Omdat het huis niet van jou is en jij niet op gelijke hoogte met je ouders staat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh man, wat leef jij in de jaren '50.
Je ouders doen het toch ook als jij thuis bent? Waarom mag het andersom niet?
Wat jij wil, beste dwaas. Daarbij heeft het wel degelijk met respect te maken. Maar ga jij maar lekker in aanwezigheid van jouw schoonouders hun dochter helemaal uitwonen. Vraag me af bij hoeveel van deze schoonvaders geen knuppel in je nek krijgt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh man, wat leef jij in de jaren '50.
Je ouders doen het toch ook als jij thuis bent? Waarom mag het andersom niet?
Tot je 30'ste thuis blijven wonen tot je je eigen huurhuisje in een vinex wijk hebt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En dit ook
Hoe erg faal je dan
"Je moet niet vergeten ook met z'n ballen te spelen, dat vind ie fijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ditals mijn ouders dat doen, dan word ik boos.
Het is ook absoluut niet de bedoeling dat ze er last van hebben, maar mocht het onverhoopt toch een keer voorkomen dat ze er echt last van hebben vind ik dat je dat best mag bespreken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ditals mijn ouders dat doen, dan word ik boos.
"heb je al seks gehad" >nee "dat geloof ik niet" etcquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:19 schreef Piye het volgende:
[..]
"Je moet niet vergeten ook met z'n ballen te spelen, dat vind ie fijn."
Hoe oud was je toen ze dat vroegen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
"heb je al seks gehad" >nee "dat geloof ik niet" etc
ja maar ja eigenlijk niet zo ver laten komen. En als je ouders vragen of je het veilig doet als je 18+ bent vind ik dat je dat best mag negeren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet de bedoeling dat ze er last van hebben, maar mocht het onverhoopt toch een keer voorkomen dat ze er echt last van hebben vind ik dat je dat best mag bespreken.
Wel sportief dat je ze dat pleziertje hebt gegund.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:21 schreef wenfer2 het volgende:
Weet je wat pas ongepast is? Neuqen op de kamer van je (schoon)broertje. Mijn kamer dus.Broer was zo 'spontaan' geweest om zijn nieuwe vlam aan mijn familie voor te stellen. Nu was hun plan om ook mij ons te overnachten. Ik stelde voor dat ze wel in mijn kamer terecht konden zodat zij plek genoeg hadden en ik bij mijn broertje op de kamer zou slapen. Even goodwill tonen, dat hoort er bij. Nu waren ze de volgende ochtend vroeg vertrokken en mogt ik mij kamer dus mooi opruimen. Allemaal condooms en busjes glijmiddel onder het matras verstopt.
![]()
![]()
![]()
Stelletje holbewoners. dat doe je toch niet??
Ja het ging me er ook eigenlijk alleen om dat ze er wel over praten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar ja eigenlijk niet zo ver laten komen. En als je ouders vragen of je het veilig doet als je 18+ bent vind ik dat je dat best mag negeren.
18+ maar ze vraagt altijd van die gare vragen. Zoals elke moeder wsquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen ze dat vroegen?
ja dat is wel zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja het ging me er ook eigenlijk alleen om dat ze er wel over praten.
Waarschijnlijk heb je qua uiterlijk iets, waarom ze wil weten of je geslachtsziektes hebt. Ze moet toch aan de gezondheid van haar eigen zoon denken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
18+ maar ze vraagt altijd van die gare vragen. Zoals elke moeder ws
nee moeders zijn gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je qua uiterlijk iets, waarom ze wil weten of je geslachtsziektes hebt. Ze moet toch aan de gezondheid van haar eigen zoon denken.
Volgens mij ben jij sowieso ongelooflijk preuts, dus elke vraag gerelateerd aan seks vind je al raar en ongemakkelijk, of niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
met ouders wel ja... Is toch ook logisch.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:27 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij sowieso ongelooflijk preuts, dus elke vraag gerelateerd aan seks vind je al raar en ongemakkelijk, of niet?
Mijn moeder zou zoiets nooit vragen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee moeders zijn gewoon nieuwsgierig.
Zal wel anders liggen als je zoon 5 verschillende vrouwen per week meeneemt en batst dan een dochter hebben die hetzelfde doet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Mijn moeder zou zoiets nooit vragen.
Mwah, volgens mij denken moeders daar heel anders over dan wij mannen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Zal wel anders liggen als je zoon 5 verschillende vrouwen per week meeneemt en batst dan een dochter hebben die hetzelfde doet.
vertelquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij denken moeders daar heel anders over dan wij mannen.
Nou veel leden van het mannelijke geslacht vinden het voor een jongen niet erg of zelfs bewonderenswaardig, als hij seks heeft met veel verschillende meisjes. Ik denk dat veel moeders dat anders zien. Jij niet?quote:
Oh zo ja, ik denk niet dat moeders dat echt kan waarderen neequote:Op donderdag 14 februari 2013 16:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou veel leden van het mannelijke geslacht vinden het voor een jongen niet erg of zelfs bewonderenswaardig, als hij seks heeft met veel verschillende meisjes. Ik denk dat veel moeders dat anders zien. Jij niet?
denk dat ze bij jongens wel meer zwijgen. Je zal maar een slet van een dochter hebben als oudersquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oh zo ja, ik denk niet dat moeders dat echt kan waarderen nee
Ja dan schaam je je dood als ouder zijndequote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
denk dat ze bij jongens wel meer zwijgen. Je zal maar een slet van een dochter hebben als ouders
kun je wel aardig geld mee verdienen anders. ik zou het als ouder toejuichen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
denk dat ze bij jongens wel meer zwijgen. Je zal maar een slet van een dochter hebben als ouders
Vinden ze niet allemaal erg hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meeste ouders gaan daar aan onderdoor vooral de moeders lijkt mij. Sowieso een slet is gratis> mijn dochter is een hoer is wat anders.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kun je wel aardig geld mee verdienen anders. ik zou het als ouder toejuichen.
jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dan schaam je je dood als ouder zijnde
een slet is ook gewoon een hoer, alleen dan eentje zonder economisch inzicht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meeste ouders gaan daar aan onderdoor vooral de moeders lijkt mij. Sowieso een slet is gratis> mijn dochter is een hoer is wat anders.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
een slet is ook gewoon een hoer, alleen dan eentje zonder economisch inzicht.
had ze op school maar beter moeten opletten.
een paar lesjes over marktwerking zou geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:51 schreef Piye het volgende:
Ik denk trouwens dat je daar flinke problemen mee kan krijgen, als je als pooier van je dochter gaat opereren.
Kijk dat is verantwoord ouderschap.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
een paar lesjes over marktwerking zou geen probleem moeten zijn.
de rest kan ze prima zelf.
Soms zijn ouders zo mogelijk nog ergerquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jamaar ja misschien zijn de ouders wel zelfde
hehe van die incest famillie waar de vader op de dochter kruiptquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Soms zijn ouders zo mogelijk nog erger
ewwquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hehe van die incest famillie waar de vader op de dochter kruipt
hehehequote:Op donderdag 14 februari 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Geil vind ik dat altijd, zo word ik later ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
vervolgens zwanger van je vader en dan maar hopen dat je geen dochter krijgt..quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Geil vind ik dat altijd, zo word ik later ook.
dramaaaquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
vervolgens zwanger van je vader en dan maar hopen dat je geen dochter krijgt..
dochterceptionquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Niemand neukt z'n kleindochter, dat is gewoon vies.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Maar ze zeggen dus niks, wat moet ik daar dan van denkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Ja. Mits de anderen/je schoonouders er geen last van ondervinden.
Niks aan het handje dus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar ze zeggen dus niks, wat moet ik daar dan van denken
Mijn moeder en haar vriend vinden het niet ergquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Ja. Mits de anderen/je schoonouders er geen last van ondervinden.
Dat dacht ik dus ook maar als ze niet aangeven er geen last van te hebben valt het toch wel mee hoe ongepast het isquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |