quote:
Hij leek me ook niet zo moeilijkquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 single in 155 uitgaven met allemaal verschillende meisjesnamen...
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poppulluppee...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tom Waits - Blue Valentine
had Burnett zeker moeten weten, 1 van zijn favorieten
Jamaar dat zou dan only Shallow geweest zijn en niet Only Shallow.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik zag de aanwijzing Valentine en de S van Shallow...
Van wie was die cd-single ook alweer met 100+ bonustracks...?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Titels en teksten zijn ook geen specialiteit van het huis...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar dat zou dan only Shallow geweest zijn en niet Only Shallow.
Wel een applaus en een Seth Gaaikema Award 2013-nominatie waard...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar dat zou dan only Shallow geweest zijn en niet Only Shallow.
Vragen over The Police heb ik ook vaak fout...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tom Waits - Blue Valentine
had Burnett zeker moeten weten, 1 van zijn favorieten
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn, toch?quote:
Beefheart of Zappa volgens mij. Flo & Eddie toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef WeezerButler het volgende:
inderdaad. De "leiders" van the Turtles ; Howard Kaylan and Mark Volman stapten na de Turtles in een ander muzikaal project waarmee ze misschien wel bekender werden. Welke groep is dat ?
Wat mij betreft mag je verder...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Beefheart of Zappa volgens mij. Flo & Eddie toch?
I agree with this comment.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je verder...
Wie heeft een MacDonald's op slot gekregen tijdens een concert?quote:geeft op 1 maart een optreden in het Staples Center, op voorwaarde dat de eetgelegenheden enkel vegetarisch voedsel serveren. De zanger is al jarenlang veganist en dierenactivist. Een soortgelijk verzoek van ex-Beatle Paul McCartney werd eerder nog afgewezen.
Morriseyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie heeft een MacDonald's op slot gekregen tijdens een concert?
Dacht dat Dikeb dat zelf had uitgebracht/ingezongen, maar er blijkt dus een speciaal groepje voor opgericht te zijn...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:25 schreef bartrid het volgende:
dat zijn de fast food rockers met de fast food song
Mumford & Sonsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef bartrid het volgende:
De Brit Awards komen eraan, mag ik van jullie 3 van de 5 genomineerde bands voor `British group'?
Inderdaad. Wat eenquote:
Helemaal gelijk, Mumford And Sons, The XX, One Direction...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef bartrid het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat eenlijst.
The XX en Alt-J staan er ook in...
LOnaa +1
Welke song bevat samples uit bovengenoemde songs?quote:Howdy Doody by Bob Smith and Edward Kean (1947)
Parker Well Done! by The Barry Gray Orchestra feat. Sylvia Anderson, David Graham and Peter Dyneley (1965)
The Theme of the Justice League of America by Tifton Records (1966)
Plastic Man: The Invasion of the Plastic Men by Tifton Records (1966)
Kool Is Back by Funk, Inc. (1971)
Double Barrel by Dave & Ansel Collins (1971)
Long Red by Mountain (1972)
Funky Stuff by Kool & the Gang (1973)
Cookies by Brother Soul (1974)
The Flash: The Three Faces of Mr. Big by Power Records (1975)
The Originator by Nuroy and U-Roy (1976)
Rocket in the Pocket (Live) by Cerrone (1978)
Chill-Out! by Free Expression (1980)
Don't Make Me Wait (Special Version) by Peech Boys (1982)
Funkbox Party by The Masterdon Committee (1982)
Looking for the Perfect Beat by Afrika Bambaataa and Soulsonic Force (1983)
The Wildstyle by Time Zone feat. Beeside, Amad Henderson and Motivator (1983)
Jack'n the Trax by Farley "Jackmaster" Funk (1985)
122 House by Risqué Rythum Team (1986)
Ja, ook zo'n onterechte keuze.quote:
Ik ken 2 nummers uit die lijst.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:24 schreef MadMaster het volgende:
Vast wel...
[..]
Welke song bevat samples uit bovengenoemde songs?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken 2 nummers uit die lijst.
Is het 't "I...am the magnificent" stukje uit Double Barrel?
(Bijna) alle tekstsamples achter elkaar...quote:Yeah
you just hit me!
Listen
listen
listen for the beatbox - beat dis!
So clap your hands to what he's doin'! Woh
yeah
woh
yeah!
Who stole the cookie from the cookie iar?
Hey
baby
you want to dance with me?
That's right
it's an attack!
Oh
boy
what a great record! I say
I say.
The sound of now! That wicked plastic man.
Listen
listen
listen for the beatbox - beat dis!
How do they do that? It's really quite simple.
You just mingle! That wicked plastic man.
Ah
sure is cruel of you cats to leave me all alone
By myself to watch this little old kid playing actually.
Say kids
what time is it?
It's time for house. I am the magnificent!
Oh
my godness!
Ha
ha
ha
you'll see the plastic men are coming!
They're coming! Ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha.
Plastic man! Plastic man!
Pipster +1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:51 schreef pipster het volgende:
Doctorin' the house - Coldcut feat. Yazz
Oh, had 't origineel ook een clip? Nooit gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:16 schreef pipster het volgende:
Drop the pressure it is
n00biedoctordoo +1
Uit de tijd dat er nog gewoon honden mochten rondlopen in een operatiezaal.quote:
Welke band?quote:1968 werd gekenmerkt door de vele optredens die de heren gaven, wat uiteindelijk een hoogtepunt werd tijdens een optreden in de London's Revolution Club op 19 april 1969. Hier werden zij geïntroduceerd aan Lou Reizner een producer bij Mercury records die hun een contract aanbood. Met behulp van producer John Anthony begonnen de heren een aantal nummers op te nemen zoals Earth en Step On Me die geschreven zijn door Tim Staffell.
Ik ken alleen een BM en RT met JD en FM er bij....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:29 schreef pipster het volgende:
[..]
Welke band?
Band bestaat uit
Tim Staffel
en de veel bekendere
BM en RT
Geen flauw idee of Q een andere naam had voordat het Q werd. Dus geef ik Q als antwoord en als dat fout is, haak ik afquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef pipster het volgende:
Dat zijn dan ook de BM en RT in kwestie, is het nu nog even bedenken hoe dat ook weer was begonnen met Q.
Weer iets geleerdquote:
Wat van wie?quote:There ain't no more
You've taken everything
From my belief in Mother Earth
Can you ignore my faith in everything?
'Cos I know what faith is
And what it's worth
En volledig...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Steve Harley & Cockney Rebel - (Come Up and See Me) Make Me Smile
De zusjes van de gezusters Paaij...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie zijn Sylvana van Veen en Ingrid Fernidandusse?
MadMaster + 1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zusjes van de gezusters Paaij...
Goed dat je verder ging. Antwoord is alleen niet helemaal juist. De band heeft een naam. Mothers of Inventionquote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Beefheart of Zappa volgens mij. Flo & Eddie toch?
Owww ja.quote:
Ik wist niet precies waar je naar op zoek was, maar het zat in ieder geval in de buurt...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Goed dat je verder ging. Antwoord is alleen niet helemaal juist. De band heeft een naam. Mothers of Invention
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Zie net op nu.nl de recensie: 'Push The Night Away'...
Ik zit nu met Mr Greed van John Fogerty in mijn hoofd, maar die bedoel je vast niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Voorzichtig loskomen maar...
[..]
Wat van wie?
Even gecheckt en dat is 'I hope you choke', dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit nu met Mr Greed van John Fogerty in mijn hoofd, maar die bedoel je vast niet.
Nee, ik had hem opgezocht. Ik wilde MM het punt geven, dacht dat hij hem wel goed zou hebben. Vandaar ook mijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:43 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Excuus ! Sloppy start van de dag.
Cafca +1
Ik heb het gisteren met m'n suffe kop gewoon niet goed gelezen of verkeerd getypt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik had hem opgezocht. Ik wilde MM het punt geven, dacht dat hij hem wel goed zou hebben. Vandaar ook mijnals 1e reactie....
Wat op zich al een hint is...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef Gambolputty het volgende:
Opgezocht, denk dat 75% het nummer hier wel kent maar ik trek de band niet
nou, wat Gamboputty niet trekt. Dan wordt de keus al wat groterquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:43 schreef robdriessen het volgende:
Een band die mensen niet trekken.... Blof, Kane of Nickelback?
Toch wel mooi, vind ik...quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Radiohead - Exit Music (for a Film).
Wie?quote:was an English rock and roll singer-songwriter and guitarist. He was best known as an early collaborator of The Beatles, (though the record was labelled as being with "The Beat Brothers"), one of two non-Beatles (the other being Billy Preston) to receive label performance credit on a record with the group, and the only non-Beatle to appear as lead singer on a Beatles recording which charted as a single.
quote:was Ringo Starr's alias on The Beatles 1967 album Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, often credited as a concept album.
is only mentioned in the title song and, implicitly, as the singer of the segued-into "With a Little Help from My Friends", and even more implicitly, in the title song reprise.
It is sometimes rumored thatis in fact
Campbell, supposedly a replacement for Paul McCartney after his "death".
was later mentioned in Ringo's 1973 hit "I'm the Greatest", written by John Lennon: "Yes, my name is
/ You know it has been for so many years."
In the 1978 RSO movie Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, a character calledis played by Peter Frampton.
In the 1968 animated movie Yellow Submarine, John asks Jeremy "Who in theare you?" Additionally, in Yellow Submarine when the Beatles dress up as the band,
is John Lennon as shown when the Beatles point at
and John removes his disguise.
BlueChicagoMoon + 1quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De welbekende band uit Tokyo...
n00bie +1quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tho Who, Oasis en Johnny Marr & the Healers
Diezelfde vent weer van daarnet, nu wint 'ie weer een puntquote:
Nee...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef cafca het volgende:
Charles & Eddy? In reactie op Flo & Eddy van gisteren?
quote:They are best known for their #1 single,, which was released in 1993. With no other major chart activity after
they are considered a one hit wonder.
Mij eerlijk gezegd ook niet, maar ik hoopte dat iemand anders het wel wist.quote:
*kwartje valt*quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Nee, die niet...
Hun individuele artiestennamen zijn "DC the Brain Supreme" en 'Steve Roll'n"...
Met in de clip al dan geen cameo van Obama...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*kwartje valt*
Tag Team (van Whoomp! There it is)
Correctquote:
Argh, vanochtend het lijstje gezien. Wat kan ik me nog herinneren?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:52 schreef Arn0 het volgende:
Om in de actualiteit te blijven: Graag 10 namen die dit jaar op Pinkpop staan. 10de krijgt het punt.
Yep, staan er allemaalquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:58 schreef bukgeit het volgende:
Kings of Leon, QOTSA, Green Day, Alt-J, Vaccines, Triggerfinger
Antwoord: de Macarena.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:16 schreef bukgeit het volgende:
Hier komt zo meteen de slechtste vraag ooit te staan.
Jacco Kartner, toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de artiestennaam van Vader Abraham?
Een mens heeft wel eens vreemde hersenkronkels...quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wacht in spanning af, maar slechter dan die Judith Osborne-vraag van MM kán bijna niet.
cafca +1quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef cafca het volgende:
Mam, weet jij nog wanneer ik voor het eerst een boterham met kaas gegeten heb?
Er is zoveel verdriet..quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat maar door, ongelofelijk...
quote:Klaarblijkelijk wordt een dik deel der dichters gedragen door zonnebrillen
Daar doe ik lekker niet aan mee
Cambodja, cambodnee
Japan, neepan
Nepal, japal
India, indinee
Nieuw Guinea, nieuw gujanee
Indonesie, indojasie
Kenia, keninee
Tunesie, tujasie
Jamaica, neemaica
Libanon, libaqui
Columbia, columbinee
Bolivia, bolivinee
Korea, korenee
Nederland, jaderland
Drs. P. ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:43 schreef cafca het volgende:
En van wie is onderstaande tekst dan:
[..]
Ja/ nee geen mening.quote:
De portier van Paradiso, en de drummer van de band waar Madmaster nu een vraag over gaat stellenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ton Lebbink, was dat nou Ti Ta Tovenaar of de presentator van Wie van de Drie?
Ik weet nog wel een meebrullende tattoo artiest uit de Jordaan...quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tssk, straks krijgen we nog vragen over de glazenhaler in De Vriendschap in Wadway.
Moet deze hoes niet omgedraaid?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Coverart van welke single van wie?
Nee, da's de vraag niet...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:14 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie de kunstenaar is, maar da's de vraag niet
Zeefdruk, met single samen ingelijst, hangt bij ons thuis aan de muur (en dan niet omgedraaid)...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een gokje op Oh Kut van Brood & Deelder lijkt me wel op zijn plaats, hoor Rob.
Ik wilde bijna "iets van Kutschurft" gokken, maar goed fatsoen hield me tegen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een gokje op Oh Kut van Brood & Deelder lijkt me wel op zijn plaats, hoor Rob.
Vervolgvraag.quote:
nee, maar wel uit die tijd en ook wel van een band.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Komt me wel bekend voor, maar een naam...?
Ik ga even voor moeder A, Sue Saad?
quote:Coming down from Downpatrick
Stopping off at St. John's Point
Out all day birdwatching
And the craic was good
Wat van wie?quote:I know this ain't no time to be talking.
Yo baby, I'll understand it if you keep on walking.
It's not like I liked you anyway,
It's the way that you swag it and sway.
Reminds me of a girl I used to know back in the bay.
quote:Now come here and don't get mad
I gave her all that I thought I had
I must live my life alone and never kiss anyone else on the cyclone
As crazy as it seems
I'm having recurring dreams
You are not there but she is, so now split
In dat geval: "Coney Island Girl" - Fun Lovin' Criminals.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
In dat geval: "Coney Island Girl" - Fun Lovin' Criminals.
In dat geval: RobDrieesen +1quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
In dat geval: "Coney Island Girl" - Fun Lovin' Criminals.
Josh Homme (QOTSA) + Dave Grohl (Foo Fighters) + John Paul Jones (Led Zeppelin) = Them Crooked Vulturesquote:
quote:The original plan had been to use many different drummers on the album, including Grohl, but he was so enthusiastic about the material that he persuaded the band to let him do the whole thing. The album was accompanied by a tour of the United States, Europe and Australia in 2003/2004, with ex-Prong drummer Ted Parsons on board.
dat was inderdaad een Killing Joke albumquote:
en dan had je Eleven er nog bij kunnen doen voor vast livelid Alain Johannesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:01 schreef robdriessen het volgende:
Josh Homme (QOTSA) + Dave Grohl (Foo Fighters) + John Paul Jones (Led Zeppelin) = Them Crooked Vultures
Yep. Dat was een mooie avond in de Melkweg toen. 19/08/09, ik heb het zwarte polsbandje nogquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:19 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan had je Eleven er nog bij kunnen doen voor vast livelid Alain Johannes
daar was ik niet bij, wel op Lowlands en later in HMHquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:29 schreef robdriessen het volgende:
Yep. Dat was een mooie avond in de Melkweg toen. 19/08/09, ik heb het zwarte polsbandje nog
Sound City film al gezien? Ik nog niet, ben wel benieuwd. Misschien dit weekend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:30 schreef ranja het volgende:
[..]
daar was ik niet bij, wel op Lowlands en later in HMH
nee, nog niet. ik wacht wel tot de dvd ergens goedkoop ligtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef robdriessen het volgende:
Sound City film al gezien? Ik nog niet, ben wel benieuwd. Misschien dit weekend.
en werd, als gezicht, vooral bekend als lid van OLaBOLA?quote:Roberto Jacketti & the Scooters
Julya Lo'ko
Angela Groothuizen
Van Dik Hout
Marco Borsato
JAAP!
Bill van Dijk
Jan Akkerman
Bob Fosko
Ro & Paradise Funk
Maarten van Roozendaal
Anouk
De Raggende Manne
Billy the Kid
Ilse de Lange
Golden Earring
Daniël Boissevain
Volumia!
Rob de Nijs
K-Otic
Kinderen Voor Kinderen
Wipneus en Pim
De Boswachters
Kane
Planteydt
Ten Sharp
Revelation Time
Beatrice van der Poel
Pythagoras
The Official Tribute To The Blues Brothers
Die ken ik niet, het gaat hier om een erg goede organist: NB.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Die indo bassist waarvan ik de naam niet weet...
Dat was zijn (gitaar)vriendje (Ro & Paradise Funk, Raggende Manne, OLaBOLA) tot het tien jaar terug finaal misging en meteen het einde van OLaBOLA inluidde, dat toen erg op de goede weg was een wereldact te worden.quote:
Je kent Robert-Jan Stips niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:36 schreef robdriessen het volgende:
Ik pas. Qua orgel kom ik niet verder dan Rogier van Otterlo en de mannen van Orgel Vreten
Tuurlijk. Stom. En wie ben ik om Sven Hammond ook tijdelijk te vergeten? Ik schaam mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent Robert-Jan Stips niet?
Ook een orgelende bandhoer, maar aangezien Nits niet in het rijtje staat, valt die sowieso af...
Thijs van Leer, Cor Stein.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tuurlijk. Stom. En wie ben ik om Sven Hammond ook tijdelijk te vergeten? Ik schaam mij.
Nico Barends Brandsen ?quote:
quote:is the debut song by the British rock band
, released 12 May 1967. The single reached number one in the UK Singles Chart on 8 June 1967, and stayed there for six weeks. Without much promotion, it reached No. 5 on the US charts, as well. One of the anthems of the 1967 Summer of Love, it is one of fewer than 30 singles to have sold 10 million (or more) copies worldwide.
Het vurig brandende schaamrood op de kaken van cafca is wat dat betreft afstraffing genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Da's wel heel coulant bij zo'n klassieker...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:38 schreef robdriessen het volgende:
Tja, wat nu? Ach, laat ik niet coulant zijn.
quote:was formed in 1986 by Robert Hampson (vocals, guitar), with his then girlfriend Becky Stewart on drums. Bex was soon replaced by John Wills (The Servants) and Glen Ray, with James Endeacott on guitar.[1][2] Initially releasing records on their own Head label, their first release was 1987's '16 Dreams', with debut album Heaven's End following later that year
goed ideequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:56 schreef robdriessen het volgende:
We zijn een dag verder, hint of nieuwe vraag Bartrid?
Oeps helemaal vergetenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:56 schreef robdriessen het volgende:
We zijn een dag verder, hint of nieuwe vraag Bartrid?
Die was wel genomineerd ja, maar heeft het niet gewonnen.quote:
Die heet in 't echt Adelequote:
En ook die is Engels...Maar we kennen de artiestennaam van Elizabeth Woolridge Grant toch wel?quote:
Eeh..neequote:Op zondag 24 februari 2013 11:58 schreef bartrid het volgende:
[..]
En ook die is Engels...Maar we kennen de artiestennaam van Elizabeth Woolridge Grant toch wel?
Zo'n goeierd was 't niet..quote:
Gloeiende, gloeiende, krijg ik die klok op mijn poten...quote:
Bam to Bam Bam?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van welke boyband kenden we René Klijn van 'Mr. Blue'?
quote:Martin Glover, also known as(born 27 December 1960) is a record producer and a founding member and bassist of Killing Joke.
toch Flood !quote:
bukgeit +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |