A leer lezenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:48 schreef Zwolsboy het volgende:
A, je bent een lesbo.
B, je woont nog bij je (schoon) ouders.
C, ga toch zelfstandig wonen
Schoonouders weten toch wel dat het gebeurd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:18 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Omdat je 1) te gast bent in het huis van je schoonouders en 2) je toch hun dochter (of zoon) aan het neuken bent, terwijl ze op dat moment ook thuis zijn.
Daarom.. snap ook niet dat sommige mensen er zo een issue van makenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef -Haymitch- het volgende:
[..]
Schoonouders weten toch wel dat het gebeurd.
Gewoon neuken, je hebt ook toestemming om te blijven slapen.
wel op een apart bed hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef -Haymitch- het volgende:
[..]
Schoonouders weten toch wel dat het gebeurd.
Gewoon neuken, je hebt ook toestemming om te blijven slapen.
Slapen jouw schoonouders ook op een apart bed?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel op een apart bed hoor
weet ik veelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Slapen jouw schoonouders ook op een apart bed?
Nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Slapen jouw schoonouders ook op een apart bed?
Dat denken ze jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel op een apart bed hoor
ja bedankt ik kon weer gaan uitleggen waarom ik lachtequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Valt niet op dat je dat bed nooit hoort en ook nooit uitgeklapt staat of verplaatst is
ja in feite ging het ook om beide situatiesquote:Op maandag 11 maart 2013 20:40 schreef Renesite het volgende:
Maar voor je partner zijn de jouwe ook schoonouders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |