De vraag is neuk je ze ook?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:18 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Wat een kuttopic.Als beiden niet op kamers wonen en daar nog geen reden toe zien, is het toch niet vreemd dat je dan niet ergens buiten seks gaat hebben. En hoezo zou het respectloos zijn tegenover de ouders? Omdat het hun huis is? Je hebt toch een relatie met de zoon/dochter en niet met de ouders. Ik heb respect voor de ouders en als ik er goed mee op kan schieten is het helemaal mooi, maar in principe ben ik er voor haar en niet voor haar ouders.
Disclaimer: ik kan het heel goed vinden met de familie van mijn vriendin en heb heel veel respect voor ze.
roflquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lol geen band hebben met je schoonfamilie
Waarom zou je je schoonouders moeten neuken om er een band mee te hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lol geen band hebben met je schoonfamilie
Lekker man stel je niet zo aanquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef Plums het volgende:
Ik zie het probleem niet, tenzij er enorm luid wordt gekreund enzo. Dat wil je als ouder ook echt niet horen denk ik
Het gekreun valt mee alleen die zolder kraaktquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef Plums het volgende:
Ik zie het probleem niet, tenzij er enorm luid wordt gekreund enzo. Dat wil je als ouder ook echt niet horen denk ik
Anders ga je er ff serieus op in ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom zou je je schoonouders moeten neuken om er een band mee te hebben?
ik reageer zoals ik wil ja, laat mequote:Op donderdag 14 februari 2013 12:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Anders ga je er ff serieus op in ook
Toen hadden we de seksuele revolutie al gehad, jij bedoelt de jaren 50 .quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja als je schijt hebt aan die ouders en die dochter ongegeneerd neukt terwijl iedereen er last van heeft is het een ander verhaal.
Jij leeft nog in de jaren 70 of zo
Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat hier de bedoeling van is. Moet je dan een hotelkamer huren om speciaal daar seks te hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef NietDoen het volgende:
Ik begrijp de discussie ook niet. Toen ik op mijn 16e zelf nog thuis woonde en bij mijn vriendinnetje over de vloer kwam hadden we natuurlijk gewoon seks op haar slaapkamer, idem bij mij thuis.
Waar zou je dat op die leeftijd anders moeten doen? Of vind men dat je op die leeftijd überhaupt geen seks moet hebben? Wat dan weer een hele andere discussie is..
Slaapkamer zo standaard en afgezaagd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat hier de bedoeling van is. Moet je dan een hotelkamer huren om speciaal daar seks te hebben?
Dat doe je toch gewoon thuis op de slaapkamer van één van beiden?
Sowieso seks voor het huwelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef NietDoen het volgende:
Ik begrijp de discussie ook niet. Toen ik op mijn 16e zelf nog thuis woonde en bij mijn vriendinnetje over de vloer kwam hadden we natuurlijk gewoon seks op haar slaapkamer, idem bij mij thuis.
Waar zou je dat op die leeftijd anders moeten doen? Of vind men dat je op die leeftijd überhaupt geen seks moet hebben? Wat dan weer een hele andere discussie is..
Alsof seks dan niet afgezaagd is. Dat doen we ook al sinds het begin der tijdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Slaapkamer zo standaard en afgezaagd.
Nee als je het verfrissend hou niet nee maar 9 vd 10 vrouwen willen sex in de slaapkamer wat is deze. Keer in de keuken, badkamer, bank is ook lekker!quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof seks dan niet afgezaagd is. Dat doen we ook al sinds het begin der tijden.
Lekker comfortabel ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee als je het verfrissend hou niet nee maar 9 vd 10 vrouwen willen sex in de slaapkamer wat is deze. Keer in de keuken, badkamer, bank is ook lekker!
Hé, daar heb je geen bewijs voor dat dat ooit gebeurd is. Misschien is ze wel geadopteerd of gemaakt door kunstmatige inseminatie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:37 schreef Ambicioso het volgende:
De schoonouders doen het zelf toch ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |