abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:57:08 #126
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_122869603
Vreemd dat TS niet bedacht heeft dat je altijd neukt in het huis van de schoonouders.
Of die van hem, of die van haar :D
pi_122869729
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef FF het volgende:
Vreemd dat TS niet bedacht heeft dat je altijd neukt in het huis van de schoonouders.
Of die van hem, of die van haar :D
En wat doet dat er toe?
Tax wil tetten :)!
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:02:16 #128
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_122869810
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Zelf een boswandeling maken, althans als het iets beter weer is natuurlijk
En dan spontaan anaal genomen worden door buurman Henny (48) die denkt dat je je kontje wiebelt om aan te geven dat deze man in een midlifecrisis jouw wel eens rectaal mag bevruchten.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_122869866
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef finsdefis het volgende:

[..]

En dan spontaan anaal genomen worden door buurman Henny (48) die denkt dat je je kontje wiebelt om aan te geven dat deze man in een midlifecrisis jouw wel eens rectaal mag bevruchten.
Dan heeft promisionexposed nog steeds haar zin, aangezien ze seks krijgt. ze kan niet in 1x selectief gaan worden over wie wel of niet met haar mag neuken.
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:04:20 #130
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_122869891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Dan heeft promisionexposed nog steeds haar zin, aangezien ze seks krijgt. ze kan niet in 1x selectief gaan worden over wie wel of niet met haar mag neuken.
Precies, je moet niet te kieskeurig zijn op die leeftijd. Pas als je je eigen geld verdient heb je recht van klagen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_122870193
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:19 schreef Jahr00n het volgende:
kkoop gwn je eige huis vieze smeerlap

van die ranzige acne koppe die dan gan neuke kk smerig vriend
_O_
pi_122870306
Ach gossie, een FOK! stelletje dat interessant komt doen.
pi_122871116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:14 schreef luckass het volgende:
Ach gossie, een FOK! stelletje dat interessant komt doen.
Ja moet toch mijn e-penis kunnen strelen
Tax wil tetten :)!
pi_122871346
Neuken bij schoonouders, ik weet niet als je veel volume maakt en alles kraakt zoals in de op, dan is het vies en ongepast. Neuken doe je als een ninja, als er mensen bij je zijn, jij wilt ook niet wakker worden en je ouders loeihard horen neuken.

Verder zijn dit soort praktijken om van te walgen.
pi_122871402
Heb je die jehova getuige ook weer hoor :')
Ik wil mijn ouders inderdaad niet horen neuken nee maar ik hoor hun niet en ik heb ook geen klachten gehad dus wat is je probleem :')
Tax wil tetten :)!
pi_122871469
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Heb je die jehova getuige ook weer hoor :')
Ik wil mijn ouders inderdaad niet horen neuken nee maar ik hoor hun niet en ik heb ook geen klachten gehad dus wat is je probleem :')
Waarom dan dit topic, als jij het dan ok vind en je krijgt geen klachten, prima toch? Ik zou er van walgen als mijn dochter met een andere jongen zat te neuken boven, ik zou die jongen eruit flikkeren. Bah respectloos vind ik dat, sowieso hoef je het niet altijd te doen. Neuk de ene keer wel in hun huis en doe het dan ook eens een keertje niet en hou ze dan gezelschap en leer ze beter kennen.
pi_122871533
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:41 schreef Argo het volgende:

[..]

Waarom dan dit topic, als jij het dan ok vind en je krijgt geen klachten, prima toch? Ik zou er van walgen als mijn dochter met een andere jongen zat te neuken boven, ik zou die jongen eruit flikkeren. Bah respectloos vind ik dat, sowieso hoef je het niet altijd te doen. Neuk de ene keer wel in hun huis en doe het dan ook eens een keertje niet en hou ze dan gezelschap en leer ze beter kennen.
Je doet nu net alsof er 24/7 geneukt wordt en er geen contact is met de (schoon)ouders ;(
Tax wil tetten :)!
pi_122871677
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof er 24/7 geneukt wordt en er geen contact is met de (schoon)ouders ;(
Je weet maar nooit, sowieso ben je al wat voorbarig met ze schoonouders te noemen, maar dat onderwerp is al aangesneden in dit topic. Kijk als jij echt met die vriend van je wilt trouwen. En je ouders staan het toe dat jullie het gewoon doen boven op de zolderkamer, dan is het prima. Hoop wel dat niet alleen de schoon maar ook je eigen ouders erachter staat, achter dat gene wat je doet. Ik zou het niet dulden in mijn huis, maar dat komt omdat ik andere principes heb.

Maja neuk gewoon zo door, en ach als je gelukkig samen blijft en je gaat trouwen is het allemaal goed. Hoop alleen dat het van lange duur is en je echt gelukkig kan worden met je vriendje, want anders gaat het op een slechte dag eens uit. En dan heb je toch die vieze nasmaak van hij is in me geweest. Maar goed dat is een kans van 50% schat ik.
pi_122871728
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:45 schreef Argo het volgende:

[..]

Je weet maar nooit, sowieso ben je al wat voorbarig met ze schoonouders te noemen, maar dat onderwerp is al aangesneden in dit topic. Kijk als jij echt met die vriend van je wilt trouwen. En je ouders staan het toe dat jullie het gewoon doen boven op de zolderkamer, dan is het prima. Hoop wel dat niet alleen de schoon maar ook je eigen ouders erachter staat, achter dat gene wat je doet. Ik zou het niet dulden in mijn huis, maar dat komt omdat ik andere principes heb.

Maja neuk gewoon zo door, en ach als je gelukkig samen blijft en je gaat trouwen is het allemaal goed. Hoop alleen dat het van lange duur is en je echt gelukkig kan worden met je vriendje, want anders gaat het op een slechte dag eens uit. En dan heb je toch die vieze nasmaak van hij is in me geweest. Maar goed dat is een kans van 50% schat ik.
Ik ben er 100% zeker van dat de ouders er ook achter staan ja :)
En dat soort zaken waar jij over praat is niet van toepassing :)
Tax wil tetten :)!
pi_122871791
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ik ben er 100% zeker van dat de ouders er ook achter staan ja :)
En dat soort zaken waar jij over praat is niet van toepassing :)
Dan is het goed, dan is het ook niet respectloos zolang je de volume knoppen niet op 100% zet. Zolang je je maar veilig en fijn erbij voelt. Zelf vertrouw ik relaties niet, omdat je toch aan niemand vast kan houden, vroeg of laat gaat er altijd wat fout. Er is maar een iemand die mij nooit laat vallen ook al lijkt het soms erop dat Hij het wel doet.

Ik wens u nog een fijne dag. :)
pi_122871870
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:49 schreef Argo het volgende:

[..]

Dan is het goed, dan is het ook niet respectloos zolang je de volume knoppen niet op 100% zet. Zolang je je maar veilig en fijn erbij voelt. Zelf vertrouw ik relaties niet, omdat je toch aan niemand vast kan houden, vroeg of laat gaat er altijd wat fout. Er is maar een iemand die mij nooit laat vallen ook al lijkt het soms erop dat Hij het wel doet.

Ik wens u nog een fijne dag. :)
Tsja dat is jouw gevoel bij relaties, ik zelf ben er heel blij om en als je dichter bij elkaar komt door seks omdat het iets intiems is, is dat alleen maar bevorderlijk voor de relatie.
Tax wil tetten :)!
pi_122871948
Argo, waar denk jij allemaal over na man. Als je een beetje slim bent regel je gewoon alles: beetje lachen en gezellig doen met je schoonouders, pilsje doen met je schoonvader. En als ze dan zien dat je ook goed met je vriendin om gaat en zij gelukkig is met jou, ga je haar na de koffie boven neuken. Als je dat dan vervolgens ook goed aanpakt wordt je relatie nog beter ook, zodat je niet hoeft te scheiden! Whoa, win-win!
pi_122871950
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Tsja dat is jouw gevoel bij relaties, ik zelf ben er heel blij om en als je dichter bij elkaar komt door seks omdat het iets intiems is, is dat alleen maar bevorderlijk voor de relatie.
Daar pas ik altijd heel erg mee op. Voor mij zijn relaties als hele goeie vriendschappen, waarbij seks pas op het laatst komt. Het is het mooiste goed dat je lang moet bewaren, en na het huwelijk kan gebruiken. Maar ik ben dan wel ouderwets en volg de geschriften nauw, ik snap ook wel waarom je dan wilt seksen etc. Hoop alleen dat het ook leuk blijft, in deze wereld scheiden steeds meer mensen etc. Dat is een groot probleem.
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:55:58 #144
351780 Piye
King of Kush
pi_122872056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Capt.Ahab het volgende:
Argo, waar denk jij allemaal over na man. Als je een beetje slim bent regel je gewoon alles: beetje lachen en gezellig doen met je schoonouders, pilsje doen met je schoonvader. En als ze dan zien dat je ook goed met je vriendin om gaat en zij gelukkig is met jou, ga je haar na de koffie boven neuken. Als je dat dan vervolgens ook goed aanpakt wordt je relatie nog beter ook, zodat je niet hoeft te scheiden! Whoa, win-win!
Ik zou je nog steeds met een bijl aanvallen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_122872057
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Argo het volgende:

[..]

Daar pas ik altijd heel erg mee op. Voor mij zijn relaties als hele goeie vriendschappen, waarbij seks pas op het laatst komt. Het is het mooiste goed dat je lang moet bewaren, en na het huwelijk kan gebruiken. Maar ik ben dan wel ouderwets en volg de geschriften nauw, ik snap ook wel waarom je dan wilt seksen etc. Hoop alleen dat het ook leuk blijft, in deze wereld scheiden steeds meer mensen etc. Dat is een groot probleem.
Mijn ouders leerden elkaar kennen toen ze 18 waren en hebben ook seks gehad voor het huwelijk en zijn na 21 jaar huwelijk nog steeds bij elkaar.
Dat mensen scheiden zegt er niks over of ze seks voor of na hun huwelijk hebben gehad
Tax wil tetten :)!
pi_122872115
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik zou je nog steeds met een bijl aanvallen.
Dit.

quote:
9s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Mijn ouders leerden elkaar kennen toen ze 18 waren en hebben ook seks gehad voor het huwelijk en zijn na 21 jaar huwelijk nog steeds bij elkaar.
Dat mensen scheiden zegt er niks over of ze seks voor of na hun huwelijk hebben gehad
Soms wel.
pi_122872117
Maar Piye, hoe had je het anders gewild dan? Wat eerder al gezegd werd: het gebeurt toch wel... Hoe dan ook.
pi_122872194
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef Argo het volgende:

[..]

Dit.

[..]

Soms wel.
Soms ja maar niet elke keer, het gaat erom of je gelukkig bent met je partner en diegene niet aan het lijntje houd/bedriegt/whatever.
Dat gaat wat verder dan omg hij is in me geweest voor het huwelijk, wat heb ik gedaan :'(
Tax wil tetten :)!
pi_122872228
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Soms ja maar niet elke keer, het gaat erom of je gelukkig bent met je partner en diegene niet aan het lijntje houd/bedriegt/whatever.
Dat gaat wat verder dan omg hij is in me geweest voor het huwelijk, wat heb ik gedaan :'(
Dat kan heel vervelend zijn, ik ken best veel nieuw geborene christen die daar toch wel mee zitten.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:01:13 #150
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_122872293
quote:
11s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat kan heel vervelend zijn, ik ken best veel nieuw geborene christen die daar toch wel mee zitten.
Ga nou niet alle topics in die teringgeloofsovertuigingstopics veranderen pls... al genoeg deprizooi van jou hier :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')