zo geforceerd hip over, zo van kijk mij eens bemoeien met mijn kind zijn seksleven
alsof die kinderen dat zelf niet allemaal weten
dit :') als mijn ouders dat doen, dan word ik boos.
Doei!
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:19:08 #201
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122875228
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:17 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Omdat het huis niet van jou is en jij niet op gelijke hoogte met je ouders staat.
pi_122875241
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:17 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Wat jij wil, beste dwaas. Daarbij heeft het wel degelijk met respect te maken. Maar ga jij maar lekker in aanwezigheid van jouw schoonouders hun dochter helemaal uitwonen. Vraag me af bij hoeveel van deze schoonvaders geen knuppel in je nek krijgt.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:19:45 #203
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_122875262
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:39 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

En dit ook :')

Hoe erg faal je dan
Tot je 30'ste thuis blijven wonen tot je je eigen huurhuisje in een vinex wijk hebt. :')
Hoe erg faal je dan.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:19:46 #204
351780 Piye
King of Kush
pi_122875264
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:

[..]

"Je moet niet vergeten ook met z'n ballen te spelen, dat vind ie fijn. :Y"
pi_122875311
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Het is ook absoluut niet de bedoeling dat ze er last van hebben, maar mocht het onverhoopt toch een keer voorkomen dat ze er echt last van hebben vind ik dat je dat best mag bespreken.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:21:34 #206
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122875347
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:19 schreef Piye het volgende:

[..]

"Je moet niet vergeten ook met z'n ballen te spelen, dat vind ie fijn. :Y"
"heb je al seks gehad" >nee "dat geloof ik niet" etc
Doei!
pi_122875351
Weet je wat pas ongepast is? Neuqen op de kamer van je (schoon)broertje. Mijn kamer dus. :( Broer was zo 'spontaan' geweest om zijn nieuwe vlam aan mijn familie voor te stellen. Nu was hun plan om ook mij ons te overnachten. Ik stelde voor dat ze wel in mijn kamer terecht konden zodat zij plek genoeg hadden en ik bij mijn broertje op de kamer zou slapen. Even goodwill tonen, dat hoort er bij. Nu waren ze de volgende ochtend vroeg vertrokken en mogt ik mij kamer dus mooi opruimen. Allemaal condooms en busjes glijmiddel onder het matras verstopt. :( :( :r :r Stelletje holbewoners. dat doe je toch niet??
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:22:52 #208
351780 Piye
King of Kush
pi_122875399
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:

[..]

"heb je al seks gehad" >nee "dat geloof ik niet" etc
Hoe oud was je toen ze dat vroegen?
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:23:02 #209
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122875411
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Het is ook absoluut niet de bedoeling dat ze er last van hebben, maar mocht het onverhoopt toch een keer voorkomen dat ze er echt last van hebben vind ik dat je dat best mag bespreken.
ja maar ja eigenlijk niet zo ver laten komen. En als je ouders vragen of je het veilig doet als je 18+ bent vind ik dat je dat best mag negeren.
Doei!
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:23:08 #210
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122875415
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef wenfer2 het volgende:
Weet je wat pas ongepast is? Neuqen op de kamer van je (schoon)broertje. Mijn kamer dus. :( Broer was zo 'spontaan' geweest om zijn nieuwe vlam aan mijn familie voor te stellen. Nu was hun plan om ook mij ons te overnachten. Ik stelde voor dat ze wel in mijn kamer terecht konden zodat zij plek genoeg hadden en ik bij mijn broertje op de kamer zou slapen. Even goodwill tonen, dat hoort er bij. Nu waren ze de volgende ochtend vroeg vertrokken en mogt ik mij kamer dus mooi opruimen. Allemaal condooms en busjes glijmiddel onder het matras verstopt. :( :( :r :r Stelletje holbewoners. dat doe je toch niet??
Wel sportief dat je ze dat pleziertje hebt gegund.
pi_122875451
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:23 schreef Meloewa het volgende:

[..]

ja maar ja eigenlijk niet zo ver laten komen. En als je ouders vragen of je het veilig doet als je 18+ bent vind ik dat je dat best mag negeren.
Ja het ging me er ook eigenlijk alleen om dat ze er wel over praten.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:24:34 #212
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122875486
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:22 schreef Piye het volgende:

[..]

Hoe oud was je toen ze dat vroegen?
18+ maar ze vraagt altijd van die gare vragen. Zoals elke moeder ws ;(
Doei!
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:25:25 #213
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122875519
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ja het ging me er ook eigenlijk alleen om dat ze er wel over praten.
ja dat is wel zo.
Doei!
pi_122875520
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:24 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je qua uiterlijk iets, waarom ze wil weten of je geslachtsziektes hebt. Ze moet toch aan de gezondheid van haar eigen zoon denken.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:27:12 #215
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122875591
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:25 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je qua uiterlijk iets, waarom ze wil weten of je geslachtsziektes hebt. Ze moet toch aan de gezondheid van haar eigen zoon denken.
nee moeders zijn gewoon nieuwsgierig.
Doei!
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:27:21 #216
388395 Cole_World
Cole World no blanket
pi_122875599
quote:

[..]

Volgens mij ben jij sowieso ongelooflijk preuts, dus elke vraag gerelateerd aan seks vind je al raar en ongemakkelijk, of niet?
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:28:51 #217
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122875658
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:27 schreef Cole_World het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij sowieso ongelooflijk preuts, dus elke vraag gerelateerd aan seks vind je al raar en ongemakkelijk, of niet?
met ouders wel ja... Is toch ook logisch.
Doei!
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:28:57 #218
351780 Piye
King of Kush
pi_122875662
quote:

[..]

Mijn moeder zou zoiets nooit vragen. :9
pi_122875663
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:

[..]

nee moeders zijn gewoon nieuwsgierig.
Inderdaad ja
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:32:47 #220
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122875816
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:28 schreef Piye het volgende:

[..]

Mijn moeder zou zoiets nooit vragen. :9
Zal wel anders liggen als je zoon 5 verschillende vrouwen per week meeneemt en batst dan een dochter hebben die hetzelfde doet.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:34:15 #221
351780 Piye
King of Kush
pi_122875892
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:32 schreef kedge het volgende:

[..]

Zal wel anders liggen als je zoon 5 verschillende vrouwen per week meeneemt en batst dan een dochter hebben die hetzelfde doet.
Mwah, volgens mij denken moeders daar heel anders over dan wij mannen. :9
pi_122876089
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef Piye het volgende:

[..]

Mwah, volgens mij denken moeders daar heel anders over dan wij mannen. :9
vertel
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:41:31 #223
351780 Piye
King of Kush
pi_122876253
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

vertel
Nou veel leden van het mannelijke geslacht vinden het voor een jongen niet erg of zelfs bewonderenswaardig, als hij seks heeft met veel verschillende meisjes. Ik denk dat veel moeders dat anders zien. Jij niet?
pi_122876285
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:41 schreef Piye het volgende:

[..]

Nou veel leden van het mannelijke geslacht vinden het voor een jongen niet erg of zelfs bewonderenswaardig, als hij seks heeft met veel verschillende meisjes. Ik denk dat veel moeders dat anders zien. Jij niet?
Oh zo ja, ik denk niet dat moeders dat echt kan waarderen nee
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:44:07 #225
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122876367
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Oh zo ja, ik denk niet dat moeders dat echt kan waarderen nee
denk dat ze bij jongens wel meer zwijgen. Je zal maar een slet van een dochter hebben als ouders ;(
Doei!
pi_122876444
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Meloewa het volgende:

[..]

denk dat ze bij jongens wel meer zwijgen. Je zal maar een slet van een dochter hebben als ouders ;(
Ja dan schaam je je dood als ouder zijnde ;(
pi_122876450
quote:

[..]

kun je wel aardig geld mee verdienen anders. ik zou het als ouder toejuichen.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:47:08 #228
351780 Piye
King of Kush
pi_122876490
quote:

[..]

Vinden ze niet allemaal erg hoor.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:48:03 #229
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122876534
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

kun je wel aardig geld mee verdienen anders. ik zou het als ouder toejuichen.
meeste ouders gaan daar aan onderdoor vooral de moeders lijkt mij. Sowieso een slet is gratis> mijn dochter is een hoer is wat anders.
Doei!
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:49:07 #230
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122876591
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ja dan schaam je je dood als ouder zijnde ;(
ja :') maar ja misschien zijn de ouders wel zelfde ;(
Doei!
pi_122876613
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:48 schreef Meloewa het volgende:

[..]

meeste ouders gaan daar aan onderdoor vooral de moeders lijkt mij. Sowieso een slet is gratis> mijn dochter is een hoer is wat anders.
een slet is ook gewoon een hoer, alleen dan eentje zonder economisch inzicht.
had ze op school maar beter moeten opletten.
Nergens voor nodig.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:50:51 #232
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122876672
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:49 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

een slet is ook gewoon een hoer, alleen dan eentje zonder economisch inzicht.
had ze op school maar beter moeten opletten.
:') beter een hoer dan een slet dan.
Doei!
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:51:03 #233
351780 Piye
King of Kush
pi_122876682
Ik denk trouwens dat je daar flinke problemen mee kan krijgen, als je als pooier van je dochter gaat opereren.
pi_122876772
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:51 schreef Piye het volgende:
Ik denk trouwens dat je daar flinke problemen mee kan krijgen, als je als pooier van je dochter gaat opereren.
een paar lesjes over marktwerking zou geen probleem moeten zijn.
de rest kan ze prima zelf.
Nergens voor nodig.
pi_122876802
Klaagbaak =/= vraagbaak
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:56:22 #236
351780 Piye
King of Kush
pi_122876913
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:53 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

een paar lesjes over marktwerking zou geen probleem moeten zijn.
de rest kan ze prima zelf.
Kijk dat is verantwoord ouderschap.
pi_122877383
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:49 schreef Meloewa het volgende:

[..]

ja :') maar ja misschien zijn de ouders wel zelfde ;(
Soms zijn ouders zo mogelijk nog erger ;(
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:11:05 #238
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122877585
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:06 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Soms zijn ouders zo mogelijk nog erger ;(
hehe van die incest famillie waar de vader op de dochter kruipt :r
Doei!
pi_122877612
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:

[..]

eww :r
pi_122877683
quote:

[..]

hehehe
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:13:55 #241
351780 Piye
King of Kush
pi_122877698
quote:

[..]

Geil vind ik dat altijd, zo word ik later ook.
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:16:35 #242
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122877788
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:13 schreef Piye het volgende:

[..]

Geil vind ik dat altijd, zo word ik later ook.
vervolgens zwanger van je vader en dan maar hopen dat je geen dochter krijgt..
Doei!
pi_122877886
quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:

[..]

dramaaa
pi_122877900
quote:

[..]

dochterception
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:20:20 #245
351780 Piye
King of Kush
pi_122877912
quote:

[..]

Hoezo dat nou weer? Niemand neukt z'n kleindochter, dat is gewoon vies. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:24:22 #246
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122878061
Ja. Mits de anderen/je schoonouders er geen last van ondervinden.
pi_122878101
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Maar ze zeggen dus niks, wat moet ik daar dan van denken :?
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:25:44 #248
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122878114
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Maar ze zeggen dus niks, wat moet ik daar dan van denken :?
Niks aan het handje dus.
pi_122878220
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Mijn moeder en haar vriend vinden het niet erg :) tevens houden we er wel rekening mee natuurlijk als ze boven zijn :P

Af en toe een opmerking met een lach erbij... maar dat is puur voor de grap :)
pi_122878753
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:25 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Niks aan het handje dus.
Dat dacht ik dus ook maar als ze niet aangeven er geen last van te hebben valt het toch wel mee hoe ongepast het is
pi_122878979
A, je bent een lesbo.
B, je woont nog bij je (schoon) ouders.
C, ga toch zelfstandig wonen
Interessant he ?
pi_122879050
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:48 schreef Zwolsboy het volgende:
A, je bent een lesbo.
B, je woont nog bij je (schoon) ouders.
C, ga toch zelfstandig wonen
A leer lezen
B :') /care
C ik zit nog op school dus veel werken kan niet
pi_122883051
Zo veel leesvoer _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 19:29:33 ]
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:34:59 #254
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_122883683
quote:
bedankt
pi_122951061
quote:
Nog bedankt :)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 15:26:10 #257
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_122951146
Alleen ongepast wanneer je betrapt wordt.
pi_123082236
Geschreven door Taex ipv promi :o :P
pi_123082266
Zie het al :')
Wel lekker geneukt dan :?
pi_123082431
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:19 schreef nodig het volgende:
Zie het al :')
Wel lekker geneukt dan :?
Heerlijk man
  dinsdag 19 februari 2013 @ 19:16:18 #261
396815 -Haymitch-
district 12!!
pi_123084482
quote:

[..]

Schoonouders weten toch wel dat het gebeurd.
Gewoon neuken, je hebt ook toestemming om te blijven slapen.
Winning means fame and fortune. Losing means certain death. The Hunger Games have begun.
pi_123088952
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef -Haymitch- het volgende:

[..]

Daarom.. snap ook niet dat sommige mensen er zo een issue van maken :7
pi_123089146
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef -Haymitch- het volgende:

[..]

wel op een apart bed hoor
pi_123089345
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Slapen jouw schoonouders ook op een apart bed?
pi_123089408
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

weet ik veel
pi_123089616
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Nope :7
pi_123089633
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Dat denken ze ja _O-
pi_123089686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef Taexon het volgende:

[..]

Dat denken ze ja _O-
naw weet ik niet hoor :')
pi_123090365
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

naw weet ik niet hoor :')
Valt niet op dat je dat bed nooit hoort en ook nooit uitgeklapt staat of verplaatst is _O-
pi_123090490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Taexon het volgende:

[..]

Valt niet op dat je dat bed nooit hoort en ook nooit uitgeklapt staat of verplaatst is _O-
ja bedankt ik kon weer gaan uitleggen waarom ik lachte :')
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 20:40:03 #271
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_123928856
Maar voor je partner zijn de jouwe ook schoonouders :s)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_123928946
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:40 schreef Renesite het volgende:
Maar voor je partner zijn de jouwe ook schoonouders :s)
ja in feite ging het ook om beide situaties :+ zowel voor hem als voor mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')