Mijn klacht is dat ik niet weet waarom het ongepast isquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat maakt het nou of het ongepast is, je doet het zo te lezen toch wel.
Dit dus. Hoe zeer de hormonen ook door je lichaam gieren, ik vind het gewoon 'not done' en getuigen van weinig respect richting je schoonouders.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef NanKing het volgende:
Woont hij nog thuis dan lijkt het me normaal ja
Toen ik een jaar of 16 was was ik met een meisje mee naar d'r huis gegaan naar het café en werd ik gepijpt beneden in de huiskamer op de bank, hoorde ik opeens die ma boven aan de trap schreeuwen of het wat zachter kon, hoorde alleen gesmak en gekreun van haar maar blijkbaar heb je dat minder snel door 's nachts als je dronken bent. Ze kwam gelukkig net niet beneden maar ja ze wist dondersgoed wat er aan de hand wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm toen ik mijn vriendin leerde kennen een keer lam na het uitgaan aan de keukentafel van haar ouders.
Als ze naar beneden hadden gekomen had ik me dood geschaamd, maar daar dacht ik destijds niet bij na.
En waarom vind jij het not done dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe zeer de hormonen ook door je lichaam gieren, ik vind het gewoon 'not done' en getuigen van weinig respect richting je schoonouders.
Hahaha echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 16 was was ik met een meisje mee naar d'r huis gegaan naar het café en werd ik gepijpt beneden in de huiskamer op de bank, hoorde ik opeens die ma boven aan de trap schreeuwen of het wat zachter kon, hoorde alleen gesmak en gekreun van haar maar blijkbaar heb je dat minder snel door 's nachts als je dronken bent. Ze kwam gelukkig net niet beneden maar ja ze wist dondersgoed wat er aan de hand was
Muziek luisteren tijdens het neuken jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef Mortaxx het volgende:
Dat topic ging toch over muziek luisteren?
Omdat je 1) te gast bent in het huis van je schoonouders en 2) je toch hun dochter (of zoon) aan het neuken bent, terwijl ze op dat moment ook thuis zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En waarom vind jij het not done dan?
Serieuze vraag ik ben oprecht benieuwd
Nee bedoelde juist als je beiden nog thuis woont heb je niet zo veel te kiezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe zeer de hormonen ook door je lichaam gieren, ik vind het gewoon 'not done' en getuigen van weinig respect richting je schoonouders.
Doordrenkt van leugens deze topic, verzinsels van een onzekere sexueel gefrustreerde puberboi.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee de origine TS is een man
Als je het gewoon normaal doet en ze is ouder dan 18 en je bent gerespecteerd dan kan dat toch welquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Omdat je 1) te gast bent in het huis van je schoonouders en 2) je toch hun dochter (of zoon) aan het neuken bent, terwijl ze op dat moment ook thuis zijn.
Begrijp me goed als zijn/haar ouders er niet zijn, dan begrijp ik heel goed dat er gesekst zal worden. En daar heb ik dan op zich minder moeite mee, maar het doen terwijl ze aanwezig zijn .... nope.
Maar waarom is het ongepast om met hun zoon/dochter te neuken als zij thuis zijn dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Omdat je 1) te gast bent in het huis van je schoonouders en 2) je toch hun dochter (of zoon) aan het neuken bent, terwijl ze op dat moment ook thuis zijn.
Begrijp me goed als zijn/haar ouders er niet zijn, dan begrijp ik heel goed dat er gesekst zal worden. En daar heb ik dan op zich minder moeite mee, maar het doen terwijl ze aanwezig zijn .... nope.
Ik verbaas me serieus hoe sommige mensen gewoon niet snappen dat sommige dingen gewoon niet horen. Als ze ouder is dan 18, dan kun je toch ook gewoon op kamers gaan en daar lekker je gang gaan. Dat we uberhaupt een discussie moeten hebben over dit, vind ik nog al schokkend. Maar ja, alles moet maar kunnen. Waarom zou men zich tegenwoordig nog druk maken over gepast gedrag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je het gewoon normaal doet en ze is ouder dan 18 en je bent gerespecteerd dan kan dat toch wel
Ik zou gewoon lekker doorneuken, het is niet alsof je schoonouders niet weten wat jullie allemaal uitvreten samen. Het is wel zo beleefd om in elk geval te proberen het zo stil mogelijk te houden, en heb het fatsoen het niet in hun bed te doen. Dat gaat te ver.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat ik niet weet waarom het ongepast isverheldering wil ik!
Ja als je schijt hebt aan die ouders en die dochter ongegeneerd neukt terwijl iedereen er last van heeft is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik verbaas me serieus hoe sommige mensen gewoon niet snappen dat sommige dingen gewoon niet horen. Als ze ouder is dan 18, dan kun je toch ook gewoon op kamers gaan en daar lekker je gang gaan. Dat we uberhaupt een discussie moeten hebben over dit, vind ik nog al schokkend. Maar ja, alles moet maar kunnen. Waarom zou men zich tegenwoordig nog druk maken over gepast gedrag.
Hier kan ik me goed in vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef jogy het volgende:
Ligt aan de schoonouders. Hun dak hun regels dus vinden zij het geen probleem dan is het geen probleem en zo wel dan wel.
Was haar huis.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef NanKing het volgende:
Woont hij nog thuis dan lijkt het me normaal ja
Alsof kinderen er zin in om neukgeluiden van hun ouders te horen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:28 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat best wel aso eigenlijk. Alsof die ouders er zin in hebben, om de neukgeluiden van hun kind te horen.
Dat is idd hetgeen dat je moet zeggen tegen ouders die het niet willen hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zolang je het volume een beetje dempt en de spetters erna opruimt zou ik liever hebben dat mijn kinderen het in mijn huis doen dan van ellende ergens in de bosjes ofzo.
Ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsof kinderen er zin in om neukgeluiden van hun ouders te horen.
Zijn die ouders dan ook aso?
Dus als ouders in de avond zin hebben terwijl hun kind boven op bed ligt moeten ze het maar niet doen omdat het asociaal is?quote:
Als ik vader zou zijn had ik liever dat ze het thuis deden. Dan kun je ze nog in de gaten houden, op kamers kunnen.ze met Jan en alleman naar bed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:28 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat best wel aso eigenlijk. Alsof die ouders er zin in hebben, om de neukgeluiden van hun kind te horen.
Nee, het ligt eraan. Iedereen heeft zo z'n behoeftes, dus het is vooral een kwestie van rekening met elkaar houden. Als de kinderen op bed liggen of niet thuis zijn, kan het best. Maar zo midden op de dag terwijl de kinderen allemaal wakker zijn? Beter niet vind ik. En dat kan soms best lastig zijn, zeker naarmate de kinderen ouder zijn. In dat licht is het dus wel zo netjes, om andersom ook rekening met de ouders te houden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus als ouders in de avond zin hebben terwijl hun kind boven op bed ligt moeten ze het maar niet doen omdat het asociaal is?
Zit wat in, maar soms kan je het beter gewoon allemaal niet weten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik vader zou zijn had ik liever dat ze het thuis deden. Dan kun je ze nog in de gaten houden, op kamers kunnen.ze met Jan en alleman naar bed.
Okquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Doordrenkt van leugens deze topic, verzinsels van een onzekere sexueel gefrustreerde puberboi.
Vroegâh toen mensen bij hun schoonouders gingen logeren kregen ze nog een aparte kamer en bedquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:47 schreef Matip het volgende:
Schoonouders zijn pas schoonouders nadat er getrouwd wordt dus wat dat betreft gaat dat in dezen niet op.
Gewoon neuken waar je wilt joh
Toen moesten ze nog stiekem naar de ander toe iddquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vroegâh toen mensen bij hun schoonouders gingen logeren kregen ze nog een aparte kamer en bed
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
En als ze zo graag kleinkinderen willen, dan moeten ze niet zeuren.
Boks!quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Alsof die geen kleinkinderen willen
En oefening baart kunst, dus gewoon zoveel mogelijk doen, TS!
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Het gaat er toch om of je het ongepast vindt? Ongeacht wat je schoonouders daar van vinden? Lees nergens dat schoonouders gaan zeuren of iets dergelijks.quote:
Ze zeuren ook niet, het ging om de discussie dat sommige mensen het ongepast vinden om in het huis van je schoonouders te neukenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
boksquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze zeuren ook niet, het ging om de discussie dat sommige mensen het ongepast vinden om in het huis van je schoonouders te neuken
Ja, maar de schoonouders willen kleinkinderen en dat moet geoefend worden. En als er dan geen andere plek is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Het gaat er toch om of je het ongepast vindt? Ongeacht wat je schoonouders daar van vinden? Lees nergens dat schoonouders gaan zeuren of iets dergelijks.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:05 schreef very het volgende:
Neuken met je schoonouders, dat is geil!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:11 schreef MolFan het volgende:
Achja allemaal geen probleem en mn vriendin schreeuwt altijd als een gek en dan hoor ik mn schoonpa vanaf beneden roepn; Dat hoor ik graag! Dat is mijn dochter!![]()
Ze roept altijd; fuck me etc
Hier in de buurt is het normaal om de ouders van je vriendin al je schoonouders te noemenquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:47 schreef Matip het volgende:
Schoonouders zijn pas schoonouders nadat er getrouwd wordt dus wat dat betreft gaat dat in dezen niet op.
Gewoon neuken waar je wilt joh
Zeker 1 of ander kutdorp?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hier in de buurt is het normaal om de ouders van je vriendin al je schoonouders te noemen
In het milieu waar ik mijzelf in begeef niet. Zegt genoeg over jouw buurt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hier in de buurt is het normaal om de ouders van je vriendin al je schoonouders te noemen
Maar jij woont ook in een kutdorp zie ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in mijn omgeving is dat ook heel normaal
Trouwen met je eerste liefje.quote:
Kloptquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar jij woont ook in een kutdorp zie ik.
[..]
Trouwen met je eerste liefje.
De vraag is neuk je ze ook?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Wat een kuttopic.Als beiden niet op kamers wonen en daar nog geen reden toe zien, is het toch niet vreemd dat je dan niet ergens buiten seks gaat hebben. En hoezo zou het respectloos zijn tegenover de ouders? Omdat het hun huis is? Je hebt toch een relatie met de zoon/dochter en niet met de ouders. Ik heb respect voor de ouders en als ik er goed mee op kan schieten is het helemaal mooi, maar in principe ben ik er voor haar en niet voor haar ouders.
Disclaimer: ik kan het heel goed vinden met de familie van mijn vriendin en heb heel veel respect voor ze.
roflquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lol geen band hebben met je schoonfamilie
Waarom zou je je schoonouders moeten neuken om er een band mee te hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lol geen band hebben met je schoonfamilie
Lekker man stel je niet zo aanquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef Plums het volgende:
Ik zie het probleem niet, tenzij er enorm luid wordt gekreund enzo. Dat wil je als ouder ook echt niet horen denk ik
Het gekreun valt mee alleen die zolder kraaktquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef Plums het volgende:
Ik zie het probleem niet, tenzij er enorm luid wordt gekreund enzo. Dat wil je als ouder ook echt niet horen denk ik
Anders ga je er ff serieus op in ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom zou je je schoonouders moeten neuken om er een band mee te hebben?
ik reageer zoals ik wil ja, laat mequote:Op donderdag 14 februari 2013 12:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Anders ga je er ff serieus op in ook
Toen hadden we de seksuele revolutie al gehad, jij bedoelt de jaren 50 .quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja als je schijt hebt aan die ouders en die dochter ongegeneerd neukt terwijl iedereen er last van heeft is het een ander verhaal.
Jij leeft nog in de jaren 70 of zo
Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat hier de bedoeling van is. Moet je dan een hotelkamer huren om speciaal daar seks te hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef NietDoen het volgende:
Ik begrijp de discussie ook niet. Toen ik op mijn 16e zelf nog thuis woonde en bij mijn vriendinnetje over de vloer kwam hadden we natuurlijk gewoon seks op haar slaapkamer, idem bij mij thuis.
Waar zou je dat op die leeftijd anders moeten doen? Of vind men dat je op die leeftijd überhaupt geen seks moet hebben? Wat dan weer een hele andere discussie is..
Slaapkamer zo standaard en afgezaagd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat hier de bedoeling van is. Moet je dan een hotelkamer huren om speciaal daar seks te hebben?
Dat doe je toch gewoon thuis op de slaapkamer van één van beiden?
Sowieso seks voor het huwelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef NietDoen het volgende:
Ik begrijp de discussie ook niet. Toen ik op mijn 16e zelf nog thuis woonde en bij mijn vriendinnetje over de vloer kwam hadden we natuurlijk gewoon seks op haar slaapkamer, idem bij mij thuis.
Waar zou je dat op die leeftijd anders moeten doen? Of vind men dat je op die leeftijd überhaupt geen seks moet hebben? Wat dan weer een hele andere discussie is..
Alsof seks dan niet afgezaagd is. Dat doen we ook al sinds het begin der tijdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Slaapkamer zo standaard en afgezaagd.
Nee als je het verfrissend hou niet nee maar 9 vd 10 vrouwen willen sex in de slaapkamer wat is deze. Keer in de keuken, badkamer, bank is ook lekker!quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof seks dan niet afgezaagd is. Dat doen we ook al sinds het begin der tijden.
Lekker comfortabel ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee als je het verfrissend hou niet nee maar 9 vd 10 vrouwen willen sex in de slaapkamer wat is deze. Keer in de keuken, badkamer, bank is ook lekker!
Hé, daar heb je geen bewijs voor dat dat ooit gebeurd is. Misschien is ze wel geadopteerd of gemaakt door kunstmatige inseminatie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:37 schreef Ambicioso het volgende:
De schoonouders doen het zelf toch ook
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, daar heb je geen bewijs voor dat dat ooit gebeurd is. Misschien is ze wel geadopteerd of gemaakt door kunstmatige inseminatie.
Ik had graag willen neuken met Taexon inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat het geen seks met jou was.
Dat bestaat niet eensquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kunstmatige discriminatie dan?
Gewoon neuken dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Discriminatie = onderscheid maken. Dus kunstmatige discriminatie = onderscheid maken op basis van een banaal verschil.quote:
Ik denk dat kunstmatige discriminatie niet bestaat. Als je onderscheid maakt, op basis van welk verschil dan ook, dan is het gewoon discriminatie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Discriminatie = onderscheid maken. Dus kunstmatige discriminatie = onderscheid maken op basis van een banaal verschil.
Ik vind het ook gewoon normaal mits je niet als een baviaan tekeer gaat maar andere mensen denken daar anders over en ik was benieuwd waaromquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef NietDoen het volgende:
Is het ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:50 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik denk dat kunstmatige discriminatie niet bestaat. Als je onderscheid maakt, op basis van welk verschil dan ook, dan is het gewoon discriminatie.
Jawel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dus er is niets 'kunstmatigs' aan
Discriminatie ís natuurlijk dus je kan het niet 'namaken'quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Jawel.Het 1 sluit het ander niet uit.
Zit wat in, maar de term "kunstmatig onderscheid" als synoniem voor "arbitrair onderscheid" is volgens mij best normaal.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:06 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Discriminatie ís natuurlijk dus je kan het niet 'namaken'
Je kan het van twee kanten bekijken, zullen we nu stoppen met deze kut discussie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Zit wat in, maar de term "kunstmatig onderscheid" als synoniem voor "arbitrair onderscheid" is volgens mij best normaal.
Ja goed idee wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je kan het van twee kanten bekijken, zullen we nu stoppen met deze kut discussie?![]()
Idd, waarom gaan die schoonouders niet gewoon een wandeling makenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:38 schreef ToerkCep het volgende:
Heb het altijd raar gevonden, neuken terwijl haar ouders thuis zijn en je kunnen horen..
WTF man beetje respect mag toch wel!!
inderdaad, ze blijven maar zo thuis hangen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Idd, waarom gaan die schoonouders niet gewoon een wandeling maken
Zelf een boswandeling maken, althans als het iets beter weer is natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, ze blijven maar zo thuis hangen.
Hoe moet je dan ooit neuken
En wat doet dat er toe?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef FF het volgende:
Vreemd dat TS niet bedacht heeft dat je altijd neukt in het huis van de schoonouders.
Of die van hem, of die van haar
En dan spontaan anaal genomen worden door buurman Henny (48) die denkt dat je je kontje wiebelt om aan te geven dat deze man in een midlifecrisis jouw wel eens rectaal mag bevruchten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Zelf een boswandeling maken, althans als het iets beter weer is natuurlijk
Dan heeft promisionexposed nog steeds haar zin, aangezien ze seks krijgt. ze kan niet in 1x selectief gaan worden over wie wel of niet met haar mag neuken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef finsdefis het volgende:
[..]
En dan spontaan anaal genomen worden door buurman Henny (48) die denkt dat je je kontje wiebelt om aan te geven dat deze man in een midlifecrisis jouw wel eens rectaal mag bevruchten.
Precies, je moet niet te kieskeurig zijn op die leeftijd. Pas als je je eigen geld verdient heb je recht van klagen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dan heeft promisionexposed nog steeds haar zin, aangezien ze seks krijgt. ze kan niet in 1x selectief gaan worden over wie wel of niet met haar mag neuken.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:19 schreef Jahr00n het volgende:
kkoop gwn je eige huis vieze smeerlap
van die ranzige acne koppe die dan gan neuke kk smerig vriend
Ja moet toch mijn e-penis kunnen strelenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:14 schreef luckass het volgende:
Ach gossie, een FOK! stelletje dat interessant komt doen.
Waarom dan dit topic, als jij het dan ok vind en je krijgt geen klachten, prima toch? Ik zou er van walgen als mijn dochter met een andere jongen zat te neuken boven, ik zou die jongen eruit flikkeren. Bah respectloos vind ik dat, sowieso hoef je het niet altijd te doen. Neuk de ene keer wel in hun huis en doe het dan ook eens een keertje niet en hou ze dan gezelschap en leer ze beter kennen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Heb je die jehova getuige ook weer hoor
Ik wil mijn ouders inderdaad niet horen neuken nee maar ik hoor hun niet en ik heb ook geen klachten gehad dus wat is je probleem
Je doet nu net alsof er 24/7 geneukt wordt en er geen contact is met de (schoon)oudersquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom dan dit topic, als jij het dan ok vind en je krijgt geen klachten, prima toch? Ik zou er van walgen als mijn dochter met een andere jongen zat te neuken boven, ik zou die jongen eruit flikkeren. Bah respectloos vind ik dat, sowieso hoef je het niet altijd te doen. Neuk de ene keer wel in hun huis en doe het dan ook eens een keertje niet en hou ze dan gezelschap en leer ze beter kennen.
Je weet maar nooit, sowieso ben je al wat voorbarig met ze schoonouders te noemen, maar dat onderwerp is al aangesneden in dit topic. Kijk als jij echt met die vriend van je wilt trouwen. En je ouders staan het toe dat jullie het gewoon doen boven op de zolderkamer, dan is het prima. Hoop wel dat niet alleen de schoon maar ook je eigen ouders erachter staat, achter dat gene wat je doet. Ik zou het niet dulden in mijn huis, maar dat komt omdat ik andere principes heb.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof er 24/7 geneukt wordt en er geen contact is met de (schoon)ouders
Ik ben er 100% zeker van dat de ouders er ook achter staan jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, sowieso ben je al wat voorbarig met ze schoonouders te noemen, maar dat onderwerp is al aangesneden in dit topic. Kijk als jij echt met die vriend van je wilt trouwen. En je ouders staan het toe dat jullie het gewoon doen boven op de zolderkamer, dan is het prima. Hoop wel dat niet alleen de schoon maar ook je eigen ouders erachter staat, achter dat gene wat je doet. Ik zou het niet dulden in mijn huis, maar dat komt omdat ik andere principes heb.
Maja neuk gewoon zo door, en ach als je gelukkig samen blijft en je gaat trouwen is het allemaal goed. Hoop alleen dat het van lange duur is en je echt gelukkig kan worden met je vriendje, want anders gaat het op een slechte dag eens uit. En dan heb je toch die vieze nasmaak van hij is in me geweest. Maar goed dat is een kans van 50% schat ik.
Dan is het goed, dan is het ook niet respectloos zolang je de volume knoppen niet op 100% zet. Zolang je je maar veilig en fijn erbij voelt. Zelf vertrouw ik relaties niet, omdat je toch aan niemand vast kan houden, vroeg of laat gaat er altijd wat fout. Er is maar een iemand die mij nooit laat vallen ook al lijkt het soms erop dat Hij het wel doet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben er 100% zeker van dat de ouders er ook achter staan ja
En dat soort zaken waar jij over praat is niet van toepassing
Tsja dat is jouw gevoel bij relaties, ik zelf ben er heel blij om en als je dichter bij elkaar komt door seks omdat het iets intiems is, is dat alleen maar bevorderlijk voor de relatie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan is het goed, dan is het ook niet respectloos zolang je de volume knoppen niet op 100% zet. Zolang je je maar veilig en fijn erbij voelt. Zelf vertrouw ik relaties niet, omdat je toch aan niemand vast kan houden, vroeg of laat gaat er altijd wat fout. Er is maar een iemand die mij nooit laat vallen ook al lijkt het soms erop dat Hij het wel doet.
Ik wens u nog een fijne dag.
Daar pas ik altijd heel erg mee op. Voor mij zijn relaties als hele goeie vriendschappen, waarbij seks pas op het laatst komt. Het is het mooiste goed dat je lang moet bewaren, en na het huwelijk kan gebruiken. Maar ik ben dan wel ouderwets en volg de geschriften nauw, ik snap ook wel waarom je dan wilt seksen etc. Hoop alleen dat het ook leuk blijft, in deze wereld scheiden steeds meer mensen etc. Dat is een groot probleem.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tsja dat is jouw gevoel bij relaties, ik zelf ben er heel blij om en als je dichter bij elkaar komt door seks omdat het iets intiems is, is dat alleen maar bevorderlijk voor de relatie.
Ik zou je nog steeds met een bijl aanvallen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Capt.Ahab het volgende:
Argo, waar denk jij allemaal over na man. Als je een beetje slim bent regel je gewoon alles: beetje lachen en gezellig doen met je schoonouders, pilsje doen met je schoonvader. En als ze dan zien dat je ook goed met je vriendin om gaat en zij gelukkig is met jou, ga je haar na de koffie boven neuken. Als je dat dan vervolgens ook goed aanpakt wordt je relatie nog beter ook, zodat je niet hoeft te scheiden! Whoa, win-win!
Mijn ouders leerden elkaar kennen toen ze 18 waren en hebben ook seks gehad voor het huwelijk en zijn na 21 jaar huwelijk nog steeds bij elkaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Daar pas ik altijd heel erg mee op. Voor mij zijn relaties als hele goeie vriendschappen, waarbij seks pas op het laatst komt. Het is het mooiste goed dat je lang moet bewaren, en na het huwelijk kan gebruiken. Maar ik ben dan wel ouderwets en volg de geschriften nauw, ik snap ook wel waarom je dan wilt seksen etc. Hoop alleen dat het ook leuk blijft, in deze wereld scheiden steeds meer mensen etc. Dat is een groot probleem.
Dit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds met een bijl aanvallen.
Soms wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn ouders leerden elkaar kennen toen ze 18 waren en hebben ook seks gehad voor het huwelijk en zijn na 21 jaar huwelijk nog steeds bij elkaar.
Dat mensen scheiden zegt er niks over of ze seks voor of na hun huwelijk hebben gehad
Soms ja maar niet elke keer, het gaat erom of je gelukkig bent met je partner en diegene niet aan het lijntje houd/bedriegt/whatever.quote:
Dat kan heel vervelend zijn, ik ken best veel nieuw geborene christen die daar toch wel mee zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Soms ja maar niet elke keer, het gaat erom of je gelukkig bent met je partner en diegene niet aan het lijntje houd/bedriegt/whatever.
Dat gaat wat verder dan omg hij is in me geweest voor het huwelijk, wat heb ik gedaan
Ga nou niet alle topics in die teringgeloofsovertuigingstopics veranderen pls... al genoeg deprizooi van jou hierquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat kan heel vervelend zijn, ik ken best veel nieuw geborene christen die daar toch wel mee zitten.
Je doet het dus altijd in het huis van de schoonoudersquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En wat doet dat er toe?
Ik heb het niet genoemd de hele tijd, maar deze keer ging het inhoudelijk en on topic. Of mag ik geen mening hebben twee noten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga nou niet alle topics in die teringgeloofsovertuigingstopics veranderen pls... al genoeg deprizooi van jou hier
ja dat moeten hun weten, seks is gewoon fijn en als je er plezier aan beleeft waarom zou je er dan mee stoppen omdat het niet "goed" zou zijn voor je relatie omdat het niet mag van god.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat kan heel vervelend zijn, ik ken best veel nieuw geborene christen die daar toch wel mee zitten.
Als ik moest kiezen.. liever niet nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb het niet genoemd de hele tijd, maar deze keer ging het inhoudelijk en on topic. Of mag ik geen mening hebben twee noten?
Argo, stop er nou maar mee. Geloof mij nou: als jij een leuke chick krijgt ga je ook overstag. Period. Dan zie je dat het allemaal niet zo zwart-wit is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja dat is wellicht misschien zo we zullen zien. God vergeeft veel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat moeten hun weten, seks is gewoon fijn en als je er plezier aan beleeft waarom zou je er dan mee stoppen omdat het niet "goed" zou zijn voor je relatie omdat het niet mag van god.
Gaat god dan stoken in je relatie?
Hoe je relatie gaat ligt puur aan jezelf.
Ga terug naar je sc.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen.. liever niet nee.
Nee ik luister naar mijn Vader.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:03 schreef Capt.Ahab het volgende:
[..]
Argo, stop er nou maar mee. Geloof mij nou: als jij een leuke chick krijgt ga je ook overstag. Period. Dan zie je dat het allemaal niet zo zwart-wit is.
Mag ik hier niet zijn van jou?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja dat is wellicht misschien zo we zullen zien. God vergeeft veel.
[..]
Ga terug naar je sc.
[..]
Nee ik luister naar mijn Vader.
je lijkt op Joritsmaquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ga terug naar je sc.
[..]
Godsamme echt wordt eens wakker manquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Ga terug naar je sc.
[..]
Je mag hier gerust zijn, dan kom ik jou ook eens opzoeken in de klb-sc maar daar wilde je me niet hebben geloof ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ik hier niet zijn van jou?maar is goed.
succes verder!
Ik hoop dat ik ergens toch nog mensen kan inspireren en overtuigen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Godsamme echt wordt eens wakker manniemand is geïnteresseerd in die godnonsens van jou
Nee, zolang het over dat geloofsovertuiging gaat mag je oprotten. Dan ga je maar langs de deuren ofso.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Je mag hier gerust zijn, dan kom ik jou ook eens opzoeken in de klb-sc maar daar wilde je me niet hebben geloof ik.
[..]
Ik hoop dat ik ergens toch nog mensen kan inspireren en overtuigen.
Gewoon gothics opvoeden, die vinden toch geen sekspartner.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef Capt.Ahab het volgende:
Maar Piye, hoe had je het anders gewild dan? Wat eerder al gezegd werd: het gebeurt toch wel... Hoe dan ook.
Mensen vinden het irritant als je steeds maar je mening over seks aan het verkondigen bent in zo'n beetje elk topic wat over seks gaat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Je mag hier gerust zijn, dan kom ik jou ook eens opzoeken in de klb-sc maar daar wilde je me niet hebben geloof ik.
[..]
Ik hoop dat ik ergens toch nog mensen kan inspireren en overtuigen.
Wel geen Jezus of zo maar in de tt, dat vind ik schrijdend. Dan beginnen jullie zelf over het geloof min of meer en mag ik niet meedoen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, zolang het over dat geloofsovertuiging gaat mag je oprotten. Dan ga je maar langs de deuren ofso.
Dat denk je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon gothics opvoeden, die vinden toch geen sekspartner.
Ik wilde enkel meedenken en meedoen in dit topic.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mensen vinden het irritant als je steeds maar je mening over seks aan het verkondigen bent in zo'n beetje elk topic wat over seks gaat.
Na 500 keer weten we echt wel hoe jij erover denkt.
Het is schrijnend.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel geen Jezus of zo maar in de tt, dat vind ik schrijdend. Dan beginnen jullie zelf over het geloof min of meer en mag ik niet meedoen.
[..]
Dat denk je.
[..]
Ik wilde enkel meedenken en meedoen in dit topic.
Maar je vindt seks slecht maar als het stil gebeurt vind je het oke?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel geen Jezus of zo maar in de tt, dat vind ik schrijdend. Dan beginnen jullie zelf over het geloof min of meer en mag ik niet meedoen.
[..]
Dat denk je.
[..]
Ik wilde enkel meedenken en meedoen in dit topic.
Inderdaad! Maar de ouders van een onbekende kunnen natuurlijk je schoonouders niet zijn!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef Sowieso. het volgende:
Ligt eraan met wie. Met een onbekende zou het ongepast zijn.
Ja seks is iets dat je niet met de buitenwereld moet delen. Ik ben ook tegen bloot op de televisie dat vind ik niet kunnen, het hoort iets speciaals te zijn tussen twee mensen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar je vindt seks slecht maar als het stil gebeurt vind je het oke?
Ik krijg geen hoogte van je vent
Wel als je vreemdgaat in het huis van je schoonoudersquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:11 schreef Matip het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar de ouders van een onbekende kunnen natuurlijk je schoonouders niet zijn!
Goeie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Wel als je vreemdgaat in het huis van je schoonouders
nou schrijf een brief naar de televisie zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja seks is iets dat je niet met de buitenwereld moet delen. Ik ben ook tegen bloot op de televisie dat vind ik niet kunnen, het hoort iets speciaals te zijn tussen twee mensen.
Ja maar ik wens je een fijne dag, en ik wens je het beste toe echt waar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou schrijf een brief naar de televisie zou ik zeggen
Dat komt wel goed dankjequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar ik wens je een fijne dag, en ik wens je het beste toe echt waar.
Hopelijk nog lang en gelukkig.
Dat zie ik.quote:
Het wordt zowel in zijn als in het huis van haar ouders gedaan maar van beiden hebben de ouders voor zover ik weet er geen last vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef FF het volgende:
[..]
Je doet het dus altijd in het huis van de schoonouders
Nu gaat TS alleen uit van de eigen schoonouders. Maar hoe zit het dan met de schoonouders van de partner?
Wat maakt het uit waar je het doet, als anderen er maar geen probleem mee hebben (of het niet weten)
Wel waar, want de zolder kraakt als de pestpleuris en dan is hij nog niet eens begonnen over het bed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het wordt zowel in zijn als in het huis van haar ouders gedaan maar van beiden hebben de ouders voor zover ik weet er geen last van
er wordt alleen gevraagd of we het wel veilig doen, meer niet dus dan ga ik er vanuit dat ze het niet erg vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel waar, want de zolder kraakt als de pestpleuris en dan is hij nog niet eens begonnen over het bed.
Lijkt me een terechte aanname.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er wordt alleen gevraagd of we het wel veilig doen, meer niet dus dan ga ik er vanuit dat ze het niet erg vinden.
In jouw geval vragen ze dit bewust. Ze zijn zich heel bewust dat je niks meer dan een neukertje bent voor hun zoon en ze willen voorkomen dat je "per ongeluk" zwanger wordt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er wordt alleen gevraagd of we het wel veilig doen, meer niet dus dan ga ik er vanuit dat ze het niet erg vinden.
juist jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:37 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
In jouw geval vragen ze dit bewust. Ze zijn zich heel bewust dat je niks meer dan een neukertje bent voor hun zoon en ze willen voorkomen dat je "per ongeluk" zwanger wordt.
Straks gaat hij gewoon met een moslimmeisje trouwen. Sorry, maar Mehmet houdt niet echt van je!
Mijn vorige bed kraakte ook keihard en mijn ouders vroegen ook alleen of ik het veilig deed. Toen het eenmaal uit was met mij vriendin kreeg ik een shitload aan gezeur over mij heen hoe irritant het wel niet was. Toen heb ik een vriend van mij het bed een keer laten bewegen terwijl ik beneden zat te luisteren om te ervaren hoe het was.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar toch snap ik dan niet waarom ze er dan niets van zeggen terwijl je nog een relatie hebt, dan kan je er toch rekening mee houden als zij aangegeven hebben er last van te hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:40 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Mijn vorige bed kraakte ook keihard en mijn ouders vroegen ook alleen of ik het veilig deed. Toen het eenmaal uit was met mij vriendin kreeg ik een shitload aan gezeur over mij heen hoe irritant het wel niet was. Toen heb ik een vriend van mij het bed een keer laten bewegen terwijl ik beneden zat te luisteren om te ervaren hoe het was.
Ik kan je vertellen dat ze alles, maar dan ook echt alles hebben kunnen horen. Je kan er dus vanuit gaan dat je (schoon)ouders alles kunnen horen en dat ze het wel degelijk vervelend vinden.
Zal wel schaamte zijn. Seks is niet echt een onderwerp waarover je tijdens het ontbijt even openhartig met je ouders spreekt of andersom.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar toch snap ik dan niet waarom ze er dan niets van zeggen terwijl je nog een relatie hebt, dan kan je er toch rekening mee houden als zij aangegeven hebben er last van te hebben?
Maarja ze kunnen ook vragen of je het veilig doet dus waarom niet vragen of het wat zachter kan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:03 schreef kedge het volgende:
[..]
Zal wel schaamte zijn. Seks is niet echt een onderwerp waarover je tijdens het ontbijt even openhartig met je ouders spreekt of andersom.
vind beide maar rare vragenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maarja ze kunnen ook vragen of je het veilig doet dus waarom niet vragen of het wat zachter kan?
waarom rare vragen? Seks is geen taboe ofzo dus waarom zou je zoiets niet kunnen vragen?quote:
Lekker ruig als dat water begint te klotsen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef m1st1g het volgende:
gewoon een waterbed kopen en alle wanden bekleden met eierdozen
Als jij je ouders hoort batsen. Zou je er dan wat van zeggen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom rare vragen? Seks is geen taboe ofzo dus waarom zou je zoiets niet kunnen vragen?
ehh jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:13 schreef kedge het volgende:
[..]
Als jij je ouders hoort batsen. Zou je er dan wat van zeggen?
Hier gestopt met lezen.quote:
of het wat zachter kan ( die vraag hoort niet voor te komen want dan hoor je je te schamen) > rare vraag. Of je het veilig doet> rare vraag wanneer alle 2 18+quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom rare vragen? Seks is geen taboe ofzo dus waarom zou je zoiets niet kunnen vragen?
het komt zo geforceerd hip over, zo van kijk mij eens bemoeien met mijn kind zijn sekslevenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oh man, wat leef jij in de jaren '50.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik verbaas me serieus hoe sommige mensen gewoon niet snappen dat sommige dingen gewoon niet horen. Als ze ouder is dan 18, dan kun je toch ook gewoon op kamers gaan en daar lekker je gang gaan. Dat we uberhaupt een discussie moeten hebben over dit, vind ik nog al schokkend. Maar ja, alles moet maar kunnen. Waarom zou men zich tegenwoordig nog druk maken over gepast gedrag.
ditquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:17 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
het komt zo geforceerd hip over, zo van kijk mij eens bemoeien met mijn kind zijn seksleven
alsof die kinderen dat zelf niet allemaal weten
Omdat het huis niet van jou is en jij niet op gelijke hoogte met je ouders staat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh man, wat leef jij in de jaren '50.
Je ouders doen het toch ook als jij thuis bent? Waarom mag het andersom niet?
Wat jij wil, beste dwaas. Daarbij heeft het wel degelijk met respect te maken. Maar ga jij maar lekker in aanwezigheid van jouw schoonouders hun dochter helemaal uitwonen. Vraag me af bij hoeveel van deze schoonvaders geen knuppel in je nek krijgt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh man, wat leef jij in de jaren '50.
Je ouders doen het toch ook als jij thuis bent? Waarom mag het andersom niet?
Tot je 30'ste thuis blijven wonen tot je je eigen huurhuisje in een vinex wijk hebt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dit ook
Hoe erg faal je dan
"Je moet niet vergeten ook met z'n ballen te spelen, dat vind ie fijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ditals mijn ouders dat doen, dan word ik boos.
Het is ook absoluut niet de bedoeling dat ze er last van hebben, maar mocht het onverhoopt toch een keer voorkomen dat ze er echt last van hebben vind ik dat je dat best mag bespreken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ditals mijn ouders dat doen, dan word ik boos.
"heb je al seks gehad" >nee "dat geloof ik niet" etcquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:19 schreef Piye het volgende:
[..]
"Je moet niet vergeten ook met z'n ballen te spelen, dat vind ie fijn."
Hoe oud was je toen ze dat vroegen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
"heb je al seks gehad" >nee "dat geloof ik niet" etc
ja maar ja eigenlijk niet zo ver laten komen. En als je ouders vragen of je het veilig doet als je 18+ bent vind ik dat je dat best mag negeren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet de bedoeling dat ze er last van hebben, maar mocht het onverhoopt toch een keer voorkomen dat ze er echt last van hebben vind ik dat je dat best mag bespreken.
Wel sportief dat je ze dat pleziertje hebt gegund.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef wenfer2 het volgende:
Weet je wat pas ongepast is? Neuqen op de kamer van je (schoon)broertje. Mijn kamer dus.Broer was zo 'spontaan' geweest om zijn nieuwe vlam aan mijn familie voor te stellen. Nu was hun plan om ook mij ons te overnachten. Ik stelde voor dat ze wel in mijn kamer terecht konden zodat zij plek genoeg hadden en ik bij mijn broertje op de kamer zou slapen. Even goodwill tonen, dat hoort er bij. Nu waren ze de volgende ochtend vroeg vertrokken en mogt ik mij kamer dus mooi opruimen. Allemaal condooms en busjes glijmiddel onder het matras verstopt.
![]()
![]()
![]()
Stelletje holbewoners. dat doe je toch niet??
Ja het ging me er ook eigenlijk alleen om dat ze er wel over praten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar ja eigenlijk niet zo ver laten komen. En als je ouders vragen of je het veilig doet als je 18+ bent vind ik dat je dat best mag negeren.
18+ maar ze vraagt altijd van die gare vragen. Zoals elke moeder wsquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen ze dat vroegen?
ja dat is wel zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja het ging me er ook eigenlijk alleen om dat ze er wel over praten.
Waarschijnlijk heb je qua uiterlijk iets, waarom ze wil weten of je geslachtsziektes hebt. Ze moet toch aan de gezondheid van haar eigen zoon denken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
18+ maar ze vraagt altijd van die gare vragen. Zoals elke moeder ws
nee moeders zijn gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je qua uiterlijk iets, waarom ze wil weten of je geslachtsziektes hebt. Ze moet toch aan de gezondheid van haar eigen zoon denken.
Volgens mij ben jij sowieso ongelooflijk preuts, dus elke vraag gerelateerd aan seks vind je al raar en ongemakkelijk, of niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
met ouders wel ja... Is toch ook logisch.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:27 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij sowieso ongelooflijk preuts, dus elke vraag gerelateerd aan seks vind je al raar en ongemakkelijk, of niet?
Mijn moeder zou zoiets nooit vragen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee moeders zijn gewoon nieuwsgierig.
Zal wel anders liggen als je zoon 5 verschillende vrouwen per week meeneemt en batst dan een dochter hebben die hetzelfde doet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Mijn moeder zou zoiets nooit vragen.
Mwah, volgens mij denken moeders daar heel anders over dan wij mannen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Zal wel anders liggen als je zoon 5 verschillende vrouwen per week meeneemt en batst dan een dochter hebben die hetzelfde doet.
vertelquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij denken moeders daar heel anders over dan wij mannen.
Nou veel leden van het mannelijke geslacht vinden het voor een jongen niet erg of zelfs bewonderenswaardig, als hij seks heeft met veel verschillende meisjes. Ik denk dat veel moeders dat anders zien. Jij niet?quote:
Oh zo ja, ik denk niet dat moeders dat echt kan waarderen neequote:Op donderdag 14 februari 2013 16:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou veel leden van het mannelijke geslacht vinden het voor een jongen niet erg of zelfs bewonderenswaardig, als hij seks heeft met veel verschillende meisjes. Ik denk dat veel moeders dat anders zien. Jij niet?
denk dat ze bij jongens wel meer zwijgen. Je zal maar een slet van een dochter hebben als oudersquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oh zo ja, ik denk niet dat moeders dat echt kan waarderen nee
Ja dan schaam je je dood als ouder zijndequote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
denk dat ze bij jongens wel meer zwijgen. Je zal maar een slet van een dochter hebben als ouders
kun je wel aardig geld mee verdienen anders. ik zou het als ouder toejuichen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
denk dat ze bij jongens wel meer zwijgen. Je zal maar een slet van een dochter hebben als ouders
Vinden ze niet allemaal erg hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meeste ouders gaan daar aan onderdoor vooral de moeders lijkt mij. Sowieso een slet is gratis> mijn dochter is een hoer is wat anders.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kun je wel aardig geld mee verdienen anders. ik zou het als ouder toejuichen.
jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dan schaam je je dood als ouder zijnde
een slet is ook gewoon een hoer, alleen dan eentje zonder economisch inzicht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meeste ouders gaan daar aan onderdoor vooral de moeders lijkt mij. Sowieso een slet is gratis> mijn dochter is een hoer is wat anders.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
een slet is ook gewoon een hoer, alleen dan eentje zonder economisch inzicht.
had ze op school maar beter moeten opletten.
een paar lesjes over marktwerking zou geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:51 schreef Piye het volgende:
Ik denk trouwens dat je daar flinke problemen mee kan krijgen, als je als pooier van je dochter gaat opereren.
Kijk dat is verantwoord ouderschap.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
een paar lesjes over marktwerking zou geen probleem moeten zijn.
de rest kan ze prima zelf.
Soms zijn ouders zo mogelijk nog ergerquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jamaar ja misschien zijn de ouders wel zelfde
hehe van die incest famillie waar de vader op de dochter kruiptquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Soms zijn ouders zo mogelijk nog erger
ewwquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hehe van die incest famillie waar de vader op de dochter kruipt
hehehequote:Op donderdag 14 februari 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Geil vind ik dat altijd, zo word ik later ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
vervolgens zwanger van je vader en dan maar hopen dat je geen dochter krijgt..quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Geil vind ik dat altijd, zo word ik later ook.
dramaaaquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
vervolgens zwanger van je vader en dan maar hopen dat je geen dochter krijgt..
dochterceptionquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Niemand neukt z'n kleindochter, dat is gewoon vies.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Maar ze zeggen dus niks, wat moet ik daar dan van denkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Ja. Mits de anderen/je schoonouders er geen last van ondervinden.
Niks aan het handje dus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar ze zeggen dus niks, wat moet ik daar dan van denken
Mijn moeder en haar vriend vinden het niet ergquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Ja. Mits de anderen/je schoonouders er geen last van ondervinden.
Dat dacht ik dus ook maar als ze niet aangeven er geen last van te hebben valt het toch wel mee hoe ongepast het isquote:
A leer lezenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:48 schreef Zwolsboy het volgende:
A, je bent een lesbo.
B, je woont nog bij je (schoon) ouders.
C, ga toch zelfstandig wonen
Schoonouders weten toch wel dat het gebeurd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Daarom.. snap ook niet dat sommige mensen er zo een issue van makenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef -Haymitch- het volgende:
[..]
Schoonouders weten toch wel dat het gebeurd.
Gewoon neuken, je hebt ook toestemming om te blijven slapen.
wel op een apart bed hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef -Haymitch- het volgende:
[..]
Schoonouders weten toch wel dat het gebeurd.
Gewoon neuken, je hebt ook toestemming om te blijven slapen.
Slapen jouw schoonouders ook op een apart bed?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel op een apart bed hoor
weet ik veelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Slapen jouw schoonouders ook op een apart bed?
Nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Slapen jouw schoonouders ook op een apart bed?
Dat denken ze jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel op een apart bed hoor
ja bedankt ik kon weer gaan uitleggen waarom ik lachtequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Valt niet op dat je dat bed nooit hoort en ook nooit uitgeklapt staat of verplaatst is
ja in feite ging het ook om beide situatiesquote:Op maandag 11 maart 2013 20:40 schreef Renesite het volgende:
Maar voor je partner zijn de jouwe ook schoonouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |