Dat komt wel goed dankjequote:Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar ik wens je een fijne dag, en ik wens je het beste toe echt waar.
Hopelijk nog lang en gelukkig.
Dat zie ik.quote:
Het wordt zowel in zijn als in het huis van haar ouders gedaan maar van beiden hebben de ouders voor zover ik weet er geen last vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef FF het volgende:
[..]
Je doet het dus altijd in het huis van de schoonouders
Nu gaat TS alleen uit van de eigen schoonouders. Maar hoe zit het dan met de schoonouders van de partner?
Wat maakt het uit waar je het doet, als anderen er maar geen probleem mee hebben (of het niet weten)
Wel waar, want de zolder kraakt als de pestpleuris en dan is hij nog niet eens begonnen over het bed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het wordt zowel in zijn als in het huis van haar ouders gedaan maar van beiden hebben de ouders voor zover ik weet er geen last van
er wordt alleen gevraagd of we het wel veilig doen, meer niet dus dan ga ik er vanuit dat ze het niet erg vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel waar, want de zolder kraakt als de pestpleuris en dan is hij nog niet eens begonnen over het bed.
Lijkt me een terechte aanname.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er wordt alleen gevraagd of we het wel veilig doen, meer niet dus dan ga ik er vanuit dat ze het niet erg vinden.
In jouw geval vragen ze dit bewust. Ze zijn zich heel bewust dat je niks meer dan een neukertje bent voor hun zoon en ze willen voorkomen dat je "per ongeluk" zwanger wordt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er wordt alleen gevraagd of we het wel veilig doen, meer niet dus dan ga ik er vanuit dat ze het niet erg vinden.
juist jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:37 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
In jouw geval vragen ze dit bewust. Ze zijn zich heel bewust dat je niks meer dan een neukertje bent voor hun zoon en ze willen voorkomen dat je "per ongeluk" zwanger wordt.
Straks gaat hij gewoon met een moslimmeisje trouwen. Sorry, maar Mehmet houdt niet echt van je!
Mijn vorige bed kraakte ook keihard en mijn ouders vroegen ook alleen of ik het veilig deed. Toen het eenmaal uit was met mij vriendin kreeg ik een shitload aan gezeur over mij heen hoe irritant het wel niet was. Toen heb ik een vriend van mij het bed een keer laten bewegen terwijl ik beneden zat te luisteren om te ervaren hoe het was.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar toch snap ik dan niet waarom ze er dan niets van zeggen terwijl je nog een relatie hebt, dan kan je er toch rekening mee houden als zij aangegeven hebben er last van te hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:40 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Mijn vorige bed kraakte ook keihard en mijn ouders vroegen ook alleen of ik het veilig deed. Toen het eenmaal uit was met mij vriendin kreeg ik een shitload aan gezeur over mij heen hoe irritant het wel niet was. Toen heb ik een vriend van mij het bed een keer laten bewegen terwijl ik beneden zat te luisteren om te ervaren hoe het was.
Ik kan je vertellen dat ze alles, maar dan ook echt alles hebben kunnen horen. Je kan er dus vanuit gaan dat je (schoon)ouders alles kunnen horen en dat ze het wel degelijk vervelend vinden.
Zal wel schaamte zijn. Seks is niet echt een onderwerp waarover je tijdens het ontbijt even openhartig met je ouders spreekt of andersom.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar toch snap ik dan niet waarom ze er dan niets van zeggen terwijl je nog een relatie hebt, dan kan je er toch rekening mee houden als zij aangegeven hebben er last van te hebben?
Maarja ze kunnen ook vragen of je het veilig doet dus waarom niet vragen of het wat zachter kan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:03 schreef kedge het volgende:
[..]
Zal wel schaamte zijn. Seks is niet echt een onderwerp waarover je tijdens het ontbijt even openhartig met je ouders spreekt of andersom.
vind beide maar rare vragenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maarja ze kunnen ook vragen of je het veilig doet dus waarom niet vragen of het wat zachter kan?
waarom rare vragen? Seks is geen taboe ofzo dus waarom zou je zoiets niet kunnen vragen?quote:
Lekker ruig als dat water begint te klotsen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef m1st1g het volgende:
gewoon een waterbed kopen en alle wanden bekleden met eierdozen
Als jij je ouders hoort batsen. Zou je er dan wat van zeggen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom rare vragen? Seks is geen taboe ofzo dus waarom zou je zoiets niet kunnen vragen?
ehh jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:13 schreef kedge het volgende:
[..]
Als jij je ouders hoort batsen. Zou je er dan wat van zeggen?
Hier gestopt met lezen.quote:
of het wat zachter kan ( die vraag hoort niet voor te komen want dan hoor je je te schamen) > rare vraag. Of je het veilig doet> rare vraag wanneer alle 2 18+quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom rare vragen? Seks is geen taboe ofzo dus waarom zou je zoiets niet kunnen vragen?
het komt zo geforceerd hip over, zo van kijk mij eens bemoeien met mijn kind zijn sekslevenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oh man, wat leef jij in de jaren '50.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:22 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik verbaas me serieus hoe sommige mensen gewoon niet snappen dat sommige dingen gewoon niet horen. Als ze ouder is dan 18, dan kun je toch ook gewoon op kamers gaan en daar lekker je gang gaan. Dat we uberhaupt een discussie moeten hebben over dit, vind ik nog al schokkend. Maar ja, alles moet maar kunnen. Waarom zou men zich tegenwoordig nog druk maken over gepast gedrag.
ditquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:17 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
het komt zo geforceerd hip over, zo van kijk mij eens bemoeien met mijn kind zijn seksleven
alsof die kinderen dat zelf niet allemaal weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |